-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
985 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
-
ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
1
GiorgosT είχε τις περισσότερες αντιδράσεις τελευταία στις 25 Αυγούστου 2019
GiorgosT είχε τις περισσότερες αντιδράσεις!
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Δεν το μαρτυρώ
Πρόσφατες Επισκέψεις
GiorgosT's Achievements
-
Ο GiorgosT ξεκίνησε να ακολουθεί τον Απίστευτο συμβόλαιο ενοικίασης για παρανοϊκούς!!!
-
Αυτό ακριβώς.
-
Ο GiorgosT ξεκίνησε να ακολουθεί τον Μαντεμένια σόμπα με μπουριά, σκούπα στάχτης και άλλα παρελκόμενα
-
Μαντεμένια σόμπα με μπουριά, σκούπα στάχτης και άλλα παρελκόμενα
GiorgosT δημοσίευσε μια αγγελία στο Οικιακές Συσκευές
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 01/10/2025 08:45 πμ
- Πώληση
- ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
Πωλείται μαντεμένια σόμπα σε άριστη κατάσταση. Η σόμπα δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα. Η φθορά της είναι ελάχιστη καθώς δούλεψε για 5 χρόνια και τη δίνω γιατί πλέον με κούρασε το κουβάλημα ξύλων (2ος όροφος) και καίω αποκλειστικά πετρέλαιο (μπόιλερ). Για όσους ξέρουν, το μαντέμι δεν παθαίνει τίποτα. Μαζί θα δοθούν και τα εξής: Βάση σόμπας ιδιοκατασκευή Μπουριά με 2 γωνίες όσο φαίνεται στη φωτογραφία + 1,2 μέτρα περίπου Ξυλοθήκη με καπάκι (της φωτό) Προστατευτικό για παιδιά/κατοικίδια Σκούπα στάχτης Parkside Εργαλεία τζακιού (τσιμπίδα κλπ) Βρίσκομαι στη Νέα Πέραμο Καβάλας. Η σόμπα είναι καθαρισμένη και έτοιμη για μεταφορά. Η τιμή είναι τελική καθώς καινούρια όλα αυτά κόστισαν τουλάχιστον τα διπλά. Προφανώς πωλούνται όλα μαζί και παρακαλώ πολύ όχι παζάρια καθώς δεν προτίθεμαι να ρίξω την τιμή. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται χωρίς να απαντηθούν. Αν κάποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες ή φωτογραφίες, πολύ ευχαρίστως να του δώσω σε πμ.450 €
-
Γελοίο και αδιάφορο ταυτόχρονα.
-
Επιλογή μεταχειρισμένου εως 13.000 ευρώ και χρονολογίας 2016+
GiorgosT απάντησε σε θέμα του madboy στο Auto & Moto
Γενικά τα ιταλικά μπορεί να παρουσιάσουν ψιλοθεματάκια με τα ηλεκτρολογικά τους, αλλά συνήθως είναι δευτερεύουσας σημασίας και λύνονται εύκολα. Και από όσα, στερεοτυπικά, ακούγονται για τα ιταλικά (σκουριές, χαλάνε, μπλα μπλα), τα περισσότερα είναι παπαριές. Ειδικά το Bravo, το οποίο το γνωρίζω καλά γιατί το έχει φίλος και το έχω οδηγήσει πολλές φορές, έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και είναι απόλαυση να το οδηγείς. Στα 18 χρόνια που το έχει, δεν του έχει βγάλει τίποτα. Για τα Punto, οι παλιότερες εκδοχές του (Grande Punto) είχαν όντως βγάλει θεματάκια με τα ηλεκτρολογικά, αλλά αν πας σε κάτι πιο πρόσφατο (Punto Evo +) έχουν λυθεί σε μεγάλο βαθμό. Και ως οικονομικό στην κατηγορία Β, είναι μία πολύ καλή επιλογή. Υπάρχουν βέβαια και άλλες καλές επιλογές, όπως το i20. -
