Προς το περιεχόμενο

Gboard πληκτρολόγιο για iOS από τη Google με ενσωματωμένη δυνατότητα αναζήτησης


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν νομίζω ότι λέει ότι πουλάει προσωπικά δεδομένα πουθενά, έχει μέγαλη διαφορά κάποιος να πουλάει τα προσωπικά σου δεδομένα. Αν ένας διαφημιζόμενος θέλει να δείξει διαφημίσεις σε άτομα 25-34 άνδρες, και τις δεις εσύ τις διαφημίσεις, σε ποιό ακριβώς σημείο πουλήθηκαν τα προσωπικά σου δεδομένα??

Στο σημείο που (μετά από καταγραφή των προσωπικών σου δεδομένων) γνωρίζουν τί σε ενδιαφέρει και τί όχι, ώστε να σου δείξουν τη διαφήμιση. Το γράφει ξεκάθαρα, εκτός κι αν νομίζεις ότι το "μοιραζόμαστε τα προσωπικά (αλλά όχι προσωποποιημένα) δεδομένα σας με τρίτους" πιστευέις ότι εννοεί δωρεάν διαμοιρασμό προσωπικών στοιχείων σε επαγγελματίες...

Το μεγάλο πρόβλημα, όμως, δεν είναι αυτό. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι κατασκευάζει καταναλωτικά προφίλ συνθέτοντας πληροφορίες από όλες τις υπηρεσίες της (gmail, μηχανή αναζήτησης, επαφές, φωτογραφίες κτλ) και τα πουλάει σε όποια εταιρεία τα αγοράσει με σκοπό τη δημιουργία μιας καλυτερης και πειστικότερης δαιφημιστικής καμπάνιας, που στόχο δεν έχει την δημιουργία πχ καλύτερων προϊόντων, αλλά τη δημιουργία καλύτερων διαφημίσεων. Το φαινόμενο έχει τόσο οικονομικές, όσο και κοινωνικές προεκτάσεις που θα μπορούσαν να γεμίσουν βιβλία. Θεωρώ ότι η Google είναι η μάστιγα του σύγχρονου κόσμου και συνώνυμη του υπερκαταναλωτισμού, που χαρακτηρίζει τις σύγχρονες κοινωνίες. Σαν άνθρωπος, που ασχολείται με τα οικονομικά, δεν τη μισώ, αλλά διαφωνώ με την πολιτική της. Θα προτιμούσα να μου ζητούσε χρήματα για τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες της, αλλά να μην έπαιρνε τα προσωπικά μου δεδομένα, παρά να με μετατρέπει σε προϊόν, όπως κάνει τώρα. Ο λόγος που δεν το κάνει είναι γιατί βγάζει περισσότερα χρήματα από την πώληση των προσωπικών μου δεδομένων, απ' όσα θα μπορούσε να μου ζητήσει. Στο ντοκυμαντέρ με τίτλο "Terms and contitions may apply" υπολογίζουν ότι η πώληση των προσωπικών δεδομένων του μέσου χρήστη είναι περίπου 500$ το χρόνο. Τόσα δε θα έδεινε, σχεδόν, κανένας για τη χρήση των υπηρεσιών της.

Πιστεύεις ότι δημιουργεί πανάκριβους servers εκατομμυρίων και συντηρεί τόσο προσωπικό από τις δωρεάν υπηρεσίες ή από τα ψίχουλα που μαζεύει από τις διαφημίσεις σε μερικά sites;.. Οι πληροφορίες (δηλαδή τα δεδομένα μετά από συγκεκριμένη επεξεργασία, συνήθως μεσω αλγοριθμικών συστημάτων επεξεργασίας) έχουν πολύ μεγάλη αξία. Η Google το έχει καταλάβει από καιρό το κόλπο... Δε με ενοχλεί που το κάνει, απλά εγώ αρνούμαι να πάρω μέρος σε κάτι τέτοιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο χρήστης atheatos είπε:
Είναι γνωστό από αναλύσεις ότι οι iOS users surfaroun περισσότερο στο internet από ότι οι android users, αναλογικά πάντα. Οι χρήστες iOS είναι η καλύτερη πελατεία για την Google.
Όχι "πελατεία", αλλά "προϊόν". Αυτή είναι η πιο κατάλληλη έκφραση. Πελάτης είναι αυτός που πληρώνει. Οι χρήστες android (πόσο μάλλον του ios) δεν πληρώνουν για τίποτα, άρα η Google χρησιμοποιεί τα προσωπικά τους δεδομένα για να πληρωθεί από τους πελάτες της, που έιναι άλλες εταιρείες. Τα δεδομένα δίνονται ανώνυμα, αλλά το θέμα δεν είναι το όνομα, αλλά η πληροφορία που πωλείται. Δεν το κρύβουν άλλωστε:
https://privacy.goog.../about-ads.html
 
"Πουλάμε τα προσωπικά σας δεδομένα, αλλά το κάνουμε ανώνυμα, άρα δεν είναι προσωπικά δεδομένα". Αυτό γράφει, περιληπτικά, η ίδια η εταιρεία και είναι μια λογική που μόνο η ίδια αντιλαμβάνεται. Το ότι δεν δίνονται ονομάστικά δεν αποτελούν προσωπικά δεδομένα... Ώραία λογική... Μπλέκει το νόημα των "προσωπικών δεδομένων" με αυτό των "προσωποποιημένων δεδομένων.
Στην παράγραφο με τίτλο "Τι είδους πληροφορίες μοιράζεται η Google με τους διαφημιζόμενους;" γράφει (με όσο πιο ελειπή τρόπο γίνεται) ότι πουλάει τα πάντα εκτός από το όνομά σου. Λες και την εταιρεία που αγοράζει την κάθε υπηρεσία της Google, την ενδιαφέρει πώς σε λένε κι όχι ποιες είναι οι καταναλωτικές σου συνήθειες...
Το πληκτρολόγιο είναι άλλος ένας τρόπος να συγκεντρώνουν προσωπικά δεδομένα....
Μετά από όλα αυτά ζητάει να εγκαταστήσουν οι χρήστες του ios το πληκτρολόγιό της... Είτε απευθύνεται σε αδαείς, είτε έχει μεγάλο θράσος... Ίσως είναι και τα δύο. Πάντως θα προτιμούσα 1000 φορές να χρησιμοποιήσω της Apple το πληκτρολόγιο.

