voltmod Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Σύμφωνα με αναφορές, το DirectX 12, η νέα έκδοση του γνωστού API της Microsoft, θα ενεργοποιεί διατάξεις multi-GPU, και αυτό σημαίνει πως οι χρήστες θα μπορούν να εκμεταλλευτούν την συνδυαστική ισχύ επεξεργαστών γραφικών διαφορετικών κατασκευαστών (π.χ Radeon και GeForce).Το DirectX 12 δεν λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που λειτουργούσαν παλαιότερες εκδόσεις του API, αφού πρόκειται για ένα low-level API που σε αρκετές περιπτώσεις παρουσιάζει σημαντικές ομοιότητες με το Mantle της AMD, με την διαφορά ότι το τελευταίο λειτουργεί μόνο με hardware της AMD. Το χαρακτηριστικό του DirectX 12 που θα επιτρέψει την παράλληλη λειτουργία καρτών γραφικών GeForce και Radeon στο ίδιο σύστημα ονομάζεται Explicit Asynchronous Multi-GPU και συνδυάζει τους πόρους από διαφορετικές κάρτες γραφικών, και αφήνει στον developer την δυνατότητα να μοιράσει το workload όπως κρίνει αυτός, επιτρέποντας το διαθέσιμο hardware να αναλαμβάνει διαφορετικές εργασίες. Ένα στοιχείο του νέου χαρακτηριστικού με την ονομασία Explicit Asynchronous Multi-GPU είναι ότι τα frame buffers δεν χρειάζεται πια να γίνονται "mirrored". Με απλά λόγια, τα παλαιότερα APIs, για να εκμεταλλευτούν διατάξεις με δύο κάρτες γραφικών για παράδειγμα, έπρεπε να λειτουργούν παράλληλα, με κάθε μία να αναλαμβάνει το rendering της επόμενης εικόνας εναλλάξ, του επόμενου καρέ (Alternate Frame Rendering), και αυτό σημαίνει ότι και οι δύο κάρτες γραφικών έπρεπε να έχουν φορτωμένα τόσο τα δεδομένα υφών όσο και τα δεδομένα γεωμετρίας στις μνήμες τους. Επομένως, παρόλο που το σύστημα είχε δύο κάρτες γραφικών, και κάθε μία κάρτα γραφικών διέθετε 4GB μνήμης για παράδειγμα, το συνολικό frame buffer περιοριζόταν στα 4GB. Με το DirectX 12, εισέρχεται η μέθοδος frame rendering με την ονομασία SFR (Split Frame Rendering) και αυτό σημαίνει ότι ο developer θα μπορεί να διαχωρίσει χειροκίνητα ή αυτόματα τα δεδομένα που αφορούν στις υφές ή στα γεωμετρικά δεδομένα όπως επιθυμεί ανάμεσα στις δύο κάρτες γραφικών. Έτσι οι δύο κάρτες γραφικών θα εργάζονται πάνω στο ίδιο καρέ, αλλά σε διαφορετικό τμήμα της εικόνας στην οθόνη με τον αριθμό των τμημάτων, να ισοδυναμεί με τον αριθμό των καρτών γραφικών που βρίσκονται εγκατεστημένες στο σύστημα. Έως σήμερα, σε διατάξεις AMD CrossfireX ή Nvidia SLI, αν μία κάρτα γραφικών έχει 2GB RAM και η δεύτερη επίσης 2GB RAM, τότε το συνολικό μέγεθος του frame buffer είναι 2GB. Με το DirectX 12, αν μία κάρτα γραφικών Radeon έχει 4GB RAM και μία GeForce έχει επίσης 4GB RAM, τότε το συνολικό frame buffer θα έχει μέγεθος 8GB. Επιπλέον ενώ ένας υπολογιστής με Windows 10 για παράδειγμα θα μπορεί να λειτουργεί εκμεταλλευόμενος την συνδυαστική ισχύ δύο καρτών γραφικών Radeon ή δύο καρτών GeForce, θα μπορεί να λειτουργεί και με τον συνδυασμό μίας Radeon με μία κάρτα γραφικών GeForce, καθιστώντας τις λύσεις SLI ή CrossfireX μάλλον απαρχαιωμένες. Περισσότερες λεπτομέρειες για τις δυνατότητες του DirectX 12 θα μάθουμε στο επερχόμενο συνέδριο GDC 2015, που ξεκινάει στις 2 Μαρτίου. Site: Tom's Hardware Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Και μετά ξύπνησαν εκεί στον Tom's Hardware..Εδώ συνδυασμό ATI/NVIDIA έκανες με την δεύτερη να υπάρχει μόνο για PhysX και τελικά οι πράσινοι το κλείδωσαν και περιμένουν να μπορείς να έχεις AMD/NVIDIA μαζί για rendering ; Cool story.. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GrandGamer Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Και μετά ξύπνησαν εκεί στον Tom's Hardware..Εδώ συνδυασμό ATI/NVIDIA έκανες με την δεύτερη να υπάρχει μόνο για PhysX και τελικά οι πράσινοι το κλείδωσαν και περιμένουν να μπορείς να έχεις AMD/NVIDIA μαζί για rendering ; Cool story.. Εδώ και χρόνια μπορείς να βρεις πειραγμένος nVidia drivers που επιτρέπουν να χρησιμοποιείς το physx κανονικά με ATI σαν κεντρική κάρτα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
username-taken Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Να το πώ; Θα το πώ. Δλδ τώρα να περιμένουμε ότι θα έχουμε bugs x2; 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Εδώ και χρόνια μπορείς να βρεις πειραγμένος nVidia drivers που επιτρέπουν να χρησιμοποιείς το physx κανονικά με ATI σαν κεντρική κάρτα. Θες συγκεκριμένους οδηγούς και συγκεκριμένο PhysX software που πλέον είναι αρχαίο. Να το πώ; Θα το πώ. Δλδ τώρα να περιμένουμε ότι θα έχουμε bugs x2; Δεν υπάρχει περίπτωση καμία από τις 2 εταιρείες να επιτρέψει κάτι τέτοιο για ευνόητους λόγους. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hackerW32 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 λεγε τωρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pcos Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 αντε καιρος ηταν! για αλλη μια φορα αποδεικνυεται το γνωστο "ο,τι μπορει να γινει, θα γινει καποτε" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toyo73 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Νομιζω η Microsoft εχει το πανω χερι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
artshadows Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 μακαρι να γινει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cell_7 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Το μονο καλο που βλέπω ειναι το memory των καρτών που θα συνδυάζεται, αλλα και πάλι δεν θα έβαζα διαφορετικές κάρτες για κανένα λόγο, θα γίνει χάος με τους drivers. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgepppo Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 καλό και αυτό,αν μπορείς δε να χρησιμοποιείς και τις igpus-apus δηλαδή τις intel hd και τις ενσωματομένες amd με τις κανονικές θα είναι ακόμα καλύτερα. δηλαδή θα βάζεις δυο κάρτες γραφικών,μια nvidia,μια amd και με τα μαμήσια intel θα τρέχεις με συνδυασμό φωτιά μου ακούγεται λίγο τραβηγμένο αλλά αν ισχύσει θα μαμαει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
luis_rambo84 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 ελπιζω να γινει ετσι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Καμία από τις AMD / NVIDIA δε θα το ήθελε, αλλά νομίζω η MS έχει το πάνω χέρι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
otommod Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Υποθετω πως χρειαζεται ειδικη υποστηριξη απο το καθε παιχνιδι αυτο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fallen4ngel Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Share Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2015 Τι χάπια παίρνουν εκεί; Έχει και ανακρίβειες, ο μανδύας είναι open άσχετο εαν η NV δεν θέλει να το βάλει. AMD + NV ναι πως τι ώρα; Εκεί που κλειδωνουν driver's τώρα ως δια μαγείας θα το αφήσουν, έγινε..... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα