-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
48.809 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
17
Psycho_Warhead είχε τις περισσότερες αντιδράσεις τελευταία στις 21 Φεβρουαρίου 2023
Psycho_Warhead είχε τις περισσότερες αντιδράσεις!
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τοποθεσία
Inside The Fire
-
Ενδιαφέροντα
Gaming | Gym
Πρόσφατες Επισκέψεις
205.900 προβολές προφίλ
Psycho_Warhead's Achievements
-
After almost a decade, Tomb Raider: Definitive Edition is finally available on PC
-
Γενικά για το ισχύει με το stuttering και όχι για το Jedi Survivor συγκεκριμένα. Τα stutters χωρίζονται σε δύο περιπτώσεις και μια τρίτη πιο σπάνια όμως. 1. Shader compilation stutters. Αυτά συμβαίνουν στο PC εφόσον το παιχνίδι ΔΕΝ κάνει shader compile στο menu και αναγκάζεται να τα κάνει την ώρα που παίζεις και άρα αρχίζουν τα κολλήματα. Στις κονσόλες δεν χρειάζεται shader compile γιατί είναι pre-compiled τα shaders αφού το HW τους είναι στάνταρ. 2. Traversal stutters. Αυτά έχουν να κάνουν καθαρά με την μηχανή γραφικών και επηρεάζουν ΟΛΕΣ τις πλατφόρμες ανεξαιρέτως. Όπως συμβαίνει για παράδειγμα στο Dead Space Remake. Η διαφορά μεταξύ των δύο είναι ότι τα shader stutters σταματούν όταν συμβεί το ίδιο πράγμα δεύτερη φορά. Π.χ σε μια έκρηξη που θα γίνει την πρώτη φορά, θα δεις stutter, την δεύτερη φορά στην ίδια έκρηξη δεν θα δεις stutter. Ενώ τα traversal stutters τα βλέπεις συνεχώς στα ίδια σημεία ακριβώς. 3. Η σπάνια περίπτωση όπου δημιουργούν οι drivers της κάρτας γραφικών stuttering ή π.χ σε παλιότερα παιχνίδια να προκαλούν stutters τα e-cores στους 12/13/14th gen της Intel.
-
Το PC ήταν σε χειρότερη κατάσταση παλιότερα λόγω του shader compilation, από τη στιγμή που πλέον έχουμε shader compile στο menu είναι το ίδιο παιχνίδι παντού. Το Jedi έχει traversal stutters που επηρεάζει όλες τις πλατφόρμες και δεν υπάρχει fix.
-
Παιδιά, έχει βγάλει βίντεο το DF και εξηγεί τα θέματα ένα ένα και είναι universal όχι platform-specific.
-
Το performance mode είναι στα 60FPS, άρα ίδιο με το PC στα 60FPS.
-
Το ίδιο ακριβώς είναι το stuttering απλά στη κονσόλα με lock στα 30FPS δεν φαίνεται τόσο.
-
To Xbox άρχισε να φέρνει τα παιχνίδια του στο PS(Εδώ οι φήμες λένε ότι το επόμενο Halo θα είναι multiplatform), άρα και το PS κάτι θα φέρει σιγά σιγά.
-
AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]
Psycho_Warhead απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
Το upscaling της να φτιάξει επιτέλους, είναι το χειρότερο. DLSS > XeSS > FSR. -
Καλό ήταν αλλά είχε αρκετή καφρίλα που δεν θα αρέσει σε όλους.
-
NVIDIA RTX 4000 Series(Ada Lovelace)
Psycho_Warhead απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
Άμα ήθελαν να σπρώξουν κάρτες δεν θα έβγαινε το frame generation ποτέ. -
Intel 13th +14th Gen Core, Raptor-Lake & Z790 (2022) [LGA1700]
Psycho_Warhead απάντησε σε θέμα του Thresh στο Επεξεργαστές, Μητρικές & RAM
ASUS adds “Intel Baseline Profile” to its Z790 motherboards amid Core i9 stability issues -
Αυτά τα παιχνίδια θα ανέβουν πολύ όταν φτιάξουν τα facial animations να είναι όπως πρέπει. Ευελπιστώ να δούμε κάτι τέτοιο στο επόμενο Witcher που θα είναι σε UE 5 και άρα πολύ πιθανό να χρησιμοποιεί metahuman.
-
AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]
Psycho_Warhead απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
-
Στην season 4 τα φτιάχνουν όλα αυτά.