-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
1.382 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σχετικά με EuphangeL
- Ημερομηνία γέννησης 08/07/1990
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
ΑΛΛΑ
-
Τοποθεσία
Athens, Downtown
Πρόσφατες Επισκέψεις
9.441 προβολές προφίλ
EuphangeL's Achievements
-
Kατασκευάζονται συνήθως από φυσικό πηλό που ψήνεται σε υψηλή θερμοκρασία. Φτιάχνονται από άργιλο (πηλό), δηλαδή ένα φυσικό ορυκτό υλικό που υπάρχει στη γη. Είναι αγνά υλικά, γιατί πρόκειται κυρίως για φυσικό πηλό χωρίς πρόσθετα πλαστικά ή χημικά. Δεν ανακυκλώνονται μέσω του συμβατικού μπλε κάδου (χαρτί–πλαστικό–μέταλλο–γυαλί). Μπορούν να πάνε σε ρεύματα ανακύκλωσης για αδρανή υλικά (όπως κεραμικά, τούβλα, πλακάκια) που συλλέγονται ξεχωριστά σε κάποιους δήμους. Είναι αδρανή υλικά, δεν αποσυντίθενται ούτε απελευθερώνουν τοξίνες. Δεν είναι επικίνδυνα για το περιβάλλον, αλλά δεν βιοδιασπώνται. Μιας και είναι Κυριακή, είπα να καταναλώσω εγώ τον χρόνο που δεν καταναλώσατε εσείς για την πιο απλή ερώτηση που μπορείς να ρωτήσεις ένα LLM 😅 Απίστευτο οτι κοντεύουμε 2026 και γίνονται τέτοια thread σε forums
-
Πάλι καλά που τον βοήθησες, έχει μια 5ετία τώρα που δεν μπορεί να αποφασίσει
-
Σωστό. Όλα αυτά που συζητάμε εξετάζουν αυτό το σενάριο. Επίσης σωστό, αλλά στις περιπτώσεις που συζητάμε (HYUNDAI Ioniq 5) δεν υπολογίζω καν αυτό. Αυτό είναι ένα σημαντικό extra που ανοίγει την ψαλίδα πολύ περισσότερο. Όλη η κουβέντα συνεχίστηκε (κακώς) σε αυτό το thread που αφορά "leasing για ιδιώτες" από ένα comment που έλεγε οτι και για επιχειρήσεις συμφέρει πάντα η αγορά. Ωστόσο για να είναι τελείως ξεκάθαρο το debate Αγορά vs Leasing που συζητάμε (στα σενάρια που λέμε) βάζω τα νούμερα και για επιχειρήσεις και για ιδιώτες, HYUNDAI Ioniq 5 - κάθε 4 χρόνια καινούριο:
-
Πάλι υπολογίζεις έχοντας το σενάριο του "τελευταίου αυτοκινήτου που θα οδηγήσω" Και δεν μου είπες αν βρήκες κάτι λάθος στον υπολογισμό εδώ, του "θέλω να οδηγάω άλλα 16 χρόνια από τώρα"
-
😅 Ρε συ, δεν προκύπτει κέρδος από το "χωρίς προκαταβολή" - πως έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα καν; Για να στο θέσω αντίστοιχα, ο ψ σε σχέση με τον χ δεν μου το δίνει καν. Το κρατάει δικό του και μου το δίνει απλά να το χρησιμοποιώ για 5 χρόνια μετακυλίοντας το κόστος χρηματοδότησης και του depreciation σε άλλον (ο χρήστης haHa νομίζει οτι ο άλλος είναι η εταιρία leasing, αλλά περί ορέξεως)
-
Πάλι καλά που κάποιος το καταλαβαίνει Όλοι οι υπολογισμοί έχουν γίνει με ΦΠΑ: Και έχω γράψει εξ'αρχής οτι τα νούμερα είναι με συγκεκριμένες προϋποθέσεις, για εταιρίες
-
Ο ιδιώτης που αγοράζει μετά την απόσυρση από τον στόλο δεν ξέρω ποιος είναι, πάντως δεν είμαι εγώ. Και ναι, από αυτόν βγαίνει κέρδος Για το σενάριο αγοράς; Υπολογίζεται με βάση την διαφορά της Λιανικής τιμής και του κέρδους που έχεις από την πώληση του πρώτου. Μα πως πάνε για το τέλος, αφού στην αρχή δίνονται στο σενάριο της αγοράς 🤑 Αν τα πάμε στο τέλος και βάλουμε και την πώληση του 2ου μέσα, πρέπει αναγκαστικά να υπολογίσουμε και την αγορά του 3ου, και πάει λέγοντας. Δεν αλλάζει τίποτα όσο συνεχίζεις να πουλάς και να αγοράζεις καινούριο, εκτός αν είναι το τελευταίο σου και δεν ξαναγοράσεις. Δες ένα ποστ πιο πάνω για το σενάριο του "θέλω να οδηγάω άλλα 16 χρόνια από τώρα"
