Προς το περιεχόμενο

gazp

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    732
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με gazp

  • Ημερομηνία γέννησης 16/06/1987

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

gazp's Achievements

  1. Κάνεις χειροκινητες καταγραφες στο πισω μερος μιας ημερησιας εκτυπωσης. Κανεις ημερησια εκτυπωση στην αρχη και το τελος της ημερας και συμπληρωνεις τα στοιχεια σου απο πισω σα να οδηγουσες αναλογικο αμαξι. Η παραπανω μεθοδος ισχυει για οταν υπάρχει βλαβη και δε σε καλυπτει 100% αλλα δεν μπορεις να κανεις και κατι αλλο. Επισης, δεν υπαρχει καποιο χαρτι να σε καλύπτει, εχε ομως μαζι τη βεβαιωση του υπουργείου οτι εχεις καταθεσει και περιμενεις την καρτα. Πιο παλια που τις κάρτες τις εβγαζε η Πολωνία (για λιγο σαν εξυπηρέτηση) καλυπτοσουν με τον τρόπο που σου γραφω, τωρα ομως δυστυχώς δεν καλυπτεσαι Ολα αυτα για οδηγηση στην Ελλάδα, γιατι για το εξωτερικο δεν συζηταμε καν.
  2. gazp

    Bmw m3 e46

    Ναι, αυτο ειναι και το point μου: οτι και να σου πουμε, τα δεδομενα αυτα που αναφερεις δεν αλλαζουν. Ειτε δεν προχωρας σε αγορα ειτε εις γνωσιν σου το αγοραζεις... Κατα βαθος ξερεις τι δεν "πρέπει" να κανεις αλλα θελεις τοσο πολυ να το κανεις.
  3. gazp

    Bmw m3 e46

    Τη στιγμη που ξερεις τους κινδυνους εχω την αισθηση οτι απλα ψαχνεις να παρεις το πράσινο φως. Γενικως "κοιταζει καποιος για παραθυρακια στο νομο αν σκοπευει να τον παραβει". Αυτο που σου εχω σε εισαγωγικα δεν ειναι για να στην πω, σε καμμια περίπτωση, ελπιζω να μην παρεξηγησεις το σχολιο μου. Καταλαβαινω οτι εχεις ψηθει με το συγκεκριμενο αμαξι και οτι αντιστοιχη εμπειρία με αδηλωτη μετατροπή σου πει κάποιος εδω μεσα, ειτε καλη ειτε κακη δεν σημαινει οτι αλλαζει κατι στα δεδομενα που ηδη εχεις. Σε αλλους μπορει να εχουν παει καλα τα πραγματα, σε αλλους οχι, επι της ουσιας ομως, σε εσενα δεν δινει λυση ουτε εγγυηση καμμια εμπειρια αλλουνου. Ειναι ρισκο και το ξερεις και με αυτα τα δεδομενα πορευεσαι.
  4. Κατοχος Clio 4 Diesel και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Ο κινητηρας ειναι σκυλι και η καταναλωση στην εθνικη με 120κμ ειναι περιπου 3.6-3.9. Σε μικτο κυκλο καιω γυρω στα 4.8 - 5.1 αλλα με βαρυ ποδι. Στα - οτι για πετρελαιο βαζει λιιιγο παραπανω θορυβο στην καμπινα ο κινητηρας (για τα γουστα μου παντα). Ως κατοχος i20 στο παρελθον μπορω να πω οτι το clio με τα σημερινα δεδομενα ενω δειχνει σπαρτιατικο, η ποιοτητα κατασκευης του ειδικα μεσα στην καμπινα είναι κλασεις ανωτερη, παρα τα σκληρα πλαστικα σε καποια σημεια. Αν εχεις πισω επιβατες κλπ ριξε μια ματια στους πισω χωρους του clio μιας και κατ εμε ειναι το αδυναμο σημείο του, μου μοιαζει κλειστοφοβικο. Επειδη εψαχνα γυρω στο διμηνο για αμαξι, μπορω να πω οτι ενα σωστο clio παιζει κοντα στις 10.000... Οσον αφορα στα i20 & ceed, επειδή κοιτουσα και αυτα, ειναι overall πιο αξιοπιστα απ το clio αλλα ο κινητηρας του Γαλλικού ειναι διαμαντι. Επισης, κρατα κατα νου οτι το 99.9% των diesel hyundai & kia ειναι 1.100 κυβικα που ειναι αρκετα ψοφιος κινητηρας. Δεν κοιτας να βαλεις φωτια στην ασφαλτο ομως ισως σε ενοχλήσει οτι ειναι ραθυμο πολυ. Η εκδοση 1400 αν θυμαμαι καλα δεν ηρθε στην Ελλάδα σε diesel και γι αυτο στο car θα βρεις μετρημενα στα δαχτυλα 1400, ολα εισαγωγης. Οτι και να επιλεξεις απ αυτα τα μοντέλα που σου ανεφερα, εφ οσον βρεις σωστο αμαξι και περασει τους ελεγχους, δεν ανησυχεις για κατι.
  5. gazp

    Αγορά αυτοκινήτου

    Καλησπέρα, άργησα να απαντήσω, συγγνώμη. Τελικά βρήκα σε καλή τιμή και σε άριστη κατάσταση ένα Renault clio του 2018 από γνωστό οπότε το έκλεισα. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!
  6. gazp

    Αγορά αυτοκινήτου

    Καλησπέρα σε όλους και ζητώ εκ των προτέρων την κατανόησή σας για το σεντόνι. Πριν περίπου δυο μήνες μου έκλεψαν το αμάξι μου, ένα i20 του 2009. Πλέον, έχοντας αποζημιωθεί από την ασφαλιστική μου κοιτάζω για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μιας και για καινούριο δε με βγάζει. Σκέφτομαι και προσανατολίζομαι για πετρέλαιο, μιας και μόνο για τη δουλειά μου κάνω αρκετά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο και συνολικά κάθε χρόνο διανύω λίγο λιγότερα από 20.000 χιλιόμετρα. Ιδανικά, θα ήθελα ένα αυτοκίνητο από το 2016-17 και μετά μιας και σκοπεύω να το κρατήσω καιρό. Το μπάτζετ είναι γύρω στις 10.000€ αλλά αν χρειαστεί θα ανέβω και λίγο. Ψάχνω για κάτι αξιόπιστο που να μην το πληρώνω συνέχεια σε ζημιές αλλά θέλω και μια σχετική άνεση* μιας και στην οικογένεια υπάρχουν κινητικά προβλήματα. Το αμάξι θα είναι τόσο εργαλείο δουλειάς όσο και το οικογενειακό αυτοκίνητο, για 3 ενήλικες, πια. Δεν θέλω να πάω σε SUV/Crossover αλλά κοιτάω για Supermini στυλ i20, Clio, Corsa κλπ. *Αναφέροντας σχετικά με την άνεση, δεν εννοώ απαραίτητα ότι θέλω τεράστιους χώρους όσο ότι θα ήθελα να είναι αναπαυτικά τα καθίσματα, η εργονομία καλή κλπ μιας και στο παλιό μου αμάξι τα καθίσματα ήταν πολύ σκληρά λες και κάθεσαι σε κόντρα πλακέ και μετά από κάποια ώρα οδήγησης έπρεπε να σταματήσω λόγω των κινητικών θεμάτων που ανέφερα. Έχοντας αποκλείσει για διάφορους λόγους κάμποσα μοντέλα, όπως το Peugeot 208 (λόγω του γνωστού θέματος με το Urea Blue HDI), τα Opel Astra & Corsa λόγω υψηλού κόστους αντικατάστασης της καδένας, Nissan Micra (απλά δεν μου αρέσει καθόλου), Yaris (δεν με ικανοποιεί ο χώρος για τους πίσω επιβάτες), Colt (δεν μου αρέσει), i10 (πολύ μικρό για τις ανάγκες μου), έχω καταλήξει σε 2 μοντέλα: Renault Clio IV και Hyundai i20 GB 2014-2019. Εδώ πάλι αρχίζουν οι δυσκολίες. Αρχικά, να πω ότι και τα 2 αυτά αμάξια χρησιμοποιήθηκαν αρκετά ως leasing, όχι ότι αυτό είναι απαραίτητα κακό. Είμαι σε δίλημμα μεταξύ των 2: Clio: Μοτέρ διαμάντι, ο 1.5 dci της Renault, καθίσματα πιο αναπαυτικά σε σχέση με το i20, καλύτερα (κατ' εμένα) πλαστικά στην καμπίνα, cruise control σε όλες τις εκδόσεις. Από την άλλη, υψηλότερη τιμή σε σχέση με το i20 και πιο μικροί χώροι ειδικά για τους πίσω επιβάτες. Αρκετός θόρυβος απ τον κινητήρα περνάει στην καμπίνα. Το design είναι υποκειμενικό, ούτε τρελαίνομαι αλλά ούτε και χαλιέμαι. i20: Overall απ' ότι ακούω και διαβάζω αν εξαιρέσει κανείς τον κινητήρα που δεν είναι άσχημος αλλά δεν έχει τη φήμη του 1.5dci, θεωρείται πιο αξιόπιστο από το Clio. Οι χώροι του μέσα είναι αρκετά μεγαλύτεροι, νιώθω ότι ανασαίνω σε σχέση με Clio. Πιο πολύ "αμάξι" και μου αρέσει περισσότερο μεν αλλά ο 1.1 diesel είναι "ψόφιος" και σε 1.4 βρίσκω μόνο εισαγωγής. Επίσης, τα καθίσματά του αρκετά πιο σκληρά σε σύγκριση με το Γαλλικό, τόσο που ενώ το αμάξι είναι απείρως καλύτερο από το προηγούμενο i20, φοβάμαι μήπως μετά από κάποια ώρα οδήγησης υπάρχουν πάλι τα ίδια πρακτικά θέματα που είχα στο παλιό. Γενικώς δεν έχω αποκλείσει κάποιο από τα 2 και θα πάρω ότι βρω σε πιο καλή κατάσταση, όμως θα ήθελα και τις γνώμες σας. Να σημειώσω ότι το να έχει οθόνη δεν είναι και απαραίτητο αλλά συγκαταλέγεται σε αυτά που καλό θα ήταν να έχει τα αυτοκίνητο. Φιλολογική ερώτηση, αν κάποιος έχει καμμια ιδέα: Σήμερα είδα ένα Clio, το έλεγξε ο μηχανικός μου και το βρήκε σωστό.Τον προβληματίζει όμως ότι έχει αλλαχθεί ο ιμάντας χρονισμού καμμιά 30αριά χιλιάδες χιλιόμετρα νωρίτερα απ το προβλεπόμενο και έχει μπει ιμάντας no name επάνω. Επίσης, η αντικατάσταση του ιμάντα δεν αναγράφεται πουθενά στα αρχεία Service της εταιρείας Leasing...Αν χρειάστηκε νωρίτερα αλλαγή ιμάντα, είναι "νορμάλ" αυτό; Και αν ναι, γιατί δεν φαίνεται πουθενά στα αρχεία; Γιατί να γίνει σε εξωτερικό συνεργείο ενώ η αντικατάστασή του θα ήταν στο πακέτο του Leasing και θα γινόταν χωρίς κόστος και γιατί να μπει κάποιος στον κόπο να το κάνει τη στιγμή που η μίσθωση έληγε; Ο μαντράς δεν γνώριζε τίποτε και φυσικά απάντηση δεν πήρα. Ίσως να ψειρίζω τη μαΐμού και εγώ αλλά είναι μεγάλο το έξοδο και δεν θέλω να την πατήσω. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
  7. Καλησπερα και ευχαριστώ για την απάντηση. Δυστυχώς δεν μπορώ να πάρω κάτι χωρίς δόσεις και οι μαντραδες είναι ίσως αναγκαίο κακό... Εκτος αν πάω σε ιδιώτη και πάρω ένα μικρό δάνειο, να πληρώνω απ ευθείας την τράπεζα. Δεν έχω σκαλώσει στο 208, απλά απ τα υπόλοιπα είναι το μόνο που μ αρέσει και σχεδιαστικά και σαν άνεση, παρ όλα αυτά είμαι ανοιχτός σε προτάσεις και για άλλα μοντέλα/μαρκες.
  8. Καλησπέρα σε όλους, Δυστυχώς τις προάλλες μου έκλεψαν το αυτοκίνητο (i20 του 2010) και βρίσκομαι σε αναζήτηση οχήματος αντίστοιχου ή έστω λίγο μεγαλύτερου μεγέθους. Ιδανικά θα ήθελα κάτι αξιόπιστο, όμως στην παρούσα φάση το νούμερο ένα κριτήριο είναι η άνεση μιας και υπάρχουν κινητικά προβλήματα. Να σημειώσω ότι δεν θα ήθελα να κοιτάξω ξανά για i20 έστω επόμενης γενιάς κυρίως για ψυχολογικούς λόγους αλλά και επειδή τα καθίσματα ήταν λίγο σκληρά και λόγω των θεμάτων που προανέφερα θέλω κάτι πιο άνετο. Δεν ψάχνω για πετρέλαιο μιας και κάνω περίπου 12.000 - 15.000km