Προς το περιεχόμενο

theopan

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.722
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.019 προβολές προφίλ

theopan's Achievements

  1. Οι τραπεζικοί συνδυάζουν -διαχρονικά- τα καλύτερα των "δύο κόσμων" (Ι.Τ. και Δ.Τ.). Το -έως και- "αραλίκι" του Δημοσίου με τα "3ήμερα", τις "αργίες" τους τις αναρρωτικές τους και τα όλα τους, τα "σπίτι τους το αργότερο στις 16:00", με αμοιβές, εφάπαξ, εθελούσιες κλπ. από το πάνω ράφι του ιδιωτικού τομέα. Και νοοτροπία και συμπεριφορά χειρότερες από του χειρότερου δημοσίου υπαλλήλου πολλές φορές.
  2. Τι είναι αυτά που γράφεις και ξαναγράφεις; Έχεις επαφή; Σε καμία "Πειραιώς" και σε καμία τράπεζα δεν υφίσταται ούτε υποχρέωση ούτε "προαίρεση" ούτε καν δυνατότητα σύνδεσης με οποιονδήποτε λογαριασμό ταμιευτηρίου, όψεως ή οτιδήποτε με την έννοια που μπορεί να συνδεθεί μια χρεωστική! Οι πιστωτικές κάρτες είναι οι ίδιες "λογαριασμοί". Δανειακοί. Ανοικτής πίστωσης. Φίλε/φίλη δεν ξέρω πραγματικά τι γίνεται με αυτό το θέμα. Έχασε "πόντους" ο φοροτεχνικός μου -που τον είχα σε υπόληψη- τον τελευταίο καιρό γιατί τον έπιασα να μην ξέρει πρακτικά να απαντήσει τίποτα συγκεκριμένο σε ερωτήσεις μου σε αυτό και σε 1-2 άλλα "επίκαιρα" θέματα (π.χ. IRIS) από τις αρχές του έτους. Κάτι αοριστίες μου έλεγε και κάτι πράγματα που είναι παντελώς παράλογα, μάλλον ανυπόστατα και μάλλον μη εφαρμόσιμα σε ατομική επιχείρηση. Του τύπου "πως πληρώνω μια δαπάνη που ετοιμάζομαι να κάνω αν ο επαγγελματικός λογαριασμός μου είναι άδειος; Να τον τροφοδοτήσω από τον προσωπικό μου; -Ε ναι σωστά". Εν τω μεταξύ οι "επαγγελματικοί" μου είναι όλοι ταμιευτηρίου. Και δηλώθηκαν κανονικά στην ΑΑΔΕ πριν χρόνια μόνο και μόνο για να έχουν τη δυνατότητα τυχόν ιδιώτες πελάτες μου να "χτίζουν" αφορολόγητο. Από πουθενά δεν προκύπτει η υποχρέωση να διατηρώ όψεως. Για την ακρίβεια προς το παρόν δεν έχω καν υποχρέωση να έχω ούτε καν αυτούς γιατί οι συναλλαγές μου είναι ως τώρα μόνο B2B... Τους έχουν τρελάνει κι αυτούς καθώς μάλλον ούτε η ΑΑΔΕ ξέρει τι ακριβώς ζητάει. Αποφάσισα να τα αγνοήσω όλα αυτά και να συνεχίσω όπως ήμουν κι ας μου κάνουν έλεγχο να μου κόψουν δαπάνες αν το καταφέρουν... "Εταιρική πιστωτική κάρτα" δεν υφίσταται καν για ατομικές. Και δεν μπορεί κανένας να μου στερήσει τη δυνατότητα να πληρώσω δαπάνη με πιστωτική.
