Προς το περιεχόμενο

Alex21121988

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    4.492
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Alex21121988

  • Ημερομηνία γέννησης 21/12/1988

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Πειραιάς

Πρόσφατες Επισκέψεις

9.493 προβολές προφίλ

Alex21121988's Achievements

  1. Το κακό είναι πως αν απενεργοποιήσω το Adaptive CCD Parker από το ΒΙΟS, το chipset και προφανώς τα Windows δεν νιώθουν να δουλέψει όπως πρέπει το Parking με τα cores. Ακόμα και με ParkControl και Process Lasso δεν μπαίνουν σε sleep τα CCD1 cores όταν βλέπουν ότι τρέχει game. Έχω Game Mode, Game Bar ανοιχτά εννοείται καθώς είναι απαραίτητα ώστε να αναγνωριστεί ότι τρέχει ως παιχνίδι, και να βάλει τα CCD1 cores για ύπνο. Πάντως σε ότι game το δοκίμασα με απενεργοποιημένο αυτό το setting στο BIOS, δεν λειτουργεί σωστά και βλέπεις activity σε όλα τα cores και πολλές φορές το CCDO να μπαίνει σε sleep το οποίο είναι full λάθος να συμβαίνει στα games. Οk, ένα game είναι που μου το κάνει, αλλά είναι λίγο ενοχλητικό που θα πρέπει να μπαίνω στο BIOS να το κλείνω, αν θέλω να παίξω td2 σαν άνθρωπος.
  2. Kατέβασα latest ΒΙΟS για την μητρική μου, έχω μια απορία διότι μεταπήδησα σε AMD cpu μετά από χρόνια, στον 9950Χ3D. Παίζω μπαλίτσα με το Parking στα cores, έχω παρατηρήσει μόνο μια *αλακία και μόνο σε ένα game. Συγκεκριμένα στο td2, εκεί έχω random freeze (από 1 εως 3 sec) όταν τρέχει μόνο CCD0, δηλαδή όπως πρέπει να συμβαίνει από ότι αντιλαμβάνομαι. Aν το απενεργοποιήσω από το BIOS, για την Asus είναι το Gaming Adaptive CCD Parker, τότε παίρνει και από το CCD1 cores και τότε αυτό το random στιγμιαίο freeze δεν συμβαίνει. Εχω δοκιμάσει με default settings στο BIOS, με ή χωρίς EXPO, με ή χωρίς UV. Τέσταρα ότι άλλο game έχω περασμένο, και μόνο στο Division 2 συμβαίνει αυτό. Το κακό είναι πως δεν μπορώ να το κάνω trigger με κάποιο τρόπο, είναι εντελώς τυχαίο πότε θα συμβει. Υπάρχει περίπτωση να μην τα πάει καλά το συγκεκριμένο game αν χρησιμοποιεί μόνο τα X3D cores; Το βρίσκετε φυσιολογικό αυτό;
  3. Ενδιαφέρον φαίνεται, θα το δοκιμάσω σε games που έχουν μόνο FSR, να forcάρω DLSS για παράδειγμα. Το παραθέτω εδώ για όποιον θέλει επίσης να το δοκιμάσει. https://github.com/cdozdil/OptiScaler/releases/tag/v0.7.7-pre9 https://github.com/cdozdil/OptiScaler/wiki/Automated-Installation https://github.com/cdozdil/OptiScaler/wiki/Compatibility-List *Noμίζω πως κατάφερα να forcάρω το DLSS στο The Callisto Protocol που υποστηρίζει μόνο FSR. Μπορείς dynamically να αλλάξεις πχ το Ratio σε DLAA/Ultra Quality κτλ. Πχ εδώ τρέχω με 1.300 Ratio άρα Ultra Quality. Oπότε αν το αλλάξω σε 1.000 θα γίνει DLAA σύμφωνα με το Optiscaler. I guess, thank you again modders.
  4. Alex21121988

    Stellar Blade™ [PC]

    Δεν θα πέσει τίποτα. Ούτε η τιμή 😛
  5. To ILL δεν πίστευα ποτέ πως έχει κανονικό developer/publisher, δεν θυμάμαι πόσα χρόνια μας έδειχαν τα ίδια clips κτλ. Αν δεν το δω όντως να βγαίνει, ακόμα δεν το πιστεύω, μακάρι να είναι πραγματικότητα, έχει μπει ήδη στο wishlist και αναμένουμε.
  6. Alex21121988