το χρόνο. Επίσης, δεν νομίζω να με βγάζει για καινούριο μιας και ότι πάρω θα πρέπει να το πάρω με δόσεις και με τις τιμές των καινούριων μάλλον το ξεχνάω. Το budget που διαθέτω είναι 8.000 - 9.000€. Πέρα από τις "κλασσικές" επιλογές όπως Yaris (δεν μ αρέσει και οι τιμές είναι ψηλά), fiesta, astra, jazz, colt, i30 κοιτάω και το peugeot 208. Απ' όλα τα μοντέλα που ανέφερα είναι το μόνο που μου αρέσει εμφανισιακά και επειδή το είχαν κάποιοι γνωστοί, έχω εμπειρία τόσο ως επιβάτης όσο και ως οδηγός (μου άρεσε πολύ το μικρό τιμόνι και η θέση οδήγησης). Δεν ξέρω όμως τι λέει από θέμα αξιοπιστίας, κόστος συντήρησης κλπ. Άλλοι το θάβουν και άλλοι το εξυψώνουν σε όσα reviews έχω δει. Θα ήθελα αν κάποιος έχει κάποια πρόταση πέρα από τα μοντέλα που ανέφερα να την παραθέσει. Επίσης, αν κάποιος είναι κάτοχος 208 και έχει εμπειρία θα ήθελα τα φώτα του. Συγγνώμη για το σεντόνι και σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων.
  9. Σε συνεργείο ταχογραφων αν πας 99% δεν θα στο φτιάξουν. Ναι, κάποιοι ασχολούνται με κοντέρ και όργανα αλλά για βαριά οχήματα, για ιχ πρέπει να πας σε κοντερατζη (δούλευα σε συνεργείο ταχογραφων κοντά 5 χρόνια και στο γράφω για να μην ταλαιπωρηθείς άδικα). Αυτό που ίσως να παίζει είναι να έχεις "λάθος" διάσταση ελαστικων.... Περισσότερες περιστροφές χρειάζεται ένας μικρότερος τροχός για να διανύσει το όχημα ένα χιλιόμετρο απ ότι ένας μεγαλύτερος, λόγω μικρότερης ενεργού περιφέρειας. Αρχικα λοιπόν τσέκαρε ότι φοράς τη σωστή διάσταση. Αν η διάσταση είναι σωστή η ειναι λάθος αλλά δεν θέλεις να αλλάξεις, τότε δεν ξέρω αν μπορείς να δεις το βήμα του οχήματος και να το διορθώσεις. Στα φορτηγά πχ, μολις άλλαζαν διάσταση ελαστικων, το κοντέρ έγραφε περισσότερα η λιγότερα ανάλογα αν η διάσταση ήταν μεγαλύτερη η μικρότερη. Ερχόντουσαν και μετρούσαμε το βήμα στα 1000m, βλέπαμε την απόκλιση και κάναμε την αντίστοιχη ρύθμιση στον ταχογραφο... Στα φορτηγά βέβαια οι ανοχές είναι μικρές. Αν μπλέξεις με το βήμα, πρώτον χρειάζεσαι εξοπλισμο για ακριβή μέτρηση (το GPS έχει απόκλιση 1-3km, αν δεν ψάχνεις ακρίβεια σου κανει), μια σταθερή απόσταση σε ευθεία τουλάχιστον 1km που να ξέρεις ότι όντως είναι 1km και όχι 990m πχ γιατί πάλι θα "φεύγει" το αμάξι και το κατάλληλο διαγνωστικό για να ρυθμίσεις το βήμα του κοντέρ σε περίπτωση που βρεθεί απόκλιση. Κυρίως όμως, κάποιον που να ξέρει τι κάνει και πως θα το κάνει. Μακάρι να βγάλεις άκρη μόνος σου αλλά αν είναι θέμα βήματος, το θεωρώ δύσκολο να τα καταφέρεις λόγω όσων ανέφερα παραπάνω. Δεν ξέρω επίσης αν το βήμα είναι παράμετρος που μπορείς να πειράξεις σε όλα τα αμάξια η αν υπάρχουν περιορισμοί απ το εργοστάσιο. Αν βγάλεις άκρη, ενημέρωσε το τοπικ 😃
  10. gazp

