Προς το περιεχόμενο

BonJovi

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    140
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με BonJovi

  • Ημερομηνία γέννησης 27/02/1980

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

BonJovi's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

12

Φήμη

  1. akis130, σε ευχαριστώ πολύ. Επίσης, συμφωνώ απόλυτα σε αυτό που λες. Τα NOCN και LRN είναι αισθητά πιο εύκολα. Ιδιαίτερα δε το δεύτερο με το οποίο έχω κάνει εξάσκηση στο Reading (και όχι μόνο), τόσο σε επίπεδο επίσημων παρελθοντικών τεστ όσο και σε επίπεδο βιβλίου αυξημένης δυσκολίας συγκριτικά με τα επίσημα, είναι αρκετά πιο εύκολο από το Reading του LTE. Μου αρέσει που το LTE εξετάζει τις δύο δεξιότητες που συμπαθώ περισσότερο. Αποφεύγεις δηλαδή τα Speaking και Writing. Και βέβαια το ότι υπάρχει η δυνατότητα να το δώσει κανείς διαδικτυακά και να έχει την πιστοποίηση σε λίγες μέρες, είναι αρκετά δελεαστικό. Αυτές τις μέρες τρέχει μία προκήρυξη για το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και ήταν ο λόγος που έκανα το LTE. Όμως, όπως προείπα, μου φάνηκε αρκετά δύσκολο. Ταυτίζομαι πλήρως με όσα έγραψε ο pirforos. Στη διάρκεια της εξέτασης αισθανόμουν ότι θα έπιανα B2 και μόνο αν ήμουν τυχερός θα έπιανα το C1. Δεν το πίστευα όταν είδα το 90%. Αν έγραφα 88% ή 89%, δεν ξέρω αν θα το ξαναέδινα για το C2. Διότι δεν αισθανόμουν σιγουριά για τις απαντήσεις μου ώστε να έλεγα ότι ήμουν άτυχος και ότι την επόμενη φορά θα τα κατάφερνα. Αντιθέτως, αισθάνθηκα όπως όταν πήρε ο Ολυμπιακός την Euroleague το 2012 απέναντι στην ΤΣΣΚΑ Ότι αν έπαιζαν δέκα παιχνίδια μεταξύ τους, μόνο το ένα θα κέρδιζε ο Ολυμπιακός (το οποίο και έγινε). Τα LRN και NOCN μου φαίνονται πιο σίγουρα/εύκολα και... εκ του ασφαλούς.
  2. Καλημέρα και από μένα! Παραθέτω κι εγώ τη δική μου εμπειρία. Έδωσα σήμερα το πρωί με στόχο να πιάσω το C1. Η προετοιμασία που έχω κάνει έως τώρα, είναι πολύ μικρή. Εδώ και ένα μήνα, κάνω 1,5 ώρα την εβδομάδα μάθημα για να δώσω για το NOCN C2. Κάθε εβδομάδα κάνω κάποιες ασκήσεις, κυρίως Reading και Listening, οι οποίες είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού. Εγώ έχω το Lower εδώ και πολλά χρόνια. Bέβαια, λόγω του ακαδημαϊκού μου background είχα συχνή επαφή με τα αγγλικά, κυρίως σε επίπεδο σύνταξης ακαδημαϊκών άρθρων. Αυτή η ενασχόληση μαζί με τη χρήση εργαλείων τύπου Grammarly και DeepL με έχουν βοηθήσει να βελτιώσω τα αγγλικά μου ως ένα βαθμό. Θα αναρωτηθεί κανείς γιατί να δώσω για LTE αφού σε λίγο καιρό θα δώσω το NOCN. Η απάντηση έχει να κάνει με μία προκήρυξη του ΑΣΕΠ, η οποία ζητάει C1 τουλάχιστον. Τυχαία έπεσε το μάτι μου πριν λίγες μέρες στο LTE (δε το γνώριζα καν), είδα ότι αναγνωρίζεται και από τον ΑΣΕΠ και είπα να το δώσω και ό,τι βγει. Τελικά, πήγα ανέλπιστα καλά καθώς απάντησα επιτυχώς με 91% στο Listening και 89% στο Reading. Total score: 90%, το οποίο, όπως εξηγούν, δεν είναι ο μέσος όρος των άλλων δύο αλλά εξαρτάται από το επίπεδο δυσκολίας των ερωτήσεων. Αναμένω, λοιπόν, την πιστοποίηση με συγκρατημένη αισιοδοξία να πάρω το C2, κυριολεκτικά από το πουθενά. Και όταν λέω από το πουθενά, εννοώ ότι το τεστ μου φάνηκε αρκετά δύσκολο, ιδίως το Reading. Τα κείμενα απαιτούσαν ξανά και ξανά ανάγνωση. Πολλές πιθανές απαντήσεις ταίριαζαν μεταξύ τους. Υπήρχαν αρκετές άγνωστες λέξεις. Κάποιες από αυτές μπορούσε να τις μεταφράσει κανείς από τα συμφραζόμενα. Τα Reading των practice papers 1 και 2 που έχουν στο site τους, είναι αισθητά πιο εύκολα. Ο χρόνος, πάντως, είναι επαρκής. Γενικά, θεωρώ ότι θέλει πολύ καλή προετοιμασία, ειδικά για το C2. Δεν υπάρχουν πολυτέλειες για πολλά λάθη.
  3. BonJovi

    Διαδικτυακό Ραδιόφωνο

    Καλημέρα, Γνωρίζετε τι χρειάζεται για να είναι κάποιος νομικά κατοχυρωμένος για τη δημιουργία διαδικτυακού ραδιοφώνου; Διάβασα ότι απαραίτητη προϋπόθεση παλιότερα ήταν η άδεια από την ΑΕΠΙ. Εξακολουθεί να ισχύει κάτι τέτοιο; Με ενδιαφέρει το ραδιόφωνο να παίζει 24/7 ξένα ροκ τραγούδια. Χωρίς διαφημίσεις και κέρδη. Επίσης, δε με ενδιαφέρει (τεχνικά) να αξιοποιήσω κάποια έτοιμη υπηρεσία που προσφέρει κάτι τέτοιο αλλά θέλω να στήσω ο ίδιος τα απαραίτητα εργαλεία (π.χ. Shoutcast ή Icecast κλπ) σε κάποιο πακετό φιλοξενίας.
  4. Δε βρήκα κάπου όλα τα specs που αφορούσαν την προηγούμενη μνήμη που είχα. Η mushkin που πήρα πάντως έχει τα εξής χαρακτηριστικά: 1.5V PC3-8500 1066 MHz 8GB(2x4GB) CAS Latency 7-7-7-20 56€ περίπου Δεν τις έβγαλα ακόμα ώστε να φυσήξω στα slots κλπ. Ωστόσο, έκανα το AHT τεστ και προέκυψαν τα σφάλματα που φαίνονται στην εικόνα που επισυνάπτω.
  5. Καλησπέρα, έβαλα σε macbook (late 2009) ram 8gb (2x4gb) SO-DIMM DDR3 PC3-8500 1066MHZ που είναι ειδικά για μηχανήματα της Apple. Βέβαια η Apple στα specifications του συγκεκριμένου μοντέλου γράφει ότι η μέγιστη μνήμη που αυτό δέχεται, είναι τα 4 gb. Ωστόσο, αρκετοί χρήστες σε διάφορα sites γράφουν ότι εγκατέστησαν 8gb χωρίς κανένα πρόβλημα. Το λειτουργικό αναγνώρισε κανονικά τη μνήμη, ωστόσο κατά διαστήματα crash-άρει βγάζοντας μηνύματα για Kernel Panic. Ένα από αυτά είναι το παρακάτω: Anonymous UUID: 2CD487C9-2B45-EF3D-9237-BC507DF862AC Thu Nov 19 20:12:40 2015 *** Panic Report *** panic(cpu 1 caller 0xffffff800e5d6bba): Kernel trap at 0xffffff7f90c3254f, type 13=general protection, registers: CR0: 0x000000008001003b, CR2: 0x00007ffd8ac01000, CR3: 0x0000000012122000, CR4: 0x0000000000002660 RAX: 0x0000000000000000, RBX: 0x0000000000000000, RCX: 0x0000000000000200, RDX: 0xffff7f80209ce168 RSP: 0xffffff811848bea0, RBP: 0xffffff811848bfb0, RSI: 0x0000000000000010, RDI: 0x0000000000000000 R8: 0x0000000000000010, R9: 0x0000000000000002, R10: 0x000000000cd1f61a, R11: 0x0000000000000002 R12: 0x0000000000000000, R13: 0x0000000000000000, R14: 0xffffff9118ff68d8, R15: 0x0000000000000471 RFL: 0x0000000000010246, RIP: 0xffffff7f90c3254f, CS: 0x0000000000000008, SS: 0x0000000000000010 Fault CR2: 0x00007ffd8ac01000, Error code: 0x0000000000000000, Fault CPU: 0x1, PL: 0 Backtrace (CPU 1), Frame : Return Address 0xffffff80f0055df0 : 0xffffff800e4e5307 0xffffff80f0055e70 : 0xffffff800e5d6bba 0xffffff80f0056050 : 0xffffff800e5f4313 0xffffff80f0056070 : 0xffffff7f90c3254f 0xffffff811848bfb0 : 0xffffff800e5d15d7 Kernel Extensions in backtrace: com.apple.BootCache(37.0)[AD81CD1C-5A58-34E2-9595-EA182565C831]@0xffffff7f90c2c000->0xffffff7f90c35fff BSD process name corresponding to current thread: kernel_task Mac OS version: 15B42 Kernel version: Darwin Kernel Version 15.0.0: Sat Sep 19 15:53:46 PDT 2015; root:xnu-3247.10.11~1/RELEASE_X86_64 Kernel UUID: AB5FC1B4-12E7-311E-8E6F-9023985D8C1D Kernel slide: 0x000000000e200000 Kernel text base: 0xffffff800e400000 __HIB text base: 0xffffff800e300000 System model name: MacBook6,1 (Mac-F22C8AC8) System uptime in nanoseconds: 43614913138 last loaded kext at 2685138997: com.apple.driver.AppleUSBTCButtons 245.4 (addr 0xffffff7f90d44000, size 20480) loaded kexts: com.rim.driver.BlackBerryUSBDriverInt 0.0.67 com.apple.driver.AppleUSBTCButtons 245.4 com.apple.iokit.IOBluetoothUSBDFU 4.4.2f1 com.apple.driver.AppleFileSystemDriver 3.0.1 com.apple.AppleFSCompression.AppleFSCompressionTypeDataless 1.0.0d1 com.apple.AppleFSCompression.AppleFSCompressionTypeZlib 1.0.0 com.apple.BootCache 37 com.apple.driver.AppleUSBTCKeyEventDriver 245.4 com.apple.driver.AppleUSBTCKeyboard 245.4 com.apple.iokit.SCSITaskUserClient 3.7.7 com.apple.iokit.IOAHCIBlockStorage 2.8.0 com.apple.driver.AirPort.Brcm4331 800.20.24 com.apple.driver.AirPort.Brcm4360 1010.14.1a4 com.apple.driver.usb.AppleUSBOHCIPCI 1.0.1 com.apple.driver.AppleAHCIPort 3.1.5 com.apple.nvenet 2.0.22 com.apple.driver.usb.AppleUSBEHCIPCI 1.0.1 com.apple.driver.AppleSmartBatteryManager 161.0.0 com.apple.driver.AppleRTC 2.0 com.apple.driver.AppleHPET 1.8 com.apple.driver.AppleACPIButtons 4.0 com.apple.driver.AppleSMBIOS 2.1 com.apple.driver.AppleACPIEC 4.0 com.apple.driver.AppleAPIC 1.7 com.apple.driver.AppleIntelCPUPowerManagementClient 218.0.0 com.apple.nke.applicationfirewall 163 com.apple.security.quarantine 3 com.apple.security.TMSafetyNet 8 com.apple.driver.AppleIntelCPUPowerManagement 218.0.0 com.apple.driver.usb.IOUSBHostHIDDevice 1.0.1 com.apple.driver.AppleUSBMultitouch 250.4 com.apple.iokit.IOUSBHIDDriver 900.4.1 com.apple.driver.usb.AppleUSBHub 1.0.1 com.apple.driver.usb.AppleUSBHostCompositeDevice 1.0.1 com.apple.iokit.IOSCSIMultimediaCommandsDevice 3.7.7 com.apple.iokit.IOBDStorageFamily 1.8 com.apple.iokit.IODVDStorageFamily 1.8 com.apple.iokit.IOCDStorageFamily 1.8 com.apple.iokit.IOAHCISerialATAPI 2.6.2 com.apple.driver.AppleXsanScheme 3 com.apple.iokit.IO80211Family 1101.24 com.apple.driver.mDNSOffloadUserClient 1.0.1b8 com.apple.driver.corecapture 1.0.4 com.apple.driver.usb.AppleUSBOHCI 1.0.1 com.apple.iokit.IOAHCIFamily 2.8.0 com.apple.iokit.IONetworkingFamily 3.2 com.apple.driver.AppleUSBMergeNub 900.4.1 