Προς το περιεχόμενο

anthobeio

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    23
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με anthobeio

  • Ημερομηνία γέννησης 01/11/1985

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

anthobeio's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

1

Φήμη

  1. anthobeio

    Η cyta μας κλέβει όλους!!

    Ευχαριστώ για την απάντηση. Να υποθέσω πως αναφέρεσαι στο ρούτερ, έτσι? Το ρούτερ μου το είχαν αλλάξει πριν κοντά 2,5 χρόνια γιατί το παλιό ανέβαζε θερμοκρασία και έσβηνε. Τότε ήρθε τεχνικός, το έλεγξε, όντως επιβεβαίωσε πως ήταν ελαττωματικό και το αντικατέστησε. Οπότε αυτό που έχω τώρα νομίζω πως θεωρείται καινούριο... Λες όμως να φταίει και το ρούτερ? Και τι αιτιολογία να πω στους τεχνικούς? αφού δουλεύει!
  2. anthobeio

    Η cyta μας κλέβει όλους!!

    Ευχαριστώ jkoukos, Η επανεκκίνηση δεν άλλαξε τίποτα. Τηλεφώνησα στον τεχνικό της cyta. Μετά από πολλά παρακάλια μου για βελτίωση γραμμής, αρνήθηκε πως μπορεί να κάνει κάτι για να με βοηθήσει. Υποστήριζε πως φταίει η περιοχή μου και ότι αυτός δε μπορεί να κάνει τίποτα γι αυτό. Επίσης με συμβούλεψε να κατεβάζω ένα-ένα τα αρχεία που θέλω (προσπαθώ από εχθές να κατεβάσω 2 αρχεία 3,5Gb το καθένα) Μετά τον ρώτησα αν θα μπορούσε να μου μειώσει το noise margine και φάνηκε να ξαφνιάζεται, άρχισε να κομπιάζει. Μου είπε πως θα ζητήσει από τους υπεύθυνους να γίνει η αλλαγή που του ζήτησα. Μέσα σε 1 λεπτό, έγινε επανεκκίνηση στο ρούτερ και τώρα έχω 8άρα γραμμή. http://prntscr.com/btzn6n Με λίγα λόγια, τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου...
  3. anthobeio

    Η cyta μας κλέβει όλους!!

    Πάλι εγώ...!!! Δεν είχα ασχοληθεί καθόλου με τη γραμμή επειδή έλειπα από το σπίτι. Ερώτηση... 1 Ιουλίου η γραμμή μου ήταν έτσι: http://prnt.sc/bnhv1v Σήμερα 17 Ιουλίου η γραμμή μου είναι έτσι: http://prntscr.com/btsok8 Στο μεσοδιάστημα δεν έχω ιδέα τι γινόταν. Αυτό που κάνουν, αν καταλαβαίνω σωστά, είναι να αυξάνουν το SNR και η γραμμή μου χειροτερεύει. Γιατί???
  4. anthobeio

    Η cyta μας κλέβει όλους!!

    Εγώ μετέφερα γεγονότα όπως μου έχουν συμβεί. Είναι στη κρίση του καθενός να βγάλει τα συμπεράσματα του. Επίσης παραδέχτηκα τις διορθωτικές κινήσεις που έπραξε η cyta και με κράτησε πελάτισσα. Σε αυτό συνέβαλαν και οι καλοθελητές, όλοι εσείς, που με βοηθήσατε να καταλάβω κάποια πράγματα και γι' αυτό σας ευχαριστώ πολύ. Ήμουν αντικειμενική. Πιστεύω στην ελευθερία και ισότητα της έκφρασης ανεξαρτήτως "τάξης" (οικονομικής, νομικής κτλ).
  5. anthobeio

    Η cyta μας κλέβει όλους!!

    Παιδιά έχω μάθει πολλά από εσάς, ευχαριστώ και πάλι. Μια τελευταία απορία.. Γιατί οι εταιρείες αυξάνουν το snr όταν η γραμμη είναι σταθερή; Έτσι χαλάνε γειτονικές γραμμές μήπως; Παίζει κάτι άλλο;
  6. anthobeio

    Η cyta μας κλέβει όλους!!