Όταν λέει ότι χρισημοποιεί προσωπικά δεδομένα από το πληκτρολόγιο τι εννοεί? δηλαδή στέλνει το πληκτρολόγιο στη google ό,τι γράφω ας πούμε? ή απλά καταγράφει σε πιες ιστοσελίδες σερφάρω περισότερο κλπ? διότι άμα είναι το πρώτο τότε προφανώς είναι σκάνδαλο αλλά άμα είναη το δεύτερο σιγά ρε παιδια λες και είχα τώρα εγώ και ο καθένας μια σκασήλα άμα η google βλέπει που μπιάνω συχνά ώστε να βελτιώσει τις στατιστικές τις για τις διαφημήσεις της..
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λέει ότι χρισημοποιεί προσωπικά δεδομένα από το πληκτρολόγιο τι εννοεί? δηλαδή στέλνει το πληκτρολόγιο στη google ό,τι γράφω ας πούμε? ή απλά καταγράφει σε πιες ιστοσελίδες σερφάρω περισότερο κλπ? διότι άμα είναι το πρώτο τότε προφανώς είναι σκάνδαλο αλλά άμα είναη το δεύτερο σιγά ρε παιδια λες και είχα τώρα εγώ και ο καθένας μια σκασήλα άμα η google βλέπει που μπιάνω συχνά ώστε να βελτιώσει τις στατιστικές τις για τις διαφημήσεις της..

Ποιος ξέρει; Και τα δύο μπορεί να τα κάνει, αφού συμφωνείς με τους όρους χρήσης της όταν χρησιμοποιείς τα προϊόντα της. Άρα είναι νομικά εξασφαλισμένη από τη στιγμή που γράφει ότι "μοιράζεται" τα προσωπικά σου δεδομένα και εσύ συμφωνείς.

Ο safari πχ δε στέλνει στη Google τις σελίδες που μπαίνεις, οπότε τώρα θα τα πάρουν κι αυτά. Δεν αντιλαμβάνεσαι τη σημασία του προβλήματος: το πληκτρολόγιο σε ένα κινητό είναι ο βασικότερος τρόπος επικοινωνίας με τη συσκευή. Αποθηκεύει τα πάντα (από αυτά που γράφεις μέχρι την αντιγραφή-επικόλληση) και μπορεί εύκολα να καταλάβει ο καθένας ένα σωρό πράγματα για το χαρακτήρα σου, τη χώρα σου, την ηλικία σου, τις προτιμήσεις σου κτλ. Εϊναι πολύ σημαντικό, αλλά έχουν φροντίσει να σου δείχνουν ότι δεν είναι. Με πληροφορίες μπορείς να κυβερνήσεις τα πάντα και αν δεν είχαν τόσο μεγάλη σημασία δε θα έβγαζε 500$ το χρόνο από το μέσο χρήστη... Άρα έχουν μεγάλη αξία. Αν γνώριζες λίγο οικονομικά (συγκεκριμένα marketing) θα ήξερες ότι όλα αυτά τα φαινομενικά "ανούσια" πράγματα έχουν πολλαπλασιάσει τα κέρδη πολλών εταιρειών τα τελευταία χρόνια. Χάρις στις πληροφορίες που μαζεύουν μέσω κινητών (android κυρίως) έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν απίστευτες διαφημιστικές καμπάνιες με τεράστια επιτυχία. Αυτό γίνεται γιατί ξέρουν τί θέλεις να ακόυσεις και πώς θα σου το πουν για να σε πείσουν. Ξέρουν τον εαυτό σου καλύτερα από σένα. Προσωπικά δε θέλω να συμμετέχω σε αυτό. Αν θέλεις εσύ, κανένα πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που η Google κάνει τις αναβαθμίσεις και τις νέες κυκλοφορίες πρώτα στο iOS και μετά στο δικό της λειτουργικο με ξεπερνά

Εϊναι γιατί στο δικό της σου παίρνει τα δεδομένα με 100 τρόπους. Όταν έχεις όμως iphone δεν μπορεί. Με τα windows phone δεν ασχολήθηκε ακόμα, γιατί έχουν μικρό ποσοστό στην αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι γνωστό από αναλύσεις ότι οι iOS users surfaroun περισσότερο στο internet από ότι οι android users, αναλογικά πάντα. Οι χρήστες iOS είναι η καλύτερη πελατεία για την Google.

Είναι πελάτες της Apple. Εκτός αυτού, η Google έφτιαξε αυτό το πληκτρολόγιο για τους χρήστες κι όχι για του πελάτες της. Οι χρήστες αποτελούν πηγή δεδομένων, οι πελάτες πληρώνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πελάτες της Apple. Εκτός αυτού, η Google έφτιαξε αυτό το πληκτρολόγιο για τους χρήστες κι όχι για του πελάτες της. Οι χρήστες αποτελούν πηγή δεδομένων, οι πελάτες πληρώνουν.

Δεδομένα(Information)is money my friend...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το μεγάλο πρόβλημα, όμως, δεν είναι αυτό. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι κατασκευάζει καταναλωτικά προφίλ συνθέτοντας πληροφορίες από όλες τις υπηρεσίες της (gmail, μηχανή αναζήτησης, επαφές, φωτογραφίες κτλ) και τα πουλάει σε όποια εταιρεία τα αγοράσει με σκοπό τη δημιουργία μιας καλυτερης και πειστικότερης δαιφημιστικής καμπάνιας, που στόχο δεν έχει την δημιουργία πχ καλύτερων προϊόντων, αλλά τη δημιουργία καλύτερων διαφημίσεων. 

Και πάλι, δεν πουλάει δεδομένα, έχει μεγάλη διαφορά, κανένα από τα δεδομένα δεν πηγαίνει σε άλλες εταιρίες. Ένας διαφημιζόμενος θέλει να δείξει διαφημίσεις σ'ένα συγκεκριμένο κοινό. Η Google κάνει αυτό πολύ απλά, κι αν το σκεφτείς είναι καλό. Π.χ. αν ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις αμάξι θα δεις δαιφημίσεις γι'αυτό και όχι για ποδήλατα. Τα στοιχεία σου δεν πάνε στον διαφημιστή, η διαφίμηση παρουσιάζετε σε εσένα. Σε κανένα σημείο δεν πωλούνται τα δεδομένα σου. Ναι η Google βγάζει χρήματα με το να δείχνει τις σωστές διαφημίσεις στο σωστό κοινό την κατάλληλη ώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεδομένα(Information)is money my friend...

Δεδομένα = data

Πληροφορία = information

Η πληροφορία προκύπτει κατόπιν επεξεργασίας των δεδομένων. Στη φιλοσοφία σου συμφωνώ.

Και πάλι, δεν πουλάει δεδομένα, έχει μεγάλη διαφορά, κανένα από τα δεδομένα δεν πηγαίνει σε άλλες εταιρίες. Ένας διαφημιζόμενος θέλει να δείξει διαφημίσεις σ'ένα συγκεκριμένο κοινό. Η Google κάνει αυτό πολύ απλά, κι αν το σκεφτείς είναι καλό. Π.χ. αν ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις αμάξι θα δεις δαιφημίσεις γι'αυτό και όχι για ποδήλατα. Τα στοιχεία σου δεν πάνε στον διαφημιστή, η διαφίμηση παρουσιάζετε σε εσένα. Σε κανένα σημείο δεν πωλούνται τα δεδομένα σου. Ναι η Google βγάζει χρήματα με το να δείχνει τις σωστές διαφημίσεις στο σωστό κοινό την κατάλληλη ώρα.

