O CEO της Swatch, Nick Hayek αποκάλυψε πρόσφατα στο Bloomberg πως η εταιρεία του σε συνεργασία με το Swiss Center of Electronics ανέπτυξε μία νέα πλατφόρμα για wearables.

Το νέο λογισμικό, υποστηρίζει, θα κάνει καλύτερη δουλειά στην προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών και θα ξοδεύει σημαντικά λιγότερη μπαταρία. Στην σχετική αναφορά γίνεται λόγος για λανσάρισμα του πρώτου smartwatch της Swatch στα τέλη του 2018, ωστόσο το wearable πρόκειται να φέρει το λογότυπο της Tissot.

 

Ενδεχομένως, το παραπάνω να αποτελεί την εξήγηση για την εξαφάνιση του Smart-Touch της Tissot, του πρώτου ρολογιού με έξυπνα χαρακτηριστικά από την Ελβετική εταιρεία. Αν και η εταιρεία υποσχέθηκε να το κυκλοφορήσει στα τέλη της περασμένης χρονιάς, θα δυσκολευτείτε να το βρείτε για να το αγοράσετε.

 

Ο Nick Hayek της Swatch θέλει η εταιρεία του να δημιουργήσει ένα ρολόϊ με διάρκεια μπαταρίας που θα φτάνει τους έξι μήνες, και αυτό έρχεται σε συνάρτηση με την πρόσφατη ανακοίνωση της ότι δημιούργησε το πρώτο μικρότερο chip Bluetooth στον κόσμο με την μικρότερη κατανάλωση. Η Swatch για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά είδε αρνητικό πρόσημο στην ανάπτυξη, και οι καθαρές πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 11% το 2016, οπότε η απόφαση της να παρουσιάσει το πρώτο της smartwatch το 2018, θα δώσει ενδεχομένως και άλλο χώρο σε εταιρείες όπως η Apple, η Fitbit κ.ά.

 

Link.png Site: Engadget