com.apple.driver.usb.AppleUSBEHCI 1.0.1 com.apple.driver.NVSMU 2.2.9 com.apple.driver.AppleEFINVRAM 2.0 com.apple.driver.AppleEFIRuntime 2.0 com.apple.iokit.IOHIDFamily 2.0.0 com.apple.iokit.IOSMBusFamily 1.1 com.apple.security.sandbox 300.0 com.apple.kext.AppleMatch 1.0.0d1 com.apple.driver.AppleKeyStore 2 com.apple.driver.AppleMobileFileIntegrity 1.0.5 com.apple.driver.AppleCredentialManager 1.0 com.apple.driver.DiskImages 415 com.apple.iokit.IOReportFamily 31 com.apple.driver.AppleFDEKeyStore 28.30 com.apple.iokit.IOUSBMassStorageClass 4.0.0 com.apple.driver.AppleUSBComposite 900.4.1 com.apple.iokit.IOSCSIBlockCommandsDevice 3.7.7 com.apple.iokit.IOSCSIArchitectureModelFamily 3.7.7 com.apple.iokit.IOStorageFamily 2.1 com.apple.iokit.IOUSBFamily 900.4.1 com.apple.iokit.IOUSBHostFamily 1.0.1 com.apple.driver.AppleUSBHostMergeProperties 1.0.1 com.apple.driver.AppleACPIPlatform 4.0 com.apple.iokit.IOPCIFamily 2.9 com.apple.iokit.IOACPIFamily 1.4 com.apple.kec.Libm 1 com.apple.kec.pthread 1 com.apple.kec.corecrypto 1.0 Model: MacBook6,1, BootROM MB61.00C8.B00, 2 processors, Intel Core 2 Duo, 2,26 GHz, 8 GB, SMC 1.51f53 Graphics: NVIDIA GeForce 9400M, NVIDIA GeForce 9400M, PCI, 256 MB Memory Module: BANK 0/DIMM0, 4 GB, DDR3, 1067 MHz, 0x8394, 0x393731363434412028393736363434412900 Memory Module: BANK 1/DIMM0, 4 GB, DDR3, 1067 MHz, 0x8394, 0x393731363434412028393736363434412900 AirPort: spairport_wireless_card_type_airport_extreme (0x14E4, 0x93), Broadcom BCM43xx 1.0 (5.106.98.100.24) Bluetooth: Version 4.4.2f1 16391, 3 services, 19 devices, 1 incoming serial ports Network Service: Wi-Fi, AirPort, en1 Serial ATA Device: Hitachi HTS545025B9SA02, 250,06 GB Serial ATA Device: MATSHITADVD-R UJ-898 USB Device: USB 2.0 Bus USB Device: Built-in iSight USB Device: USB 2.0 Bus USB Device: USB Bus USB Device: Apple Internal Keyboard / Trackpad USB Device: Usb Mouse USB Device: USB Bus USB Device: BRCM2070 Hub USB Device: Bluetooth USB Host Controller Thunderbolt Bus: Επίσης, κατέβασα τη δωρεάν έκδοση του Memtest, η οποία τρέχει από boot cd, και ξεκίνησα να κάνω τεστ στη μνήμη. Αυτό δεν ολοκληρώθηκε γιατί σε κάποιο σημείο κόλλησε το πρόγραμμα και ενώ ήδη είχε βρει κάποια σφάλματα (π.χ. Max contiguous error: 1 κλπ). Δεν πρόλαβα να σημειώσω άλλες πληροφορίες σχετικά. Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι ανάλογο; Καμιά συμβουλή;
  6. Αν κάνεις decompile, δε φαίνεται ο κώδικας actionscript (εκτός αν είναι κρυπτογραφημένο το swf)? Αν διαβάσεις τον κώδικα, ίσως φαίνεται σε κάποια σημεία ο τρόπος με τον οποίο εισάγονται τα assets του παιχνιδιού.
  7. BonJovi