Δεν κάνει μόνο αυτό. Αν έκανε μόνο αυτό δε θα χρειάζονταν να μαζέψει τόσο όγκο πληροφοριών. Πουλάει και απευθείας δεδομένα. Το γράφει ξεκάθαρα:

 

Δίνουμε στους διαφημιζόμενους πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των διαφημίσεών τους, χωρίς ωστόσο να παρέχουμε πληροφορίες που αποκαλύπτουν την ταυτότητά σας. Για παράδειγμα, ενδεχομένως να ενημερώσουμε έναν διαφημιζόμενο πόσα άτομα είδαν τις διαφημίσεις τους ή εγκατέστησαν μια εφαρμογή μετά την προβολή μιας συγκεκριμένης διαφήμισης. Ενδεχομένως, επίσης, να παρέχουμε στους διαφημιζόμενους γενικά δημογραφικά στοιχεία όπως "25 έως 34 χρονών, άντρας, ταξίδι".

Μερικές από τις διαφημίσεις μας σας επιτρέπουν να μοιραστείτε πληροφορίες για να διευκολύνουν την αγορά των προϊόντων και των υπηρεσιών που αναζητήσατε. Για παράδειγμα, όταν χρησιμοποιείτε υπηρεσίες όπως το Εργαλείο εύρεσης πτήσεων, αποστέλλουμε τις ημερομηνίες αναχώρησης/άφιξης πτήσεων σε μηχανές κρατήσεων προκειμένου να εμφανίσουν τις καλύτερες τιμές για εσάς.

Επίσης, όταν βλέπετε για παράδειγμα ένα κουμπί "Κλήση" σε μια διαφήμιση, αυτό καθιστά εύκολη την κλήση του διαφημιζόμενου. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο διαφημιζόμενος ενδεχομένως να γνωρίζει τον αριθμό από τον οποίο καλείτε.

Τα γράφουν με πολύ άνετο και χαλαρό ύφος, αλλά όποιος θέλει να δει την αλήθεια δεν είναι δύσκολο: ελέγχει την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων και το δίνει στον διαφημιζόμενο, όπως και στοιχεία για το ποιοι παρακολούθησαν τη διαφήμιση, τί ένδιαφέροντα έχουν, από που κατάγονται και ένα σωρό άλλα στοιχεία. Το παράδειγμα στο κείμενο είναι επιτηδευμένα απλοποιημένο για να μην αντιληφθεί ο αναγνώστης το μέγεθος των δεδομένων που μοιράζεται και τη σοβαρότητα της κατάστασης. Ταυτόχρονα πρέπει να το γράψουν, αφού είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να το κάνουν. Εδώ γεννιούνται και δύο βασικές ερωτήσεις: πως μπορεί να γνωρίζει την ηλικία σου ή το αν σου αρέσουν τα ταξίδια; Εύκολο : με android κινητό, gmail και Google search. Προσωπικά θα ένοιωθα πολύ πειραμτόζωο αν συμμετείχα σε κάτι τέτοιο. Όσο υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε Google και "κάτι άλλο", πάντα θα διαλέγω το "κάτι άλλο". Δεν τη μισώ, αλλά δε μου αρέσει η δράση της.

Οι λέξεις είναι προσεκτικά διαλεγμένες σε όλο το κείμενο. Πχ γράφει: "δεν πουλάμε τα προσωπικά σας στοιχεία" και όχι "δεν πουλάμε τα προσωπικά σας δεδομένα", γιατί πουλάνε τα προσωπικά σου δεδομένα, αλλά όχι το όνομά σου, την διεύθυνση email κτλ. Πραγματα, δηλαδή, που δεν ενδιαφέρουν καμία διαφημιζόμενη εταιρεία. Οι προσωπικές σου προτιμήσεις τους ενδιαφέρουν κι όχι το πώς σε λένε.

 Αν γνώριζες τα βασικά από διαφήμιση και marketing θα καταλάβαινες, φίλε μου, ότι αυτά είναι πολύ σημαντικά στοιχεία και καταλυτικοί παράμετροι ώστε να μετατρέψεις έναν φυσιολογικό άνθρωπο σε υπερκαταναλωτικό ον.

 

Πηγή:

https://privacy.google.com/about-ads.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεδομένα = data

Πληροφορία = information

Η πληροφορία προκύπτει κατόπιν επεξεργασίας των δεδομένων. Στη φιλοσοφία σου συμφωνώ.

Δεν κάνει μόνο αυτό. Αν έκανε μόνο αυτό δε θα χρειάζονταν να μαζέψει τόσο όγκο πληροφοριών. Πουλάει και απευθείας δεδομένα. Το γράφει ξεκάθαρα:

Τα γράφουν με πολύ άνετο και χαλαρό ύφος, αλλά όποιος θέλει να δει την αλήθεια δεν είναι δύσκολο: ελέγχει την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων και το δίνει στον διαφημιζόμενο, όπως και στοιχεία για το ποιοι παρακολούθησαν τη διαφήμιση, τί ένδιαφέροντα έχουν, από που κατάγονται και ένα σωρό άλλα στοιχεία. Το παράδειγμα στο κείμενο είναι επιτηδευμένα απλοποιημένο για να μην αντιληφθεί ο αναγνώστης το μέγεθος των δεδομένων που μοιράζεται και τη σοβαρότητα της κατάστασης. Ταυτόχρονα πρέπει να το γράψουν, αφού είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να το κάνουν. Εδώ γεννιούνται και δύο βασικές ερωτήσεις: πως μπορεί να γνωρίζει την ηλικία σου ή το αν σου αρέσουν τα ταξίδια; Εύκολο : με android κινητό, gmail και Google search. Προσωπικά θα ένοιωθα πολύ πειραμτόζωο αν συμμετείχα σε κάτι τέτοιο. Όσο υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε Google και "κάτι άλλο", πάντα θα διαλέγω το "κάτι άλλο". Δεν τη μισώ, αλλά δε μου αρέσει η δράση της.

Οι λέξεις είναι προσεκτικά διαλεγμένες σε όλο το κείμενο. Πχ γράφει: "δεν πουλάμε τα προσωπικά σας στοιχεία" και όχι "δεν πουλάμε τα προσωπικά σας δεδομένα", γιατί πουλάνε τα προσωπικά σου δεδομένα, αλλά όχι το όνομά σου, την διεύθυνση email κτλ. Πραγματα, δηλαδή, που δεν ενδιαφέρουν καμία διαφημιζόμενη εταιρεία. Οι προσωπικές σου προτιμήσεις τους ενδιαφέρουν κι όχι το πώς σε λένε.

