-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
4.478 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σχετικά με Alex21121988
- Ημερομηνία γέννησης 21/12/1988
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τοποθεσία
Πειραιάς
Πρόσφατες Επισκέψεις
9.419 προβολές προφίλ
Alex21121988's Achievements
-
Κανένα GTA δεν ήταν αυτό που λέμε το peak στον visual τομέα, είναι και open world game, δεν το βρίσκω παράλογο να πέφτει ένα μικρό downgrade όταν θα παίζεις, καθώς κάπως πρέπει να σώσουν πόρους για να τρέχει ανθρώπινα> Αυτό που φαίνεται να κάνει απίστευτα το GTA VI είναι ο όγκος πληροφορίας που σου πετάει στην μάπα. Πολύ γεμάτος φαίνεται να είναι (ακόμα και αν μιλάμε για trailer) o κόσμος του.
-
Αν τα visuals παραμείνουν ως έχει από αυτά που είδαμε στο trailer, καθώς η R* δεν έχει άλλα γραφικά στα cutscenes και άλλα in game, πιστεύω στο PS5 θα είναι 1080p 30fps. Στο PS5 Pro θα δίνει λογικά ενα τύπου Performance mode στα 60fps στην ίδια ανάλυση.
-
Με τρώει να το δοκιμάσω αλλά θα έπρεπε βαριά να το χρεώνουν 10ευράκι. Κάποιοι έπαιξαν στο τζάμπα αυτή την έκδοση που τώρα σου ζητούν 30 ευρώ...
-
Αυτό που είδαμε στο trailer είναι in game γραφικά, εννοείται πως βοηθάνε τα διάφορα φίλτρα, bokeh κτλ, για να δείξει πιο εντυπωσιακό. Δεν ξέρω αν θα είναι όντως next gen το αποτέλεσμα ή φωτορεαλιστικό όπως λέτε ορισμένοι, σίγουρο θεωρώ πάντως πως θα είναι εντυπωσιακό. Το GTA V συγκριτικά με τα games της εποχής δεν ήταν τόσο μπροστά σε visuals, αλλά πολλές φορές δεν χρειάζεται να επικεντρώνεσαι στο πόσο καλά απεικονίζεται ένα πράγμα αλλά στο σύνολο του. Ε στο σύνολο λοιπόν το GTA V ακόμα και στην PS3 έκδοση έμοιαζε όαση. Πιστεύω πως το ίδιο θα συμβεί και με το GTA VI. Δεν θα είναι το τεχνολογικό άλμα στα games αλλά αυτό που θα προσφέρει στο σύνολο του θα είναι κάτι εντυπωσιακό/μοναδικό. Όπως η Lucia. Έδωσε ένα πλάνο (και όχι μόνο ένα) ο γίγαντας ο σκηνοθέτης.
-
Δεν μπήκα καν μέσα στο site (δεν με ενδιαφέρει και άμεσα άλλωστε) και ''εμπιστεύτηκα'' αυτό που βρήκα πρώτο στο search. 152 ευρώ lol. Τώρα Ινδία παίζετε μπάλα, κατάλαβα. Πάλι πολλά είναι τα 80 ευρώ για αυτό το service της πλάκας, αλλά δεν βαριέσαι, ας μην το κρίνω περαιτέρω.
-
Επειδή δεν έχω ασχοληθεί τελευταία με την αγορά συνδρομής (είχα προλάβει στα καλά της και πήγα μέχρι το 2040), αυτή την στιγμή από που αγοράζετε συνδρομή Τουρκίας και πόσο; Πιο πολύ ενημερωτικά ρωτώ προφανώς. Officially στοιχίζει 4.266 TL=98€, δηλαδή 8 ευρώ κάτω από της Ελλάδας. Αναφέρομαι πάντα στην top tier συνδρομή, Premium για εμάς, Deluxe για τον ιμάμη.
-
Iσχύει αυτό με τα πυρομαχικά και για το πρώτο αλλά και για το δεύτερο. Όσα περισσότερα ξοδεύεις το game φροντίζει να σου δίνει κάτι πίσω. Φυσικά αναλόγως την δυσκολία. Στο Grounded μου φάνηκε υπερβολικό είτε ξόδευα είτε όχι και τόσο. Αλλά αυτά γούστα είναι, εγώ θέλω να το παίζω και λίγο Ράμπο, τα έχω παίξει ήδη και αρκετές φορές και το Part 1, και το Part 2, οπότε το Grounded ήταν το 3ο μου playthrough, και είχε έρθει ήδη κορεσμός.