    Gaming Education

    Καταρχάς, θεωρώ πολύ καλή την αναφορά του ScarletK σχετικά με το testing των παιχνιδιών αλλά και γενικότερα των project που υλοποιούνται. GoDRiC-, θα γράψω λίγα πράγματα για τη δική μου προσωπική εμπειρία στο πέρασμα των χρόνων και ίσως βοηθηθείς από αυτό, ίσως και όχι. Εγώ απόκτησα τον πρώτο μου υπολογιστή σε μικρή ηλικία για τα δεδομένα της εποχής (συγκεκριμένα το 1987). Και βέβαια για χρόνια έπαιζα συνέχεια παιχνίδια. Όταν πήγαινα λύκειο, όμως, ασχολήθηκα και με το κομμάτι του προγραμματισμού (QBasic και Turbo Pascal) και έφτιαχνα μαζί με τον αδερφό μου πολύ απλά παιχνιδάκια (κουλοχέρη, βολές με μπάλα του μπάσκετ, πεναλντάκια κλπ). Μου άρεσε πολύ η δημιουργία οπότε ήθελα μελλοντικά να ασχοληθώ με game programming. Παράλληλα διάβαζα και πολλά περιοδικά (pixel, user, pc master) και σκεφτόμουν ότι θα ήταν πολύ ωραίο, επίσης, να είμαι reviewer. Να μου φέρνουν συνέχεια παιχνίδια να παίζω και μετά να γράφω για αυτά. Με βάση, όμως τη μικρή ενασχόληση που είχα με τον προγραμματισμό, ήταν εύκολη η απόφαση που πήρα σχετικά με το τι θέλω να σπουδάσω. Πληροφορική για να φτιάχνω παιχνίδια! Μετά τις πανελλήνιες, μπαίνοντας σε τμήμα Πληροφορικής, δε σου κρύβω ότι δυσκολεύτηκα λίγο με τον προγραμματισμό. Ήταν αρκετά που έπρεπε να μάθει κανείς και βέβαια τίποτα δεν είχε σχέση με gaming. Μόνο κάτι μαθήματα με γραφικά είχαμε τότε και όταν τα πήρα, απογοητεύτηκα και δυσκολεύτηκα με τα μαθηματικά που είχαν μέσα. Παράλληλα, βέβαια, έκανα τη φοιτητική μου ζωή, παρέες, βόλτες κλπ οπότε το gaming (και τα απλά προγραμματάκια που έφτιαχνα αλλά και το να παίζω) το είχα αφήσει για τα καλά. Κάποια στιγμή (και με μία καθυστέρηση) τελείωσα τη σχολή, πήγα φαντάρος και καπάκι έπιασα δουλειά (το 2006). Έφτιαχνα για χρόνια ιστοσελίδες και η αλήθεια είναι πως όσο μάθαινα πράγματα στη δουλειά, άρχισε να μου αρέσει πάλι ο προγραμματισμός. Το 2008 μπήκα σε ένα μεταπτυχιακό και δε θυμάμαι πως προέκυψε, αλλά ήθελα σε κάποιες εργασίες να διαλέξω για θέμα κάποια απλά games. Και πράγματι, με τα παιδιά που ήμασταν ομάδα σε αυτές τις εργασίες, διαβάσαμε λίγο και υλοποιήσαμε κάποια παιχνίδια έστω και πολύ απλά και με πολλά bugs. Πλέον τα τελευταία χρόνια έχω μειώσει κατά πολύ τυχόν εξωτερικές δουλειές με ιστοσελίδες και ασχολούμαι με προγραμματισμό απλών παιχνιδιών. Και αυτή η επιλογή έγινε κυρίως επειδή με ευχαριστεί να ασχολούμαι με αυτό. Το λίγο ελεύθερο χρόνο που έχω, διαβάζω, μαθαίνω και πειραματίζομαι. Βέβαια στη δουλειά που είμαι εδώ και 1,5 χρόνο, δεν ασχολούμαστε με games αλλά φτιάχνουμε επιχειρησιακές εφαρμογές. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος ωστόσο αν ήμουν κάπου με game programming, θα ήταν το ιδανικό για μένα. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι κάποιες σκέψεις που κάνω κατά καιρούς. Π.