Προς το περιεχόμενο

Sapphire Nitro R9 390 8GB


Heatspreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ας επιστρέψουμε στο θέμα. Αν έχεις κάποιο προσωπικό με Ranger, πείτα σε pm.

 

ΗS και όποιος άλλος έχει την κάρτα, ξέρετε αν υπάρχει κάποιος τρόπος το πρόγραμμα που έχουμε και δείχνει για Drivers, να σου δείχνει και τους beta; Από το video του Ranger είδα πως είχαν βγει οι 16.5.2.1 και τους έβαλα. Ή απλά πρέπει να κοιτάμε κάθε φορά το Site;


Δικα σου λογια πριν κατι μηνες και το ξαναλεω οτι μια χαρα on topic συζηταω με βαση τον λογο που ανοιξε ο ενδιαφερομενος το θεμα.

Αυτοι ειναι αλλωστε οι κανονισμοι του topic και ουτε ως τωρα εχουν συμμετασχει ατομα που εχουν την εν λογω καρτα.

 

Αρα παρακαλω πολυ τα ακυρα σχολια να λειπουν.

 

Το ξαναγράφω για να το καταλάβεις. Αν δεν κατάλαβες πως εδώ συζητάμε για την 390, υπάρχει πρόβλημα. Δεν είναι άκυρο, μια χαρά εγκυρότατο είναι αυτό που σου γράφω. Μπήκες από την αρχή για να γαμεύσεις το θέμα, αρχικά μας είπες πως κακώς τα λέμε εδώ, μετά αφού είδες πως δεν βγαίνει, άρχισες να παραδίδεις μαθήματα γνώσεων. 

 

Άν δεν έχεις να πεις κάτι χρήσιμο για 390, μην σε κρατάμε άδικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ας επιστρέψουμε στο θέμα. Αν έχεις κάποιο προσωπικό με Ranger, πείτα σε pm.

 

ΗS και όποιος άλλος έχει την κάρτα, ξέρετε αν υπάρχει κάποιος τρόπος το πρόγραμμα που έχουμε και δείχνει για Drivers, να σου δείχνει και τους beta; Από το video του Ranger είδα πως είχαν βγει οι 16.5.2.1 και τους έβαλα. Ή απλά πρέπει να κοιτάμε κάθε φορά το Site;

 

Το ξαναγράφω για να το καταλάβεις. Αν δεν κατάλαβες πως εδώ συζητάμε για την 390, υπάρχει πρόβλημα. Δεν είναι άκυρο, μια χαρά εγκυρότατο είναι αυτό που σου γράφω. Μπήκες από την αρχή για να γαμεύσεις το θέμα, αρχικά μας είπες πως κακώς τα λέμε εδώ, μετά αφού είδες πως δεν βγαίνει, άρχισες να παραδίδεις μαθήματα γνώσεων. 

 

Άν δεν έχεις να πεις κάτι χρήσιμο για 390, μην σε κρατάμε άδικα

Για το δευτερο που γραφεις το γεγονος οτι χρησιμοποιειτε θεμα αλλου(που για αλλο λογο ανοιχτηκε)δεν σημαινει οτι πρεπει να γραφουν μονο κατοχοι των 390. Απο την στιγμη που αυτα που εγραψα δεν ηταν εκτως θεματος(γιατι ολως τυχαιως σε πιο παλια post ηταν γενικη κουβεντα για το pc hardware, αλλα ολως τυχαιως στις τελευταιες σελιδες εγινε μονο για R9 390 καρτες επειδη το ειπαν 2 ατομα) το προβλημα αλλου ειναι για να κλεισω το θεμα αυτο.

 

Οσο για το πρωτο που γραφεις για το θεμα των Drivers,το καλυτερο που εχει να κανει ο κατοχος οποιασδηποτε καρτας γραφικων Amd ειναι να παρακολουθει το θεμα που αφορα αποκλειστικα τους drivers που βγαινουν για να εχει και προσωπικη αποψη των κατοχων,δηλαδη τι αλλαγες ειδαν με τους νεους drivers και εντυπωσεις για να ξερεις αν αξιζει να βαλεις τους νεους ή οχι.

http://www.insomnia.gr/topic/402056-amd-catalyst-drivers/page-135?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω βάλει το AMD Evolved. Όταν το είχα μου έβγαζε τις νέες εκδόσεις.

Ηρεμήστε ρε σεις. Δεν βλέπω κάπου λόγο για να διαφωνείτε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω ειχα θεμα με την ρ9 270χ και με bios απο το techpower μιας αλλης xfx υλοποιησεις δεν ειχα ποτε ξανα προβλημα.

οταν το εψαξα τοτε καπου έπαιζε θεμα με το ρευμα και την σηχνοτυτα σε κάποιες φασεις που λειτουργουσε η καρτα και εβγαζε τετοια οθονη.