    Καλά τα λες.. Thanks!
  7. anthobeio

    Η cyta μας κλέβει όλους!!

    Μπορεί να υπερεκτιμω τη δυνατότητα της γραμμής μου. Αν ειναι έτσι, λάθος μου, μπερδευομαι γιατί 10άρα γραμμή είχα για 3-4 μέρες πριν κοντά 2 μήνες. Σας ευχαριστώ που προσπαθείτε να μ εξηγήσετε τι στ αλήθεια συμβαίνει με τη γραμμή μου. Ακούω τις πολύτιμες γνώσεις σας και προσπαθώ να καταλαβαίνω τι λέτε. Τώρα η κατάσταση της γραμμής μου είναι έτσι: http://prnt.sc/bnhv1v Έτσι ήταν και πριν πάω στο τοπικό κατάστημα και μου την κάνουν 10άρα. Τώρα θα πρέπει να ξαναπάω στο τοπικό κατάστημα και προσεύχομαι να γίνει καλύτερη. Αν όχι, και σύμφωνα με αυτά που μου λέτε απλά αποδέχομαι πως εδώ που μένω η κατάσταση θα είναι έτσι.
  8. anthobeio

    Η cyta μας κλέβει όλους!!

    Γιατί πιστεύω τη γραμμή μου θα τη φτιάξουν τη μέγιστη που μπορεί να έχω. Δηλαδή περίπου δεκάρα, δηλαδή ακριβώς όπως θα μου έδιναν και από την άλλη εταιρία. Ναι, μετάνιωσα που τόσα χρόνια δεν έχω άλλη εταιρία που σου δίνει τη μέγιστη γραμμή από την αρχή. Αρκετές ήταν οι απόψεις εδώ μέσα που μου πρότειναν να μείνω. Λάθος έκανα βρε παιδιά; Εσείς τι θα κάνατε τελικά; Άσε που λόγω της επίθεσης που δέχτηκα πίστεψα πως κάπου έχω και εγώ λάθος... Εσύ μπορεί να θεωρείς τον προσωπικό σου εγωισμό ανώτερο των συμφερόντων σου. Δικαίωμά σου, είσαι ελεύθερος να φέρεσαι όπως θέλεις. Αυτό που δεν έχεις δικαίωμα όμως είναι να με προσβάλλεις. Ε όχι και τζαμπατζού!! Ε όχι να τα βάζεις με την ανθρωπότητα λόγω ατόμων σαν εμένα! Εγώ κύριε ξέρω μόνο πως τα βγάζω πέρα που είμαι άνεργη μισό χρόνο τώρα. Εγώ ξέρω πόσες θυσίες κάνω για να πληρώνω κάθε μήνα νερό και cyta (ευτυχώς το ρεύμα το πληρώνει το ΤΕΒΑ). Πάντα ήμουν συνεπής, και σωστή στις υποχρεώσεις μου. Μη με ξαναπροσβάλλεις!
  9. anthobeio

    Η cyta μας κλέβει όλους!!

    Ωραία, τώρα θα τα ξαναδιαβάσω όλα να καταλάβω τι λέγατε..
  10. anthobeio

    Η cyta μας κλέβει όλους!!

    Τελικά η cyta για να μη φύγω από το δίκτυο της, μου έκανε προσφορά με μόλις 16 ευρώ για απεριόριστα σταθερά και 300 προς κινητά! Ξαφνικά θυμήθηκαν και ενδιαφερθηκαν τι προβλήματα έχω, μου ζήτησαν συγνώμη που δε με ενημέρωσαν ότι η αλλαγή της 4άρας γραμμής γίνεται νωρίτερα κ που δε μ απαντούσα γενικά. Μίλησα και με τεχνικό και μου υποσχέθηκε πως θα μου δώσουν τη μέγιστη δυνατή γραμμή ακόμα κι αν είναι δεκάρα. Αν και με έχουν εκνευρίζει, δέχτηκα τη προσφορά τους και ελπίζω να κρατήσουν τον λόγο τους.. Και κάτι άλλο, πείτε μου βρε παιδιά γιατί θα σκάσω, τελικά αυτός ο TS, ποιος είναι;
  11. anthobeio

    Η cyta μας κλέβει όλους!!