Εγνατία, ο ελληνικός κλειστός αυτοκινητόδρομος του θανάτου
GiorgosT απάντησε σε θέμα του QuantumWanderer στο Auto & Moto
Δυνατός ο Ευαγγέλου... -
Επιλογή μεταχειρισμένου εως 13.000 ευρώ και χρονολογίας 2016+
GiorgosT απάντησε σε θέμα του madboy στο Auto & Moto
Στο 595 έχουν βγάλει και λογικό όταν "στύβεις" τον κινητήρα. Άλλο 180 και άλλο 120 ίπποι από το ίδιο μοτέρ. Οι T-Jet που μπήκαν σε Punto, Bravo κλπ σκυλιά βγήκαν. -
Επιλογή μεταχειρισμένου εως 13.000 ευρώ και χρονολογίας 2016+
GiorgosT απάντησε σε θέμα του madboy στο Auto & Moto
Προφανώς, τεχνολογία του '80 είναι. Αλλά και οι T-Jet κατά βάση FIRE ήταν και αποδείχτηκαν εξαιρετικοί σε όλα τους. Όπως είπες, το κυνήγι των ρύπων έβαλε ταφόπλακα σε πολύ καλά μηχανικά σύνολα. Ο 1.242cc 16V του Stilo είχε, αν θυμάμαι καλά, 11,4 κιλά ροπής. Προφανώς ανεπαρκής ποσότητα για το βάρος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, κάτι για το οποίο έχω ίδια πείρα. Το ζήτημα είναι ότι σε επίπεδο Stellantis επέλεξαν ένα αποδεδειγμένα ελαττωματικό μοτέρ βενζίνης, έκοψαν και τους Multijet που είναι κορυφαίοι κινητήρες (3,5 χρόνια με τον 1,6MJ2 και δεν τον αλλάζω με τίποτα) για χάρη των όχι και τόσο αξιόπιστων HDi, οι οποίοι έχουν βγάλει τα θεματάκια τους (π.χ. το γνωστό πρόβλημα με την αλυσίδα του εκκεντροφόρου). Είναι και θέμα εσωτερικών συμφωνιών, θεωρώ. Πλέον, βέβαια, δεν έχει καν diesel στους καταλόγους, οπότε με τους άθλιους pure crap... -
Επιλογή μεταχειρισμένου εως 13.000 ευρώ και χρονολογίας 2016+
GiorgosT απάντησε σε θέμα του madboy στο Auto & Moto
Αυτό ρε γαμώτο με τον εγκέφαλο το πάθανε σχεδόν όλοι όσοι είχανε το 1,6. Επισκευαζόταν μεν πανεύκολα με ένα κολλητήρι, αν έπιαναν τα χέρια σου, αλλά ήταν ένα κατασκευαστικό ελάττωμα. Γενικά πάντως, πολύ καλό αυτοκίνητο, άνετο, πρακτικό και με φοβερό, για την εποχή του, εξοπλισμό. Και εγώ, πριν 2 βδομάδες το έδωσα και να πω την αλήθεια, το σκέφτηκα πολύ πριν το δώσω και αν ήταν στο χέρι μου πάλι σε FIAT με FIRE θα πήγαινα. Έλα όμως που τα τελευταία χρόνια το οδηγούσε αποκλειστικά σχεδόν η σύζυγος, καθώς το Tipo που πήραμε της φάνηκε πολύ μεγάλο και το φοβόταν λόγω μήκους (4,53μ.), επομένως το οδηγώ εγώ αυτό. Οπότε, πήγαμε σε καρότσα Β και σε FIAT επιλογές δεν είχαμε. Το Punto το έχουν κόψει από το 2018 (και ουσιαστικά από 2010 δεν είχαν αλλάξει τίποτα). Είναι να απορεί κανείς με τους Ιταλούς. Στην κατηγορία Β ήταν κάποτε ο κυρίαρχος κατασκευαστής, μπορεί να πει κανείς ότι επί της ουσίας η FIAT την όρισε, και φτάσανε στο σημείο να μην έχουν καν μοντέλο σε αυτήν!!! Εμείς καταλήξαμε σε Clio V με dci. Διαστάσεις μαζεμένες, καλοί χώροι, κινητήρας διαμάντι και όμορφο (υποκειμενικό αυτό). Λίγο ρίσκο με τα ηλεκτρικά, όπως όλα τα γαλλικά, αλλά σε καμία περίπτωση το χάλι που ήταν προ 10-15 ετών. -
Επιλογή μεταχειρισμένου εως 13.000 ευρώ και χρονολογίας 2016+
GiorgosT απάντησε σε θέμα του madboy στο Auto & Moto
