Η ACS στα μέρη μου είναι μακράν ότι χειρότερο. Παρήγγειλα ένα ανταλλακτικό από το Ebay στα 130€ και πιο συγκεκριμένα από την Αγγλία μιας και εδώ ή σε κάποια άλλη χώρα πλην της Αγγλίας δεν υπάρχει. Βάσει tracking number το δέμα έφτασε στη Θεσσαλονίκη με άγνωστο Last mile διανομέα, όπου έμεινε κάποιες μέρες και μετά το πακέτο επέστρεψε στην Αγγλία, το έβλεπα να ταξιδεύει κανονικά.
Κάνω τις σχετικές διαδικασίες και παίρνω refund. Επειδή το ανταλλακτικό το χρειάζομαι, το βάζω ξανά σε παραγγελία, απο διαφορετικό πωλητή. Ξανά, το πακέτο φτάνει στη Θεσσαλονίκη και μένει εκεί 2 ημέρες οπότε τη δεύτερη μέρα που με έχουν ζώσει τα φίδια, επικοινωνώ με τον πωλητή και του εξηγώ την κατάσταση. Μέχρι να βγάλουμε άκρη περνά άλλη μια μέρα και το tracking number ενημερώνεται: Φυσικά, το δέμα ταξιδεύει ξανά πίσω στην Αγγλία! Ξανά διαδικασία για refund, ξανά χωρίς το ανταλλακτικό.
Μετά από αρκετό ψάξιμο και επειδή είχα κρατήσει και το Tracking Number της πρώτης παραγγελίας, διαπίστωσα ότι το δέμα μου το είχε αναλάβει η ACS, έφτασε και τις 2 φορές στο υποκατάστημα στο Ίλιον όπου και μένω και αφού έμεινε εκεί 2-3 μέρες, το έστειλαν πίσω με αιτιολογία "αδυναμία παράδοσης". Προφανώς και δεν έλαβα καμμία ειδοποίηση ούτε να πάω να παραλάβω, ούτε χαρτί "δε σας βρήκαμε" είχαν αφήσει και φυσικά δεν πέρασαν ούτε απ' έξω διότι πάντα κάποιος είναι σπίτι.
Σημειωτέον, το σπίτι μου είναι σχεδόν δίπλα στο κατάστημα, παραγγέλνω από το Ebay πάνω από 10 χρόνια και πιο παλιά μου είχαν φέρει αρκετά δέματα (που αρκετές φορές έπρεπε να πάω να τα παραλάβω απ' το κατάστημα γιατί "δε με βρήκανε").
Μερικούς μήνες μετά, είμαι ακόμα χωρίς το ανταλλακτικό και δεν έχω κουράγιο να ξανακάνω τρίτη φορά την ίδια διαδικασία. Φυσικά κανείς τους δεν γνώριζε τίποτε.