    Οικονομικά όλες οι εταιρείες λίγο πολύ τα ίδια είναι. Θα κάνω την αλλαγή, αυτό το έχω αποφασίσει. Θα σας ενημερώσω αν υπάρξει αλλαγή ταχύτητας. Τους εξήγησα λεπτομερώς πως δε θέλω συμβόλαιο γιατί περιμένω να γίνει ενεργοποίηση από άλλη εταιρία. Τώρα αν μου κάνουν χωρίς να με ενημερώσουν προφανώς θα ξαναρχίσω να γκρινιάζω ακόμα περισσότερο.
  12. anthobeio

    Η cyta μας κλέβει όλους!!

    Σας ευχαριστώ που μοιράζετε τις πολύτιμες γνώσεις σας. Είμαι κοπέλα.. Στο ιντερνετ γίνεται συχνά αυτή η σύγχυση... Όντως μπήκα να εκφράσω την αγανάκτηση μου. Υπολογίζω πως υπάρχουν κ άλλοι πολλοί σαν και εμένα που θα ενιωθαν όπως εγώ αν καταλάβαινα πώς τόσα χρόνια θα μπορούσαν να έχουν αρκετά καλύτερη γραμμή. Ευχαριστώ που μου είπατε πως έχει πρόβλημα και η καλωδιωση μου, τώρα που το ξέρω, και αφού μπει η νέα εταιρεία, θα κοιτάξω πως να το διορθώσω.
  13. anthobeio

    Η cyta μας κλέβει όλους!!

    Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια και τις γνώσεις που μεταφέρεις. Κανείς και ποτέ δε μου πρότεινε κάτι για έλεγχο, ούτε καν τώρα που ζητούσα να μου αλλάξουν την 8άρα σε καλύτερη επειδή δε μου φτάνει. Τη μία φορά που επικοινώνησα να μου αλλάξουν την 4άρα μου ξαναείπε ο τεχνικός πως η περιοχή μου υποστηρίζει μέχρι 8άρα. Εγώ ζήτησα να γίνει η αλλαγή της γραμμής μου τον επόμενο μήνα και μου είπαν εντάξει. Αν δε γινόταν θα έπρεπε να μου πουν να τους τηλεφωνήσω τελευταία μέρα του μήνα. Δεν ήξερα πως αυτό είναι διαδικασία λίγων ωρών και φοβόμουν μη μου πουν στο τέλος πως έπρεπε να τους ενημερώσω νωρίτερα. Τώρα δε θα έπρεπε να μου την κάνουν όπως πριν και να μου ζητήσουν να τους τηλεφωνήσω τελευταία μέρα? Ούτε αυτή τη δυνατότητα δε μου δίνουν! Αίσχος! Όταν με το καλό έρθει η καινούρια σύνδεση θα σας πω την εξέλιξη. Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
  14. anthobeio

    Η cyta μας κλέβει όλους!!

    Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις και τις διευκρινήσεις σας. Όταν έκανα αίτηση για τη cyta μου είχαν πει πως η περιοχή μου υποστηρίζει ταχύτητες έως 8άρας γραμμής και τους πίστεψα. Από τότε δεν το πολυέψαχνα. Έβλεπα την κλειδωμένη 8άρα γραμμή στο ρούτερ χωρίς να διαμαρτύρομαι γιατί νόμιζα πως η περιοχή μου τόσο υποστηρίζει κατέβαζα με περίπου 650Kbps. Μόνο μια φορά που είχα τραγικά αργή γραμμή παρατήρησα πως μου κλείδωσαν 4άρα γραμμή και μου το ξαναάλλαξαν μετά από επικοινωνία μου. Πριν 2 μήνες έτυχε και ήμουν σε σπίτι του γείτονα και κατέβαζε με 1,1 Μbps. Η περιοχή μου έχει μόνο μονοκατοικίες, είναι μικρή περιοχή. Μετά από επίσκεψη σε τοπικό κατάστημα η γραμμή μου κλέιδωσε σε 10άρα το οποίο δυστυχώς δεν έχω σε screenshot. Η αλλαγή αυτή έγινε για μόλις 3-4 μέρες. Κατάλαβα πως στα κεντρικά θα την ξαναάλλαζαν τη γραμμή αν τη διόρθωνε το τοπικό κατάστημα. 3 φορές επικοινώνησα με κεντρικά για να μου ξαναφτιάξουν την ταχύτητα χωρίς να τα καταφέρω. Τα βάζω με τη cyta για το ψέμα που μου είπαν για την περιοχή μου, που δε μου τη διορθώνουν ενώ υπάρχει η δυνατότητα και που τώρα μου την έκαναν 4άρα ενώ ακόμα έχω συμβόλαιο για 24άρα. Η κοροϊδία γενικά. Μακάρι να πήγαινα χρόνια νωρίτερα σε άλλη εταιρία. Κάλιο αργά παρά ποτέ. Ορίστε και τα στατιστικά της DSL γραμμής μου: http://prnt.sc/bm485v
  15. anthobeio

    Η cyta μας κλέβει όλους!!

    Δεν έχουν όλα τα router της cyta το ίδιο "περιβάλλον" στο δικό μου τα περι γραμμής φαίνονται στην εικόνα που παρέθεσα και το τι συμβαίνει με τη γραμμή μου το γράφει εκεί. Λυπάμαι που δε καταλαβαίνεις τι περιγράφω. Το τοπικό κατάστημα έκανε αίτημα να αλλάξει η ταχύτητα σε καλύτερη. Ναι, από τα κεντρικά έγινε η αλλαγή. Μην τα βαφτίζεις όλα βλάβες. ΔΕΝ ήταν βλάβη. Η εικόνα που παρέθεσα δείχνει τη μέγιστη γραμμή που μου δίνουν από τα κεντρικά. ΔΕΝ είναι αυτή η ταχύτητά μου, οι θόρυβοι την μειώνουν ακόμα περισσότερο και δε παραπονιέμαι γι αυτό. Αυτή τη φορά ο ίδιος ο τεχνικός της cyta μου είπε πως έγινε αλλαγή σε 4άρα γραμμή και δεν είναι βλάβη. Επειδή έκανα αίτημα για τον επόμενο μήνα να χειροτερέψει ή ήδη χάλια γραμμή, μου την κάνουν από τώρα με το έτσι θέλω. Δεν έχουν όλα τα router το ίδιο περιβάλλον, αυτά που λες δεν υπάρχουν στο δικό μου. Πέρυσι μου την είχαν ξανακάνει 4άρα τη γραμμή χωρίς λόγο και μου τη ξαναδιόρθωσαν μετά από δική μου παρέμβαση. Τότε το θεώρησα ατόπημα.. Δεν υπάρχει βλάβη, ΚΛΕΒΟΥΝ Μένω σε μονοκατοικία, δε γίνεται split της γραμμής, οι πρίζες μου είναι καινούριες κατηγορίας cat5 και το ρουτερ είναι τοποθετημένο στη πρώτη πρίζα του σπιτιού. Η γραμμή μου βελτιώνεται (πάντα μετά από παρέμβαση δική μου) ή χειροτερεύει μετά από αλλαγές που κάνουν από τα κεντρικά τις οποίες βλέπω από στις ρυθμίσεις του ρούτερ. Αν δουλεύεις για τη cyta (αν το κάνεις σιγά μην το παραδεχτείς) ζήτα συγνώμη για την ταλαιπωρία μου τόσα χρόνια απαίσιας γραμμής και σταμάτα να ρίχνεις την ευθύνη σε εμένα επειδή οι γνώσεις σου θεωρείς πως υπερτερούν τις δικές μου.
  • Δημιουργία νέου...