απο τοτε με το bios δεν εχω προβλημα καθολου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω βάλει το AMD Evolved. Όταν το είχα μου έβγαζε τις νέες εκδόσεις.

 

Ηρεμήστε ρε σεις. Δεν βλέπω κάπου λόγο για να διαφωνείτε.

Μα δεν διαφωνουμε γιατι πολυ απλα πουθενα δεν εχω γραψει οτι οι Amd καρτες ειναι χειροτερες απο τις nvidia απο εποχες σειρα 7---- εως τωρα. Και για την R9 390 αλλωστε εγω ο ιδιος στα θεματα αναβαθμισεων υπολογιστων οπως και αναβαθμισεων καρτων γραφικων προτεινω αυτην ενταντι της 970 λογω νεοτερης κυκλοφοριας και καλυτερης αποδοσης σε υψηλοτερες αναλυσεις απο 1080p.

 

Και με τα παιχνιδια αυτο ακριβως ειπα. Οτι εμενα με ενδιαφερει τα DX12 παιχνιδια να τρεχουν καλα και σωστα και στις δυο εταιριες και να μην υπαρχουν διαφορες,γιατι αυτο οδηγει σε vs θεματα και τσακωμους.

Το παραπανω gears of war τρεχει στο σαπιο XboxOne και σε καρτες(ειτε Amd ειτε Nvidia)ανω των 200ευρω επρεπε να τρεχει σε 1080p Ultra 60fps ανετα οχι τα χαλια που βλεπουμε.

 

Το Doom οπως και το Overwatch γιαυτο θεωρουνται απο τα καλυτερα optimized παιχνιδια της χρονιας ως τωρα,γιατι τρεχουν νερο σε οτι καρτα εχεις δυνατη ή οχι,οπως και θα επρεπε τα περισσοτερα παιχνιδια να τρεχουν. 

Να και το Overwatch lanc3lot πως τρεχει σε R9 390 οπως θα επρεπε να τρεχουν και τα περισσοτερα παιχνιδια αν ηταν optimized γενικα για το pc hardware 1440p ολα Ultra με μεσο ορο 74fps παρακαλω!

 

https://www.youtube.com/watch?v=RE_jLh57DY8

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να και το Overwatch lanc3lot πως τρεχει σε R9 390 οπως θα επρεπε να τρεχουν και τα περισσοτερα παιχνιδια αν ηταν optimized γενικα για το pc hardware 1440p ολα Ultra με μεσο ορο 74fps παρακαλω!

 

https://www.youtube.com/watch?v=RE_jLh57DY8

Κοίτα, η Blizzard είναι Blizzard. Στο optimization ήταν πάντα φοβεροί...Μην πω οι καλύτεροι που έχουν υπάρξει, σε αναλογία τίτλων στον χρόνο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Blizzard δεν είχε και ανάγκη το παραδάκι ούτε των μεν, ούτε των δε...

Την ανεφερα την εν λογω εταιρια γιατι αλλα της παιχνιδια οπως Wow και heroes of the storm τρεχουν λιγο καλυτερα σε Intel/nvidia συστηματα.Το γραφανε και στα forum των παιχνιδιων.Παλι καλα που στο τελευταιο παιχνιδι δεν παιζει κατι τετοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τους drivers που ρωτήσατε πιο πάνω , αν δε θέλετε το gaming evolved μπορείτε να checkάρετε στο radeon settings. Απλά το gaming evolved σου βγάζει και notifications χωρίς να το ψάξετε χειροκίνητα.

http://prntscr.com/b5aj1d

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update στο θέμα με το πρόβλημα.

 

comment.png 2016-5-18 [10:35]

Dear Sir
If your card still under first year warranty cover, please contact original seller for warranty apply with original receipt too. Here's our warranty policy for your reference:
http://www.sapphiretech.com/support.asp?lang=eng
Please check with your reseller.
Regards

user.png 2016-5-17 [17:53]

Hello Sapphire.

No, i will not test the VGA again on other platform. I have done this twice. I have lost about 2-3 months with the broken VGA and I have no patience anymore. I told you that i did many tests without success.

The reseller told me to talk with you.

comment.png 2016-5-17 [11:48]

Dear Sir
We still suggest you test your card on other platform again, like friend's PC or from reseller platform. If still the same, please apply the RMA from them with your original receipt or invoice. Sorry for your inconvenience.
Regards

user.png 2016-5-16 [22:47]  attachment.gif

Hello Sapphire. On February 1 2016, I bought Sapphire R9 390 (With Backplate). The first few days I had no problem with the VGA. Unfortunately the last two months some serious issues appear. When the VGA is at semi-idle like Internet Browsing, movie playback some of the following problems appear. 1) The screen turns black and sound glitches for about 3 seconds and then the PC crashes. I have to press the reset button. 2) Sometimes they appear glitches on the screen. Strange colors for about 1 second. The PC continues to work normally. 3) Sometimes a message appear after screen turns black, that the VGA Driver Stopped Working. This problems never appear when I am playing Games (coincidence?). I played in a row 10 hours without any problem. I have tested the VGA in 2 PCs and i have the same issues. I have Installed on my PC one of my old VGA and i have not any issues. I tried to unplug all the USB Devices from the system. I tried Fresh Install of Windows 10 Pro 64bit. I tried to unplug HDMI that sends to TV. I tried without AMD Evolved App. I tried with different Mouse and Keyboard. I tried memtest. As i said before, 3dmark and games runs without any problem. I am very disappointed by the situation. I would like to tell me how the RMA process can proceed. The Receipt attached the to this message. I am a computer technician and I have tried many solutions without success. Thank you and sorry for the inconvenience.

