Το 66% των gamers σταματάει να παίζει το free-to-play παιχνίδι που κατέβασε στο κινητό του μέσα στις πρώτες 24 ώρες από τότε που το ξεκίνησε, σύμφωνα με μία νέα έκθεση της εταιρείας Swrve.

Η έρευνα περιλαμβάνει δεδομένα που προέρχονται από 10 εκατομμύρια παίκτες για μία περίοδο 90 ημερών, από το Νοέμβριο του 2013. Η έρευνα αφορούσε σε 30 τίτλους παιχνιδιών και στους πελάτες του δικτύου της Swrve περιλαμβάνονται εταιρείες όπως οι as Activision, Epic Games, WB Games, Zeptolab και Gameloft.

 

Σύμφωνα με τον Hugh Reynolds, τον CEO της Swrve, το να κινήσει γρήγορα ένα παιχνίδι το ενδιαφέρον των χρηστών είναι ζωτικής σημασίας αν η δημιουργός εταιρεία θέλει οι χρήστες να ασχοληθούν μαζί του για περισσότερό καιρό. Η Swrve είναι μία εταιρεία, που δημιουργήθηκε για να βοηθάει τους δημιουργούς εφαρμογών να μεγιστοποιήσουν τα in-app έσοδα ρους, παρέχοντας υπηρεσίες όπως push notifications, in-app campaigns, A/B testing κ.ά.

 

Ο free-to-play developer Ben Cousins, άσκησε κριτική στην Swrve στο Twitter, κατηγορώντας την εταιρεία ότι «προσπαθεί να ζωγραφίσει μία αποκαρδιωτική εικόνα για να πουλήσει υπηρεσίες» συμπληρώνοντας ότι οι αριθμοί που ανακοίνωσε η εταιρεία είναι απολύτως φυσιολογικοί και πως μπορούν να οδηγήσουν στην επιτυχία ενώ συμπλήρωσε ότι το 40% από αυτούς επιστρέφουν στο παιχνίδι τη δεύτερη μέρα.

 

 

Link.png Site: Gamespot