 Αν γνώριζες τα βασικά από διαφήμιση και marketing θα καταλάβαινες, φίλε μου, ότι αυτά είναι πολύ σημαντικά στοιχεία και καταλυτικοί παράμετροι ώστε να μετατρέψεις έναν φυσιολογικό άνθρωπο σε υπερκαταναλωτικό ον.

 

Πηγή:

https://privacy.google.com/about-ads.html

Και πάλι, αν έχεις μια διαφήμιση στην Google και σου δώσει ένα report ότι την διαφήμιση την είδαν 25,000 χρήστες με ενδιαφέροντα στα ταξίδια, με τάδε ηλικίες. Αυτό δεν είναι πώληση δεδεμένων. Πως αλλιώς να το πούμε. Αν θες να δεις τις πληροφορίες και να αλλάξεις κάτι μπορείς να το κάνεις εδώ

 

https://www.google.com/settings/u/0/ads/authenticated?hl=en

 

Πολύ απλά είναι για να βρει τους σωστούς χρήστες και να τους δώσει διαφημίσεις, αλλά τα δεδομένα δεν πωλούνται σε κανένα σημείο. Πολύ απλά δεν μπορείς να τα αγοράσεις. Αν δεν με πιστεύεις πήγαινε

 

https://www.google.gr/adwords/

 

Και βάλε διαφήμιση, μπορεί να έχει και ένα κουπόνι με 75 ευρώ, μετά δείξε μου σε ποιό σημείο αγοράζεις δεδομένα??? Δεν νομίζω ότι θα το βρεις, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει. Δεν γίνεται, δεν μπορείς να αγοράσεις, δεν πωλιούνται!!!

 

Τώρα αν έχεις αλλάξει το νοήμα της λέξης πώληση , αυτό είναι διαφορετικό. Εδώ στο insomnia, υπάρχουν διαφημίσεις της Google, και ο καθένας μας βλέπει διαφορετικές διαφημίσεις ανάλογα με τα ενδιαφέροντα κτλ αλλά σε κανένα σημείο δεν πουλήθηκαν τα δεδομένα σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεδομένα = data

Πληροφορία = information

Η πληροφορία προκύπτει κατόπιν επεξεργασίας των δεδομένων. Στη φιλοσοφία σου συμφωνώ.

Δεν κάνει μόνο αυτό. Αν έκανε μόνο αυτό δε θα χρειάζονταν να μαζέψει τόσο όγκο πληροφοριών. Πουλάει και απευθείας δεδομένα. Το γράφει ξεκάθαρα:

Τα γράφουν με πολύ άνετο και χαλαρό ύφος, αλλά όποιος θέλει να δει την αλήθεια δεν είναι δύσκολο: ελέγχει την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων και το δίνει στον διαφημιζόμενο, όπως και στοιχεία για το ποιοι παρακολούθησαν τη διαφήμιση, τί ένδιαφέροντα έχουν, από που κατάγονται και ένα σωρό άλλα στοιχεία. Το παράδειγμα στο κείμενο είναι επιτηδευμένα απλοποιημένο για να μην αντιληφθεί ο αναγνώστης το μέγεθος των δεδομένων που μοιράζεται και τη σοβαρότητα της κατάστασης. Ταυτόχρονα πρέπει να το γράψουν, αφού είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να το κάνουν. Εδώ γεννιούνται και δύο βασικές ερωτήσεις: πως μπορεί να γνωρίζει την ηλικία σου ή το αν σου αρέσουν τα ταξίδια; Εύκολο : με android κινητό, gmail και Google search. Προσωπικά θα ένοιωθα πολύ πειραμτόζωο αν συμμετείχα σε κάτι τέτοιο. Όσο υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε Google και "κάτι άλλο", πάντα θα διαλέγω το "κάτι άλλο". Δεν τη μισώ, αλλά δε μου αρέσει η δράση της.

Οι λέξεις είναι προσεκτικά διαλεγμένες σε όλο το κείμενο. Πχ γράφει: "δεν πουλάμε τα προσωπικά σας στοιχεία" και όχι "δεν πουλάμε τα προσωπικά σας δεδομένα", γιατί πουλάνε τα προσωπικά σου δεδομένα, αλλά όχι το όνομά σου, την διεύθυνση email κτλ. Πραγματα, δηλαδή, που δεν ενδιαφέρουν καμία διαφημιζόμενη εταιρεία. Οι προσωπικές σου προτιμήσεις τους ενδιαφέρουν κι όχι το πώς σε λένε.

 Αν γνώριζες τα βασικά από διαφήμιση και marketing θα καταλάβαινες, φίλε μου, ότι αυτά είναι πολύ σημαντικά στοιχεία και καταλυτικοί παράμετροι ώστε να μετατρέψεις έναν φυσιολογικό άνθρωπο σε υπερκαταναλωτικό ον.

 

Πηγή:

https://privacy.google.com/about-ads.html

Ισχυει αυτο που λεει ο Jophiel.

Η google μαζευει και μοιραζεται τα προσωπικα δεδομενα, οπως ακριβως κανει και η microsoft(που δεν ειναι τυχαιο οτι εχει πληκτρολογιο για android και για ios, ενω αγορασε κ το swiftkey).

Εδω η microsoft εχει φθασει να συλλεγει και να μοιραζεται "την ημερομηνία και την ώρα της επικοινωνίας, καθώς και τους αριθμούς και τα ονόματα χρηστών" που επικοινωνουμε μεσω skype.

 

H MS "συλλέγει, χρησιμοποιεί και μοιράζεται προσωπικά δεδομένα." οπως αναφερεται και στους ορους της.

https://www.microsoft.com/el-gr/privacystatement/default.aspx

...

Η Microsoft χρησιμοποιεί τα δεδομένα που συλλέγουμε για τρεις βασικούς σκοπούς, που περιγράφονται με περισσότερες λεπτομέρειες παρακάτω: (1) για την λειτουργία της επιχείρησής μας και για την παροχή (συμπεριλαμβανομένης της βελτίωσης και της εξατομίκευσης) των υπηρεσιών που προσφέρουμε, (2) για την αποστολή επικοινωνιών, συμπεριλαμβανομένων διαφημιστικών επικοινωνιών, και (3) για την προβολή διαφημίσεων.

...

Άλλες διαφημίσεις στοχεύονται με βάση τα πιθανά ενδιαφέροντά σας ή άλλες πληροφορίες που μαθαίνουμε για εσάς με την πάροδο του χρόνου χρησιμοποιώντας δημογραφικά δεδομένα, ερωτήματα αναζήτησης, τα ενδιαφέροντα και τα αγαπημένα σας, δεδομένα χρήσης, και τα δεδομένα θέσης

....

Επαφές και σχέσεις. Συλλέγουμε δεδομένα σχετικά με τις επαφές σας και τις σχέσεις σας σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε μια υπηρεσία της Microsoft για να διαχειριστείτε τις επαφές, να επικοινωνήσετε ή να αλληλεπιδράσετε με άλλα άτομα ή οργανισμούς.

....

Επιπλέον, μοιραζόμαστε προσωπικά δεδομένα με τις θυγατρικές και συνεργαζόμενες εταιρίες της Microsoft . Μοιραζόμαστε επίσης προσωπικά δεδομένα με τους προμηθευτές ή τους πράκτορες, που εργάζονται για λογαριασμό μας, για τους σκοπούς που περιγράφονται στην παρούσα δήλωση. 

....

Όταν συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Microsoft, δημιουργούμε μια εγγραφή της σύνδεσής σας, η οποία περιλαμβάνει την ημερομηνία και την ώρα, πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία στην οποία συνδεθήκατε, το όνομα σύνδεσης, το μοναδικό αριθμό που έχει εκχωρηθεί στο λογαριασμό σας, ένα μοναδικό αναγνωριστικό που έχει εκχωρηθεί στη συσκευή σας, τη διεύθυνση IP σας, το λειτουργικό σας σύστημα και την έκδοση του προγράμματος περιήγησης.

...

Αυτά τα δεδομένα συλλέγονται σε τακτική βάση για να μας βοηθήσουν να προσδιορίσουμε τον αριθμό των χρηστών των εφαρμογών MSN, καθώς και για να εντοπίσουμε προβλήματα απόδοσης που συνδέονται με τις διαφορετικές εκδόσεις της εφαρμογής, τα λειτουργικά συστήματα, και τα προγράμματα περιήγησης.

Επίσης συλλέγουμε δεδομένα για το πώς αλληλεπιδράτε με τις υπηρεσίες MSN, όπως τη συχνότητα χρήσης και το περιεχόμενο που εμφανίζεται.

...

Οι εφαρμογές Skype σας επιτρέπουν να πραγματοποιείτε αποστολή και λήψη φωνητικής και βίντεο επικοινωνίας και άμεσων μηνυμάτων. Στα πλαίσια της παροχής αυτών των λειτουργιών, η Microsoft συλλέγει, χρησιμοποιεί και μοιράζεται προσωπικά δεδομένα, όπως τα δεδομένα σχετικά με τις επικοινωνίες σας

...

Οι εφαρμογές Skype (συμπεριλαμβανομένων τών χαρακτηριστικών του Skype που εκτίθενται μέσω άλλων εφαρμογών, όπως τις εφαρμογές επικοινωνιών των Windows 10) σας επιτρέπουν να πραγματοποιείτε αποστολή και λήψη φωνητικής και βίντεο επικοινωνίας και άμεσων μηνυμάτων. Στα πλαίσια της παροχής αυτών των λειτουργιών, η Microsoft συλλέγει δεδομένα σχετικά με τη χρήση των επικοινωνιών σας, που περιλαμβάνουν την ημερομηνία και την ώρα της επικοινωνίας, καθώς και τους αριθμούς και τα ονόματα χρηστών, που αποτελούν τμήμα της επικοινωνίας. 

 

Google και microsoft  συλλεγουν και μοιραζονται τα προσωπικα δεδομενα μας .

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχυει αυτο που λεει ο Jophiel.

Η google μαζευει και μοιραζεται τα προσωπικα δεδομενα, οπως ακριβως κανει και η microsoft(που δεν ειναι τυχαιο οτι εχει πληκτρολογιο για android και για ios, ενω αγορασε κ το swiftkey).

Εδω η microsoft εχει φθασει να συλλεγει και να μοιραζεται "την ημερομηνία και την ώρα της επικοινωνίας, καθώς και τους αριθμούς και τα ονόματα χρηστών" που επικοινωνουμε μεσω skype.

 

H MS "συλλέγει, χρησιμοποιεί και μοιράζεται προσωπικά δεδομένα." οπως αναφερεται και στους ορους της.

https://www.microsoft.com/el-gr/privacystatement/default.aspx

 

Google και microsoft  συλλεγουν και μοιραζονται τα προσωπικα δεδομενα μας .

 

 

Αυτή τη φορά θα σου απαντήσω. Τόσο η MS, όσο η Google, Blackberry, Apple κτλ μαζεύουν και μοιράζονται τα προσωπικά δεδομένα. Το θέμα είναι ότι μόνο η Google τα πουλάει σε τρίτους με αντίτιμο. Οι υπόλοιπες χρησιμοποιούν τα δεδομένα για να διορθώσουν και να εξελίξουν τις υπηρεσίες τους ή για να σου προβάλουν διαφημίσεις. Όπως έγραψα και παραπάνω, το θέμα δεν είναι η στοχευμένη διαφήμιση, αλλά ο διαμοιρασμός των προσωπικών δεδομένων σε τρίτους. Στον ισολογισμό της MS φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν εμπορεύεται προσωπικά δεδομένα. Στο έχω ξαναδείξει, δε μου απάντησες και το ξέχασες. Παρόλα αυτά το θέμα εδώ είναι η Apple και η Google. Αν έχεις να πεις κάτι άλλο γι αυτές...

Οι Apple, Google και Blackberry είναι εταιρείες που παράγουν και εμπορεύονται hardware/software. Η Google πουλάει διαφημίσεις και προσωπικά δεδομένα. Αν αυτό δε θέλεις να το καταλάβεις δε μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Μέχρι και ισολιγισμούς σου έδωσα για να σου το αποδείξω αλλά γράφεις τα ίδια...

 

 

Και πάλι, αν έχεις μια διαφήμιση στην Google και σου δώσει ένα report ότι την διαφήμιση την είδαν 25,000 χρήστες με ενδιαφέροντα στα ταξίδια, με τάδε ηλικίες. Αυτό δεν είναι πώληση δεδεμένων. Πως αλλιώς να το πούμε. Αν θες να δεις τις πληροφορίες και να αλλάξεις κάτι μπορείς να το κάνεις εδώ

 

https://www.google.com/settings/u/0/ads/authenticated?hl=en

 