χ. αν τελικά δεν έμπαινα σε τμήμα Πληροφορικής, το πιθανότερο είναι να είχα παρατήσει εντελώς τον προγραμματισμό. Και άραγε θα έκανα κάτι που θα με ενέπνεε? Πιθανόν ναι, πιθανόν όχι. Και το πιθανότερο είναι να μην είχε σχέση με Πληροφορική. Αλλά σκέφτομαι, επίσης, ότι μπορεί να μην είναι τυχαίο που ασχολούμαι μετά από τόσα χρόνια πάλι με game development. Ήταν λες και είχα το μικρόβιο μέσα από μικρός... και κάποια στιγμή θα έβγαινε πάλι στην επιφάνεια. Και είμαι ευχαριστημένος που εξελίχθηκαν έτσι τα πράγματα και έχω την ευκαιρία και μαθαίνω. Σίγουρα υπήρξε κούραση με διαβάσματα, πανελλήνιες, πανεπιστήμια κλπ αλλά πλέον το απολαμβάνω. Παιχνίδια δεν μπορώ να πω ότι παίζω ιδιαίτερα πλέον παρόλο που μου αρέσουν. Ή τουλάχιστον δεν παίζω εντατικά τα ίδια παιχνίδια. Θα παίξω αρκετά παιχνίδια για πολύ λίγο όχι τόσο επειδή με ευχαριστούν αλλά κυρίως γιατί θέλω να σκέφτομαι τρόπους υλοποίησής τους. Είναι κάτι σαν πρόκληση. Δεν είμαι γκουρού στον προγραμματισμό, υπάρχουν πολύ καλύτεροι. Ωστόσο κάνω την προσπάθειά μου κι εγώ. Τέλος, λίγα πράγματα σχετικά με τις σπουδές. Εγώ πήγα σε ένα σεμινάριο της SAE για το game production (που ανέφερες αρχικά στο θέμα σου) και η αλήθεια είναι πως μου φάνηκε ενδιαφέρον. Έχει μαθήματα καθαρά για games. Απλά είχα διάφορους προβληματισμούς. Καταρχάς, δεν ξέρω τι αναγνώριση θα έχει το πτυχίο. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα που δυστυχώς δεν υπάρχει ζήτηση στο κομμάτι των games αν και δειλά δειλά έχουν αρχίσει να γίνονται βήματα. Επίσης, σε 18 μήνες προλαβαίνεις να μάθεις αρκετά πράγματα ή μαθαίνεις επιφανειακά? Και βέβαια, μου φάνηκαν, αρκετά τα λεφτά (αν θυμάμαι καλά είναι γύρω στις 6000 ευρώ) για κάτι τέτοιο. Θα προτιμούσα να τα δώσω για κάποιο μεταπτυχιακό πάνω στο game development (όχι game production που περιλαμβάνει διάφορους τομείς στο gaming) όπου αν δεις τα μαθήματα, έχουν πολύ περισσότερο βάθος και είναι πιο... πανεπιστημιακά. Βέβαια, στη SAE έδιναν κάποιες υποτροφίες (μία 100% και τέσσερις των 50% αν θυμάμαι καλά). Ακόμα και τα 3000 όμως θα τα σκεφτόμουν. Αν έπαιρνα των 100%, θα πήγαινα πολύ άνετα. Όμως αυτό το λέω στην παρούσα φάση, που έχω σπουδάσει ήδη. Αν ήμουν 18 ετών, φοβάμαι ότι θα ήταν ένα ρίσκο και μάλλον θα δίσταζα να κάνω το βήμα. Ξαναλέω, όμως, μιλάω εκ του ασφαλούς... αν ήμουν 18, μπορεί να σκεφτόμουν διαφορετικά. Δεν τα λέω για να υπονομεύσω το πρόγραμμα σπουδών της SAE. Μπορεί οι εκπαιδευτικοί εκεί να κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά. Γι' αυτό και του χρόνου θα ξανακάνω μια προσπάθεια για υποτροφία. Απλά αναφέρω τους σχετικούς μου προβληματισμούς αφού καλώς ή κακώς, πρέπει να σκεφτόμαστε και την επαγγελματική αποκατάσταση και τη σημασία που θα έχει ένα πτυχίο στο χώρο εργασίας. Εγώ αν ήμουν στη θέση σου θα έκανα προσπάθεια να μπω σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ Πληροφορικής. Να αποκτήσω το απαραίτητο υπόβαθρο στον τομέα της Πληροφορικής και στη συνέχεια, πίστεψέ με, αν έχεις κι εσύ ανάλογο μικρόβιο, θα ασχοληθείς με games. Είτε από μόνος σου είτε κάνοντας κάποιο μεταπτυχιακό (το πιθανότερο στο εξωτερικό δυστυχώς). Υπάρχουν βέβαια και παιδιά που έχουν σπουδάσει άλλα αντικείμενα και παρόλα αυτά η αγάπη τους για τα παιχνίδια, τους έχει βοηθήσει και έχουν μάθει πολλά πράγματα και κάνουν παπάδες. Αλλά γιατί να μη συνδυάσεις τις σπουδές σου με προγραμματισμό? Θα βοηθηθείς ακόμα περισσότερο και θα ανεβάσεις ρυθμούς. Υ.Γ.1 Τα βιβλία των γραφικών που με δυσκόλευαν τότε, πλέον τα διαβάζω με ευχαρίστηση και κάποια πράγματα τα εφαρμόζω Υ.Γ.2 Ελπίζω να μην κούρασα με το τεράστιο μήνυμά μου.
