-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
1.659 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σχετικά με selianx
- Ημερομηνία γέννησης 27/10/1994
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τοποθεσία
Καλαμάτα
Πρόσφατες Επισκέψεις
8.760 προβολές προφίλ
selianx's Achievements
-
Ασφάλεια, πραγματογνώμονες, αποζημίωση διαγραφή οχήματος κλπ.
selianx απάντησε σε θέμα του selianx στο Auto & Moto
Το μηχανάκι συντηρήθηκε ευλαβικά από τον προηγούμενο και εμένα. Το μόνο imitation πάνω του είναι οι μανέτες PUIG (κόστος 130-150€ αν θυμάμαι σωστά). Οι μόνες φθορές που είχε ήταν ελάχιστες μικρογρατζουνιές στη ζελατίνα, το μπρος και πίσω φτερό (αυτά που επηρεάζονται κυρίως από χαλικάκια, ζουζούνια κλπ) και ότι μαύρο πλαστικό μπορεί να "φάει" ο ήλιος, αλλά η μηχανή φαινόταν λες και ήταν του 18 όχι του 8. Όπως ακριβώς τα γράφεις θέλω και εγώ, και αν γίνουν έτσι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και δε θέλω διαγραφή στην γλυκιά μου. Αλλά για να γίνει αυτό, σου λέει η ασφάλεια, πλήρωσε 30-50% στα ακριβά (ντεπόζιτο, εξάτμιση, ψυγείο και ότι άλλο θα εμφανιστεί μετά τον πλήρη έλεγχο). Σου λέει όλο και κάτι θα είχε φάει το ψυγείο δεν είναι στο 100% της υγείας του, το τελικό κάποια στιγμή θα το άλλαζες στα 100-120k χλμ (λες και έχει καταλυτικά στοιχεία μέσα ξέρω γω), το ντεπόζιτο όλο και κάποια γρατζουνιά θα είχε, βαθούλωμα. Έχεις κάνει 60k χλμ, άρα δίνεις τα μισά. Έ άμα βάλεις αυτά τα μισακά, και τα υπόλοιπα που δε δικαιολογούν (το παράδειγμα με δίσκους/τακάκια που ανέφερα), στο τέλος πιο πολλά θα δώσω εγώ για να φρεσκάρω το μηχανάκι που Δευτέρα πρωί ήταν μια χαρά. -
Ασφάλεια, πραγματογνώμονες, αποζημίωση διαγραφή οχήματος κλπ.
selianx απάντησε σε θέμα του selianx στο Auto & Moto
Αν μου το επισκεύαζαν σωστά, ανέξοδα ή με ελάχιστο κόστος το κρατούσα άλλα 20 χρόνια. Με το νέο έτος, είχα βάλει σχέδιο αγοράς δεύτερης μηχανής -πιο touring- και να την κρατήσω αυτή για παιχνίδι και για πήγαινε-έλα γιατί μ' αρέσει το γυμνό σε απλή βόλτα, είναι αρκετά ευέλικτο στην επαρχεία, αλλά ναι... πλέον όσο στενάχωρο και αν είναι, αυτή η εναλλακτική δείχνει μονόδρομος. Βέβαια τώρα το πιο λογικό είναι να πάω σε κάτι ενδιάμεσο, και άνετο μέσα στην πόλη, παιχνιδιάρικο αλλά και ταξιδιάρικο. Προτιμούσα να έχω ξεχωριστά εργαλεία για το κάθε μου "θέλω" και όχι ένα που προσπαθεί να κάνει πολλά μέτρια-καλά. -
Ασφάλεια, πραγματογνώμονες, αποζημίωση διαγραφή οχήματος κλπ.