  3. Κανένα σχέδιο! Απολύτως κανένα υπό τις συνθήκες που επικρατούν τουλάχιστον αν μιλάς για "αστική" δόμηση σε επαρχιακές πόλεις. Γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει η απαιτούμενη ζήτηση. Έχει μαζευτεί η Σάρα και η Μάρα από όλη την επαρχία στην Αθήνα και τη Θεσσαλονική (υποθέτω-εσύ θα το ξέρεις καλύτερα αυτό για την πόλη σου για την Αθήνα όμως το ξέρω εγώ πάρα πολύ καλά) για να ανακατεύουν καφέδες, να κάνουν ντελίβερι ή να πιάσουν δουλειά σαν πωλητές-τριες για πενταροδεκάρες και -οι πιο σπουδαγμένοι σε καμιά "γυμναστική ακαδημία"- να κάνουν "personal training" στα "μαύρα" περιμένοντας το όνειρο ζωής μπας και βρουν την ευκαιρία ...να συμμετάσχουν σε κανένα reality. Αυτή είναι η κατάσταση. Με αποτέλεσμα διαμερίσματα σε επαρχιακές πόλεις σχεδόν νεόδμητα (ακόμα και <10ετίας)να έχουν φτάσει να πωλούνται κυριολεκτικά σε τιμές σημερινού κόστους κατασκευής ή ακόμα και κάτω από αυτό! Με το οικόπεδο ...δώρο εννοώ! Για ποιές υψηλές τιμές μιλάμε; Στην Αθήνα που υπάρχει η ζήτηση (άσχετα αν υπάρχει η δυνατότητα) και υπάρχει έλλειψη γιατί για 15 χρόνια ήταν ανύπαρκτη η οικοδομική δραστηριότητα οι τιμές είναι αυτές που είναι. Και θα ανέβουν κι άλλο. Επαρχία μόνο εξοχική κατοικία. Κι αυτή με προοπτική για πώληση/εκμετάλλευση προς ξένους. Αποκλειστικά. Για τον Έλληνα η αγορά εξοχικής κατοικίας είναι πλέον ουτοπία και η μόνη του διέξοδος είναι να παζαρεύει το 60ευρο τη βραδιά στο "airbnb" για να του το κάνουν 50ευρο για τις 5 μέρες που θα κάνει διακοπές τον Αύγουστο. Δεν του το κάνουν όμως γιατί κι εκεί υπάρχει ο ξένος που θα το δώσει χωρίς συζήτηση. Φίλε για 20€ κατά τη γνώμη μου μην κάνεις θέμα. Είναι αστείο (ασόβαρο) ποσό σαν αύξηση, θα σε πάρει στο "μεζέ" ή θα σε περάσει για καρμίρη και τον καρμίρη γενικά έχε υπόψη σου δεν τον παίρνουν στα σοβαρά (τουλάχιστον όχι για πολύ). Και του δίνεις και λαβή να γίνει κι αυτός καρμίρης και να αυξήσει την κλάψα με τη διαφορά ότι αυτός υπόκειται τη διαπραγμάτευση οπότε δεν θα τον πειράζει κιόλας. 600€ θα του ζητήσεις! Με την προοπτική να τα βρείτε στα 500-550€. Εξήγησέ του στα σοβαρά κάτι σαν "οι συνθήκες και η πραγματικότητα έχουν αλλάξει πολύ από την εποχή που τα είχαμε συμφωνήσει". Κι αν θέλει κι αν μπορεί. Αλλιώς ας μείνει σε μικρότερο και παλιότερο ή ας φωνάξει το μπατζανάκη του ή την κουνιάδα του να μείνουν 2 οικογένειες μαζί να μοιράζονται το νοίκι και τα έξοδα. Έτσι κι αλλιώς από όσο καταλαβαίνω δεν εξαρτάται η επιβίωσή σου από αυτό το νοίκι. Καλόμαθαν όλοι και θέλουν 3άρια για την πάρτη τους ένα άτομο ή ζευγάρια ή οικογένειες με ένα πιτσιρίκι όλο κι όλο να έχουν "άπλα" σε 5άρι 120 τετραγωνικά και με το ενοίκιο που βολεύονται κιόλας...