-
Επειδή αυτό το έκανες edit και δεν το είδα—δεν το αποφεύγω, στον κάνω με τα δεδομένα του Ioniq 5 πιο πάνω, οπότε είναι για 4 4ετίες, 16 χρόνια σύνολο (το ξέρω οτι είναι για εταιρίες τα νούμερα, λίγο off topic, ωστόσο η σύγκριση παραμένει ίδια). Σου θυμίζω τι έχω πει: Αν σκοπεύεις αυτό να είναι το τελευταίο σου αμάξι, συμφέρει η αγορά (θα κάνω και εγώ το ίδιο με το τελευταίο μου αμάξι). Οπότε έχουμε: Αγορά και πώληση ανά 4 χρόνια και πώληση του τελευταίου χωρίς αγορά άλλου €32,877 + €18,920 + €18,920 + €11,037 + (€4,700 * 3) = €95,854 vs Leasing ανά 4 χρόνια και αγορά και πώληση του τελευταίου χωρίς αγορά άλλου €21,434.64 + €21,434.64 + €21,434.64 + €11,037 + €4,700 = €80,041
-
Αν συγκρίνω "ποσο κοστιζει για χρηση 5 ετων" - τελεία, δεν γίνεται να υπολογίσω και την πώληση μέσα. Αν υπολογίζεται και η πώληση πρέπει να συγκαταλέγεται και η αγορά καινούριου (και αντίστοιχα η προκαταβολή του νέου μισθώματος), η οποία έχει απομειωμένη αξία λόγω πώλησης του 1ου, αλλιώς μιλάμε για το μη ρεαλιστικό σενάριο του "τελευταίου αυτοκινήτου".
-
Τι εννοείς; Γιαυτό ακριβώς λέω + €18,920 στην αγορά καινούριου, γιατί υπολογίζω την απομειωμένη του αξία λόγω πώλησης του 1ου. Στον τρόπο που μου λες να υπολογίσω ωστόσο, μεταφέρεις την απομείωση στο 1ο, όχι στο 2ο. Πρέπει να επιλέξεις. Ή στο 1ο θα πάει η απομείωση ή στο 2ο, δεν γίνεται να πάει και στα 2
-
Καλά ρε συ, οτι πεις. Απλά σιγουρέψου, γράφουμε σίγουρα την αξία στην περίπτωση ενός αμαξιού (δεν μιλάμε για μπάρες χρυσού) ή μήπως γράφουμε την τιμή; Επίσης πως γίνεται αυτό να το θεωρείς μειονέκτημα στο leasing, την στιγμή που έχεις και όλη την αξία (το οδηγείς) αλλά όχι σε όλη την τιμή. Τροφή για σκέψη Δεν ξέρω που την βρήκες την εταιρία, αλλά ακόμη και η Hertz βγαίνει φθηνότερα στον Configurator της. Για εταιρίες, 4 χρόνια / 15,000 χλμ τον χρόνο, Προκαταβολή €6,600: HYUNDAI Ioniq 5 Electric Premium RWD Λ. Τ. προ φόρων €32.871 Λιανική τιμή €40.760 Αγορά μετρητοίς €40,760 έξοδο μπροστά €8,967.2 μειωμένος φόρος 1 €3,615.81 μειωμένος φόρος 2 = €12,583.01 συνολικές μειώσεις φόρου / tax shield = 4 χρόνια €40,760 - €12,583.01 = €28,176.99 τελικό κόστος απόκτησης + €4,700 = €32,877 τελικό κόστος απόκτησης και χρήσης 4 χρόνια Πώληση στα 4 χρόνια με 100% απόσβεση, σου βάζω €28.000 (αντί για 20 που έβαλες) - €6,160 φόρος €21,840 καθαρό κέρδος = €51,797 πραγματικό κόστος απόκτησης και χρήσης στα 4 χρόνια (€32,877 + €18,920 μπροστά για αγορά καινούριου) vs Leasing στα 4 χρόνια, συνολικά έξοδα €31,992.00 με Net κόστος €21,434.64 = €28,034 πραγματικό κόστος χρήσης στα 4 χρόνια (€21,434.64 + €6,600.00 μπροστά για προκαταβολή)
-
Αυτό είναι μια επίσης κλασσική μορφή παρανόησης: Εαν τα σπίτια είχαν deprecation και προσδόκιμο ζωής όμοιο με τα αυτοκίνητα, προφανέστατα θα ήταν πιο συμφέρον να τα νοικιάζεις. Έχει αξία το οτι έχεις δώσει μπροστά κεφάλαιο; Ok, I rest my case 🤷♂️ Μμμάλιστα, τώρα μιλάς σωστά, επιτέλους. 'Αρα η αξία του να μην έχεις υποχρεώσεις έχει τιμή όση η διαφορά μεταξύ μετρητοίς και προκαταβολής για το premium SUV που συζητάμε, στη προκειμένη-δικιά μας άσκηση: €41,500 Πρόσεξε, πληρώνεις €41,500 για το να μην έχεις υποχρεώσεις, όχι για το αυτοκίνητο. Σορρυ, αλλά έχω πολύ πιο παραγωγικά πράγματα διαθέσιμα για αυτά τα €41,500.