selianx απάντησε σε θέμα του selianx στο Auto & Moto
Υπάρχει εμπιστοσύνη στο μηχανικό μου, μου δίνει όλες τις πιθανές λύσεις μαζί όμως με το τι να περιμένω από το κάθε αποτέλεσμα. Το ντεπόζιτο ήταν και είναι (πέραν των μετά την πτώση προβλήματων, αψεγάδιαστο). Οι δισκόπλακες είχαν ψωμί, τα τακάκια (120€ τα δυο ζεύγη) 4ων μηνών. Το ότι στράβωσε η δισκόπλακα η μία, και δε δικαιολογούν την απέναντι που πρέπει να μπει ζευγάρι, με νέα τακάκια γιατί δε θα βάλεις δουλεμένα τακάκια στις νέες πλάκες θα τα επωμιστώ εγώ γιατί; Ή θα βάλω μεταχειρισμένα όλα, aftermarket Β ποιότητας για να φέρω τα κόστη ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ μέτρα; Δε σκοπεύω να συμβιβαστώ με πασαλίματα, ψευτοεπισκευές, αντικατάσταση με φθηνά aftermarket (υπάρχουν και τελικά των 150€, δισκόπλακες των 120€, ψυγεία συμβατά/μεταχειρισμένα των 150€). Για να τρέχω μεθαύριο; Για να χάσει και άλλο μεταπωλητική αξία; Εγώ δε θα έπαιρνα ας πούμε το συγκεκριμένο μηχανάκι με βαμμένο ντεπόζιτο, aftermarket πλάκες με τακάκια 50άρικου, με το πιο φθηνό τελικό και ψυγείο ότι να 'ναι. Να τα κρύψω από τον επόμενο; Ίσως να το βλέπω πολύ απόλυτα και όσο ήρεμος και να είμαι να υπάρχει πικρία μέσα μου και να τα βλέπω έτσι, αλλά τι να κάνω. Δεχόμαστε ξύλο κάθε μέρα από παντού. -
Ασφάλεια, πραγματογνώμονες, αποζημίωση διαγραφή οχήματος κλπ.
selianx απάντησε σε θέμα του selianx στο Auto & Moto
Δε θέλω να τρέχω δικαστικά, δεν έχω την χρονική άνεση ούτε την ηρεμία να περιμένω το όποιο διάστημα. Ο τεχνικός μου είπε ότι δύσκολα θα έρθει με φούσκωμα, όλες οι ζημιές είναι πάνω στα νεύρα του ντεπόζιτου (στις καμπύλες ας πούμε) και δύσκολα θα έρθει. Χώρια που από το χτύπημα έχει "φουσκώσει - παραμορφωθεί" σε διπλανό σημείο, έχει χάσει την μαμά καμπυλότητα του, που εκτός του ότι το καταλαβαίνεις στην αφή, λόγω λευκής πέρλας κάνει καραμπαμ στο φως από αρκετές γωνίες. Όσο για τη μεταβίβαση επειδή είναι "γνωστό" το κολπάκι, εκτιμούν αυτοί πολλές φόρες μου είπε ο πραγματογνώμονας το πόσο "θα πουλιόταν" για ανταλλακτικά, και όχι απαραίτητα αυτό που θα γραφτεί στη μεταβίβαση. Βέβαια δε με χαλάει να το κρατήσω χωρίς άδεια μόνο και μόνο για παιχνίδι-μαστορέματα-unofficial πίστα. Θα το δούμε τις επόμενες μέρες όταν γίνει και η τεχνική έκθεση από το μηχανικό (άλλωστε έχει γίνει εξωτερικός έλεγχος, δεν ξέρουμε τι άλλο μπορεί να έχει συμβεί), και ανάλογα που κυμαινόμαστε πραγματικά θα δούμε αν μπορούμε να φέρουμε το μηχανάκι στα ίσια του, και πόσο θα μου πάει η νύφη εμένα, και θα δω αν δεχτώ να γίνω κουμπάρος στην ασφαλιστική παράνοια αυτή.. -
Ασφάλεια, πραγματογνώμονες, αποζημίωση διαγραφή οχήματος κλπ.
selianx απάντησε σε θέμα του selianx στο Auto & Moto
Δεν πήγα ρε παιδιά μου, η καταγραφή έχει γίνει σαν παράβαση στοπ με φταίχτη τον άλλο. Πρώτη μου φορά σε τρακάρισμα, δεν είχα κάτι, δεν ήθελα και ούτε θέλω να τρέχω τον άνθρωπο. Και αυτός πληρώνει την ασφάλεια του και φαντάζομαι περιμένει να καλύπτει τέτοια πράγματα. Ναι με έστειλε, αλλά λάθη συμβαίνουν. Σίγουρα θα μπορούσε να έχει καταλήξει 100 φορές χειρότερη κατάσταση, αλλά όλοι μας κάνουμε λάθη στο τιμόνι. Βλέπω τώρα ότι ίσως πρέπει να τραβάς το σχοινί για να μην βγαίνεις και κερατάς και δαρμένος/ζημιωμένος. Μεταχειρισμένα parts δεν υπάρχουν σε καλή κατάσταση (ντεπόζιτο), και ούτε θέλω να μπω στη διαδικασία μελλοντικών προβλημάτων (τελικά εξάτμισης, πιθανά βαψίματα, ψυγείο) που μπορεί να φέρουν αυτά. Η μηχανή είναι το μόνο μέσο μετακίνησης που έχω. Δανεικά έχω το αυτοκίνητο της μητέρας, αλλά δε μένουμε κοντά οπότε ούτε αυτή το έχει άμεσα διαθέσιμο αν το χρειαστεί, χώρια που δουλεύω 3 δουλειές και λείπω συνέχεια. Μπλέξιμο η όλη κατάσταση καλοκαιριάτικα, πραγματικά δε μπορώ να με φανταστώ να την καβαλάω πάλι σε χειρότερη κατάσταση από ότι ήταν πριν, ούτε ότι δε θα τη φουντάρω πουθενά αν αύριο-μεθαύριο αρχίζει και εμφανίζει προβλήματα λόγω της πτώσης/used parts. Είμαι και ψείρας. -
Ασφάλεια, πραγματογνώμονες, αποζημίωση διαγραφή οχήματος κλπ.
