Η Google ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε την υπηρεσία music streaming, Songza για άγνωστο ποσό. Στους επόμενους μήνες η δημιουργία έξυπνων playlists της εταιρείας θα ενσωματωθεί στην υπηρεσία Google Play Music και ίσως και στο YouTube.

Για την ώρα, η εφαρμογή της Songza, θα παραμείνει ενεργή και ως έχει και η εξαγορά της εταιρείας από την Google δείχνει τον ολοένα αυξανόμενο ανταγωνισμό στο τοπίο των μουσικών υπηρεσιών, όπου όλοι, Google, Microsoft, Apple και Amazon γυρεύουν να διαφοροποιηθούν.

 

Όταν η Beats Music ξεκίνησε τον περασμένο Ιανουάριο, έδωσε τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν playlists με βάση την τοποθεσία τους, τη διάθεση τους ή τις δραστηριοτητές τους. Η Songza προσφέρει αυτή τη δυνατότητα από το 2010, όταν ήταν ακόμη μία web-only υπηρεσία. Η εταιρεία ανακοίνωσε τη πρώτη mobile εφαρμογή της το 2011, και από τότε έχει 5.5 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

Σύμφωνα με πληροφορίες της New York Post, το κόστος της εξαγοράς ήταν σημαντικά μικρότερο από αυτό της Beats -που βεβαίως συμπεριλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας, και το hardware πέρα από τη μουσική υπηρεσία- και έφτασε τα $15 εκατομμύρια, ενώ οι New York Times, αναφέρουν ένα ποσό που ξεπερνάει τα $39 εκατομμύρια.

 

Η μουσική υπηρεσία της Google, ήδη περιλαμβάνει ένα χαρακτηριστικό ραδιοφώνου, που δημιουργεί playlists βασιζόμενο στο γούστο του χρήστη καθώς και σε ένα άλμπουμ ή τραγούδι ως σημείο εκκίνησης. Η λογική πίσω από αυτή τη δυνατότητα είναι αρκετά πολύπλοκη, και βασίζεται σε τεχνολογία machine-learning. Αντίθετα, η λογική πίσω από την υπηρεσία Songza, μοιάζει περισσότερο με της Pandora, που χρησιμοποιεί ανθρώπους που δημιουργούν playlists με τραγούδια που μοιάζουν σε ύφος μεταξύ τους.

 

Παρόλα αυτά, η εφαρμογή Songza, συλλέγει διάφορες πληροφορίες από τους χρήστες που τη χρησιμοποιούν, και είναι πολύ πιθανό, με βάση όσα θέλει να κάνει με το Google Now, ότι υπάρχουν και άλλοι λόγοι που ήθελε να εξαγοράσει την υπηρεσία.

 

 

Link.png Site: The Verge