-
Δεν θα το έλεγα. Αν θέλεις μόνο και μόνο το challenge ναι. Ρεαλιστικό δεν το λες σε καμία περίπτωση. Δεν είναι τα μονόχιτα που σου κάνουν, αυτό το λες και ρεαλιστικό κάπως, το πρόβλημα είναι τα resources. Δεν είναι δυνατόν ακόμα και τώρα να έρθει μια παρόμοια κατάσταση εδώ που ζούμε, να ανοίγεις 150 συρτάρια και να μην έχει απολύτως τίποτα. Τα λέω αυτά έχοντας τερματίσει στην κονσόλα και τα 2 στο Grounded. Οριακά σαδομαζοχιστική η εμπειρία. Τα μισά fights πρέπει να τα κάνεις skip, τα άλλα που μένουν stealth, ψάχνοντας μπουκάλια και τούβλα, αυτά είναι τα όπλα σου xD Τώρα θα με ρωτήσεις εύλογα και τι προτείνω ως μια μέση λύση; Δυσκολία στο Hard, βγάζεις ότι aim-assist έχει το game, βγάζεις το Listening Mode και αν θέλεις όλο το UI για το challenge. (μαζί με το crosshair) Εκεί για μένα είναι το sweet spot για να μην σου φαίνεται απλώς challenging αλλά ουσιαστικά να παίζεις και το game όπως του αρμόζει. Ως συνήθως όλο και κάτι θα λείπει στο PC Port. Στο GoW Ragnarok ακόμα περιμένω τα σωστά RT Reflections που είχε το PS5 στο Quality. Δεν τα έβαλαν ποτέ μέχρι και σήμερα που το αναφέρω. Τώρα θα μου πεις λεπτομέρειες. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες όμως που ξεχωρίζουν σε αυτά τα games. Ελπίζω να τα φτιάξουν στο επόμενο patch τα water trails.
-
*Είναι outdated το άρθρο αλλά ήταν το μόνο που βρήκα στα Ελληνικά. Anw, περιγράφει τι είναι και από ποιους προέρχεται το ARC Raiders. Δεν θα είναι δωρεάν το game, αλλά θαρρώ πως δεν θα στοιχίζει όσο ένα ΑΑΑ game. https://www.ign.com/articles/arc-raiders-is-the-most-its-fine-game-weve-played-in-a-while Άλλο ένα 3d person Extraction-Shooter λοιπόν. Έχει ανοίξει το Public Test στο Steam/Εpic μπορείτε να δοκιμάσετε ένα request για να σας δώσουν πρόσβαση. Φαίνεται υποσχόμενο, ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί το Release Date. Developer είναι τα Embark Studios, είχαν φτιάξει το The Finals(2023) αν για κάποιους μετράει αυτό ή όχι. Gameplay Trailer: Σελίδα στο Steam
-
NVIDIA RTX 5000 Series (Ada-next/Blackwell)
Alex21121988 απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
Αναφέρει μόνο το CP77 που στο x3 που δοκίμασα για αρκετή ώρα, πήγαινε όντως πολύ καλά. Αλλά μιλάμε για ένα μόνo game. Αντε να σου πω και το Stalker 2 (που είναι λίγο βαριά η κίνηση overall by default) που παλευόταν το x3, αλλά δεν ήταν σε καμία περίπτωση ίδιο με του CP77. Φαντάζομαι πως αν το forcάρεις via nvidia app έχει διαφορά από το να το βάλει ο ίδιος ο developer στα in-game settings όπως έχει δηλαδή το CP77. Bέβαια στο AW2 που το αλλάζεις in game το FG, όπως ανέφερα πιο πάνω, είναι *ουτσένιο εντελώς το x3. To x4 είναι ανάξιο αναφοράς σε κάθε περίπτωση. Το AW2 είναι τίγκα στο ghosting, στο CP77 είναι γενικώς εντάξει και στο θέμα feeling και δεν έχω παρατηρήσει κάτι κακό όσο αφορά το visual. -
NVIDIA RTX 5000 Series (Ada-next/Blackwell)
Alex21121988 απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
Λίγη υπομονή να δούμε τιμές και θα το ξαναπιάσουμε αυτό το θέμα. -
NVIDIA RTX 5000 Series (Ada-next/Blackwell)
Alex21121988 απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
