Με 30% τεχνητως(λογω δασμων) αυξημενη τιμη των Κινεζικων, είναι λογικο να πεσουν οι πωλησεις τους και να αυξηθουν των Ευρωπαιων.
Ομως, η αγορα της Ευρώπης παραμενει μικρη(το μελλον της αυτοκινησης δεν κρινεται απο τις πωλησεις στην Ευρώπη) και οι Κινεζοι θα συνεχισουν να εξελισσονται. Οι ευρωπαίοι πρέπει να τρεξουν για να μην μεινουν κι αλλο πισω στις εξελιξεις.
Εμμεσως, ως επι το πλειστον οι γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανιες που πουλανε plugin hybrid χωρις εταιρικο φορο κλπ.
Αν δεν υπηρχαν αυτες οι φοροαπαλλαγες λογω ψευτικων εκπομπων ρυπων των plugin hybrid(αλλαζει απο του χρόνου ο τρόπος υπολογισμού και κοβονται αυτά), θα εκαναν αισθητα λιγοτερες πωλησεις τα plugin hybrid των 40.000€, αλλα αυτες οι πλαγιες επιδοτησεις ειναι ο μόνος τροπος για να ανταγωνιστουν Κινέζους, Κορεατες και Ιαπωνες που είναι καλυτεροι σε hybrid και ηλεκτρικα.