    S.T.A.L.K.E.R. 2

    Γενικώς σε UE5 το ''butter smooth'' είναι αρκετά υπερτιμημένος ορισμός, όταν στους περισσότερους UE5 τίτλους υπάρχει stuttering, έστω και ανεπαίσθητης μορφής. Εγώ έχω 3440x1440p 144hz qled monitor, με την 5090 λέτε να μην το πιάνω αυτό το cap σε fps στο S.T.A.L.K.E.R 2 vanilla; Αλλά ποτέ δεν το αισθάνθηκα καλά στο συγκεκριμένο game. Ίσως φταίει και το FG που ίσως να μην έχει γίνει τόσο καλά optimized η δουλειά εκεί. Και με την 4090 δεν υπήρξε ποτέ θέμα με τα fps ως νούμερο αλλά πάντα κάτι δεν μου άρεσε στην αίσθηση. Anw, με τα mods κτλ το έχω φέρει σε ένα σημείο που το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό, και visually και στο performance.
  7. Mην τρελαίνεστε με τα temps. Καταλαβαίνω από την μια, διότι στους περισσότερους δεν αρέσει να φεύγουν από το comfort zone που έχουν συνηθίσει με τις θερμοκρασίες, αλλά ζούμε σε μια ζεστή χώρα, πρέπει να το θεωρούμε δεδομένο ότι με το που πιάσει σιγά σιγά το καλοκαίρι, τσιμπάς και 4-5 βαθμούς δώρο. Τα temps που είδα, δεν είναι κάτι τραγικό. Το hw είναι φτιαγμένο να αντέχει αυτές τις θερμοκρασίες άλλωστε. Προτείνω να χαρείτε τα συστήματα σας, τα οποία έχετε φτιάξει με κόπο, χρήμα, προσωπικό χρόνο, και μην σκαλίζετε. Έχω μπει πολλές φορές σε αυτή την λούπα και μόνο σε καλό δεν βγάζει αυτή η ιστορία. xD
  8. Alex21121988

    S.T.A.L.K.E.R. 2

    Είναι εντελώς υποκειμενικό αυτό που ανέφερα περί smooth experience. Όταν χρειάζεται να σκαλίζω ο ίδιος .ini για να το κάνω να τρέξει όπως θέλω, δεν το λες και ότι καλύτερο μετά από τόσα patches. Το έχω γεμίσει mods για το επιθυμητό visual αποτέλεσμα. Το fps counter που βλέπω σε καμία περίπτωση δεν το νιώθω πάντως σωστό, ποτέ δεν το ένιωσα ότι τρέχει εντελώς απροβλημάτιστα from day one μέχρι και σήμερα.
  9. Alex21121988

    S.T.A.L.K.E.R. 2

    Το game ούτως ή άλλως δεν είναι fast paced. Ακόμα και σε ένα τούμπανο σύστημα να τρέξει που μπορεί να βγάλει πολλά fps, δεν θα νιώσεις ποτέ ότι είναι smooth η κίνηση του κτλ. Αυτό δεν νομίζω να αλλάξει, ακομα και αν βγάλουν αλλά 15 major patches. Αυτό που άλλαξε στα updates που έχουν γίνει, ειναι κυρίως το ΑΙ, η συμπεριφορά των npcs'. To A-Life σε καμία περίπτωση δεν λειτουργεί όπως το διαφήμιζαν και να σας πω την άποψή μου, πιστεύω πως όσο περισσότερο το σκαλίζουν, τόσο χειρότερα θα γίνεται και μπορεί να σου χαλάσει σε μερικές περιπτώσεις την εμπειρία σου μέσα στο παιχνίδι.
  10. Alex21121988

    DOOM: The Dark Ages [PC/2025]

