Προς το περιεχόμενο

Με επιπλέον $79 το Oculus RiFT μετατρέπεται σε ένα room-scale σύστημα VR


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σπουδαία τα νέα για τους κατόχους του Oculus RiFT αφού η εταιρεία ανακοίνωσε στο συνέδριο Oculus Connect 3 υποστήριξη room-scale για τους επερχόμενους controllers Touch.

Για να ενεργοποιηθεί παρόλα αυτά η συγκεκριμένη δυνατότητα, απαιτείται η επένδυση $79 για την αγορά ενός πρόσθετου αισθητήρα που θα τοποθετηθεί στο δωμάτιο. Τα χαρακτηριστικά room-scale επιτρέπουν στους χρήστες Εικονικής Πραγματικότητας να κινούνται μέσα στον κανονικό χώρο, με την τρισδιάστατη χαρτογράφηση του δωματίου.

 

Με την προσθήκη του τρίτου αισθητήρα, τα παιχνίδια αλλά και άλλο περιεχόμενο γίνονται ακόμα περισσότερο immersive, επειδή ο χρήστης μπορεί να περιφέρεται στον φυσικό χώρο γύρω του, ενώ φοράει το Oculus RiFT. Η προσθήκη υποστήριξης room-scaling και η προσθήκη επιπλέον αισθητήρων για την βελτίωση της εμπειρίας δεν αποτελεί έκπληξη. Τον περασμένο Ιούλιο, το λογισμικό Oculus Home του RiFT απέκτησε υποστήριξη για πολλαπλούς αισθητήρες.

 

Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, αξίζει να επισημάνουμε, ότι υπάρχει στο HTC Vive. Τα δύο χειριστήρια Touch όσο και ο νέος αισθητήρας για το 3D mapping θα κυκλοφορήσουν στις 6 Δεκεμβρίου με κόστος $199 και $79 αντίστοιχα.

 

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ ωραίο αυτό το θέμα με το vr.. Αλλα αξίζει να το αποκτήσεις? Γιατί εγώ έχω δυνατό σύστημα και το έχω φτιάξει για το παιχνίδι star citizen δλδ αμα δώσεις ενα σορό λεφτά και δεν σε βολεύει ή κατι άλλο θα σε ζαλίζει όπως εμένα στην πρώτη μου εμπειρία παραλίγο να ξεράσω όταν έπαιξα 20 λεπτά dirt με το πρώτο vr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ ωραίο αυτό το θέμα με το vr.. Αλλα αξίζει να το αποκτήσεις? Γιατί εγώ έχω δυνατό σύστημα και το έχω φτιάξει για το παιχνίδι star citizen δλδ αμα δώσεις ενα σορό λεφτά και δεν σε βολεύει ή κατι άλλο θα σε ζαλίζει όπως εμένα στην πρώτη μου εμπειρία παραλίγο να ξεράσω όταν έπαιξα 20 λεπτά dirt με το πρώτο vr

μόνο για ένα game που δεν έχει βγει και ίσως και να αργήσει ή να μην βγεί ποτέ έφτιαξες το σύστημα; και άμα είναι flop τι γίνεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οποιαδήποτε συσκευή που κοτσάρεται πανω στο κεφάλι σου σε αποσταση εκατοστών απο τα μάτια μονο προβλήματα θα δημιουργήσει. Όπως και το 3d που έκανε παιχνιδι με τα μάτια και σε μπέρδευε στην ουσία για να νομίσεις οτι ειανι 3d και σε ξεπάτωνε μετα απο κάποια ώρα χρήσης.

Να μας λειπει το βύσσινο. Προτιμώ τεχνολογία τύπου προβολή του 3d χώρου σε όλο το δωμάτιο, πχ σε ενα πανί γυρω γυρω και να εχεις θέαση 360, παρά αυτό το καραγκιοζιλίκι, το οποίο μονο προβλήματα στην όραση εγγυάται ότι θα φέρει με την χρήση του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά πιστεύω ότι το VR έχει μέλλον αλλά δεν αρέσει σε κανέναν να κουβαλάει μια συσκευή ή οποία είναι συνδεδεμένη με ένα μάτσο καλώδια (2 USB 3.0, 1 USB 2.0, 1 HDMI). H Google απόδειξε ότι με Μια απλή θήκη μπορείς να χρησιμοποιησης το κινητό σου το όποιο είναι κλάσης ανώτερο από οποιοδήποτε Rift μέχρι τώρα. Ένα Phablet 5.5 πχ έχει Resolution 2560x1440 ενώ το Rift 2160x1200. Επίσης υπάρχουν κάμποσα Applications σε Google Play όπου μπορείς να κάνεις stream PC Games στο κινητό σου σε 3D(TrinusVR). Εδώ στις ΗΠΑ έχω δεί να πουλάνε VR Headsrest για κινητά για 12-14$.

