Προς το περιεχόμενο

Alex21121988

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    4.535
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Alex21121988

  • Ημερομηνία γέννησης 21/12/1988

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Πειραιάς

Πρόσφατες Επισκέψεις

9.596 προβολές προφίλ

Alex21121988's Achievements

  1. Το είχα αναφέρει από τον Απρίλιο αυτό το θέμα. Δεν συμβαίνει σε όλα τα games. Από το δικό μου backlog συμβαίνει στο Stalker 2 και Callisto Protocol. Το περίεργο είναι πως στο Inspector το βλέπεις το x16 AF, αν το πειράξεις από το control panel/nvidia ap, συμβαίνει αυτό. Απορώ γιατί κάτι τόσο απλό το έχουν αφήσει από το launch της κάρτας έτσι.
  2. Σαν vibe, είναι ένα κράμα Dead Space, Silent Hill, Returnal, το οποίο προφανώς το κάνει ενδιαφέρον. Αυτό που με χαλάει όμως αφάνταστα είναι η απουσία dismemberment, γενικώς όταν τα τέρατα δέχονται τα πυρά, το impact πάνω τους είναι λες και βαράς brick walls ή ξύλα. Αυτό δεν ξέρω αν προλαβαίνουν να το διορθώσουν ή αν γενικώς αφού το ξεκίνησαν, μπορεί να μην γίνεται τίποτα έπειτα. Επίσης, θα ήταν καλύτερα να έδιναν κανένα demo παρά 30-40 λεπτά βιντεάκια στο yt.
  3. Για λίγα χρήματα παραπάνω καλύτερα Zotac. Δεν είναι ότι θα γίνει κάτι με την Palit, ok, χειρότερα vrm/ψύξη θα έχει, δεν πας να κάνεις τίποτα τρελά OC κτλ, αλλά όπως ειπώθηκε και πιο πάνω, η Zotac είναι πιο safe επιλογή σε όλα της.
  4. Λυπηρό πάντως που ακόμα ασχολούμαστε/αγχωνόμαστε με τα βύσματα και τα καλώδια (και) σε αυτή την γενιά. Τα games πάνω κάτω βελτιώσεις παίρνουν (και αυτό συζητήσιμο το λες βέβαια) και τίποτα παραπάνω, ουσιαστικά το ΑΙ της GPU λύνει το όποιο visual/performance issue, αυτό δίνει όλο και περισσότερο χώρο για τεμπελιά στους devs και εννοείται λιγότερο χρόνο να τους παρέχεται από τους Publishers. UE5 σχεδόν τα πάντα, μηδέν εμπιστοσύνη/dedication ακόμα και από μεγάλα studios στα δικά τους engines, που αποδεδειγμένα μια χαρά στέκονται σήμερα. (πχ CP77) Εχουμε γεμίσει tech demos/experiences, δεν λέω εντυπωσιακά είναι, αλλά δεν τα λες games όπως τα ξέρουμε διαχρονικά. Μπορεί και επειδή μεγαλώσαμε να τα βλέπουμε και αλλιώς, δεν αποκλείεται... Εγώ βλέπω ότι τους παίρνουν τα σώβρακα τα ΑΑ games φέτος. Ολοι περιμένουμε το GTA VI για να οδηγήσει σιγά σιγά στο True next gen era, τα κλασσικά. Μέχρι τώρα νιώθω ότι παίζω Remastered PS4 games με τωρινά features όπως RT/PT, DLSS/FG,RR etc, τίποτα δηλαδή πραγματικά καινοτόμο για να πεις με ασφάλεια αυτό είναι next gen game και ότι σίγουρα δεν ανήκει στην ίδια κατηγορία με τα υπόλοιπα...
  5. Ναι, κάπου εκεί, άνοιξε το overlay του steam να το δεις ο ίδιος πόσο ακριβώς σου τρώει ανα περίπτωση. Εδώ έχει κάνει ένα ωραίο βίντεο που το δείχνει ακριβώς αυτό. Δεν χρειάζεται να είναι full accurate ο μέσος όρος που βγάζει per game. Σου δείχνει τι συμβαίνει. Μπορεί να λέμε διαφορετικά πράγματα. Το reply μου αφορούσε τα πραγματικά base fps που πιάνεις χωρίς την χρήση του FG. Ναι μπορείς να κάνεις την διαίρεση που λες αλλά αυτό που σου βγαίνει δείχνει το ήδη φαγωμένο base framerate.