  8. Δεν το κατέβασα το παιχνίδι αλλά βλέποντάς το στο google play, μου άρεσαν αρκετά τα γραφικά του. Οπότε θα συμφωνήσω με το σχόλιο του seedrr σχετικά με το ταλέντο σου. Ιδιαίτερα όταν λες ότι τα έκανες σε μία βδομάδα! Πολύ καλός. Το γεγονός ότι εγώ υστερώ σημαντικά σε αυτό το κομμάτι, ίσως με κάνει να εκτιμώ και να θαυμάζω ακόμα περισσότερο μια δουλειά κάποιου. Σκέψου ότι εδώ και 2,5 βδομάδες έχω έτοιμο ένα flash game σε ποσοστό 90% και δεν έχω να βάλω γραφικά! Κάτι κυκλάκια και κουτάκια βλέπεις μόνο Η εμπειρία με το corona sdk πώς σου φάνηκε? Αν και πολλά πραγματάκια τα κάνεις εύκολα και γρήγορα, με ξίνισε λίγο το γεγονός ότι η lua δεν είναι αντικειμενοστραφής γλώσσα. Αν και διάβασα ότι μπορεί κάποιος να κάνει πατέντες προκειμένου να προσομοιώσει αντικειμενοστραφείς ιδιότητες.
  9. Στο συγκεκριμένο project χρησιμοποιώ σε αρκετά σημεία και PrimeFaces. Απλά είχα βάλει σε διάφορα σημεία (του project) trinidad tables και ήθελα να το διατηρήσω. Αν δε βγάλω άκρη, θα δοκιμάσω με PrimeFaces. Νομίζω είναι και πιο ευέλικτο γενικότερα, οπότε ίσως είναι και καλύτερα. Thank you!
  10. Το pagination δημιουργείται αυτόματα από το component tr:table του Trinidad. Όταν κάνω κλικ σε κάποιο από τα pagination links ώστε να αλλάξω σελίδα αποτελεσμάτων, στη συνέχεια αν κάνω κλικ σε κάποιο commandbutton άλλης φόρμας που υπάρχει στη σελίδα, δεν εκτελείται το αντίστοιχο action. Αν ξανακάνω κλικ, τότε εκτελείται. Στην ουσία συμβαίνει αυτό που περιγράφεται και στο link http://wiki.apache.org/myfaces/Facelets_with_Trinidad. "Using Trinidad PPR (Partial Page Rendering) with Facelets There is an issue in the id generation for components when a PPR is executed. The symptom is that a click on an command does not execute the desired action but only reloads the whole page. Any subsequent click on any command succeeds. To work around this issue manually set the id's for at least all commands on the affected pages." Δοκίμασα, βέβαια, τη λύση που προτείνει αλλά δεν είχε αποτέλεσμα. Επομένως, ψάχνω είτε διαφορετική λύση στο πρόβλημα (απάντηση στο ερώτημα 1) είτε απάντηση στο ερώτημα 2 που έθεσα πιο πάνω.
  11. Καλησπέρα, έχω δημιουργήσει ένα table αποτελεσμάτων με τη βοήθεια του αντίστοιχου component που παρέχει το Apache Trinidad. Όταν οι εγγραφές ξεπερνούν ένα προκαθορισμένο όριο, δημιουργείται αυτόματα ένα navigation bar για να περιηγείται ο χρήστης στη σελίδα που επιθυμεί (με τη χρήση του rangeChangeListener). Το πρόβλημα είναι το εξής: κάθε φορά που κάνω χρήση του rangeChangeListener, χάνονται τυχόν actions από commandbuttons άλλων forms που υπάρχουν στη σελίδα. Πιο συγκεκριμένα, πατώντας submit σε μία άλλη φόρμα, φαίνεται στον browser ότι γίνεται refresh η σελίδα, ωστόσο το action της φόρμας δεν εκτελείται. Αν πατήσω και 2ο κλικ, το action εκτελείται κανονικά. Μου είπαν ότι γενικότερα το Apache Trinidad παρουσιάζει προβλήματα με το PPR (partial page rendering). Οι ερωτήσεις μου είναι δύο: 1. Γνωρίζει κανείς πώς μπορεί να λυθεί το πρόβλημα της... μη εκτέλεσης του action άλλης φόρμας της σελίδας αφού ο χρήστης έχει κάνει χρήση του rangeChangeListener? 2. Μη βρίσκοντας απάντηση στο πρώτο ερώτημα, δοκίμασα να φτιάξω δικά μου navigation buttons για την εμφάνιση της επιθυμητής σελίδας των αποτελεσμάτων και λειτουργεί μια χαρά. Δεν μπορώ, όμως, να απενεργοποιήσω το navigation bar του tr:table που δημιουργείται αυτόματα από το Trinidad. Υπάρχει τρόπος να απενεργοποιηθεί?
  12. BonJovi

