Προς το περιεχόμενο

haHa

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    16.059
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    3

3 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

23.629 προβολές προφίλ
  1. Δεν είναι αντιπροσωπευτικο παραδειγμα η μεταπώληση αυτοκινητου που αγοραστηκε το 2020, γιατι δεν λαμβανουμε υποψη μας τον πολυ υψηλο πληθωρισμο αυτων των ετων. Αυτοκίνητο αγορασμένο το 2026 με ξεπερασμενη τεχνολογια(θερμικο χωρις hybrid) και υψηλο κοστος χρησης θα εχει αστειο κοστος μεταπώλησης το 2034. Κανενας δεν θα παιρνει μεταχειρισμένο το 2034 κατι που καιει 8l/100km στην πολη. Παλιοσιδερα θα είναι.
  2. Toyota corolla cross ( 31.000€ και σε βαθος 8ετιας, θα εχεις κανει εξοικονόμηση 5.000+€ σε σχεση με το ξεπερασμενης τεχνολογιας ford puma) Byd Atto 3, οπου παίρνεις αισθητα γρηγοροτερο αυτοκινητο και με ακομα μικροτερο κοστος χρησης (ηλεκτρικο). Το να παρεις(πχ ford puma) εν ετει 2026 αυτοκίνητο που δεν είναι τουλάχιστον υβριδικο ειναι τρελο. Η αξια τους θα είναι τιποτα σε μερικα χρονια οταν θα πας να το πουλήσεις, χωρια το αυξημένο κόστος χρησης τους.
  3. haHa

    Ηλεκτρικό πόλης

    Byd dolphin που εχει μεγαλυτερη μπαταρια απο το atto 2. Εχει επισης και μεγαλυτερο μεταξονιο απο το atto 2, οποτε λογικα εχει λιγο καλυτερους χωρους στην καμπίνα.
  4. Τι εννοείς εδω; Εχεις οδηγησει αυτοκινητο με 1 pedal driving?
  5. One pedal driving σημαίνει : Καλυτερο φρενάρισμα σε περίπτωση έκτακτης αναγκης(το αυτοκινητο ηδη φρεναρει οση ωρα το ποδι σου παει απο το γκαζι στο φρενο) Πολυ, πολυ μικροτερη καταπονηση σε τακακια και δισκους Μικροτερη καταναλωση
  6. Ειναι ψιλοειδικη περίπτωση εδω γιατι συζηταμε για πολυ ειδικο θερμικο αυτοκινητο(οχι απλο m4, αλλα m4 competition) που κοστίζει σχεδον διπλα χρήματα απο το model 3 performance.
  7. haHa

    Αντηλιακές μεμβράνες

    Carsound.gr στο Περιστέρι https://maps.app.goo.gl/zX27oy3pwP2NKNEx7
  8. Με 30% τεχνητως(λογω δασμων) αυξημενη τιμη των Κινεζικων, είναι λογικο να πεσουν οι πωλησεις τους και να αυξηθουν των Ευρωπαιων. Ομως, η αγορα της Ευρώπης παραμενει μικρη(το μελλον της αυτοκινησης δεν κρινεται απο τις πωλησεις στην Ευρώπη) και οι Κινεζοι θα συνεχισουν να εξελισσονται. Οι ευρωπαίοι πρέπει να τρεξουν για να μην μεινουν κι αλλο πισω στις εξελιξεις. Εμμεσως, ως επι το πλειστον οι γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανιες που πουλανε plugin hybrid χωρις εταιρικο φορο κλπ. Αν δεν υπηρχαν αυτες οι φοροαπαλλαγες λογω ψευτικων εκπομπων ρυπων των plugin hybrid(αλλαζει απο του χρόνου ο τρόπος υπολογισμού και κοβονται αυτά), θα εκαναν αισθητα λιγοτερες πωλησεις τα plugin hybrid των 40.000€, αλλα αυτες οι πλαγιες επιδοτησεις ειναι ο μόνος τροπος για να ανταγωνιστουν Κινέζους, Κορεατες και Ιαπωνες που είναι καλυτεροι σε hybrid και ηλεκτρικα.
  9. Ηδη το κανει η Ευρώπη.
  10. Kοιταω τωρα και μερικα byd sites εχουν το seal με ground clearance 120mm ενω αλλα το εχουν με 145mm. 145mm ειναι μια χαρα για sedan. 120mm θα βρισκει και σε χαλικακι! ----------------------------------- Kι η μικρη αποσταση απο το εδαφος ειναι ακομα πιο περιοριστικη σε μεγαλου μηκους αυτοκινητα, γιατι πχ δεν μπορουν να μπουν ευκολα σε ενα γκαραζ γιατι κανουν bottom out. Ενδεικτικες φωτογραφιες:
  11. 4.8μετρα αλλα μονο 400λ πορτ-παγκαζ για το byd seal. Eχει σχεδιαση/κατανομη χωρων λες και θα το οδηγει σωφερ και ο ιδιοκτητης θα καθεται στα πισω καθισματα με πολυ χωρο για τα ποδια χωρις να τον νοιαζει να μεταφερει πραγματα. 400λ(με τετοιο σχημα/ανοιγμα κιολας) ειναι μικρο πορτ-παγκαζ για οικογενεια. Επισης, εχει ακομα μικροτερο ground clearance(120mm vs 138mm) και απο το model 3, που οριακα ανεβαινει πεζοδρομιο. 12 εκατοστα(οχι φορτωμενο) απο το εδαφος με 4.8μ μηκος σημαινει οτι μπαινει σε ελαχιστα γκαραζ μονοκατοικιας και μπορει να δυσκολευτει να μπει ακομα και σε υπογεια γκαραζ των σουπερ μαρκετ. Ενημερωτικα, ενα σαμαρακι ειναι 8-10 εκατοστα, οποτε με ενα αυτοκινητο που εχει αδειο 12 εκατοστα αποσταση απο το εδαφος(αρα 11εκατοστα με επιβατες), οριακα δεν βρισκει σε σαμαρακια και πρεπει να πας πολυ αργα για να περασεις το σαμαρακι. Τα γραφω αυτα γιατι ο κοσμος δεν εχει οδηγησει τετοια αυτοκινητα και δεν γνωριζει τους περιορισμους. Ακομα και το model 3 δυσκολευεται σε μερικα απλα γκαραζ. Για γκαραζ με πιο αποτομες ανηφορες, δεν το συζηταμε καν.
  12. haHa

    Formula 1 2025

    Μεγαλη μαγκια που ο Μαξ παει και τρεχει στο Nurburgring. Πιστευω θα τα παει κι εκει εξαιρετικα.
  13. Δεν ειναι το ιδιο πρακτικο με ενα καλο ενσωματωμενο navi. Ειδικα για τα ηλεκτρικα που θελεις να σου κανει και προβλεψη με τι ποσοστο μπαταριας φτανεις στον προορισμο σου ή να σου κανει conditioning την μπαταρια πριν φτασεις στον φορτιστη ωστε να ειναι σε σωστη θερμοκρασια και να αρχιζει να φορτιζει κατευθειαν με μεγιστη ταχυτητα.
  14. Με 12€/μηνα παγιο, ειναι δωρον αδωρο. Ειδικα αν αναλογιστουμε οτι σε tesla supercharger φορτιζεις με 0.35-0.55€/kWh στην Ευρωπη.
  15. Δεν παιζει 10kwh/100km καταναλωση για b-suv. Κανα model3 με κκειστο a/c μπορει να το καταφερει.
  • Δημιουργία νέου...