Το όλο θέμα ξεκίνησε μετά από δημοσίευση στο Twitter του χρήστη @SynrgyHQ ο οποίος παρατήρησε ένα μεγάλο banner στα αποτελέσματα αναζήτησης με τον όρο Southwest Airlines.
Στέλεχος της Google επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία διεξάγει ένα «μικρό πείραμα» αυτές τις ημέρες και μόνο στην Αμερικανική αγορά. Όπως μπορείτε να δείτε και από τη φωτογραφία, η διαφήμιση καλύπτει ένα πολύ μεγάλο χώρο της σελίδας των αποτελεσμάτων πιθανόν για να δοκιμάσει η Google την επιρροή που έχει στους χρήστες.
Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι το «πείραμα» της Google περιλαμβάνει περισσότερες από 30 εταιρείες μεταξύ των οποίων η Virgin Amerca και η Crate & Barrel ενώ τα δοκιμαστικά banners εμφανίζονται σε λιγότερο από το 5% των συνολικών αναζητήσεων που γίνονται καθημερινά με τη μηχανή της Google.
Πάντως η κίνηση αυτή προκαλεί εντυπώσεις αφού η Google το 2005 είχε αποκλείσει οποιοδήποτε ενδεχόμενο να περιληφθούν διαφημίσεις με banner στα αποτελέσματα αναζητήσεων και στην κεντρική σελίδα της Google αναφέροντας ότι κάτι τέτοιο θα ήταν «τρελό». Σημαντική λεπτομέρεια της ιστορίας είναι ότι τη συγκεκριμένη δήλωση την έκανε η Marissa Mayer, η οποία είναι πλέον διευθύνουσα σύμβουλος της Yahoo!.
Site: http://searchengineland.com/google-testing-top-banner-ads-174927[/url]']Search Engine Land
ΣΧΟΛΙΑ (53)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση