Προς το περιεχόμενο

giwrgos555

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    102
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.446 προβολές προφίλ

giwrgos555's Achievements

  1. Αν είσαι ΕΠ.ΟΠ δεν θα νοιώσεις ποτέ ζωή δημόσιου υπάλληλου θα κάνεις 24ωρες υπηρεσίες μέχρι να σβήσει ο ήλιος και οταν θα έχεις ελεύθερο χρόνο θα αναγκαστείς να κάνεις έξτρα δουλειά για να τα βγάλεις πέρα.Αυτο που λέει ο ProponitisTouKanape καλύτερο είναι να μάθεις ηλεκτρολόγος ή υδραυλικός που έχει ζήτηση σαν επάγγελμα και έχει και καλά λεφτά παρά να βαράς προσοχή σε άχρηστους αστεράτους γαλονοφόρους μεχρι τα 50 σου.Γιατί ο υδραυλικός και ο ηλεκτρολόγος δεν παρακαλάει για δουλειά τον παρακαλάνε.Δεν είναι τυχαίο οτι οι περισσότεροι ΕΠ.ΟΠ είτε μένουν στην παραμεθόριο είτε κατάγονται απο παραμεθόριο είτε έχουν συζύγους που κατάγονται απο την παραμεθόριο.
  2. Με τον φοβερο μισθό των 800 ευρώ λογικά ΔΕΝ θα χρειαστεί να δουλέψει μαύρα δεύτερη δουλειά ως ντελιβεράς/οικοδόμος,σερβιτορος/αγρότης ο ΕΠ.ΟΠ.🙃
  3. Λίγες είναι οι ειδικότητες που αξίζουν στα ΕΠ.ΟΠ κυρίως κάτι θέσεις οικονομικού που θα σου εξασφαλίσουν γρήγορη μετάθεση στην Αθήνα.Απο εκεί και πέρα πρέπει να εχεις τρομερή ανάγκη να ανεχεσαι να σε διατάζει ενας 23χρονος ανθυπολοχαγός που μόλις πρωτοαποφοίτησε απο την ΣΣΕο ή να σου δίνει εντολές ο 19χρονος έφεδρος ΔΕΑ που μέχρι πέρσυ πήγαινε λύκειο και εσύ να είσαι φάση 40+.
  4. Ο πραγματογνώμονας είναι ελευθέριο επάγγελμα και οχι μισθωτό επάγγελμα απο εκεί και πέρα δεν υπάρχουν προσοντα υποχρεωτικά απο το νόμο για να γίνεις πραγματογνώμονας.Προφανώς σπουδές μηχανολογίας,ηλεκτρολογίας και φανοποιίας θα βοηθήσουν να κατανοήσεις καλύτερα την ζημιά που έχει υποστεί ενα όχημα απο σύγκρουση.
  5. Με ενσωματωση ευρωπαϊκης οδηγιας απο το 2022 χορηγείται αδεια λογιστή σε κολλεγια που ειναι παραρτήματα ευρωπαϊκων πανεπιστημίων.Εαν ειναι πανεπιστημιο του Ηνωμενου Βασιλείου εκει θα έχεις ενα θεμα λογω brexit καθώς πρεπει να περάσει απο ΔΟΑΤΑΠ.
  6. Μετά τον βαθμό του Συνταγματάρχη οι αξιωματικοί κρίνονται κάθε χρονο για τον βαθμό τους γιατί δεν υπάρχουν και περιθώρια ειναι μονο 220 οργανικές θέσεις ταξιάρχων ακόμα λιγότερες υποστράτηγων και μόλις 11 αντιστράτηγων (τώρα πάνε να βάλουν αλλον ένα αντιστράτηγο και να τους κάνουν 12). Οπότε το να βγει στην αποστρατεία το βύσμα σου και να φυγεις απο το επιτελικο γραφειο του ΓΕΣ για κάναν Εβρο ειναι θεμα χρόνου ξανα.
  7. η σφραγιδα της Χάγης έχει σταματήσει να ισχύει για κρατικά εγγραφα εντος Ε.Ε με τον κανονισμό Ε.Ε 2016/1191 για την απλούστευση των απαιτήσεων για την υποβολή ορισμένων δημόσιων εγγράφων στην ΕΕ. Σε τι ακριβώς θέλεις να το χρησιμοποιήσεις? Διορισμο στο δημόσιο? Έκδοση άδειας ασκησης επαγγέλματος απο Επιμελητήριο? Εύρεση εργασίας στον ιδιωτικό τομέα?