Και τί είναι; Τα στοιχεία που δίνει για τους χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για τη διαφήμιση δεν είνα προσωπικά τους στοιχεία; Το ότι δεν είναι προσωποποιημένα δε σημαίνει ότι δεν είναι προσωπικά. Το να αλλάξεις τις ρυθμίσεις δε σημαίνει ότι θα σταματήσει να συλλέγει τα προσωπικά σου δεδομένα, αλλά ότι δε θα σου δείχνει στοχευμένη διαφήμιση. Όπως σου έγραψα και παραπάνω η στοχευμένη διαφήμιση είναι το μικρότερο κακό. Γνωρίζοντας το καταναλωτικό προφίλ κάποιου σε βοηθάει να φτιάξεις τα πάντα στη σύγχρονη βιομηχανία. Ακόμα και το ίδιο το προϊον. Πχ ένα προϊόν πρέπει να πουληθεί 100€, αλλά το εργοστάσιο γνωρίζει ότι αν του προσθέσει μία επιπλέον δυνατότητα (σύμφωνα με τα σπροσωπικά δεδομένα που του έχει δώσει πχ η Google) μπορεί να το πουλήσει 300€ και να κοστίσει 1€ παραπάνω. Αυτό είναι ένα απλοποιημένο παράδειγμα. Σε άλλη περίπτωση το εργοστάσιο δε θα γνώριζε την επιτυχία του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού και δε θα σου το πουλούσε τόσο ακριβά. Κάποτε το marketing ήταν ένα ξεχωριστό τμήμα της επιχείρησης, τώρα είναι ενσωματωμένο σε όλη την παραγωγική διαδικασία. Από το τί προϊον θα παραχθεί, μέχρι τη συσκευασία, τον τρόπο διανομής κτλ. Δηλαδή μας "αρμέγουν" γιατί ξέρουν πλέον πώς θα το κάνουν. Ας είναι καλά εταιρείες όπως Google, Facebook κτλ.

 

 

Πολύ απλά είναι για να βρει τους σωστούς χρήστες και να τους δώσει διαφημίσεις, αλλά τα δεδομένα δεν πωλούνται σε κανένα σημείο. Πολύ απλά δεν μπορείς να τα αγοράσεις. Αν δεν με πιστεύεις πήγαινε

 

https://www.google.gr/adwords/

Όταν τα μοιράζει σε τρίτους έναντι κάποιου χρηματικού ανταλλάγματος, αυτό λέγεται "πώληση". Είτε γίνεται άμεσα, είτε έμμεσα. Το adwords είναι το τμήμα για τα "ψιλά". Δε βγάζει το σύνολο των κερδών της Google, η οποία τζιράρει δισεκατομμύρια ετησίως. Είναι υπηρεσίες των μικρών επιχειρήσεων. Πιστεύει ότι εταιρείες όπως πχ Αsus, Gigabyte, Corsair κτλ ποντάρουν στο adwords;

 

 

Και βάλε διαφήμιση, μπορεί να έχει και ένα κουπόνι με 75 ευρώ, μετά δείξε μου σε ποιό σημείο αγοράζεις δεδομένα??? Δεν νομίζω ότι θα το βρεις, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει. Δεν γίνεται, δεν μπορείς να αγοράσεις, δεν πωλιούνται!!!

Όταν βάζεις διαφήμιση και σου λέει ότι ενδιαφέρθηκαν πχ 25.000 χρήστες με αυτά τα χαρακτηριστικά, που οι 10.000 ανήκαν στο τάδε κράτος, που οι 15.000 είχαν αυτή την ηλικία, που οι 5.000 έχουν αυτά τα ενδιαφέροντα κτλ (... η λίστα είναι μακριά. Στο είπα ότι το παράδειγμά τους ήταν, επιτηδευμένα, πολύ απλοποιημένο για να μη δείξει τη σοβαρότητα και την έκταση ου προβλήματος). Αυτά δεν είναι προσωπικά δεδομένα χρηστών; Από που τα πήραν από τους εργαζομένους τους; Από κάποιον πλανήτη σε κάποιον μακρυνό γαλαξία; Δεν ενήκουν σε συτούς που (εν αγνοία τους τις περισσότερες φορές) δέχτηκαν και τα μοίρασαν απλόχερα στη Google θεωρώντας στην καλύτερη περίπτωση ότι "δεν τρέχει τίποτα"; Τα προσωπικά σου δεδομένα θα πρέπει να παραμένουν προσωπικά,εκτός κι όταν κάνεις κάποια αξιόποινη πράξη. Αυτή είναι η γνώμη μου.

 

 

Τώρα αν έχεις αλλάξει το νοήμα της λέξης πώληση , αυτό είναι διαφορετικό. Εδώ στο insomnia, υπάρχουν διαφημίσεις της Google, και ο καθένας μας βλέπει διαφορετικές διαφημίσεις ανάλογα με τα ενδιαφέροντα κτλ αλλά σε κανένα σημείο δεν πουλήθηκαν τα δεδομένα σου!

Στα βιβλία της οικονομίας ο ορισμός της "πώλησης" είναι:

Η Πώληση είναι η μεταξύ προσώπων (φυσικών ή νομικών) διμερής σύμβαση με την οποία ο ένας των συμβαλλομένων (πωλητής) αναλαμβάνει την υποχρέωση να μεταβιβάσει την κυριότητα και να παραδώσει, αντί συμφωνημένου τιμήματος, στον έτερο (αγοραστή), ορισμένο πράγμα, (αγαθό, ή δικαίωμα) και ελεύθερο από κάθε δικαίωμα τρίτου, ο δε αγοραστής την υποχρέωση να καταβάλει το συμφωνηθέν τίμημα.

 

Η Google μεταβιβάζει, στους πελάτες της, προσωπικά δεδομένα των χρηστών της, αντί συμφωνημένου τιμήματος, ελεύθερο από κάθε δικαίωμα τρίτου (οι χρήστες συμφωνούν στους όρους χρήσης των υπηρεσιών της Google, ότι τα προσωπικά τους δεδομένα θα μοιράζονται σε τρίτους, άρα απαλάσσονται από το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν ένδικα μέσα με οποιαδήποτε αξίωση) και οι πελάτες της καταβάλουν το αντίτιμο. Οι δαιφφημίσεις στη Google σου επιστρέφουν feedback με προσωπικά στοιχεία χρηστών. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που αγοράζονται: η τεράστια βάση δεδομένων της, που εξασφαλίζει σε μεγάλο βαθμό την ακρίβεια της πληροφορίας. Γι αυτό το feedback πληρώνουν. Τα δεδομένα του είναι χρήσιμα και στις διαφημιστικές καμπάνιες που γίνονται και σε άλλα μέσα (τηλεόραση, φυλλάδια κτλ). Αυτά τα δεδομένα έχουν τη μεγαλύτερη αξία.