  6. Πιάνει το game σου για παράδειγμα 120fps χωρίς FG. Ε δεν σου δίνει το FGx2 240fps. Σου δίνει 200κάτι. Aρα σου τρώει αυτό το ποσοστό.
  7. Mα δεν πάει έτσι, αυτό είναι το θέμα. Marketing ήταν και είναι το x2/x3/x4. Με το x2 για παράδειγμα δεν είναι ότι βγάζεις 50 και σου δίνει 100, βγάζεις 60 και σου δίνει 120. Σου τρώει ένα ποσοστό από τα base fps και σου δίνει τα υπόλοιπα generated frames. Αλλά πως θα το έλεγαν το FG; FG x1,7%; Nope. x2 το ονόμασαν να είναι πιο χτυπητό. Eγώ και εσύ και οι λεβέντες εδώ που ασχολούμαστε, ξέρουμε πόσα fps βγάζουμε διότι τεστάρουμε/ δοκιμάζουμε/παίζουμε και βλέπουμε οι ίδιοι τις διαφορές. Ομως υπάρχει και casual κόσμος που δεν του ήταν ξεκάθαρο από κάποιο εύκολο overlay τι κάνει ακριβώς το FG. Τώρα πολύ εύκολα βλέπεις τι γίνεται με το steam overlay. Aν φυσικά έχεις δει έστω μια φορά πόσα πιάνεις δίχως FG.
  8. Πλέον με το Steam new overlay είχε γερό expose το FG στο κομμάτι που αναφέρεις.
  9. Υπάρχει ghosting και στο x3 αλλά πρέπει να το παρατηρήσεις, συνήθως το βλέπεις στο κάτω μέρος της οθόνης σου, ειδικά σε 1st person games, στο έδαφος. Δεν προλαβαίνει να τα δώσει γρήγορα τα δεδομένα στο x3 και γίνεται αντιληπτό. Αλλά anw, είμαι και εγώ λίγο ψείρας με το visual quality, θέλω όλα να είναι crystal clear σαν την meth του Heisenberg 😉 Eννοείται ανοιχτό το DLSS ότι και να γίνει, το FG το αποφεύγω (με παίρνει κιόλας με την 5090) αλλά με PT τι να κάνεις, θα το ανοίξεις xD Smooth Motion σε old games αν είναι unoptimized af και σε μερικούς τίτλους που είναι ναι μεν new αλλά δεν έχουν τίποτα από FSR/DLSS/XeSS. πχ Helldivers 2, game του 2024. Στο τελευταίο με βρίσκεις σύμφωνο, νομίζω το hw αν δεν αλλάξει κάτι επαναστατικά, είναι λίγο πολύ τερματισμένο, ή τουλάχιστον κοντά στο τέρμα του. Δηλαδή μόνο ρεύμα θα προσθέτουν για το κάτι παραπάνω. Τώρα το πόσο θα είναι αυτό, θα το δούμε στην επόμενη γενιά. Αρχικά δώσε λίγη παραπάνω vram στον λαό σου Jensen, δεν είναι ότι δεν χρειάζεται το vram headroom με την χρήση του DLSS, και μπορεί να γίνει ακόμα πιο απαιτητικό στις επόμενες γενιές.
  10. Σίγουρα παίζει ρόλο και το game και προφανώς αν παίζεις με controller ή όχι. Στο keyboard/mouse δεν τα αισθάνθηκα ποτέ καλά τα x3/x4 (το CP77 ήταν υποφερτό μέχρι x3). Αλλά αυτά πέρα το αντικειμενικό των αριθμών (latency) είναι και το feeling που λέμε και στο χωριό, και πόσο ευαίσθητος ή όχι είναι κάποιος με το responsiveness. Εντελώς υποκειμενικό λοιπόν το τελευταίο. Αν δεν πειράζει τον user το latency/ghosting του x3/x4 και το αισθάνεται καλά, δεν θα τον κρίνω προφανώς. Πλέον ίσως θα ήταν καλό να σταματήσουμε να μιλάμε για native res, νομίζω αυτό έχει πεθάνει αποδεδειγμένα nowadays. *Το αναφέρω διότι βλέπω αρκετή συζήτηση και πάλι για αναλύσεις και κάρτες. Στην εποχή που χάραξε ο αρχηγός μας με το ΑΙ; Ε όχι... 