  4. Φαντασία μπορεί να έχει ο "επαγγελματίας" αυτό όμως που δεν έχει είναι άπειρο χρόνο για να ψάξει όσα του υποδείξει αυτή η φαντασία.
  5. Το να μην είναι εφικτό να δημιουργηθεί καν το "φιλμ προστασίας" (που θα επιθυμούσες ...εσύ) βάζοντας ένα -τραγικά γιατί η διαφορά μεταξύ 0W20 και 5W30 είναι έως και χαώδης- παχύτερο από το συνιστώμενο λάδι σε ένα μοτέρ που δεν έχει αρκετές ανοχές για να το "χωρέσει" δηλαδή σου έχει περάσει από το μυαλό; Το να μην μπορεί να περάσει καν εύκολα από τους αυλούς ή να μην μπορεί να το διαχειριστεί αποδοτικά ή αντλία; Σου έδωσα αποδείξεις ότι υπάρχουν αυτοκίνητα που συνιστούν ένα και μόνον ένα ιξώδες. Το ίδιο σου είπαν και 2-3 άλλοι για τα δικά τους. Και συνεχίζεις να επιμένεις. Έχεις "κολλήσει" αξεκόλλητα! Ποιό το νόημα; Ναι είχα κι εγώ αυτοκίνητο που έδινε εναλλακτικές για 2-3 διαφορετικά ιξώδη. 5W30, 5W40, 10W40. Τεχνολογίας κινητήρα του 1993 όμως...
  6. Το να αποσυνδέσεις ένα-ένα τα ηχεία για να δεις σε ποιά αποσύνδεση σταματάει το πρόβλημα (αν σταματάει) δεν θα σε οδηγήσει σε ασφαλές συμπέρασμα αν στο συγκεκριμένο κανάλι φταίει το ηχείο ή η καλωδίωση. Θα πρέπει να έχεις ένα εύκαιρο "spare" ηχείο για να το συνδέσεις έστω προσωρινά και να δεις αν λύνεται η όχι. Η γνώμη μου είναι να δώσεις τα 55€ και να σου λύσει το πρόβλημα ο τεχνικός (αφού φαίνεται άλλωστε και σίγουρος για το τι φταίει ώστε να προσδιορίζει τόσο συγκεκριμένο ποσό). Δεν είναι καν πολλά λεφτά. Και οι επαγγελματίες πρέπει να πληρώνονται για το χρόνο και τις δεξιότητές τους, δεν γίνεται στο τσάμπα...
  7. Οποιοδήποτε από δοκιμασμένα καλό πρατήριο είναι καλό (θεωρητικά). ΕΚΟ (Avio) κατέληξα να προτιμώ εγώ όταν είμαι κοντά στο σπίτι μου και έχω τέτοιο πρατήριο. Βάζω και απλό πετρέλαιο ανά 2-3 γεμίσματα πάντως. Με Shell VPower δεν ξέρω για ποιόν λόγο αλλά έχω την εντύπωση ότι μυρίζει περίεργα μερικές φορές (όχι το καυσαέριο αλλά το μοτέρ όταν ζεσταίνεται αν σηκώσω καπώ!). Και μου έχει τύχει να κάνει και δισταγμούς μερικές φορές ή να μη "φουσκώνει" η τουρμπίνα όσο θα έπρεπε.