selianx απάντησε σε θέμα του selianx στο Auto & Moto
Παράνοια. Τρέλα αυτοί, τρέλα και εγώ. Καθόμαστε προσέχουμε την περιουσία μας, τη συντηρούμε, πληρώνουμε τέλη και ασφάλειες, για να μας κρίνουν αυτοί την αξία της και να σου πουν ότι "ε όλο και κάτι θα είχε πάθει σε τόσα χλμ, δε στο δικαιολογώ 100%". Όχι φίλε μου, δε θα μου πεις εσύ βάσει χλμ ότι η κατάσταση πριν την πτώση ήταν έτσι ή αλλιώς. Όλα καινούρια, γνήσια, για το παραμικρό ψεγάδι. Ότι προκλήθηκε από το τροχαίο και επηρεάστηκε το θέλω καινούριο. Αφού είναι παλιά, θα την κάνω - με όση συμμέτοχη μου αναλογεί - φρεσκότατη. Μαμά τελικό δε βρίσκεις εύκολα, μήπως βάλουμε ολόσωμη akrapovic, θα το δούμε. Οριακά μετά θα ζητήσω να την θεωρήσουν μοντέλο 2025. -
Ο selianx ξεκίνησε να ακολουθεί τον Ασφάλεια, πραγματογνώμονες, αποζημίωση διαγραφή οχήματος κλπ.
-
Ασφάλεια, πραγματογνώμονες, αποζημίωση διαγραφή οχήματος κλπ.
selianx δημοσίευσε θέμα στο Auto & Moto
Καλημέρα παίδες. Την Δευτέρα που μας πέρασε, περνάει ο άλλος το στοπ άκοπος και με ρίχνει κάτω με τη μηχανή. Σωματικά όλα καλά, η μηχανή σε πρώτο μάτι έχει μικρές φθορές. Σταμάτησε ο άνθρωπος, φωνάξαμε ασφάλεια, έγινε καταγραφή του συμβάντος κλπ. Κανονίζουμε ραντεβού με τον πραγματογνώμονα στο συνεργείο της επιλογής μου, εκτιμούμε στα γρήγορα τις ζημιές, όπου μου ανακοινώνεται από τον πραγματογνώμονα ότι: 1) η μηχανή (CB600F Hornet 2008 ABS) έχει αγοραστική αξία περί τα 3500€ βάσει της αγοράς μεταχειρισμένων αυτή τη στιγμή, άρα το σύνηθες σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι η επισκευή δε μπορεί να ξεπεράσει το 60-70% αυτής της τιμής γιατί αλλιώς θα πάει για διαγραφή. 2) λόγω παλαιότητας και χιλιομέτρων που έχει διανύσει (2008, 63000) κάποια parts δε μπορούν να δικαιολογηθούν σε 100% αντικατάσταση (πχ. εξάτμιση, ντεπόζιτο) γιατί είναι αρκετά ακριβά και σου λέει με λίγα λόγια ότι στα 63000χλμ όλο και κάποια "φθορά" θα είχαν. Το σύνηθες, για "κοσμητικές" φθορές, 50% συμμετοχή. Το αποτέλεσμα; Επειδή ο άλλος κοιμήθηκε στο τιμόνι και με έριξε κάτω γυρνώντας από τη δουλειά μου, να μου δίνονται οι επιλογές: Α) Είτε κάνουμε "μαζεματάκια" στα ακριβά ανταλλακτικά (στοκαρίσματα, βαψίματα, γυαλίσματα, αγορά φθηνών after-market ή μεταχειρισμένων) και να μου φύγουν 200-400€ από την τσέπη μου συμμετοχή Β) είτε βάζουμε καινούρια γνήσια ανταλλακτικά πάνω, όπου είτε θα μου πουν φιλαράκι δε στο επισκευάζουμε πας για διαγραφή, είτε στο επισκευάζουμε αλλά σε αυτά τα parts θέλουμε συμμετοχή από 30% έως 50% και να μου φύγουν 