Έχω σπουδάσει το αντικείμενο και έχω δουλέψει (και δουλεύω) δεκαετίες πάνω σε αυτό. Ξέρω πολύ καλά τί είναι "πώληση" φίλε μου. :)

Αυτά που έγραψα παραπάνω είναι μια πολύ απλοποιημένη και περιληπτική θέση πάνω στο θέμα. Το πρόβλημα είναι τεράστιο σε παγκόσμιο επίπεδο. Ορίστε μια λίγο πιο αναλυτική άποψη:

http://katanalotismos.weebly.com/kappaalphataualphanualphalambdaomegatauiotasigmamuomicronsigmaf-kappaalphaiota-deltaiotaalphaphietamuiotasigmaeta.html

Το θεμα είναι ότι το παραπάνω κείμενο έχει πολύ λίγη από την προσωπική άποψη του συγγραφέα. Το πρόβλημα έχει τεθεί με τον ίδιο τρόπο σε πολλά συγγράμματα και βιβλία. Αν δε θέλεις να το διαβάσεις όλο, τότε πήγαινε στο τελευταίο κομμάτι που αναφέρει τα θετικά και τα αρνητικά επιγραμματικά. Σε αυτά συνυπολόγισε και μια τεράστια βάση δεδομένων, που γνωρίζει τί θέλουν οι χρήστες-καταναλωτές-πειραματόζωα και αυτομάτως το πρόβλημα γίνεται τεράστιο. Εμένα με ενοχλεί που έχει λάβει ΄τετοια έκταση στις μέρες μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή τη φορά θα σου απαντήσω. Τόσο η MS, όσο η Google, Blackberry, Apple κτλ μαζεύουν και μοιράζονται τα προσωπικά δεδομένα. Το θέμα είναι ότι μόνο η Google τα πουλάει σε τρίτους με αντίτιμο. Οι υπόλοιπες χρησιμοποιούν τα δεδομένα για να διορθώσουν και να εξελίξουν τις υπηρεσίες τους ή για να σου προβάλουν διαφημίσεις. Όπως έγραψα και παραπάνω, το θέμα δεν είναι η στοχευμένη διαφήμιση, αλλά ο διαμοιρασμός των προσωπικών δεδομένων σε τρίτους. Στον ισολογισμό της MS φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν εμπορεύεται προσωπικά δεδομένα. Στο έχω ξαναδείξει, δε μου απάντησες και το ξέχασες. Παρόλα αυτά το θέμα εδώ είναι η Apple και η Google. Αν έχεις να πεις κάτι άλλο γι αυτές...

Οι Apple, Google και Blackberry είναι εταιρείες που παράγουν και εμπορεύονται hardware/software. Η Google πουλάει διαφημίσεις και προσωπικά δεδομένα. Αν αυτό δε θέλεις να το καταλάβεις δε μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Μέχρι και ισολιγισμούς σου έδωσα για να σου το αποδείξω αλλά γράφεις τα ίδια...

Ακριβως οπως η google "πουλαει διαφημισεις και προσωπικα δεδομενα", το ιδιο κανει και η MS .

Εχει εσοδα δισεκατομμυριων απο αυτην την δραστηριοτητα, οπως εσοδα(πολλαπλασια) εχει και η google.

Επισης και η MS εχει πληκτρολογιο για android και ios και φυσικα αγορασε και το swiftkey, ενα απο τα πιο δημοφιλη 3rd party πληκτρολογια σε android κ ios .

Όταν βάζεις διαφήμιση και σου λέει ότι ενδιαφέρθηκαν πχ 25.000 χρήστες με αυτά τα χαρακτηριστικά, που οι 10.000 ανήκαν στο τάδε κράτος, που οι 15.000 είχαν αυτή την ηλικία, που οι 5.000 έχουν αυτά τα ενδιαφέροντα κτλ (... η λίστα είναι μακριά. Στο είπα ότι το παράδειγμά τους ήταν, επιτηδευμένα, πολύ απλοποιημένο για να μη δείξει τη σοβαρότητα και την έκταση ου προβλήματος). Αυτά δεν είναι προσωπικά δεδομένα χρηστών; Από που τα πήραν από τους εργαζομένους τους; Από κάποιον πλανήτη σε κάποιον μακρυνό γαλαξία; Δεν ενήκουν σε συτούς που (εν αγνοία τους τις περισσότερες φορές) δέχτηκαν και τα μοίρασαν απλόχερα στη Google θεωρώντας στην καλύτερη περίπτωση ότι "δεν τρέχει τίποτα"; 

Σωστος.

Με τα bing Ads και τα google Adwords , η ms και η google αντιστοιχα δινουν στους διαφημιστες τα στοιχεια που αναφερεις.

 

Ενδεικτικα μερικα απο τα στοιχεια που αναφερεις που υπαρχουν σε επιλογες campaign των bing ads:

bing-vs-google-ad-group-settings.png

 

 

bings-ads-targeting-options-beat-google.

 

Αντιστοιχα ειναι και σε google adwords.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβως οπως η google "πουλαει διαφημισεις και προσωπικα δεδομενα", το ιδιο κανει και η MS .

Εχει εσοδα δισεκατομμυριων απο αυτην την δραστηριοτητα, οπως εσοδα(πολλαπλασια) εχει και η google.

Επισης και η MS εχει πληκτρολογιο για android και ios και φυσικα αγορασε και το swiftkey, ενα απο τα πιο δημοφιλη 3rd party πληκτρολογια σε android κ ios .

Έχεις κάποια εμονή με τη MS. Το καταλαβαίνω και δε με νοίαζει. Το θέμα είναι το πληκτρολόγιο της Google σε ios. Εγώ γράφω γι αυτό και ως χρήστης ios συσκευής πλέον. Έχω έαν iphone 6s και το lumia το 930.

Ορίστε τα οικονομικά αποτελέσματα της MS για το 2015:

https://www.microsoft.com/investor/reports/ar15/index.html

Πες μου που γράφει τα τεράστια έσοδα από διαφημίσεις και θα παραδεχτώ ότι έχεις δίκιο. Ορίστε και της Google:

http://www.statista.com/statistics/266206/googles-annual-global-revenue/

Εκεί γράφει ότι τα έσοδά της ανήκουν στο μεγαλύτερο ποσοστό σε διαφημίσεις:

 

Google's revenue is largely made up by advertising revenue, which amounted to 67.39 billion US dollars in 2015

Μέσα σε αυτά είναι και τα προσωπικά δεδομένα άμεσα και έμμεσα, αφού οι διαφημίσεις της στηρίζονται στα προσωπικά δεδομένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις κάποια εμονή με τη MS. Το καταλαβαίνω και δε με νοίαζει...

Καμμια εμμονη. Οπως βλεπεις, αναφερω τοσο την google, οσο και την microsoft που πουλανε διαφημισεις και προσωπικα δεδομενα και εχουν εσοδα απο αυτα. Δεν κανω τον λανθασμενο διαχωρισμο που κανεις εσυ.

 

Εσυ πιθανως να εχεις εμμονη με την google, μιας και αναφερεις μονο αυτην και αρνεισαι οτι την ιδια τακτικη (συλλογη προσωπικων δεδομενων, πωληση διαφημισεων κλπ) ακολουθει και η MS.

 

Ορίστε τα οικονομικά αποτελέσματα της MS για το 2015:

https://www.microsoft.com/investor/reports/ar15/index.html

Πες μου που γράφει τα τεράστια έσοδα από διαφημίσεις και θα παραδεχτώ ότι έχεις δίκιο. Ορίστε και της Google:

http://www.statista.com/statistics/266206/googles-annual-global-revenue/

Εκεί γράφει ότι τα έσοδά της ανήκουν στο μεγαλύτερο ποσοστό σε διαφημίσεις:

Μέσα σε αυτά είναι και τα προσωπικά δεδομένα άμεσα και έμμεσα, αφού οι διαφημίσεις της στηρίζονται στα προσωπικά δεδομένα.

 

Προφανως δεν διαβαζεις καν το λινκ που εβαλες και αναφερεται στα εσοδα απο διαφημισεις.

Ενδεικτικα απο τα οικονομικα αποτελεσματα της MS που φαινεται πως οι διαφημισεις (που εχουν ως ανταγωνιστη και τη google οπως λεει η ιδια η MS) της προσφερουν εσοδα εκατομμυριων, οπως αναφερει το λινκ που εσυ παρεθεσες:

https://www.microsoft.com/investor/reports/ar15/index.html

Our search and display advertising business competes with Google and a wide array of websites, social platforms like Facebook, and portals like Yahoo! that provide content and online offerings to end users. Our success depends on our ability to attract new users, understand intent, and match intent with relevant content and advertiser offerings. We believe we can attract new users by continuing to offer new and compelling products and services.

....

D&C Other revenue increased $1.8 billion or 26%, mainly due to higher revenue from search advertising, Xbox Live, first-party video games, including Minecraft, and Office 365 Consumer. D&C Other revenue included an unfavorable foreign currency impact of approximately 2%. Search advertising revenue increased $651 million or 22%, primarily driven by growth in Bing, due to higher revenue per search and search volume. 

Μέσα σε αυτά είναι και τα προσωπικά δεδομένα άμεσα και έμμεσα, αφού οι διαφημίσεις της στηρίζονται στα προσωπικά δεδομένα.

Ακριβως.

Για αυτο και οι 2 προσπαθουν να μαζευουν δεδομενα για να προσφερουν πιο στοχευμενες διαφημισεις , ωστε να αυξησουν τα εσοδα τους.

Ενδεικτικο ειναι το τι γραφει η MS στα οικονομικα αποτελεσματα που παρεθεσες για το πως θα το πετυχει:

Our success depends on our ability to attract new users, understand intent, and match intent with relevant content and advertiser offerings. We believe we can attract new users by continuing to offer new and compelling products and services.

 

Ιδια φαση φυσικα ειναι κ η google(βασικα ειναι αυτη που εδειξε το δρομο). Δεν ειναι τυχαιο οτι και οι 2 εταιριες βγαζουν τους ψηφιακους βοηθους τους(google now, Cortana) και για αλλα λογισμικα , οπως το ιδιο κανουν και με τα πληκτρολογια τους στα smartphone os.

 

Ολα αυτα γινονται για να προσφερουν στους διαφημιστες στοχευμενες διαφημισεις. 

Εδω πχ εικονα απο campaing των adwords της google:

AdWords-Demographic-Targeting.png

 

 

 

και εδω μια απο campaing των bing ads της MS:

 

 

 

bing-demographics.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμμια εμμονη. Οπως βλεπεις, αναφερω τοσο την google, οσο και την microsoft που πουλανε διαφημισεις και προσωπικα δεδομενα και εχουν εσοδα. Δεν κανω τον λανθασμενο διαχωρισμο που κανεις εσυ.

Εσυ πιθανως να εχεις εμμονη με την google, μιας και αναφερεις μονο αυτην και αρνεισαι οτι την ιδια τακτικη (συλλογη προσωπικων δεδομενων, πωληση διαφημισεων κλπ) ακολουθει και η MS.

 

Προφανως δεν διαβαζεις καν το λινκ που εβαλες και αναφερεται στα εσοδα απο διαφημισεις.

Ενδεικτικα απο τα οικονομικα αποτελεσματα της MSπου φαινεται πως οι διαφημισεις (που εχουν ως ανταγωνιστει και τη google) της προσφερουν εσοδα εκατομμυριων:

Το θέμα εδώ είναι το πληκτρολόγιο της Google στο ios. Είσαι εκτός θέματος.

Άλλο διαφήμιση και άλλο πώληση προσωπικών δεδομένων. Άλλο μια εταιρεία να παράγει software/ hardware και να έχει έσοδα από διαφημίσεις και άλλο να έχει έσοδα από διαφημίσεις και κάτι ψιλά από software... Το να προσπαθείς να τις εξισώσεις είναι το πρόβλημά σου. Μακάρι να ήταν το ίδιο. Δε συμπαθώ τη MS. Αυριο να κλέισει δε θα στεναχωρηθώ. Τα windows 10 δεν τα έχω βάλει στον υπολογιστή μου και ούτε πρόκειται. Όμως βλέπω ότι δεν είναι το ίδιο οι δύο αυτές εταιρείες. Η μία παράγει, η αλλά βοηθάει στο να αυξάνεται η κατανάλωση και αντιμετωπίζει τον χρήστη σαν πειραματόζωο. Επιλέον εσύ δεν καταλαβαίνεις τί διαβάζεις, γιατί γράφει για τη διαφήμιση των προϊόντων της και την αυξημένη ικανότητά της ςταιρείας να προσελκύει νέους χρήστες. Το γράφει στο κομμάτι του ανταγωνισμού και μάλιστα ακριβώς πιο πάνω γράφει:

 

We face competition for our Resale products and services from various online marketplaces, including those operated by Amazon, Apple, and Google.

Καμία σχέση με αυτό που γράφεις. Μιλάει για ηλακτρονικά καταστήματα και την ικανότητά της να προσελκύει νέους χρήστες. Το δεύτερο κομμάτι αναφέρεται στην άυξηση των πωλήσεων των προϊόντω της λόγω της διαφήμισης και έχει μια μικρή σχέση με το πρώτο. Με λίγα λόγια: γράφεις ότι να 'ναι...

Η εμμονή σου με τη MS φαίνεται όταν μπαίνεις σε θέμα Google-Apple και 9-10 λέξεις σου αφορούν τη MS. Εγώ μιλάω για τη Google, την οποία αφορά κυρίως το θέμα.

Αυτός είναι και ο λόγος που το να ανοίξει κανείς διάλογο μαζί σου είναι χαμένος χρόνος... Δε θα σου απαντήσω άλλο. Δεν έχει νόημα.

Αν θέλεις να συνεχίσουμε τη συζήτηση γράψε μου σε πιο σημείο ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ. ΝΟΥΜΕΡΑ, ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ.

Σε pm όμως, γιατί εδώ είσαι εκτός θέματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...