Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με RMA Corsair H75 E-Shop


Chocobo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι εγινε φιλε εβγαλες ακρη? Καλυτερα στειλτην στν Corsair ..θα σου στειλουν αλλη ..εδω ενας φιλος μου τους εστειλε τροφοδοτικο καμμενο χωρις εγγυηση (ειχαν περασει 2 βδομαδες μετα απο τν ληξη τς εγγυησης) και του εστειλαν καινουργιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Τι εγινε φιλε εβγαλες ακρη? Καλυτερα στειλτην στν Corsair ..θα σου στειλουν αλλη ..εδω ενας φιλος μου τους εστειλε τροφοδοτικο καμμενο χωρις εγγυηση (ειχαν περασει 2 βδομαδες μετα απο τν ληξη τς εγγυησης) και του εστειλαν καινουργιο.

Η Corsair μου έχει δώσει το οκ για RMA.Το eshop παρόλο που είπαν μια βδομάδα θα πάρει να σου πούμε τι θα πει και ο τεχνικός έλεγχος δεν με κάλεσαν.Αντίθετα πήρα εγώ τηλ και μου είπαν για σήμερα πως θα την τσεκάρουν....Κάτι μου λέει όμως πως θα πάει απο βδομάδα..Η εμειρία μου απο το after sales τους όσο πάει και χειροτερεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά ξαναπήρα τηλ εγώ πριν λίγο γιατί είχα την απορία.Μου είπαν πως έκαναν τον έλεγχο και βρήκαν πως όντως κάνει θόρυβο κλπ,τίποτα για φαγωμένες βίδες που έβλεπε μόνο ο υπάλληλος εδώ στο ηράκλειο κλπ.Μου είπε θα την στείλουν στην corsair.Απο δω και πέρα το πόσο καιρό θα πάρει δεν το ξέρω,αλλά νομίζω πολύ.Αν έχει κάνει κανείς ρμα μέσω eshop ας μας πει αν μπορεί πόσο καιρό πήρε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο και να πάρει σημασία έχει ότι δε θα χάσεις τα λεφτά σου και εφόσον αναλαμβάνει και το e-shop το rma θα γλιτώσεις και τα μεταφορικά. Σημασία έχει ότι έβγαλες άκρη όπως και να έχει και αυτό είναι κάτι θετικό από αυτό το κατάστημα που μας έχει συνηθίσει να συμπεριφέρεται κάπως...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο και να πάρει σημασία έχει ότι δε θα χάσεις τα λεφτά σου και εφόσον αναλαμβάνει και το e-shop το rma θα γλιτώσεις και τα μεταφορικά. Σημασία έχει ότι έβγαλες άκρη όπως και να έχει και αυτό είναι κάτι θετικό από αυτό το κατάστημα που μας έχει συνηθίσει να συμπεριφέρεται κάπως...

Με χαρά με ενημέρωσαν πως έχω πιστοτικό 89 ευρώ,οπότε δεν χρειάζεται καν να περιμένω να έρθει.Δεν θα ξαναπάρω υδρόψυξη πάντος μιας και μόνο για εμφάνηση την είχα και με ταλεπώρησε.Ευχαριστώ πολύ παιδιά όλους για τις συμβουλές σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι αλήθεια οτι σε περίπτωση που εχεις υδροψυξη corsair και εχει διαρροή και πεσει σε αλλα parts σου τα πληρωνει;

Δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο αλλά απο άλλες περιπτώσεις ξέρω πως όχι δεν σου καλύπτει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι αλήθεια οτι σε περίπτωση που εχεις υδροψυξη corsair και εχει διαρροή και πεσει σε αλλα parts σου τα πληρωνει;

Ναι αυτό ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το e-shop δυστυχως,τωρα τελευταια εχει δωσει ''γραμμη''στους υπαλληλους να προσπαθουν να ξεφυγουν απο αντικαταστασεις και να λενε στους πελατες την δικαιολογια ''εσυ το εκανες''.Σε αυτες τις περιπτωσεις θελει 3 πραγματα να κανεις.Καταγγελια σε αρμοδιο φορεα εδω στην Ελλαδα,αναφορα του προβληματος και της αντιμετωπισης στην Corsair προτρεποντας τους να αλλαξουν αντιπροσωπο εδω στην Ελλαδα και τριτον ποτε ξανα αγορα απο e-shop.

 

(Εχει προβλημα το ινσομνια? Αλλα γραφω  και αλλα βγαινουν.) :shock:

εννοεις τα τελευταια 10 χρονια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Corsair και ξερό ψωμί.Τις τελευταίες μέρες παρατήρησα ένα πρόβλημα στο 900d και συγκεκριμένα σαν να έχει πιτσικάρει το αριστερό πλαινό με το παράθυρο και δεν κλείνει καλα.Ρώτησα online την corsair και μου είπαν να κάνω ticket για rma.Πράγματι το έκανα τους είπα το θέμα και τους έστειλα φωτογραφίες.Εξέτασαν το θέμα και σήμερα μου στείλανε email ότι μου στέλνουν με dhl το παράθυρο. χωρίς να τους στείλω το προβληματικό πίσω.Οτι και να πω γι`αυτή την εταιρία είναι λίγο τελκά.Το κουτί το έχω πάρει από το 2013 από το πλαίσιο και δεν μπήκα σε διαδικασία να μιλήσω μαζί τους

post-244051-0-40070000-1444751748_thumb.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Corsair και ξερό ψωμί.Τις τελευταίες μέρες παρατήρησα ένα πρόβλημα στο 900d και συγκεκριμένα σαν να έχει πιτσικάρει το αριστερό πλαινό με το παράθυρο και δεν κλείνει καλα.Ρώτησα online την corsair και μου είπαν να κάνω ticket για rma.Πράγματι το έκανα τους είπα το θέμα και τους έστειλα φωτογραφίες.Εξέτασαν το θέμα και σήμερα μου στείλανε email ότι μου στέλνουν με dhl το παράθυρο. χωρίς να τους στείλω το προβληματικό πίσω.Οτι και να πω γι`αυτή την εταιρία είναι λίγο τελκά.Το κουτί το έχω πάρει από το 2013 από το πλαίσιο και δεν μπήκα σε διαδικασία να μιλήσω μαζί τους

ξέρει να σέβεται τους πελάτες της.Μου άφησε και μένα πολύ καλή εντύπωση απο όλη γενικά την συμπεριφορά στα emails.

p.s το ίδιο έκανε και η NZXT για το S340 που τους είπα για γρατζουνιές στο πάνελ.Μετά απο κάτι τέτοιο πραγματικά πως να μην δώσεις το κάτι παραπάνω σε τιμή στα προιόντα τους.S340.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τοτε γιατι τα εχουνε ολα τοσο ακριβα με μηδεν εξυπηρετηση? Ειχα παρει κατι parts απο εκει πριν απο 5-6 χρονια. Ευτυχως δεν ειχα προβλημα. Οτι λιγιες αγορες για το PC τις εκανα απο αμαζον. Τωρα που σκεφτομαι να στησω ενα το παλευα για εσοπ αλλα με αυτα που εχω διαβασει εδω εχω φριξει. Νομιζα οτι το 20% διαφορα τιμης θα το επερνα σε εξυπηρετηση, αλλα τελικα φενονται μεγαλοι καραγκιοζηδες. Παλι καλα που εβγαλες ακρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...