    slot machine game...

    Σε όλα όσα ανέφερες μπορεί να υλοποιηθεί. Από εκεί και πέρα, εσύ θα επιλέξεις ανάλογα με το τι θες να κάνεις. Π.χ. θες να είναι desktop παιχνίδι και αν ναι σε τι λειτουργικά συστήματα να παίζει? Θες να είναι διαδικτυακό και απλά να παίζει μέσω browser? Θες να παίζει σε κινητά? Οπότε ένα κριτήριο επιλογής είναι το πού θες να παίζει το παιχνίδι. Και ένα ακόμα στοιχείο είναι ποια γλώσσα / πλατφόρμα υλοποίησης σε βολεύει / γνωρίζεις περισσότερο.
  13. BonJovi

    slot machine game...

    Κάτι γρήγορο και πρόχειρο που έρχεται αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου. - Εκτελείς μία συνάρτηση που επιστρέφει randomly έναν αριθμό από συγκεκριμένο εύρος τιμών (π.χ. 1 μέχρι 10). Κάθε αριθμός αντιστοιχεί σε κάποιο σύμβολο του slot machine. Επομένως, εκτελείς τη συνάρτηση τρεις φορές. - Ελέγχεις αν το αποτέλεσμα επιστρέφει 2 ή 3 όμοια σύμβολα και ο χρήστης ανάλογα κερδίζει βαθμούς. - Όλο αυτό, βέβαια, πρέπει να αποδοθεί και γραφικά. Ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να γίνει αυτό, εξαρτάται από τη γλώσσα / πλατφόρμα όπου θα το υλοποιήσεις. Δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο ήθελες να δεις ή αν έχω πέσει εντελώς έξω...
  14. BonJovi

    slot machine game...

    Διαδικτυακό θες να το κάνεις?
  • Δημιουργία νέου...