  8. Να σηκώσεις λεφτά επικινδυνο γιατι θα μπαίνουν σε Ελληνική τράπεζα αν και βέβαια θα είναι μικρό το ποσό.Συμβουλεύσου οπωσδήποτε τον λογιστή σου ή εαν θες στείλε π.μ να σου δώσω εναν πολυ καλό στο Πειραιά να ρωτήσεις.
  9. Κοίταξε καλο είναι να ρωτήσεις εναν λογιστή για σιγουριά αλλα θα σου πώ την δικη μου άποψη.Μεχρι στιγμής απο revolut και N26 δεν έχει την δυνατότητα η ΑΑΔΕ να ταυτοποιήσει τον κάτοχο και να επιβάλλει φορολογία.Το θέμα ειναι εαν θα τα φέρεις εδώ στην Ελλάδα αυτά τα λεφτά γιατί αν είναι να τα μεταφέρεις στην χώρα σε ελληνική τράπεζα και να κάνεις αγοράς εντος Ελλάδος εκεί ναι θα σε πιάσουν και θα φάς φορους και προστιμα και προσαυξήσεις.
  10. Εγω να προτείνω τον κύριο Χρήστο Καβαλλάρη στον Πειραιά θεωρείται ο καλύτερος σε τέτοιου είδους δραστηριότητες. Εχει και κανάλι στο youtube που εξηγεί γενικά πολλά πράγματα https://www.youtube.com/@kavallaris_christos
  11. Γενικά στην ναυτιλία θέλει ενα σπρώξιμο για να μπείς ή να πας να τα σκάσεις σε ενα τουριστικό πράκτορα μπας και σε βάλει (βέβαια αν τον εμπιστεύεσαι).
  12. Ναι γενικά στην ακτοπλοϊα θέλεις ενα σπρώξιμο για να εργαστείς αλλιώς δεν θα σου απαντήσουν εύκολα.Στην seajet ισως να πήγαινες πιο εύκολα χωρίς βύσμα αν ήσουν απο ΑΕΝ.
  13. Η λύση που θα σου δώσω δεν είναι δυστυχώς άμεση γιατί θέλει να δώσεις εξετάσεις που γίνονται μια φορά το χρόνο κάθε Δεκέμβριο αλλά μόλις επιτύχεις είσαι κομπλέ.Εαν θέλεις δώσε για οικονομικός αξιωματικός εμπορικού ναυτικού που υπάρχει στην ακτοπλοϊα ουσιαστικά είναι οι λογιστές των πλοίων και ο πρώτος μισθός είναι 2380 καθαρά πρώτος μισθός σαν δοκιμος και όταν φτάσεις προϊστάμενος λογιστηρίου του πλοίου φτάνεις περίπου στα 3500 καθαρά.Αυτό που σου λέω ποικίλει μισθολογικά γιατί μέσα είναι ολα σ/κ,αργίες κτλ αλλά περίπου στο μέγιστο θα παίξεις σε αυτά τα ποσά μέ όλα τα επιδόματα μέσα.
  14. Kαταρχάς τι έχεις σπουδάσει; Κοίταξε τα καινούργια πλοία πλέον ειναι καλύτερα σε σχέση με πριν 50 χρόνια που ήταν σαπιοκάραβα αλλά ναι έχει δυσκολίες σίγουρα θα αντιμετωπίσεις τις συνθήκες της θαλασσας (κρύο, υγρασία,κύμα,κούνημα θάλασσας) και σίγουρα τους ναυτικούς απο τρίτες χώρες(Τανζανοί,Ινδοί,Φιλιππινέζοι,Κινέζοι,Ρώσοι,Ουκρανοί και Μιανμαρέζοι κατα πλειοψηφία) καθώς οι Ελληνες και Ευρωπαίοι ναυτικοί πλέον είναι υπο εξαφάνιση.Αν δεν κάνω λάθος φιλος ναυτικός πράκτορας μου είπε οτι οι συμβάσεις στα υπο ελληνική σημαία πλοία γίναν μαξιμουμ 6μηνες οπότε καλό είναι να ψάξεις σε ξένη σημαία πλοία εαν θες να μπαρκάρεις 9-12 μήνες.Εαν δεν μπαρκάρεις σαν κατώτερο πλήρωμα θαλάσσης οι μισθοί που παίζουν είναι γυρω στα 1500$ καθαρά.
  15. Στην Ελλάδα του 2023 τι περιμένεις οτι ο μέσος επιχειρηματίας έχει τις τσάντες με τις ράβδους χρυσου στο υπόγειο;Στην Ελλάδα είστε οχι στην Ελβετία ή στην Σιγκαπούρη.Απλά τώρα δεν τους βγαίνουν τα φορολογικά μέτρα για το 2024 και κοιτανε να ξαναμαδίσουν παρολο που έχει επισημανθει πολλές φορες οτι τα οριζόντια μετρά δεν επιδρουν θετικά στην οικονομία.
  • Δημιουργία νέου...