Πραγματική κατανάλωση (μετρημένη βάσει χιλιομέτρων και ποσότητας καυσίμου) ήμουν κάπου στα 7-7,5λ/100χλμ εγώ, 5,5λ/100 η σύζυγος. Συναρτήσει της τιμής του LPG, ήταν πράγματι οικονομικότατο. Καλά, τι να λέμε για τους FIRE, σκυλιά σε αξιοπιστία και αντοχή και πραγματικά, αν όχι ο καλύτερος, σίγουρα από τους καλύτερους κινητήρες για LPG. Δε νιώθανε τίποτα. Τώρα που πήγανε και βάλανε τον pure crap σε όλα τα μοντέλα δε θες να ακουμπήσεις... Αν και χθες ανακοινώθηκε από τη Stellantis ότι προχωράει σε ανάπτυξη νέου τετρακύλινδρου κινητήρα. Οψόμεθα... Από περιέργεια, με το 1.6 αντιμετώπισες ποτέ το θέμα που έσκαγε σε πολλούς με τον εγκέφαλο (έλιωναν οι κολλήσεις λόγω τοποθέτησης της ECU σε σημείο όπου αναπτύσσονταν υψηλές θερμοκρασίες); Ίσως θέμα κιτ, ρύθμισης ή εγκαταστάτη; Εγώ, επειδή το άκουγα αυτό από πολλούς, το δοκίμαζα περιστασιακά ανάμεσα σε βενζίνη και LPG και ποτέ δεν είδα να αλλάζει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. -
Επιλογή μεταχειρισμένου εως 13.000 ευρώ και χρονολογίας 2016+
GiorgosT απάντησε σε θέμα του madboy στο Auto & Moto
Και όμως. 13 χρόνια είχα FIAT Stilo 1.2 με LPG και έγραψα >200.000χλμ (συνολικά το αμάξι 340.000χλμ) χωρίς ποτέ να παρατηρήσω διαφορά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Και εννοείται ότι με το αέριο έκανα απόσβεση την αγορά του 2-3 φορές... Είχα βρει, βέβαια, μάστορα τσακάλι που σε κάθε σέρβις του συστήματος LPG το έβγαζε στον δρόμο με τον υπολογιστή κουμπωμένο στον εγκέφαλο για ρύθμιση. -
Συνεργείο στη Θεσσαλονίκη με εμπειρία στα Renault
GiorgosT απάντησε σε θέμα του GiorgosT στο Auto & Moto
Τον βρήκα στο Google Maps και, από αυτά που διαβάζω, πρέπει να είναι πολύ καλός. -
Επιλογή μεταχειρισμένου εως 13.000 ευρώ και χρονολογίας 2016+
GiorgosT απάντησε σε θέμα του madboy στο Auto & Moto
Οι Pure Tech στο εξωτερικό έχουν αποκτήσει το προσωνύμιο Pure Crap και όχι τυχαία. Με τον ιμάντα βουτηγμένο στο λάδι, να αποσυντίθεται και τα κομματάκια να κυκλοφορούν με το λιπαντικό, είτε θα αλλάζει συνέχεια λάδια-φίλτρα και κάθε 60.000 χλμ ιμάντα ή θα περιμένει πότε θα πάρει τον κινητήρα στα χέρια. Οπότε, μοντέλα της Stellantis (FIAT, Alfa Romeo, Lancia, Peugeot, Citroen, Opel κλπ) που φοράνε το συγκεκριμένο μοτέρ, προσωπικά δε θα τα ακουμπούσα. Και το λέω εγώ που είμαι ορκισμένος ιταλόφιλος 😋. Ειδικά, εφόσον θα κάνει τη χρήση που περιγράφεις, καλό είναι να μην πάει σε diesel. -
Συνεργείο στη Θεσσαλονίκη με εμπειρία στα Renault
GiorgosT απάντησε σε θέμα του GiorgosT στο Auto & Moto
Καλημέρα. Ευχαριστώ πολύ. -
Καλησπέρα, Είμαστε σε αναζήτηση Renault Clio V. Βρήκα ένα καλό στη Θεσσαλονίκη και ο έμπορος δεν έχει καμία αντίρρηση να γίνει έλεγχος σε εξωτερικό συνεργείο. Όμως, τα δύο συνεργεία που ξέρω και εμπιστεύομαι δεν ασχολούνται/εξειδικεύονται στα Renault. Γνωρίζει κανείς να μου πει αν γνωρίζει μάστορα αξιόπιστο που να ασχολείται, προκειμένου να γίνει ένας σωστός έλεγχος; Ευχαριστώ.