Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με RMA Corsair H75 E-Shop


Chocobo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα στο φόρουμ.

Μετά απο πολλές αγορές στο eshop (46 στο σύνολο) ποτέ δεν έτυχε να κάνω επιστροφή κάποιο προιόν μέχρι σήμερα.

Έχω λοιπόν την υδρόψηξη του τίτλου μόλις λίγων μηνών και τελευταία άρχησε να κάνει θόρυβο η αντλία.Κατάλαβα πως ήταν φυσαλίδες αέρα παγηδευμένς στο εσωτερικό και έτσι δοκίμασα το κλασσικό,να κουνήσω σωλήνες,να χτυπήσω λίγο την αντλία με το δάχτυλο μπας και φύγουν,να αλλάξω θέση στα πλάγια μέχρι και ανάποδα το κουτί,δοκίμασα μέχρι και να βγάλω αντλία ενώ είναι συνδεδεμένη ναι την δοκιμάσω σε διάφορεσ κατευθύνσεις μήπως σταματήσει,τέλος δοκίμασα και το ψυγείο με σωλήνες απο πάνω,κάτω,μέχρι και πλάγια αλλά τίποτα.

Το πρόβλημα εμφανίζεται μετά απο μερικές ώρες 2-4 ώρες gaming και σπάνια αν το έχω idle.Άπαξ και αρχίσει ο μόνος τρόπος είναι να κλείσω τον υπολογιστή,restart δεν διορθώνει το θέμα.O θόρυβος είναι σαν να τιγανίζει λάδι -_-

Στο θέμα μας τώρα μην σας ταλεπωρώ,πήγα να βγάλω την υδρόψηξη να την πάω πίσω και εκεί αντιμετόπισα και αλλο θέμα.Το βιδάκι που κομπωνε στο μπράκετ πατίναρε και δεν ξεβίδωνε σε μια απο τις 4 βάσεις..δοκίμασα τα πάντα μέχρι που το έβγαλα με την πένσα και καταστράφηκε.

Πήγα στο κατάστημα και το μπράκετ το ανέφερα αλλά δεν με νοιάζει είναι η αλήθεια.Είπα το πρόβλημα μου,έδωσα την απόδειξη και κάπου εδώ ξεκινάει το θέμα.

ο υπάλληλος που την παρέλαβε την καλοκοιτάει και μου λέει έχει μερικά σημάδια χρήσης....Του λέω λογικό βάλε βγάλε όλο και κάπου θα γρατζουνίστηκε στο κουτί που είναι το περίεργο.Μου είπε πως μπορεί να μου έπεσε.....Του λέω πως δεν έπεσε πουθενά.Μετά βλέπει την χάλκινη βάση που ακουμπάει στον cpu κα μου λέει οι βίδες εδώ μερικές μοιάζουν ξεβιδωμένες και σε κακή κατάσταση...Την βλέπω και δεν έβλεπα καμία διαφορά σε καμία βίδα απολύτος,ενώ αυτός επέμενε πως μερικές είναι φαγωμένες..Οι βίδες που μοτ έδειχνε πως υποτίθεται ήταν φαγωμένες δεν είχαν κάποια ακολουθία ήταν τελέιως τυχαίες και του το λέω,αν είχα σκοπό να την ανοίξω τότα θα ξεβίδωνα μια βίδα εδώ την αλλη 3-4 βίδες παρακάτω την άλλη δίπλα κλπ.?Επίσης για πιο λόγω να πάω να ανοίξω Close loop υδρόψυξη αφού δεν γίνεταινα ξαναμπεί το νερό και το πιο λογικό γιατι να πάω να κάνω κάτι τέτοιο απο την ώρα που είναι μισού χρόνου και έχει άλλα 4 χρίνια εγγύηση..Εκεί μου λέει υπάλληλος είμαι και σου λέω τι βλέπω...Μου έδωσε ένα χαρτί και στο χαρ΄τι γράφει ως περιγραφή πως οι βίδες είναι ξεβιδωμένες και τα δικά του...

Προφανός δεν είμαι τρελός να ανοίξω υδρόψυξη ακόμα και εκτός εγγύησης να ήταν,πόσο μάλλον όταν είναι νέα.