 

 

 

Με λίγα λόγια όπως είπε και ο φίλος εδώ στο Topic η Sapphire δεν κάνει RMA.

Επίσης το Guaranty δεν το γνωρίζει αυτό (πρώτο φάουλ) και δεύτερον λέει ότι θα μου πάρει 30-35 μέρες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. 

Σε αυτό το σημείο διερωτώμαι:
1) Από τη στιγμή θα μείνω παραπάνω από έναν μήνα χωρίς κάρτα, δεν θα πρέπει να μου δώσουν μία άλλη να κάνω τη δουλειά μου;

2) Όταν πάρω τη νέα κάρτα θα μου δώσουν επιπλέον έναν μήνα εγγύηση από τη στιγμή που η κάρτα δεν ήταν στην κατοχή μου για τόσο καιρό;
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update στο θέμα με το πρόβλημα.

comment.png 2016-5-18 [10:35]

Dear Sir

If your card still under first year warranty cover, please contact original seller for warranty apply with original receipt too. Here's our warranty policy for your reference:

http://www.sapphiretech.com/support.asp?lang=eng

Please check with your reseller.

Regards

user.png 2016-5-17 [17:53]

Hello Sapphire.

 

No, i will not test the VGA again on other platform. I have done this twice. I have lost about 2-3 months with the broken VGA and I have no patience anymore. I told you that i did many tests without success.

 

The reseller told me to talk with you.

comment.png 2016-5-17 [11:48]

Dear Sir

We still suggest you test your card on other platform again, like friend's PC or from reseller platform. If still the same, please apply the RMA from them with your original receipt or invoice. Sorry for your inconvenience.

Regards

user.png 2016-5-16 [22:47] attachment.gif

Hello Sapphire. On February 1 2016, I bought Sapphire R9 390 (With Backplate). The first few days I had no problem with the VGA. Unfortunately the last two months some serious issues appear. When the VGA is at semi-idle like Internet Browsing, movie playback some of the following problems appear. 1) The screen turns black and sound glitches for about 3 seconds and then the PC crashes. I have to press the reset button. 2) Sometimes they appear glitches on the screen. Strange colors for about 1 second. The PC continues to work normally. 3) Sometimes a message appear after screen turns black, that the VGA Driver Stopped Working. This problems never appear when I am playing Games (coincidence?). I played in a row 10 hours without any problem. I have tested the VGA in 2 PCs and i have the same issues. I have Installed on my PC one of my old VGA and i have not any issues. I tried to unplug all the USB Devices from the system. I tried Fresh Install of Windows 10 Pro 64bit. I tried to unplug HDMI that sends to TV. I tried without AMD Evolved App. I tried with different Mouse and Keyboard. I tried memtest. As i said before, 3dmark and games runs without any problem. I am very disappointed by the situation. I would like to tell me how the RMA process can proceed. The Receipt attached the to this message. I am a computer technician and I have tried many solutions without success. Thank you and sorry for the inconvenience.

 

 

 

Με λίγα λόγια όπως είπε και ο φίλος εδώ στο Topic η Sapphire δεν κάνει RMA.

Επίσης το Guaranty δεν το γνωρίζει αυτό (πρώτο φάουλ) και δεύτερον λέει ότι θα μου πάρει 30-35 μέρες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

 

Σε αυτό το σημείο διερωτώμαι:

1) Από τη στιγμή θα μείνω παραπάνω από έναν μήνα χωρίς κάρτα, δεν θα πρέπει να μου δώσουν μία άλλη να κάνω τη δουλειά μου;

2) Όταν πάρω τη νέα κάρτα θα μου δώσουν επιπλέον έναν μήνα εγγύηση από τη στιγμή που η κάρτα δεν ήταν στην κατοχή μου για τόσο καιρό;

 

 

Μα καλά το κατάστημα που την πήρες δεν παρείχε εγγύηση στην κάρτα?!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα καλά το κατάστημα που την πήρες δεν παρείχε εγγύηση στην κάρτα?!

Εννοείς να κάνει τη διάγνωση και να μου δώσει κάποια άλλη αφού γίνει ο έλεγχος σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα (3 ημερών ή μίας εβδομάδας);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...