    Σερπατίνα τιμονιού

    Ειναι μεγαλη ιστορια. Το ανταλλακτικο μπηκε γνησιο, μετα δεν θελαν να καλυψουν το ανταλλακτικο αλλα τελικα το καλυψαν χωρις να ανανεωθει η εγγυηση του οποτε τωρα ειναι εκτος για λιγους μηνες.
  11. gazp

    Σερπατίνα τιμονιού

    Δεν εβγαλα ακρη με το παλιο συνεργειο...οποτε θα πληρωσω αναγκαστικα.
  12. gazp

    Σερπατίνα τιμονιού

    Καλημερα, Και επισημα πλεον,σερπατινα τιμονιου. Πηγα σε αλλο συνεργειο, εξουσιοδοτημενο. 220€ θα παει το κοστουμι, δεν ξερουν ουτε αυτοι νς μου πουν γιατι εγινε αυτο. Θα το παω την επομενη εβδομαδα για φτιαξιμο.
  13. gazp

    Σερπατίνα τιμονιού

    Καλησπερα, δεν εχω βρει κατι αντιστοιχο αν και εψαξα. Η μπαταρια ειναι καινουρια οποτε υποθετω δεν ειναι τετοιο θεμα.
  14. gazp

    Σερπατίνα τιμονιού

    Όπως σωστά είπε και ο ukforthemoment είναι άλλη ζημιά αυτή που δεν μου έχει τύχει ακόμα 😛 μου έχουν τύχει ένα σωρό άλλα αλλά έχει να κάνει με την μη συντήρηση του προηγούμενου ιδιοκτήτη. Αν εξαιρέσεις τα πλαστικά της καμπίνας που γρατζουνίζονται εύκολα, δεν βγάζει γενικώς θέματα. Μόλις έχω και επίσημη διάγνωση για το τι είναι, θα ενημερώσω το topic.
  15. gazp

    Σερπατίνα τιμονιού

    Καλησπέρα σε όλους. Είμαι κάτοχος ενός Hyundai i20 του 2009, βενζίνη. Πριν περίπου 2 χρόνια μου άναψε το λαμπάκι του αερόσακου και η κόρνα δεν δούλευε. Έγινε αντικατάσταση της σερπατίνας τιμονιού (τοποθετήθηκε γνήσια) και το πρόβλημα λύθηκε. 8 μήνες μετά, ξανά το ίδιο θέμα και ευτυχώς αντικαταστάθηκε στην εγγύηση μιας και το κόστος είναι λίγο πάνω απο 200€. Φτάνουμε στο σήμερα και 14 μήνες μετά τη 2η αντικατάσταση, άναψε ξανά λαμπάκι αερόσακου, η κόρνα όμως δουλεύει! Πρώτα ο Θεός αύριο θα το πάω πάλι σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να γίνει διάγνωση μιας και το διαγνωστικό μου δεν "βλέπει" κάτι...Αν είναι πάλι το ίδιο θέμα, είμαι στο τσακ να πετάξω το αυτοκίνητο που γενικώς με έχει ταλαιπωρήσει αγοράσω το ανταλλακτικό και να το βάλω μόνος μου, να δω τι στο καλό γίνεται πια....Φαντάζομαι ότι θα είναι δύσκολο μέσω ιντερνετ και χωρίς κάποιος να δει το αμάξι να μπορεί να πει με σιγουριά, όμως θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με το τι μπορεί να προκαλεί αυτό το θέμα μιας και κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι συχνή βλάβη. Δυσκολεύομαι πχ να φανταστώ πως 3 σερπατίνες έχουν τοποθετηθεί λάθος απ' το συνεργείο με αποτέλεσμα στρίβοντας το τιμόνι να κόβονται/χαλάνε, κάτι άλλο πρέπει να παίζει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  • Δημιουργία νέου...