  8. Το έχεις γράψει 10 φορές μέσα στο thread και απλά δεν ισχύει παρά σε κάποιες περιπτώσεις που μπορεί να έχεις εσύ υπόψη σου. Πριν από 20 χρόνια μπορεί να έδιναν τα εγχειρίδια εναλλακτικές. Ακριβώς αυτό λέει το βιβλίο του δικού μου! Τις νόρμες και ένα και μόνο ιξώδες για το δικό μου: 0W20. Εγώ φέρνω έστω αντιπαράδειγμα, όπως δεν μπορώ να γενικεύσω εγώ πολύ περισσότερο δεν μπορείς εσύ να μου προτείνεις να βάζω μεγαλύτερου ιξώδους επειδή "έτσι συνίσταται γενικά". Βάσει ποιών στοιχείων; Αυτά δίνει και καμία άλλη αναφορά για άλλο ιξώδες. Πολλές αναφορές από κατόχους που "πειραματίστηκαν" (γιατί έτσι τους είπε κάποιο "μαστόρι") και είχαν κάθε τρεις και λίγο προβλήματα με ενδείξεις για υποβαθμισμένα λάδια. Πρέπει να καταλάβετε ότι από κάποια στιγμή και μετά τα μοτέρ κατασκευάζονται με πολύ μικρές ανοχές. Για αυτό μειώθηκαν τόσο και έγινε πρακτικά υποχρεωτική η χρήση "λεπτού" λαδιού. Νομίζεις ότι θα του κάνεις καλό αγνοώντας μάλιστα τον κατασκευαστή βάζοντας λάδια που βάζαμε στη 10ετία του '00 "για να δημιουργεί φιλμ";
  9. Άντε πάλι τα ίδια... Το ίδιο παλιό παραμύθι περί "Ελλάδας" και "συνθηκών Αθήνας". Ρε φίλε τα ίδια αυτοκίνητα πωλούνται σε Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία με τις ίδιες ακριβώς προτάσεις για λάδι. Κοινό manual έχουν. Έχει πιο εύκολες -ισχυρίζεσαι- συνθήκες π.χ. το Παρίσι ή η Ρώμη από την Αθήνα ή μήπως δεν έχουν ζέστη (περισσότερη από εμάς πλέον) σε όλη τη Μεσόγειο; Μου λες δηλαδή να ακούσω εσένα ή τον κάθε άλλο "γνώστη" και να αγνοήσω τον κατασκευαστή; Γιατί να το κάνω; Για να αρχίζουν να ανάβουν λαμπάκια και ενδείξεις για "υποβαθμισμένη ποιότητα λαδιού" στα 5 και στα 7κ χλμ. όπως παθαίνουν κάτι "ψαγμένοι" με το δικό μου που έκαναν τα ...δικά τους και βγαίνουν μετά και κλαψουρίζουν; Όχι ευχαριστώ. Θα προτιμήσω να ακούσω τον κατασκευαστή με του οποίου τις συμβουλές άλλωστε δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα. Ξέρει καλύτερα αυτός. Και αρκετά με τις φαιδρότητες του τύπου "το κάνει για οικονομία" ή "έχει συμφέρον να χαλάνε για να επισκευάζουν τα συνεργεία". Το μεγαλύτερο συμφέρον είναι να διατηρεί την καλή φήμη του.-
  10. Δεν έχω κανένα λόγο να αλλάξω ιξώδες όταν όπως έγραψα λειτουργεί υποδειγματικά. Στο δικό μου δεν προτείνει εναλλακτικό τύπο μάλιστα (το βιβλίο του τουλάχιστον). 0W20 μόνο σε όσα μοντέλα έχουν Adblue και 0W30 στα παλιότερα που δεν είχαν. Μόνο.
  11. Ρώτα το λογιστή σου για διευκρινίσεις ξαναλέω. Ας είσαι κατάστημα. Στις ατομικές (απλογραφικά "βιβλία") δεν υπάρχει καν "ταμείο" που ίσως να εξασφάλιζε ότι διαθέτουν αρκετό υπόλοιποι οι τραπεζικοί λογαριασμοί ώστε να πραγματοποιούνται μόνο από αυτούς οι όποιες δαπάνες. Τα βγάζεις όποτε θες όσα λεφτά έχουν μπει σε αυτούς και αγωνίζεσαι να πληρώσεις ό,τι προλάβεις. Τι θα γίνει δηλαδή όταν μετά χρειαστεί να πληρωθεί μια επαγγελματική δαπάνη; Από προσωπικό σου λογαριασμό δεν θα την πληρώσεις ή μήπως έχει κανένα νόημα να κάνεις μεταφορά του ποσού στον "επαγγελματικό" πρώτα;
  12. Θερμοκρασία νερού (ψυκτικού) είναι το αναλογικό όργανο που έχεις μέσα στο στροφόμετρο. Γενικά στα αυτοκίνητα όταν υπάρχει ένας μετρητής θερμοκρασίας αυτός είναι πάντα ψυκτικού. Η θερμοκρασία λαδιού είναι δευτερεύουσας σπουδαιότητας και όταν υπάρχει βρίσκεται -πλέον στα νεώτερα αυτοκίνητα- μέσα στα μενού της οθόνης. Κάθε 2 χρόνια ή 30.000 χλμ. είναι οι αλλαγές που προτείνει η VW στο ίδιο μοτέρ με το δικό σου πάντως. Για να λυθεί η απορία σας. Δηλαδή εγώ με το δικό μου (diesel Multijet 1.6) που παίρνει επίσης 0W20, τα αλλάζω κάθε 17-20.000 χλμ. ή 1 έτος και ποτέ δεν έχω δει να λείπει σταγόνα (όσο μπαίνει τόσο βγαίνει στην επόμενη αλλαγή) σε 3 έως τώρα αλλαγές στα 70.000 χλμ. πρέπει να νιώθω τυχερός! Όχι παιδιά! Δεν καίνε "όλα τα νεώτερα αυτοκίνητα" λάδια. Δεν είναι ανάγκη να γενικεύουμε.
  13. Ακόμα κι έτσι να είναι, δεν θέλουμε όλοι να πάρουμε Hyundai και Toyota όμως! Δεν είναι για όλους μας το πρώτο ή μοναδικό κριτήριο η "αξιοπιστία" (όπως κι αν την καταλαβαίνει ή την εννοεί ο καθένας). Τόσα χρόνια προσπαθώ να καταλάβω γιατί δεν το καταλαβαίνετε μερικοί αυτό...
  14. Συνεργάζονται Nissan και Renault με σκοπό την κοινή χρήση κινητήρων-υποσυστημάτων. Καμία δεν είναι "θυγατρική" καμίας. Τα 240.000χλμ. που αναφέρεις πάντως είναι πολλά. Τα πάντα δικαιολογείται και είναι αναμενόμενο να ζητήσει ένα αυτοκίνητο (ακόμα και diesel) με τόση χρήση.
  15. Το ανησυχητικό είναι αυτό. Η θερμοκρασία (του ψυκτικού) δεν έχει σχέση -υπό κανονικές συνθήκες- με την ποσότητα του λαδιού που έχει το κάρτερ. Μάλλον έχεις πολλαπλό πρόβλημα. Το ίδιο θέμα αντιμετώπισε κι ο κουμπάρος μου με ένα T-Roc με το ίδιο ακριβώς μοτέρ πριν προλάβει καν κι αυτός να κάνει την 1η αλλαγή. Του είπαν ότι μπορεί να ήταν ελλιπές σε λάδι από το εργοστάσιο, συμπλήρωσαν και δεν το ξαναεμφάνισε βέβαια*. Αλλά θερμοκρασία δεν είχε ανεβάσει από όσο θυμάμαι. Γενικά στα VAG πρέπει να κοιτάτε τη στάθμη τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα... * Συμπληρώνω ότι εκείνο το συμβάν δεν ήταν λίγο πριν τα 30.000 χλμ. που προτείνει αλλαγή λαδιών η VW αλλά κάπου στα μόλις 12.000! Είχε σκοπό να αλλάξει στα 15.000 δηλαδή κι αυτός αλλά ούτε ως εκεί δεν έφτασε!
  • Δημιουργία νέου...