
BritGreek
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
2.237 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σχετικά με BritGreek
- Ημερομηνία γέννησης 09/02/1970
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
Πρόσφατες Επισκέψεις
11.746 προβολές προφίλ
BritGreek's Achievements
-
Προφανώς δεν εννοώ αυτό και το ξέρεις. Δεν είμαστε παιδιά. Δηλαδή εγώ κάνω μια σύμβαση μαζί σου, με συγκεκριμένους όρους που εσύ θεωρείς αναγκαίους. Τη αποδέχομαι και προχωράμε. Εσύ λοιπόν, κάπου αλλού μιλάς για 10ετές support. Στέκει; Το συμφωνήσαμε; Για να μην αναφερθώ στο telemetry και στο κέρδος που υπάρχει από αυτό. Μην τρελαθούμε κιόλας. Δεν έχει ξαναγίνει τέτοιο πράγμα. Να αναγκάζεται ο τελικός χρήστης να αλλάξει hardware σε υπολογιστή με φερετζέ την ασφάλεια για να μπορεί να χρησιμοποιεί Windows. Με το iso περασμένο σε rufus γιατί παίζουν κανονικά τα 11ρια;
-
Σε ποιους είναι γνωστό; Στο ευρύ κοινό ή σε όσους ασχολούνται γιατί είναι η δουλειά τους ή το χόμπι τους; Εκεί είναι η διαφορά. Αναγράφεται ρητά στο EULA κάποια χρονική περίοδος την οποία να έχει αποδεχτεί ο τελικός χρήστης/αγοραστής της άδειας; Εδώ μπαίνουν άλλα ζητήματα προς συζήτηση. Για παράδειγμα η αγορά των refurbished. Είναι παραπλανητική; Δηλαδή ήξεραν ότι αυτό που πωλούν δεν αναβαθμίζεται και ενημέρωσαν τον εκάστοτε αγοραστή ότι μετά από 1-2 χρόνια πάει για πέταμα η όποια επένδυση; Ή είναι όλα στον αέρα; Επίσης, με τις αίθουσες πληροφορικής στα σχολεία που έχουν πλέον Windows 10, τα παιδιά δεν θα χρησιμοποιούν ασφαλές λειτουργικό; Ποια είναι η ημερομηνία για τα 11;
-
Τα μηχανήματα αυτά, τα δικά μας τουλάχιστον, έχουν έναν ακόμα χρόνο εγγύηση ως refurbished.
-
Δεν διαφωνώ ως προς αυτό. Διαφωνώ για την επιβολή. Άλλο να το αποφασίσω εγώ ως εταιρεία κι άλλο να το επιβάλλουν. Έγραφε πουθενά στην άδεια χρήσης ότι δεν θα παρέχεται υποστήριξη μετά από Χ χρόνο; Το ήξερα δηλαδή εγώ ως αγοραστής; Ας πούμε, υπάρχει τώρα, σήμερα, συγκεκριμένη ημερομηνία που θα λήξει η υποστήριξη των Windows 11 για να μπορώ να επιλέξω αν με συμφέρει να αγοράσω μηχάνημα που τα υποστηρίζει; Ο μέσος χρήστης δεν έχει πραγματικά ιδέα τι είναι ο Ν100 ή ο Sandybridge 2500K, ούτε κι εγώ.
-
Μα αυτό που συζητάμε και για το οποίο εκφράζουμε σοβαρές ενστάσεις είναι η επιβολή αναβάθμισης hardware χωρίς να είναι από επιλογή. Σε πάρα πολλές περιπτώσεις αυτοί οι υπολογιστές 14.5 ετών είναι πλήρως λειτουργικοί, γρήγοροι σε περιβάλλον γραφείου και απροβλημάτιστοι. Και επειδή έχουμε κι εμείς τέτοιους, για εμάς είναι σχετικά νέα αγορά ακόμα σε εγγύηση (refurbished), απλώς επειδή δεν χρειαζόμαστε κάτι παραπάνω. Σε επαγγελματικό περιβάλλον χωρίς τρελά κέρδη, όπου δεν υπάρχει κάλυψη από το Linux, αυτό που συμβαίνει τώρα είναι τεράστιο πρόβλημα.
-
Ούτε καν. Δεν γνωρίζω ούτε έναν, εκτός από μεγάλες εταιρείες που να έχει in-house IT. Οι περισσότεροι, με εταιρείες συνεργαζόμαστε και έρχονται / συνδέονται μόνο όταν τους χρειαστούμε. Και έχουμε σημαντικά μεγαλύτερο αριθμό υπολογιστών από τον αριθμό που αναφέρατε. Τα μικρά προβλήματα τα λύνουμε μόνοι μας (και το insomnia έχει βοηθήσει πολλές φορές σ' αυτό). Πάντως, στο θέμα μας, τα μεγαλύτερα προβλήματα μέχρι σήμερα (δυσεπίλυτα) τα έχουμε αντιμετωπίσει μόνο με Linux, ίσως λόγο του αντικειμένου μας. Ενδεικτικά, generic drivers στις κάμερες, ξαφνική απώλεια δυνατότητας login, μονοφωνικός ήχος και μάλιστα από το ένα κανάλι στις τηλεδιασκέψεις.
