Προς το περιεχόμενο

DragonlordP

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    404
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με DragonlordP

  • Ημερομηνία γέννησης 15/03/1980

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

DragonlordP's Achievements

  1. Δεν κάλεσα ποτέ τεχνικό, πουλήθηκε εδώ στο insomnia σε συμβολική τιμή. Αν ζήτησαν 550 για 55άρα, τότε για τη δική μου 75άρα μάλλον θα ζητούσαν αρκετά περισσότερα. Ούτως ή άλλως ήθελα να πάω σε 55άρα, κοιτάζω προς tcl mini led (κι εγώ εννοείται ότι δεν θα ξαναδώσω τόσα χρήματα για sony).
  2. Δεν νομίζω ότι αξίζει το κόστος και το ρίσκο, προσπάθησε να την πουλήσεις τοπικά θα έλεγα.
  3. QM751G=C765 (μοντέλο 2024) το όνομα της c805 στην αμερική από όσο ξέρω είναι c755 ή qm8b
  4. c805=c755, αντικαταστάθηκε από τη c765 που όμως μάλλον δεν ήρθε ποτέ επίσημα, τη φέρνει ο κωτσόβολος σε ψιλοαπαράδεκτη τιμή (900 για την 55άρα). Σωστά λοιπόν έχεις καταλάβει, πρόκειται για τη σειρά 7, και ο αντικαταστάτης της είναι η c7k, αλλά και η c6k είναι miniled (που δεν υπήρχε αν δεν κάνω λάθος ως τώρα στη σειρά 6) και μάλλον θα είναι άμεσα συγκρίσιμη με τη c805, ενδεχομένως και καλύτερη.
  5. Αύριο θα είναι κλειστά λόγω απεργίας, αλλά ίσως πάρει παράταση.
  6. Από online reviews κι εγώ κοιτούσα αρχικά προς c655, αλλά βλέποντάς τις από κοντά, η c805 είναι άλλο επίπεδο. Αξιοπρεπής είναι και η 655, αλλά αν έχετε τη δυνατότητα πηγαίντε 805, αξίζει.
  7. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ COSMOTE ΜΕΣΩ ΤΟΥ APP Αφού πέρασαν δέκα μέρες όπου μου έλεγαν ότι "το αίτημά μου έχει επισπευστεί και σύντομα ένας εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει μαζί σας", αποφάσισα να πάω Frog. Αλλά επειδή ακόμα εκκρεμεί η αίτηση για φορητότητα, δεν μπορεί να προχωρήσει η αίτηση στη Frog. Ζήτησα λοιπόν ακύρωση του αιτήματος, και εδώ και δύο μέρες ακούω πάλι τα ίδια - το αίτημα έχει επισπευστεί κλπ κλπ. ΑΘΛΙΑ εξυπηρέτηση! Τουλάχιστον αν κάνεις κάτι μέσω μαγαζιού μπορείς να βρεις και να μιλήσεις με άνθρωπο. Μέσω του app δεν υπάρχει τίποτα, μόνο τσατ. Μακριά!
  8. Ντάξει μιλάμε η κοσμοτέ μεγάλο μπρδλ. Έχω κάνει την αίτηση για φορητότητα, έρχεται η σιμ, ακολουθώ τις οδηγίες για ενεργοποίηση, δεν βρίσκει παραγγελία λέει. Μιλάω με εκπρόσωπο μέσω του τσατ Πέμπτη πρωί, λέει θα το δούμε και θα σας καλέσουμε άμεσα. Πέντε μέρες μετά ακόμα περιμένω - στο μεταξύ έμεινα χωρίς ίντερνετ γιατί χτες έληγε το πακέτο που είχα στη Vodafone και υπολόγιζα ότι θα είχα τη νέα σύνδεση. Τελικά πήρα αναγκαστικά καινούργιο πακέτο για άλλες 30 μέρες και ελπίζω να επιτρέψουν να γίνει η ενεργοποίηση τέλη του επόμενου μήνα και να μη χάσω τα χρήματα που έδωσα. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ότι με την τελευταία ανανέωση της εφαρμογής της κοσμοτέ, δεν έχω καν πρόσβαση στο τσατ με εκπρόσωπο, γιατί απαιτεί πρώτα σύνδεση - την οποία δεν έχω γιατί δεν ενεργοποιείται η σιμ. Σε κατάστημα κοσμοτέ λένε δεν μπορούν να βοηθήσουν, οι αιτήσεις μέσω της εφαρμογής υποστηρίζονται μόνο από την εφαρμογή. Προφανώς αντί να προσλάβουν κόσμο (λες και δεν βγάζουν αρκετά) είναι υποστελεχωμένοι. Άθλια εμπειρία μέχρι στιγμής. Αν δεν είχαν καλύτερη κάλυψη σε καναδυό περιοχές που με ενδιαφέρουν θα το ακύρωνα και θα έμενα Vodafone.
  9. Ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις. Μίλησα με το service της sony, μου είπαν ότι μάλλον είναι ή led panel ή t-con board, με 75ε θα ερχόταν τεχνικός στο σπίτι να την κοιτάξει, αλλά μιας και σκεφτόμουν να πάω ούτως ή άλλως σε 65άρα, αποφάσισα να μην ασχοληθώ περισσότερο. Θα τη βάλω σε λίγο αγγελία για ανταλλακτικά ή σε περίπτωση που θέλει κανείς άλλος να επιχειρήσει να την επισκευάσει.
  10. Ακολούθησα οδηγίες που βρήκα online, να βγάλω την τηλεόραση από την πρίζα και να την ξανασυνδέσω πατώντας το power button και το volume down στην τηλεόραση. Το led έγινε πράσινο το οποίο σύμφωνα με τις οδηγίες σημαίνει ότι πέτυχε το hard reset.
  11. Δεν βλέπω κάτι. Το άλλο που παρατηρώ (μετά το hard reset) είναι ότι όταν την ανοίγω εμφανίζεται μια αχνή οριζόντια γραμμή στο πάνω μέρος (γύρω στα 10 εκατοστά χαμηλότερα από την πάνω άκρη) η οποία μετά από λίγα δευτερόλεπτα σταδιακά σβήνει.
  12. Καλησπέρα, κάτοχος της εν λόγω τηλεόρασης εδώ και 5 χρόνια περίπου, σήμερα ξαφνικά μαύρισε η οθόνη και δεν έχω καταφέρει να την επαναφέρω. Κατά τα άλλα φαίνεται να λειτουργεί κανονικά, δηλαδή ήχο έχει, ανταποκρίνεται στο τηλεκοντρόλ κλπ, αλλά εικόνα γιοκ. Έχει μόνο κάποιες αλλαγές στη φωτεινότητα όταν αλλάζω πηγή πχ. Έκανα hard reset αλλά τίποτα. Λογικά την κλαίω; Διάβασα ότι αν έχει καεί το panel μάλλον δεν συμφέρει η επισκευή. Κόστισε πάνω από χιλιάρικο οπότε δεν είναι πολύ εύκολο να το αποδεχτώ... Δεν έχω μιλήσει ακόμα με τη sony, θα πάω τη Δευτέρα σε εξουσιοδοτημένο σέρβις. Είπα να ανοίξω ένα τόπικ στο μεταξύ μήπως είχαν κι άλλα άτομα αντίστοιχη εμπειρία.
  13. Παρατήστε τις ιδιωτικές/κερδοσκοπικές πλατφόρμες και μπείτε σε ανεξάρτητους servers του fediverse (στο οποίο σταδιακά συνδέεται και το threads) =) www.electricrequiem.com www.libretooth.gr
  14. Σου απαντάω σε πμ
  15. Όταν βλέπεις κάποιον να υποβαθμίζει τις αντιδράσεις 2600 εργαζομένων που ζητούν να μην κουκουλώνονται περιστατικά σεξουαλικής εκμετάλλευσης από κάποιον ιεραρχικά ανώτερο λέγοντας ειρωνικά πως είναι "social justice warriors", καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με τα απόβλητα της alt right, δηλαδή των βαθύτερα συστημικών και συντηρητικών στοιχείων - κάτι μεταξύ νεοφιλελέ και νεοναζί.
  • Δημιουργία νέου...