600-1000€. Παράνοια. Εγώ δε θέλω ούτε το μηχανάκι μου να είναι σε χειρότερη κατάσταση από ότι πριν με ρίξουν (είτε με μηδενικό κόστος, πόσο μάλλον να μου φύγουν και μερικά κατοστάρικα), ούτε να δώσω και κοντά στο 1000ρικο για να έρθει σε λίγο πιο φρέσκια κατάσταση από ότι ήταν. Όσο και να με στεναχωρεί, η λογική κίνηση για μένα είναι να διαγραφεί η μηχανή και να αποζημιωθώ την αγοραστική της αξία. Ενδεικτικά οι ζημιές και τα κόστη (δεν έχει λυθεί ακόμα από το μάστορα, αυτά είναι τα "σίγουρα") Σύνολο: 2960€, αλλά αφού θα πουν λογικά σε ντεπόζιτο, εξάτμιση, ζελατίνα, ίσως και δισκόφρενο και δε ξέρω εγώ σε τι άλλο ότι σου δικαιολογούμε 50%, το κόστος ανέρχεται (χωρίς τα μαστορικά) στα 2200€ για αυτούς, 760€ για εμένα. Αν παίξουν λαμογιές και αρχίζουν και φορτώνουν συμμετοχή από εδώ και από εκεί, μπορεί να ανέβει το κόστος για εμένα, να μειωθεί για αυτούς και έτσι να αποφύγουν την διαγραφή/αποζημίωση. Και ας μη βάλουμε ότι πχ. αλλαγή δισκόφρενου σημαίνει άλλαξε και τον απέναντι δίσκο (άλλα 230€ + τακάκια (120€), τα οποία δε τα δικαιολογούν). Υπάρχει τρόπος, καλύπτομε κάπως ( νομικά; ) να τους πω ότι αν δε μπορείτε να το φτιάξετε όπως το είχα χωρίς να μου ζητάτε το 1/3 της μηχανής από την τσέπη μου, διαγράψτε το; Δε θέλω να τρέχω σε δικαστήρια που θα διαρκέσουν 5 χρόνια με 15 αναβολές, ούτε να αρχίσω να φορτώνω ζημιές ώστε να φτάσει απαγορευτικό το κόστος. Εγώ να μη με ρίξουν κάτω ήθελα, να έχω το μηχανάκι μου το καλοκαίρι για τις δουλειές και τις βόλτες μου ήθελα. Πόσο δαρμένος και κερατάς να βγω δηλαδή από την ιστορία; -
Αυτό που πήρα εγώ στο Free shipping έχει (και είχε όταν παρήγγειλα) επιλεγμένο το AliExpress standard shipping, με εκτιμώμενη παράδοση λίγες ημέρες από σήμερα όπως αναφέρεις. Παραγγελία 7 Μαρτίου, , θυμάμαι έλεγε expected delivery εντός Μαρτίου αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς ημερομηνία (σίγουρα όμως κάτω από μήνα). Όταν κοίταξα πρώτη φορά το tracking αφού έγινε η παραγγελία ήταν special goods, άρα 99.9% στάλθηκε με special goods χωρίς επιλογή, και "κατόπιν εορτής". EDIT: Ίσως παίζει ρόλο το ότι είναι shipped by global seller, οπότε μάλλον ο πωλητής έκρινε ότι πρέπει να φύγει με special goods.
-
Like clockwork. Σήμερα Θεσσαλονίκη. Γενικά οι αποστολές από Κίνα είναι πλέον πολύ γρήγορες, πλην του special goods που καθυστερεί σημαντικά να φύγει από Κίνα. Το special goods πακέτο μόλις φύγει από Κίνα, ακολουθεί τα κλασσικά βήματα μέχρι το σπίτι (τουλάχιστον αυτά που καταλήγουν σε acs).
