Προς το περιεχόμενο

Psycho_Warhead

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    48.809
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    17

7 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Inside The Fire
  • Ενδιαφέροντα
    Gaming | Gym

Πρόσφατες Επισκέψεις

205.900 προβολές προφίλ

Psycho_Warhead's Achievements

  1. Psycho_Warhead

    Tomb Raider

    After almost a decade, Tomb Raider: Definitive Edition is finally available on PC
  2. Psycho_Warhead

    Star Wars Jedi: Survivor [PC]

    Γενικά για το ισχύει με το stuttering και όχι για το Jedi Survivor συγκεκριμένα. Τα stutters χωρίζονται σε δύο περιπτώσεις και μια τρίτη πιο σπάνια όμως. 1. Shader compilation stutters. Αυτά συμβαίνουν στο PC εφόσον το παιχνίδι ΔΕΝ κάνει shader compile στο menu και αναγκάζεται να τα κάνει την ώρα που παίζεις και άρα αρχίζουν τα κολλήματα. Στις κονσόλες δεν χρειάζεται shader compile γιατί είναι pre-compiled τα shaders αφού το HW τους είναι στάνταρ. 2. Traversal stutters. Αυτά έχουν να κάνουν καθαρά με την μηχανή γραφικών και επηρεάζουν ΟΛΕΣ τις πλατφόρμες ανεξαιρέτως. Όπως συμβαίνει για παράδειγμα στο Dead Space Remake. Η διαφορά μεταξύ των δύο είναι ότι τα shader stutters σταματούν όταν συμβεί το ίδιο πράγμα δεύτερη φορά. Π.χ σε μια έκρηξη που θα γίνει την πρώτη φορά, θα δεις stutter, την δεύτερη φορά στην ίδια έκρηξη δεν θα δεις stutter. Ενώ τα traversal stutters τα βλέπεις συνεχώς στα ίδια σημεία ακριβώς. 3. Η σπάνια περίπτωση όπου δημιουργούν οι drivers της κάρτας γραφικών stuttering ή π.χ σε παλιότερα παιχνίδια να προκαλούν stutters τα e-cores στους 12/13/14th gen της Intel.
  3. Psycho_Warhead

    Star Wars Jedi: Survivor [PC]

    Το PC ήταν σε χειρότερη κατάσταση παλιότερα λόγω του shader compilation, από τη στιγμή που πλέον έχουμε shader compile στο menu είναι το ίδιο παιχνίδι παντού. Το Jedi έχει traversal stutters που επηρεάζει όλες τις πλατφόρμες και δεν υπάρχει fix.
  4. Psycho_Warhead

    Star Wars Jedi: Survivor [PC]

    Παιδιά, έχει βγάλει βίντεο το DF και εξηγεί τα θέματα ένα ένα και είναι universal όχι platform-specific.
  5. Psycho_Warhead

    Star Wars Jedi: Survivor [PC]

    Το performance mode είναι στα 60FPS, άρα ίδιο με το PC στα 60FPS.
  6. Psycho_Warhead

    Star Wars Jedi: Survivor [PC]

    Το ίδιο ακριβώς είναι το stuttering απλά στη κονσόλα με lock στα 30FPS δεν φαίνεται τόσο.
  7. Psycho_Warhead

    PlayStation 5/Pro Topic v4

    To Xbox άρχισε να φέρνει τα παιχνίδια του στο PS(Εδώ οι φήμες λένε ότι το επόμενο Halo θα είναι multiplatform), άρα και το PS κάτι θα φέρει σιγά σιγά.
  8. Το upscaling της να φτιάξει επιτέλους, είναι το χειρότερο. DLSS > XeSS > FSR.
  9. Καλό ήταν αλλά είχε αρκετή καφρίλα που δεν θα αρέσει σε όλους.
  10. Τέρμα το hyper-threading σ' αυτούς..Να δω τι θα κάνουν με το MT performance..
  11. Άμα ήθελαν να σπρώξουν κάρτες δεν θα έβγαινε το frame generation ποτέ.
  12. ASUS adds “Intel Baseline Profile” to its Z790 motherboards amid Core i9 stability issues
  13. Psycho_Warhead

    PlayStation 5/Pro Topic v4

    Αυτά τα παιχνίδια θα ανέβουν πολύ όταν φτιάξουν τα facial animations να είναι όπως πρέπει. Ευελπιστώ να δούμε κάτι τέτοιο στο επόμενο Witcher που θα είναι σε UE 5 και άρα πολύ πιθανό να χρησιμοποιεί metahuman.
  14. Psycho_Warhead

    Diablo IV [PC] V2

    Στην season 4 τα φτιάχνουν όλα αυτά.
  • Δημιουργία νέου...