Συμφωνούμε σε αυτό φαντάζομαι οι περισσότεροι. Γενικώς όσοι έμειναν με τις 4090, δεν έχουν να ''ζηλέψουν'' και πολλά από την νέα γενιά. Να το κάνω ταληράκια; Να ζηλέψουν το MFG; Δεν νομίζω, καθώς όσα games δοκίμασα, μόνο το CP77 βρήκα εν τελει μια χαρά το MFG x3. Στο AW2 μου φάνηκε χάλια (ακόμα και με χειριστήριο σε ένα αργό game όπως αυτό), και σε άλλα που το έκανα force από το nvidia app, ήταν δράμα. Τίγκα στο artifact, και στο latency. Μπορεί να διορθωθεί στο μέλλον αυτό αλλά εδώ αναφερόμαστε στο τώρα. Το x4 είναι DOA, και δεν νομίζω πως ακόμα και κάποιος που (λέμε τώρα) θα έχει 500hz monitor, θα τολμούσε να το χρησιμοποιήσει πέρα του testing... Τα υπόλοιπα features και προφανώς το πιο σημαντικό είναι το DLSS 4 με το transformer, τα έχουν. Το Smooth Motion λογικά θα το πάρουν μελλοντικά οι 4xxx. Καλό feature, και επειδή το χρησιμοποιώ σε games που δεν έχουν dlss support (και κάκιστο optimization), κάνει καλή δουλειά, μπορώ να πω πως το feeling είναι καλύτερο του Lossless Scaling atm. Αν πχ η 5080 super 24gb (αν λέγεται έτσι) θα στοιχίσει πχ μεταξύ 1400-1700, δεν είναι και τόσο άσχημο deal δεδομένου πόσο στοίχιζε μια 4090. Θα βγάλει μια λογική από τα παλιά δηλαδή αυτή η γενιά με την xx80 της να είναι ίση ή και καλύτερη από την xx90 της και φτηνότερη. -
GPU Vram και οι επιπτώσεις στα Games.
Alex21121988 απάντησε σε θέμα του Od1sseas στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
Aς με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος πάνω σε αυτό. Θυμάμαι ότι είχα διαβάσει πως το DLSS 4 σε κάποιες περιπτώσεις λόγω του overhead (extra frame buffers, motion vectors, AI data) αυξάνει την vram usage. Οπότε μάλλον το αντίθετο συμβαίνει σε κάποιες περιπτώσεις. Οπότε μια 8αρα κάρτα δεν ξέρω κατά πόσο θα έχει smooth experience με την χρήση του nowdays. Ακόμα και για 1080p τα θεωρώ φουλ οριακά τα 8Gb vram. -
NVIDIA RTX 5000 Series (Ada-next/Blackwell)
Alex21121988 απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
Να δούμε και πόσο θα στοιχίζει η 24αρα διότι ο πέτσας χρεώνει πολλά για το κάθε Gb σε vram. Πιστεύω πως θα μιλάμε ίσως για μια κανονική 5080 που θα κοιτάζει ξεκάθαρα την 4090 στα μάτια, εικάζω σε stock speeds. -
NVIDIA RTX 5000 Series (Ada-next/Blackwell)
Alex21121988 απάντησε σε θέμα του Psycho_Warhead στο Kάρτες Γραφικών & 'Hχου
Αυτό ποικίλει ανα game. Φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι την διαφορά του swapper με το Inspector. Το ένα όντως βάζει τα dlls' στο directory του game, (δεν τα κάνει replace αλλά rename το old και βάζει το new) ενώ το Inspector σου δίνει το latest που δίνουν τα drivers. Η λογική λέει ότι 100% επιτυχία θα έχεις μέσω Inspector. Και εγώ με τα δικά μου test, σε μερικά games δεν μου λειτούργησε το swapper και χρειάστηκε το Inspector. Αν θέλεις να είσαι λοιπόν μέσα 100%, ρύθμισε το στο Inspector στο Global Profile *όταν θα περνάς new drivers, θα πρέπει να το ξανακάνεις, και μπορείς να χρησιμοποιείς και το swapper για σίγουρα, σε περίπτωση που 1/10 δεν πιάσει το Inspector (που δεν μου έχει τύχει μέχρι στιγμής) DlSS DLL Override= To upscaler DLSS Preset Letter= To Transformer. Την δεδομένη στιγμή χρησιμοποιείται το Preset K. (latest) DLSS FG= Frame Generation DLSS-RR= Ray Reconstruction DLSS RR Preset Letter= Ray Reconstruction με το Transformer.