Για μια ακόμη φορά η LG, όπως μας έχει συνηθίσει δεν περιμένει την έναρξη των μεγάλων εκθέσεων στις οποίες συμμετέχει και σήμερα ανακοινώνει την δεύτερη έκδοση του webOS, της πλατφόρμας η οποία θα βρίσκεται προεγκατεστημένη σε όλες τις νέες τηλεοράσεις της.

Στο webOS 2.0 η LG έχει εστιάσει στην όσο το δυνατόν πιο εύκολη εμπειρία χρήσης, λαμβάνοντας υπόψη τα σχόλια των χρηστών. Στα νέα χαρακτηριστικά ξεχωρίζει η συνεργασία της εταιρείας με την Amazon και το Netflix, δύο εταιρείες οι οποίες αναμένονται να εμπλουτίσουν το διαθέσιμο περιεχόμενο της LG με ταινίες και σειρές σε ανάλυση 4K. Βέβαια η συγκεκριμένη προσθήκη δεν αφορά τη χώρα μας αφού και οι δύο υπηρεσίες δεν είναι διαθέσιμες.

 

Με βάση το τρίπτυχο απλή σύνδεση, απλή εναλλαγή και απλή αναζήτηση, το νέο webOS κάνει πιο εύκολο το χειρισμό της τηλεόρασης, με το χρόνο εκκίνησης να έχει μειωθεί σημαντικά και συγκεκριμένα έως κατά 60%. Η πρόσβαση και εναλλαγή σε διαφορετικό περιεχόμενο έχει γίνει και αυτή πιο γρήγορη και ομαλή όπως κατά την μετάβαση από την αρχική οθόνη στην εφαρμογή του YouTube, με το χρόνο να έχει μειωθεί σ' αυτή την περίπτωση κατά 70%.

 

Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας είναι η λειτουργία My Channels η οποία επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόσουν τα αγαπημένα τους τηλεοπτικά κανάλια ή να τα τοποθετήσουν σε πιο ψηλή θέση για πιο εύκολη πρόσβαση με το Launcher Bar.

 

 

lgwebos%20(2).jpg

Τέλος η λειτουργία ‘Quick Settings’ επιτρέπει επιπλέον στους θεατές να ρυθμίζουν την τηλεόρασή τους χωρίς να διακόπτουν το πρόγραμμα που παρακολουθούν, ενώ η λειτουργία ‘Input Picker’ επιτρέπει την αυτόματη αναγνώριση των συνδεδεμένων συσκευών για άμεση χρήση.

 

Θα μπορέσουμε να δούμε από κοντά το νέο webOS 2.0 και τις νέες τηλεοράσεις της LG τον επόμενο μήνα στη Διεθνή Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Ειδών, την CES 2015 όπου και θα σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.