-
Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα
EuphangeL απάντησε σε θέμα του chek2fire στο Auto & Moto
To έχω κάνει από εδώ. Καλή ανάγνωση, με καθαρό μυαλό και καφέ -
Δεν έχεις κέρδος επειδή βάζεις μεσάζοντα. Έχεις κέρδος επειδή μετακυλίεις το κόστος χρηματοδότησης και του depreciation σε άλλον. Ταυτόχρονα, τα κόστη αυτά (χωρίς να είναι απευθείας δικά σου) περνάνε ως έξοδα για σένα. Ο μεσάζοντας μετακυλίει και αυτός τα κόστη του (+ το κέρδος του) σε 2. Στον μισθωτή και τον τελικό αγοραστή (του μεταχειρισμένου). Μάντεψε ποιος βγαίνει χαμένος. Από αυτό που ρωτάς φαίνεται οτι πάλι δεν έχεις καταλάβει, αλλά ok: Α) Δεν αλλάζει τίποτα στους υπολογισμούς το 5 χρόνια vs 5 χρόνια και 1 μέρα. Αν έχεις πουλήσει το αγορασμένο σου αμάξι και χρησιμοποιήσεις το κέρδος για τους υπολογισμούς χωρίς να υπολογίσεις την αγορά καινούριου, έχεις μείνει χωρίς αυτοκίνητο, που όπως είπα πολλές φορές, αν σκοπεύεις αυτό να είναι το τελευταίο σου αμάξι, συμφέρει η αγορά (θα κάνω και εγώ το ίδιο με το τελευταίο μου αμάξι). Β) Αυτό είναι ένα εντελώς άλλο σενάριο, αν κάνεις λίγα χιλιόμετρα / σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο για μια ζωή (πόσο δηλαδή; 10; 15 χρόνια;). For fun πάντως, αν κάνεις τους υπολογισμούς σε premium μοντέλα / τιμές (όπως αυτές που συζητάμε) και υπολογίσεις αγορά -> 10 χρόνια -> πώληση -> αγορά καινούριου vs 2 leasing 5ετίας, πάλι συμφέρει το leasing (με λιγότερη διαφορά, ~€13k) που στην προκειμένη-του leasing-έχεις καινούριο αμάξι στην 5ετία. Η διαφορά αντιστρέφεται σε πιο φθηνά μοντέλα / τιμές και είσαι €5-10k κερδισμένος στην περίπτωση αγοράς, αλλά πάλι στην περίπτωση του leasing, θα είχες καινούριο αμάξι στην 5ετία Αυτό είναι πάλι κάτι άλλο, από τους 3 τρόπους απόκτησης (αγορά - leasing - χρηματοδότηση) η λιγότερο συμφέρουσα. Για τον απλούστατο λόγο οτι η περίπτωση χρηματοδότησης (ή χρηματοδοτικής μίσθωσης) δεν έχει το ίδιο tax shield λογιστικά. Εαν είχε, θα ήταν ο 2ος καλύτερος τρόπος, μετά το leasing. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον άλλο τρόπο για να στο δώσω να καταλάβεις. Είναι κάτι που πολύς κόσμος δεν καταλαβαίνει πάντως.
-
Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα
EuphangeL απάντησε σε θέμα του chek2fire στο Auto & Moto
Τσέκαρε εδώ