Προς το περιεχόμενο

paparen

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    180
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

870 προβολές προφίλ

paparen's Achievements

  1. Ηλεκτρικα πρωτης γενιας ηταν τα αεροψυκτα leaf του 2012. Κανενα ηλεκτρικο που πωλειται σημερα δεν χαρακτηριζεται πρωτης γενιας Δεν υπαρχει κανενα αμεσο σχεδιο για νεα τεχνολογια μπαταριων δυστυχως. Παλευουν, αλλα τιποτα δεν υπαρχει σε οριζοντα τουλαχιστον διετιας, για οχημα μαζικης παραγωγης και φυσιολογικου κοστους. Τα 800v ειναι τεχνολογια ολης της πλατφορμας και οντως ειναι χρησιμα για την αυξηση της μεγιστης ισχυος φορτισης. Σταδιακα πιστευω πως ολο και περισσοτερο κατασκευαστες θα πανε προς τα εκει, τουλαχιστον για τα μοντελα τους που προοριζονται για χρηση εκτος των πολεων. Να βγαλεις 800v οχηματα τυπου dolphin surf και inster δεν εχει κανενα νοημα. Το leasing στη ελλαδα εχει νοημα μονο για επιχειρησεις. Για ιδιωτες ειναι απαγορευτικα ακριβο. Οπως αναφερθηκε ηδη, καταληγεις να πληρωνεις το 80% της αξιας ενος οχηματος και στο τελος της 4ετιας να μην εχεις οχημα.
  2. κατι μου λεει οτι το emoji αντιδραση βοηθησε αρκετα το AI να καταληξει στα συμπερασματα που αναφερεις
  3. Δες στο 9:40 και αποφασιζεις μονος σου. Ο youtuber ειναι 1.72 αν θυμαμαι καλα
  4. γιατι εχει μηδεν χωρους για πισω επιβατες
  5. Μπράβο στη Ρενώ γιατί κινείται εδώ και χρόνια προς την σωστή κατεύθυνση στο θέμα της ηλεκτροκίνησης. Σε αντίθεση με ένα σωρό άλλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
  6. στην αθηνα παιζουν συγκρουομενα, λες να κολλησει στο αν θα βρει λιγο απο κατω;
  7. Προσωπικα δεν θα ηθελα να χτυπησω βραχο ειτε με ηλεκτρικο ειτε με θερμικο Τα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα οσο νομιζετε, αλλα προφανως δεν κανουμε χαζομαρες. Δεν θα πηγαινα κανενα αμαξι το οποιο "λυπαμαι" σε κατσικοδρομους σαν αυτους που περιγραφετε. Για αυτες τις διαδρομες υπαρχουν παντα τα ενοικιαζομενα
  8. αν εβρισκες κατω με θερμικο και τρυπουσες εξατμιση, πιστευεις οτι η εταιρεια θα σε αποζημιωνε;
  9. Θεωρειται καλυτερο να εχει σχεδιαστει εξ αρχης ενα οχημα για ηλεκτρικο διοτι επιτρεπει καλυτερη εκμεταλλευση των χωρων χωρις να υπαρχουν σχεδιαστικοι περιορισμοι που επιβαλλονται απο την υπαρξη θερμικου κινητηρα (που ειναι συνηθως ογκωδης) και κιβωτιου ταχυτητων/τουνελ μεταδοσης (πχ στα τετρακινητα). Δεν υπαρχειπροβλημα λοιπον αν η πλατφορμα ειναι κοινη για θερμικα - ηλεκτρικα, αλλα σχεδον σιγουρα θα ειναι καλυτερο για εσενα, τον αγοραστη, ενα οχημα εξ αρχης σχεδιασμενο ως ηλεκτρικο.
  10. η αληθεια ειναι οτι δεν το εχω υπολογισει, αλλα εχω δει σημαντικες διαφορες στην αυτονομια μεταξυ οχηματων που εχουν αντλια θερμοτητας και αυτων που δεν εχουν. Μην ξεχνας οτι μια διαφορα της ταξης του 20% (σε πραγματικα χαμηλες θερμοκρασιες <5C) μπορει να ειναι η διαφορα εμβελειας μεταξυ 400 και 480 χλμ δεν εχω ιδεα τι λες, εγω ξερω απλα οτι σε πολλα αυτοκινητα πατας κουμπακι στο app τους και ξεκιναει το clima
  11. Επισης, δεν χρειαζεται να υπαρχει αντλια θερμοτητας για να ενεργοποιησεις απομακρυσμενα τον κλιματισμο ή την θερμανση. Ειναι αλλωστε μια λειτουργια που εχουν phev, hev και θερμικα.
  12. Καταλαβαινεις ομως οτι εισαι ειδικη περιπτωση λογω υψηλων θερμοκρασιων το χειμωνα και νησιου, οποτε οι αποστασεις ειναι μικρες. Αν εμενες στην ηπειρωτικη ελλαδα ειναι πολυ πιθανο οτι θα σε ενδιεφερε αυτο το χαρακτηριστικο. εχεις απολυτο δικιο, αλλα στα ηλεκτρικα βλεπουμε με προσοχη specs που αφορουν το ev κομματι (δηλαδη χωρητικοτητα μπαταριας, καταναλωση, ισχυς φορτισης κτλπ) και λιγοτερο "κλασσικα" οδηγικα χαρακτηριστικα. Επισης, θα συμφωνησεις μαζι μου νομιζω, οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των αγοραστων δεν ενδιαφερονται ιδιαιτερα για την "χαρα της οδηγησης", παρα μονο να τους μεταφερει το οχημα τους με ανεση και ασφαλεια. Αυτο δειχνει αλλωστε η επικρατηση των suv
  13. ή μηπως το ινσομνια εξαγορασε την τεσλα; εκει που εχει παει η μετοχη της, 1 ποτηρι ουισκι του ευεργετη ειναι
  14. το dolphin (που ακομα δεν πωλειται στην ελλαδα) στην γερμανια πωλειτε στα 33k, δηλ στην τιμη του mg4. Το seagull ειλικρινα, δεν πιστευω οτι θα ερθει ποτε ευρωπη
  15. Και ξενα κανάλια ή άρθρα βάλε. Να είμαι ειλικρινής τους ξένους τους έχω σε πιο υψηλή εκτίμηση σε τέτοιες αναλύσεις.
  • Δημιουργία νέου...