Η Microsoft όσο περνάει ο καιρός αλλάζει και μία ακόμη απόφαση της εταιρείας -μία συμφωνία στη πραγματικότητα- αποτελεί απόδειξη της εξέλιξης της. Η Microsoft, παρόλο που θα ήθελε το OneDrive να θριαμβεύει στις προτιμήσεις των χρηστών/ εταιρειών ως η απόλυτη λύση cloud storage, αποφάσισε να συνεργαστεί με την εταιρεία Dropbox.

Η απόφαση της ωστόσο είναι απολύτως λογική, στη προσπάθεια της να καταστήσει τη σουίτα Office και τις online εφαρμογές και εργαλεία της ακόμα πιο δελεαστικά. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, οι χρήστες της σουίτας εφαρμοφών γραφείου Office, θα μπορούν να έχουν απευθείας πρόσβαση στα αρχεία που διατηρούν στο Dropbox, και θα μπορούν να επεξεργάζονται τα αρχεία τους μέσα από την mobile app του Dropbox (π.χ στη πλατφόρμα iOS αφού το Office for iPad θα ωφεληθεί περισσότερο από τη νέα αυτή προσθήκη), όπως μπορούσαν να κάνουν με το OneDrive. Όμως δεν είναι μόνο τα παραπάνω, αφού η "ολοκλήρωση" έχει και άλλα επίπεδα.

 

Η εταιρεία πίσω από την υπηρεσία Dropbox εργάζεται για να συνδέσει την web app που διατηρεί με τα εργαλεία Office Online ενώ μέσα στους επόμενους μήνες θα έχει έτοιμη την εφαρμογή του Dropbox για την πλατφόρμα των Windows Phone. Όσοι χρήστες επιθυμούν να επεξεργαστούν τα αρχεία τους μέσα από την εφαρμογή Dropbox -για παράδειγμα στο iPad- θα κατευθύνονται στην σουίτα Microsoft Office. Αν ο χρήστης χρησιμοποιεί κάποια φορητή συσκευή που δεν έχει εγκατεστημένες τις εφαρμογές του Office και θέλει να επεξεργαστεί τα αρχεία του, η εφαρμογή Dropbox θα τον παρακινεί να τα προμηθευτεί για παράδειγμα.

 

Μπορεί να φαίνεται παράδοξη η κίνηση της Microsoft να αγκαλιάσει την εφαρμογή και υπηρεσία ενός ανταγωνιστή, αλλά η εταιρεία φαίνεται πως έλαβε υπόψη τους 200 εκατομμύρια χρήστες που αποθηκεύουν αρχεία στους λογαριασμούς τους στο Dropbox όλη την ώρα.

 

Από το να προσπαθήσει να δελέασει ή να προσελκύσει τους χρήστες λέγοντας πόσο ανώτερο είναι το OneDrive για τον ένα ή τον άλλο λόγο, προσφέρει ένα ιδιαίτερα ισχυρό εναλλακτικό εργαλείο, και αυτό ενδεχομένως θα βοηθήσει την εταιρεία και τα εργαλεία Office Online να κερδίσουν περισσότερους χρήστες. Επίσης είναι μία στρατηγική κίνηση για να εμποδίσει αντίπαλους σαν την Google να συνάψουν παρόμοιες συμφωνίες. Ο Kirk Koenigsbauer, Corporate Vice President, Microsoft Office 365 Client Applications της Microsoft δήλωσε: "Γενικότερα αυτό είναι ένα ακόμη παράδειγμα, όπως στη περίπτωση της σχέσης μας με την SalesForce και άλλες εταιρείες, ότι αυτό που κοιτάζουμε ολοένα και περισσότερο είναι πως θα επιτύχουμε μία καλύτερη εμπειρία για τον πελάτη".

 

gallery_286955_1434_40983.png

 

Link.png Site: Engadget

Link.png Site: The Verge