Δεν ξέρω τι να κάνω,αλλά θα στείλω ένα mail με το περιστατικό στα κεντρικά του eshop για αρχή.Έχετε να προτίνεται κάτι αλλο.?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Όταν παρέλαβες την υδρόψυξη υπήρχε ένα χαρτάκι κόκκινο το οποίο έλεγε να μιλήσεις με τη Corsair σε περίπτωση βλάβης. Πάρτους λοιπόν τηλέφωνο ή στείλε τους e-mail. Γράψε τι ακριβώς έχει συμβεί και ποιο είναι το πρόβλημα και πιστεύω θα βγάλεις άκρη, κάτι που δύσκολα θα κάνεις με Ελληνικά μαγαζιά και ειδικά με το e-shop. Έχεις να κάνεις με εταιρεία με @@ και όχι με @@ εταιρεία ( Corsair) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν παρέλαβες την υδρόψυξη υπήρχε ένα χαρτάκι κόκκινο το οποίο έλεγε να μιλήσεις με τη Corsair σε περίπτωση βλάβης. Πάρτους λοιπόν τηλέφωνο ή στείλε τους e-mail. Γράψε τι ακριβώς έχει συμβεί και ποιο είναι το πρόβλημα και πιστεύω θα βγάλεις άκρη, κάτι που δύσκολα θα κάνεις με Ελληνικά μαγαζιά και ειδικά με το e-shop. Έχεις να κάνεις με εταιρεία με @@ και όχι με @@ εταιρεία ( Corsair) .

Οπότε θα πρέπει να τη στείλω μόνος στην corsair με δικά μου μεταφορικά.? Tόσο καιρό αγόραζα απο eshop και οχι απο skroytz γιατί λέω αν γίνει κάτι είναι δίπλα έχω το καιφάλι μου ήσυχο αλλά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βρε μιλα με την corsair εσυ.

στην χειροτερη να το στειλεις πισω με δικα σου μεταφορικα , στην καλυτερη θα σου πουν κρατα το και θα σου στειλουμε εμεις νεα :)

 

ειναι πολυ κομπλε εταιρια


επισης να σου πω πως ειχα ενα 600t της corsair . και ηθελα να δω τη airflow τραβανε οι ανεμιστηρες..πηρα κ εγω εναν αναπτηρα και τον εβαλα απο εξω κοντα στους ανεμιστηρες...

λεω ωραιο airflow!!!

 

μετα απο μερες πηγα να καθαρισω το κουτι..ειδα τα dust filter λιωμενα (ναι εκανα μαλακια και τα ελιωσα με τον αναπτηρα χωρις να παρω χαμπαρι χαχαχαχαχα) στελνω mail , στελνω φωτο (λεγοντας οτι ηρθαν ετσι) και μου απαντανε ,δωσε διευθυνση και θα τα κανονισουμε..

 

σε 2 εργασημες ειχα σπιτι μου 2 dust filter . χωρις να πληρωσω τιποτα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βρε μιλα με την corsair εσυ.

στην χειροτερη να το στειλεις πισω με δικα σου μεταφορικα , στην καλυτερη θα σου πουν κρατα το και θα σου στειλουμε εμεις νεα :)

 

ειναι πολυ κομπλε εταιρια

Οκ κομπλέ αυτό θα κάνω αν δεν βγάλω άκρη με το eshop.Σε μια βδομάδα μου είπαν θα με πάρουν τηλ να μου πουν το πόρισμα.Σορρυ αν σας πρίζω αλλά ξέρει κανείς πάνω κάτω πόσο είναι τα μεταφορικά.?

Εσύ ντάξει έκανες λίγο cheat :P αλλά ντάξει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βρε μιλα με την corsair εσυ.

στην χειροτερη να το στειλεις πισω με δικα σου μεταφορικα , στην καλυτερη θα σου πουν κρατα το και θα σου στειλουμε εμεις νεα :)

 

ειναι πολυ κομπλε εταιρια

επισης να σου πω πως ειχα ενα 600t της corsair . και ηθελα να δω τη airflow τραβανε οι ανεμιστηρες..πηρα κ εγω εναν αναπτηρα και τον εβαλα απο εξω κοντα στους ανεμιστηρες...

λεω ωραιο airflow!!!

 

μετα απο μερες πηγα να καθαρισω το κουτι..ειδα τα dust filter λιωμενα (ναι εκανα μαλακια και τα ελιωσα με τον αναπτηρα χωρις να παρω χαμπαρι χαχαχαχαχα) στελνω mail , στελνω φωτο (λεγοντας οτι ηρθαν ετσι) και μου απαντανε ,δωσε διευθυνση και θα τα κανονισουμε..

 

σε 2 εργασημες ειχα σπιτι μου 2 dust filter . χωρις να πληρωσω τιποτα..