    Συμφωνώ στο κομμάτι ότι πρέπει αυτές οι τεχνολογίες/features να είναι σε κάθε game. Εννοείται πως πχ μια παλαιότερη καρτα, δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση να τα τρέχει νερό όλα. Όμως τα Doom, όπως του 2016 και το Eternal, έπαιζαν οριακά και στην καφετέρια μου, αν φόραγε Windows. Οπότε έδινε την ευκαιρία στον μέσο χρήστη, που σύμφωνα με το Stream έχει μια GTX 1060, να παίξει αξιοπρεπεστατα το game. Το βρίσκω παράξενο να μην μπορεις να έχεις την επιλογή στο αν θα ανοίξεις το RT ή όχι, όπως δινουν αν όχι όλοι, οι περισσότεροι τίτλοι της αγοράς. Είμαι επίσης περίεργος μήπως αργότερα το patchαρουν λόγω της γενικής κατακραυγής που υφίσταται, και σου δίνει αυτή την επιλογή. Βέβαια, επειδή ακριβώς είναι "χτισμένο" μέσα στο engine το RT, ίσως θέλει τρελή δουλειά από τον developer να το βγάλει και χωρίς το RT. Και ίσως για αυτό το απέφυγαν.
  11. Είναι μεγάλη αντίφα να βγάζεις κάρτες με 8Gb vram ενώ ένα από τα features που πουλάς (όπως το (m)FG) χρειάζεται headroom στην vram για να λειτουργήσει όπως πρέπει. Με λίγα λόγια, θα μπορούσε κάποιος να πει πως πυροβολάει τα πόδια της η Nvidia βγάζοντας σκουπίδια κάρτες με 8Gb vram εν έχει 2025, αλλά ουσιαστικά, όπως σωστά imo ειπώθηκε πιο πίσω, ωθεί το κοινό να πάει σε μεγαλύτερα SKUs', οπότε μεγαλύτερο κέρδος για τους πράσινους.
  12. Εγώ και πάλι θα επιμείνω στην άποψη μου, ότι το MFG ποικίλει ανά game. Στις δικές μου δοκιμές δηλαδή, με αρκετό backlog που έχω από games, μόνο στο CP77 βρήκα το MFG x3 να είναι decent. Σε άλλα που δοκίμασα μου φαινόταν κάπως η εμπειρία. Εννοείται πως δοκιμάζω και με controller για να δω και τους δύο κόσμους. Είναι και το τι στοχεύεις να κάνεις με το MFG. Εμένα πχ λόγω των 120hz σε TV και 144hz στο monitor αντίστοιχα, δεν ψάχνω target παραπάνω (προφανώς) από τα refresh rates αυτών των δύο. Οπότε το x3 το ήθελα πχ στο Cp77 για να είμαι με 3440x1440 DLAA πάνω από τα 100fps με Path Tracing. Εκεί το πέτυχα και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό, δηλαδή δεν με έχει εμποδίσει πουθενά στο να παίξω smoothly το παιχνίδι. Σε άλλα παραδείγματα κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Έχω αναφέρει πολλάκις το Alan Wake 2 πως πάνω από το "απλο" FG τίποτα δνε φαίνεται σωστό στα μάτια μου. Το ghosting είναι το λιγότερο υπόψιν στην περίπτωση αυτή. Το latency σε καμία περίπτωση δεν είναι καλό. Βέβαια σε άλλα fps κανει render το ένα game και σε άλλα το άλλο. Για να γίνει φουλ δίκαια η δοκιμή, πρέπει να βρω δυο τίτλους που να έχουν native MFG Support in game (οχι forced από τον driver) και η καρτα πάνω κάτω να κάνει render τα ίδια fps. Έτσι νομίζω θα μας λυθεί κάθε απορία σχετικά με το MFG. Πιστεύω πως δεν είναι μόνο gimmickιά εν τέλει το MFG. Όχι εντελώς τέλος πάντων διότι σε κάποιες περιπτώσεις όπως αναφέρουν και κάποιοι εδώ, βγάζει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ας ειναι ψεύτικα τα fps, μακαρι να ήταν rendered όλα και να ήμασταν όλοι super happy (και με τις τιμές των gpu θα προσθέσω) με το πόσο εξέλιξη πήραμε σε αυτή την γενιά.
  13. Alex21121988

    DOOM: The Dark Ages [PC/2025]

    Ο μουσικός παραγωγός μέχρι το Eternal ήταν ο Mick Gordon (γαμώ τους κιθαρίστες/δημιουργούς) αλλά τα έσπασε μαζί τους δικαιολογημένα. Και στο Eternal του είχαν κλέψει μερικά parts, του τα άλλαξαν, έβαλαν όνομα αλλού, μεγάλες καφρίλες από την Bethesda. Kαι η πλάκα είναι πως αν θυμάμαι καλά στην Special Edition του game σου έδιναν υποτίθεται extra tracks του Mick, πράγμα που δεν έγινε ποτέ.
  14. Alex21121988

    DOOM: The Dark Ages [PC/2025]

    Ε τότε αξίζει να περιμένουμε λίγο παραπάνω. Βέβαια το PT θα ρίξει το performance κλασσικά στα τάρταρα και δεν ξέρω κατά πόσο σε ένα τόσο fast paced game θα είναι και η καλύτερο λύση το FG.
  15. Alex21121988

    Grand Theft Auto VI 

    Κανένα GTA δεν ήταν αυτό που λέμε το peak στον visual τομέα, είναι και open world game, δεν το βρίσκω παράλογο να πέφτει ένα μικρό downgrade όταν θα παίζεις, καθώς κάπως πρέπει να σώσουν πόρους για να τρέχει ανθρώπινα> Αυτό που φαίνεται να κάνει απίστευτα το GTA VI είναι ο όγκος πληροφορίας που σου πετάει στην μάπα. Πολύ γεμάτος φαίνεται να είναι (ακόμα και αν μιλάμε για trailer) o κόσμος του.
  • Δημιουργία νέου...