😁 Και δεν είναι επειδή το λέω εγώ ή άλλοι, οι devs έχουν φροντίσει για αυτό με τα games που μας πουλάνε. Δηλαδή τι να το κάνω το native res+εμετικό ΤΑΑ; Εκεί χίλιες φορές ακόμα και αν η κάρτα μου τερματίζει refresh rate, να ανοίξω DLSS. Αν μπορεί native+DLAA τότε καλώς, αλλά εκεί είναι αρκετά taxing τα πράγματα. Αν δεν τα πιάνεις τα επιθυμητά fps anw, παίζεις μπαλίτσα με τα πλέον εξαιρετικά Balanced/Performance presets και όλα καλώς. Aν χρειαστεί FG και πάλι καλώς, υπάρχουν πλέον τρόποι να φέρεις τα games στα μέτρα σου. Το Smooth Motion δεν λειτουργεί παντού, ευτυχώς τα περισσότερα games έχουν FG πλέον + έχουμε και τα tweaking tools μας να το forcάρουμε αν έχουμε μείνει out of options.
  11. Aκόμα και με την 5090 εννοείται πως κάνεις συμβιβασμούς σε games με PT. Για τα native res τα έχουμε πει πολλάκις, ακόμα και να το σηκώνει η κάρτα σου (με PT με την καμία) δεν το προτιμάς. Προτιμάς το DLSS 4 που είναι εξαιρετικό και μπορούμε σε αρκετές περιπτώσεις να αποφύγουμε τα x3/x4 τα οποία imo είναι οριακά playable σε όσα games έχω τεστάρει. Προφανώς αυτά που το έχουν πάρει με update και δεν γίνεται via driver force, τα πάνε καλύτερα συγκριτικά αλλά και πάλι όσο μπορώ να αποφύγω την χρήση του FG γενικότερα, το κάνω. Αν πρέπει να χρησιμοποιηθεί διότι δεν γίνεται αλλιώς, τότε μέχρι x2. Μετά απλώς παίζεις με τα Quality/Balance etc αναλόγως ποιος είναι ο στόχος σε fps. Εγώ πλέον είμαι λάτρης του Ultra Quality aka 77% του native res.
  12. ^Aυτά τα 4Gb παραπάνω vram δεν είναι αμελητέα ποσότητα. Πόσο μάλλον αφού θα χρησιμοποιήσεις το πιο πιθανό DLSS/FG κτλ, τα οποία guess what, χρησιμοποιούν vram. Nαι, είναι minimal όπως έχουν πει το performance impact σε αυτό, αλλά όταν είσαι στο όριο σε κάποιους τίτλους, το να έχεις λίγο headroom ποτέ δεν έβλαψε το gaming experience κανενός. Και αν μου πει κάποιος, ''μα εγώ θέλω να παίζω σε 1080p natively, τι να τα κάνω τα 16Gb της 5070ti;'' Εκεί η απάντηση θα μπορούσε να είναι τι να την κάνεις τότε την 5070, πήγαινε για την 5060 8Gb whatever xD. Εφόσον λοιπόν ο στόχος είναι αποκλειστικά 1080p και όχι πολλά πολλά με FG/DLSS, τότε μια 5060 είναι επαρκής. Από 1440p και άνω αρχίζει το πανηγύρι imo εκεί τα 16Gb αρχίζουν να είναι recommended και αν μιλήσουμε για 4Κ native, εκεί τα 16Gb ναι μεν είναι επαρκή αλλά headroom δεν υπάρχει. Τεσπα, πάλι για vram μιλάμε, αλλά τι να κάνουμε, μια ζωή αυτή η nvidia και η τσιγκουνιά της σε αυτό το κομμάτι...
  13. Τίποτα δεν είναι must αν είσαι ευχαριστημένος με αυτό που παίζεις. Και η προηγούμενη σειρά της AMD μια χαρά είναι, και προφανώς και η 9070xt είναι μια πολύ καλή κάρτα. Το RT/PT είναι το εξτραδάκι που γενιά με γενιά το βελτιώνει όπως και το FSR.
  14. Και εγώ έμεινα στην 23H2 και δεν αντιμετωπίζω όλα αυτά που διαβάζω εδώ και εκεί. Οπότε ναι, incontrol και για πάντα 23Η2. Εκτός αν δώσουν και κανένα feature της προκοπής να με δελεάσουν... Που δεν νομίζω xD
  • Δημιουργία νέου...