-
Μαζί έρχονται με το δικό μου. Μπήκε Ευρώπη, δεν έχει κολλήσει. Την επόμενη εβδομάδα θα είναι Ελλάδα, βαριά την μεθεπόμενη. Από εδώ και πέρα μην έχεις στο μυαλό σου ότι είναι "special goods" άρα τον ήπιαμε στην αναμονή, είναι σαν τα υπόλοιπα δέματα. Ιστορικά σε εμένα παραγγελίες οι οποίες φτάνουν ΕΕ, σε 4-5 εργάσιμες μαξ έχουν παραδοθεί σπίτι (επαρχία). 4 παραγγελίες που κοίταξα, τυχαία κιόλας έχουν φτάσει Πέμπτη/Παρασκευή να κάνουν clear customs εντός ΕΕ (όπως αυτή που περιμένουμε), Σάββατο "φεύγουν" για Ελλάδα και Τρίτη/Τετάρτη είναι Θεσσαλονική, +1-2 μέρες να παραδοθούν Καλαμάτα.
-
Ο selianx ξεκίνησε να ακολουθεί τον Εναλλακτικοί Πάροχοι Ενέργειας v.3 και Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.
-
Και εμένα μια με special goods, αργή, από τα πρώτα βήματα κιόλας. Παραγγελία 7/3, πρώτο βήμα 10/3, μια βδομάδα μετά μπαίνει customs, άλλη μια βδομάδα να βγει από customs, 25/3 είναι στο αεροδρόμιο της Κίνας και "περιμένει πτήση". Παραγγελίες 17/3 και 24/3, με κανονική αποστολή (όχι special goods) μου ήρθαν σήμερα και οι δυο.
-
Ήθελα να επωφεληθώ το 50ρικο της προσφοράς που έδινε το καλοκαίρι με τη σταθερή τιμή, ήταν στο πρόγραμμα να γίνει αλλαγή μέχρι το τέλος του χρόνου αλλά μετά δεν είχα υψηλές καταναλώσεις και ξεχάστηκα. Τώρα πρώτο δυνατό "μπουγιουρντί" και έγινε υπενθύμιση καλή. Θα μείνω στο one home όπως και εσύ και θα καραδοκώ για καμιά προσφορά.
-
Χαιρετώ την παρέα. 0.27+ €/kWh για τον Δεκέμβριο, ήρων yellow free home. Είχα επωφεληθεί το 50ρικο που έδινε το καλοκαίρι οπότε ανάμεικτα συναισθήματα. Άλλαξα στο one home σήμερα μη μου έρθει διπλό εγκεφαλικό μέχρι 31/3, έχουμε να προτείνουμε κάτι άλλο που αξίζει να κοιτάξω αυτή τη περίοδο; 200kWh σε μήνες με ελάχιστη ψύξη/θέρμανση, 300~ καλοκαίρι, 350-400 χειμώνα.
-
Τι να χειροτερέψει... να μου τα πετάει στη μούρη; 🤣 Κάθε "χοντρό" θέλει και 3/4 με ολόκληρη λεκάνη νερό για να κατεβάσει... νορμάλ "εκκενώσεις" δε μιλάμε για γκοτζίλα. 4 φορές καζανάκι και τίποτα. Οι προηγούμενοι ενοικιαστές λέει ο παππούς δεν είχαν παράπονο, η τελευταία για 4 χρόνια ήταν μια φοιτήτρια που έμενε 2 μήνες το χρόνο στο σπίτι.
-
Πατοσίφωνο καθαρό. Ατσαλίνα προς την μπανιέρα και το νεροχύτη άνετη. Προς την αποχέτευση δεν πάει, νομίζω έχουν κάποιο στοπ αυτά για να μην ανεβαίνουν οσμές σωστά; Μετά το πατοσίφωνο συνδέεται με την λεκάνη να πάνε προς αποχέτευση, άρα αν υπάρχει βούλωμα μετά την ένωση δε θα έπρεπε να ανεβαίνει η στάθμη στο πατοσίφωνο; Δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο. Γενικά αν και η μπανιέρα είναι δίπλα έχει μπόλικη διαδρομή από το σιφώνι προς αυτήν, οπότε ίσως και να δικαιολογεί την αργή αποστράγγιση της μπανιέρας, ίσως να μην έχει και την καλύτερη κλίση πχ. ο σωλήνας. Σαπουνάδα από αφρόλουτρο παίζει να έχει βγει όμως, γιατί μια φορά ήταν μούσκεμα το πατάκι αλλά δεν είχα ρίξει και του κόσμου το νερό. Δε το γλιτώνω μου φαίνεται το τσακωμό με τον παππού. Μου έχει σπάσει τα νεύρα αυτές τις μέρες η όλη ιστορία.