χαχαχα, παγαποντη :devil:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πηγαινε κατευθειαν corsair.... μετα απο πολλες παραγγελιες στο εσοπ και εγω σε ενα τροφοδοτικο (ρμ 650) ελειπε το καλωδιο της μητρικης πηγα εσοπ ...πρεπει να το δωσεις να το δουμε κια μετα να στειλουμε να δουμε τι θα γινει.....

 

εστειλα εμαιλ στην corsair μου εστειλαν κατευθειαν καλωδιο σε 2 εργασιμες..... με δικα τους εξοδα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξει, δεν ειναι και τιποτα σοβαρο ενα καλωδιο η μερικα dust filters, αλλα εχω διαβασει στο φορουμ οτι εχουν αντικαταστησει κιαλλα, ολοκληρα παρτς.Π.χ κουτια τροφοδοτικα κλπ

 

Μηπως εχουν τα καταστηματα hardware της Ελλαδας σε τοσο χαμηλη αξιοπιστια και τα αντικαθιστουν τοσο ευκολα? :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι απλά δε θέλει να χαλάσει το όνομα της γενικότερα και για αυτό σέβεται τους καταναλωτές, για αυτό και κερδίζει έδαφος συνέχεια σαν εταιρεία.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα περιμενεις απο το eshop να βγαλεις ακρη με το aftersales τους, καηκες!
Τα τελευταια χρονια και εγω μιλαω κατευθειαν με τις εταιρειες, μακραν πιο επαγγελματιες.
Η Logitech μου εχει στειλει 2 φορες (!) mouse γιατι και τα 2 χαλασαν στην εγγυηση και δεν
με ρωτουσαν αν το εσπασα η αλλες μαλακιες που λεει το eshop και το καθε eshop.
5 φωτο και τελος, σε 5 μερες ειναι σπιτι μου.
Και τις 2 φορες αλλαγη σε καλυτερο μοντελο (και πιο ακριβο) απο το προηγουμενο.
Απλα τωρα εχει πεσει συρμα και στελνουν για πραγματα που εχουν χαλασει οι ιδιοι οι ελληναρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το e-shop δυστυχως,τωρα τελευταια εχει δωσει ''γραμμη''στους υπαλληλους να προσπαθουν να ξεφυγουν απο αντικαταστασεις και να λενε στους πελατες την δικαιολογια ''εσυ το εκανες''.Σε αυτες τις περιπτωσεις θελει 3 πραγματα να κανεις.Καταγγελια σε αρμοδιο φορεα εδω στην Ελλαδα,αναφορα του προβληματος και της αντιμετωπισης στην Corsair προτρεποντας τους να αλλαξουν αντιπροσωπο εδω στην Ελλαδα και τριτον ποτε ξανα αγορα απο e-shop.

 

(Εχει προβλημα το ινσομνια? Αλλα γραφω  και αλλα βγαινουν.) :shock:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατα την αποψη μου δεν αξιζει να καταναλωσεις την ενεργεια σου για ολα αυτα.
Ειτε αγοραζεις απο eshop και δεν επικοινωνεις με αυτους σε περιπτωση προβληματος ειτε δεν αγοραζεις απο εκει και ησυχαζεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξιζει,γιατι πρωτον το κανεις μια φορα μονο και αν η Corsair λαβει εκατονταδες μυνηματα παραπονων,καποια στιγμη θα αποφασισει να βρει αλλον αντιπροσωπο η θα τριξει τα δοντια στο e-shop.Τουλαχιστον θα εχεις προσπαθησει να κανεις κατι γι αυτη την απατεωνια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ όλους σας παιδιά για την βοήθεια.Θα περιμένω να δω τι θα μου πουν απο τα eshop αρχικά,αν και ότ και να μου πουν μένω απίστευτα δυσαρεστυμένος απο την όλη αντιμετώπηση σαν να εκανα κάτι,ειδικά απο την ώρα που στο μαγαζί ξέρουν το όνομα μου μέχρι και το κην μου απέξω απο τις τόσες παραγγελίες που έχω κάνει.Πέραν όσον μου είπατε θα κάνω σε κάθε περίπτωση ακόμα και αν μου το φτιάξουν ένα μαιλ να στείλω και στα κεντρικά του eshop καθώς δεν ήταν αντιμετώπηση αυτή.Ευχαριστώ και πάλι όλους και θα ενημερώσω μόλις έχω νέα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...