Επίσης η Apple έχει ήδη αρχίσει ήδη να προετοιμάζει το δικό της VR Headset http://www.macrumors.com/2016/01/29/apple-virtual-reality-headset/ αλλά θα πάει άπατο όπως και το iwatch http://money.cnn.com/2016/07/22/news/companies/apple-watch-smartwatch-sales-report/

 

H συμβουλή μου για το VR είναι "Simpler + Cheaper = Better.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά πιστεύω ότι το VR έχει μέλλον αλλά δεν αρέσει σε κανέναν να κουβαλάει μια συσκευή ή οποία είναι συνδεδεμένη με ένα μάτσο καλώδια (2 USB 3.0, 1 USB 2.0, 1 HDMI). H Google απόδειξε ότι με Μια απλή θήκη μπορείς να χρησιμοποιησης το κινητό σου το όποιο είναι κλάσης ανώτερο από οποιοδήποτε Rift μέχρι τώρα. Ένα Phablet 5.5 πχ έχει Resolution 2560x1440 ενώ το Rift 2160x1200. Επίσης υπάρχουν κάμποσα Applications σε Google Play όπου μπορείς να κάνεις stream PC Games στο κινητό σου σε 3D(TrinusVR). Εδώ στις ΗΠΑ έχω δεί να πουλάνε VR Headsrest για κινητά για 12-14$.

Επίσης η Apple έχει ήδη αρχίσει ήδη να προετοιμάζει το δικό της VR Headset http://www.macrumors.com/2016/01/29/apple-virtual-reality-headset/ αλλά θα πάει άπατο όπως και το iwatch http://money.cnn.com/2016/07/22/news/companies/apple-watch-smartwatch-sales-report/

 

H συμβουλή μου για το VR είναι "Simpler + Cheaper = Better.

Συμφωνω απολυτως. Καλο και αγιο το Oculus αλλα αν παιζεις κανενα παιχνιδι με πολυ γυρω γυρω καταληγεις κοκορετσι στην καρεκλα με τα καλωδια.

 

Ειναι ενας λογος που δουλευω ισως περισσοτερο το Cardboard και ας ειναι χειροτερο σαν εμπειρια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να διαβάζεις σχόλια για VR στο Insomnia είναι ένας σίγουρος τρόπος να κάψεις μερικά εγκεφαλικά κύτταρα. Συνεχίστε.

 

Χεχε! Σαν το κλασσικό φανατισμό Android vs iPhone αλλά σε αυτήν την περίπτωση έχουμε VR vs δεν_μπορώ_να_το_αποκτήσω ή VR vs δεν_έχω_ιδέα_τι_είναι και οι αρλούμπες δεν έχουν τελειωμό!  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω απολυτως. Καλο και αγιο το Oculus αλλα αν παιζεις κανενα παιχνιδι με πολυ γυρω γυρω καταληγεις κοκορετσι στην καρεκλα με τα καλωδια.

 

Ειναι ενας λογος που δουλευω ισως περισσοτερο το Cardboard και ας ειναι χειροτερο σαν εμπειρια.

To Google Cardboard είναι μόνο proof of Concept. Αξίζει να δείς ορισμένα VR Headsets τα οποία στοιχίζουν το απο $15-30. Η διαφορά είναι οτι είναι πολύ άνετα και επίσης έχουν και φακούς εστίασης. Όσο για το Rift θα ήταν αρκετά καλό για την μισή τιμή αλλά και πάλι δεν μπορεί με τίποτα να ανταγωνιστεί την ανάπτηξη των Smart Phones.

 

https://www.amazon.com/s/ref=sr_st_review-rank?keywords=vr+headset&rh=i%3Aaps%2Ck%3Avr+headset&qid=1476101760&sort=review-rank

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Google Cardboard είναι μόνο proof of Concept. Αξίζει να δείς ορισμένα VR Headsets τα οποία στοιχίζουν το απο $15-30. Η διαφορά είναι οτι είναι πολύ άνετα και επίσης έχουν και φακούς εστίασης. Όσο για το Rift θα ήταν αρκετά καλό για την μισή τιμή αλλά και πάλι δεν μπορεί με τίποτα να ανταγωνιστεί την ανάπτηξη των Smart Phones.

 

https://www.amazon.com/s/ref=sr_st_review-rank?keywords=vr+headset&rh=i%3Aaps%2Ck%3Avr+headset&qid=1476101760&sort=review-rank

Εχω ηδη το Freefly VR που θεωρειται απο τα καλα. Ειδικα οταν ειχα το S5 ηταν πολυ ωραιος συνδιασμος.

 

Η μεγαλη διαφορα του με το Dk2 τουλαχιστον ειναι στην δυναμη των γραφικων (εννοειται) και βεβαια στο απιστευτα καλυτερο tracking. Αλλα για να δεις καμια ταινια με το Cmoar Virtual Cinema μια χαρα δουλεια κανει το Cardboard. 

 

Για να δουμε την νεα γενια. Daydream και το stand alone της Oculus.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...