-
Ακόμα και σε εκπαιδευτικές δομές, όπως είμαστε εμείς, δυστυχώς οι διαδραστικοί πίνακες, το interactive whiteboard software των σειρών που διδάσκουμε, αλλά και οι online εξετάσεις, δεν υπάρχει τρόπος να λειτουργήσουν σε Linux. Βάλτε πόσες χιλιάδες είμαστε μόνο εμείς στην Ελλάδα και καταλαβαίνετε πόσο δύσκολη ή αδύνατη είναι η μετάβαση σε κάποιες περιπτώσεις. Δυστυχώς, δεν υπάρχει το παραμικρό ενδιαφέρον για αλλαγή ως προς αυτό.
-
Δεν φαντάζεσαι πόσες μικρές εταιρείες εξοπλίζονται με refurbished i5 υπολογιστές από τα γνωστά καταστήματα που τους πουλάνε με νέο sticker / άδεια refurbished των Windows 10 και τιμολόγιο στα 100 ευρώ. Εξαιρετικά δύσκολη και μη επιθυμητή, αρκετές φορές η αλλαγή, ειδικά όταν δεν χρειάζεται. Εμείς, ήδη έχουμε αποφασίσει τη μετάβαση σε Linux, εκτός από τους 3-5 υπολογιστές που πρέπει απαραίτητα να έχουν Windows.
-
Δεν έχει. Το έχουμε τσεκάρει και με τεχνικό. Απλοί drivers είναι από το site της HP. Αυτός μας πρότεινε να ζητήσουμε νέο image από τον κατασκευαστή, αλλά δεν νομίζω ότι γίνεται κάτι τέτοιο. Γενικότερα, μπλέξαμε τώρα γιατί πρέπει να είναι έτοιμα τόσα λάπτοπ μέσα σε ελάχιστες μέρες, αλλά θα το παλέψουμε. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.
-
Έχουμε πολλά ίδια τέτοια μηχανήματα (προηγούμενες πρόσφατες αγορές), με τα οποία, σε όσα κάναμε αυτό που προτείνεις και εγώ συνήθως ακολουθώ είναι η ποιότητα της κάμερας. Δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά όπως έρχονται οι υπολογιστές, η κάμερα είναι πολύ καλή γι' αυτό που τη θέλουμε. Σε αυτά με την καθαρή εγκατάσταση, πάρα το ότι βάζουμε τους drivers από το site της HP, η διαφορά είναι πολύ μεγάλη προς το χειρότερο. Δεν έχω καταφέρει να το λύσω, όμως ισχύει, και δεν μιλάω για ένα λάπτοπ μόνο. Θα κάνω αυτό που προτείνεις.
-
@micos000 Άρα δεν έχει νόημα να κρατήσω το partition του recovery και θα το σβήσω εντελώς. Κάποιος μου είπε στη δουλειά ότι υπάρχει ένα ΚΒ που επιτρέπει την αναβάθμιση σε νεώτερη έκδοση, όμως δεν το βρίσκω πουθενά. Σήμερα που ήρθα λίγο στο γραφείο, βλέπω ότι το ένα από αυτά έχει τη νεώτερη έκδοση και πήρε κανονικά τις αναβαθμίσεις, ενώ αγοράστηκαν μαζί και πρέπει να είναι από την ίδια παρτίδα. Ναι, τα συγκεκριμένα δεν συνδέονται σε domain, είναι για εκπαιδευτική δομή.
-
Λογικά, 21H2 ή 22H2. Θα το δω αύριο που θα επιστρέψω. Το θέμα είναι πώς θα ενημερώσω και το partition του recovery, γιατί είναι πολλά τα μηχανήματα και δεν μπορώ να το κάνω κάθε φορά αυτό σε κάθε μηχάνημα.
-
Χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Πήραμε κάποια λάπτοπ της HP στη δουλειά, με προεγκατεστημένα τα Windows 11 Home. Τα ανοίξαμε χτες, και αρχίσαμε να τα ρυθμίζουμε. Κάνοντας τα updates μας βγάζει μήνυμα "your version of windows 11 has reached the end of service", αλλά δεν βγάζει κάποια ενημέρωση για να εγκαταστήσουμε. Επειδή θέλουμε να αποφύγουμε την εγκατάσταση από USB, υπάρχει τρόπος να περαστούν τα updates χειροκίνητα και να ενημερωθεί και το διαμέρισμα του δίσκου που τα έχει προεγκατεστημένα έτσι ώστε όταν χρειαστεί reset να μην χρειάζεται να κάνουμε το ίδιο; Σας ευχαριστώ πολύ.
-
Έτσι ακριβώς το έχω ρυθμίσει κι εγώ. Μάλιστα έστειλα και email στο Signal που το αναφέρω. Δεν έχουν απαντήσει.
-
Το εγκατέστησα ξανά σήμερα. Έβαλα να μην μπορεί να με βρει κάποιος μέσω τηλεφώνου, παρά μόνο με το username. Θέλουμε να το χρησιμοποιήσουμε σε εκπαιδευτική δομή, για να στέλνουμε μαθήματα, να βάλουμε τα τμήματα σε ομαδικές, να παρακολουθεί κάποιος μαθητής το μάθημα όταν είναι άρρωστος (μεγάλο μειονέκτημα το ότι δεν υπάρχει διαμοιρασμός ήχου κατά το screen sharing). E, έχω ήδη λάβει 4 μηνύματα με αριθμό που δεν γνωρίζω, με ένα σκέτο "Hi".