Προς το περιεχόμενο

Η πρώτη υπηρεσία αυτόνομων ταξί της Alphabet χωρίς την παρουσία οδηγού για λόγους ασφαλείας


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα αυτόνομα οχήματα έχουν κάνει την εμφάνισή τους στους δρόμους εδώ και περίπου μία δεκαετία, πάντοτε ωστόσο με έναν άνθρωπο στη θέση του οδηγού, για λόγους ασφαλείας. Τώρα, όμως, η θυγατρικής της Alphabet Waymo ετοιμάζεται να εξαλείψει τον άνθρωπο πίσω από το τιμόνι.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, σύντομα θα λανσάρει στις ΗΠΑ μία υπηρεσία μεταφορών μέσω μινιβάν, όπου δεν θα υπάρχει η ασφαλιστική δικλείδα της ανθρώπινης παρουσίας. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε μία περιορισμένη περιοχή του Phoenix, όπου “τρέχει” ένα πιλοτική πρόγραμμα με εθελοντές επιβάτες.

 

 

Πρόκειται για την πρώτη υπηρεσία οποιασδήποτε εταιρείας χωρίς την παρουσία οδηγού, κάτι που αποτελεί ορόσημο για την προσπάθεια της Alphabet να πρωταγωνιστήσει στην εμπορική εκμετάλλευση των τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης.

 

Οι επιβάτες θα μπορούν να καλέσουν ένα ρομποτικό μινιβάν της Chrysler μέσω μίας εφαρμογής στο κινητό τους. Από μία μικρή οθόνη στο πίσω κάθισμα, θα μπορούν καθοδόν να παρακολουθούν τη διαδρομή, να καλέσουν το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης ή να ζητήσουν από το όχημα να σταματήσει.

 

Link.png Site: Βloomberg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Καλά όλα αυτά που μας δέιχνουν αλλά το θέμα είναι πως αυτά τα αμάξια δεν είναι για παντού. Με τις λακούβες που έχουμε στους δρόμους μας και τις γραμμές που ίσα ίσα φαίνονται ένα τέτοιο αμάξι δεν θα μπορεί ποτέ να δουλέψει σωστά στην χώρα μας και σε άλλες χώρες που έχουν τα ίδια προβλήματα. Άντε το πολύ πολύ σε καμιά πόλη και αυτό αν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Μήπως θα ήταν καλύτερα και χωρίς την παρουσία επιβατών? just in case... 

δεν είναι το θέμα για αυτούς που θα επιλέξουν να είναι μέσα στο όχημα

αλλά για όλους τους άλλους ανυποψιαστους "στόχους" αν κάποτε δοθεί άδεια σε τέτοια οχήματα να προσφέρουν υπηρεσίες σε πόλεις

δεν θα ήθελα να είμαι στην πορεία του οχήματος αν με κάποιο desync των δορυφόρων χάσει το δρόμο του 

ή κάποιος haker κατά λάθος εκτρέψει την πορεία του 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν είναι το θέμα για αυτούς που θα επιλέξουν να είναι μέσα στο όχημα

αλλά για όλους τους άλλους ανυποψιαστους "στόχους" αν κάποτε δοθεί άδεια σε τέτοια οχήματα να προσφέρουν υπηρεσίες σε πόλεις

δεν θα ήθελα να είμαι στην πορεία του οχήματος αν με κάποιο desync των δορυφόρων χάσει το δρόμο του 

ή κάποιος haker κατά λάθος εκτρέψει την πορεία του 

Ενω θες να εισαι στην πορεια αυτου που στελνει μηνυμα στο κινητο?

Μηπως αυτης που βαζει κραγιον στον καθρεφτη ?Του μεθυσμενου ? Του παππου που εχει κλεισει τα 70φευγα?

Η και στην πορεια του απλα απροσεχτου οδηγου που απλα δεν σε ειδε?

  • Like 16
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι νωρίς για να κρίνουμε το επίπεδο ασφαλείας των αυτόνομων οχημάτων, γι' αυτό άλλωστε γίνονται και αυτές οι δοκιμές με πιλοτικά προγράμματα και εθελοντές. Το βασικότερο ίσως ζητούμενο είναι η άντληση πληροφοριών και στατιστικών δεδομένων.

 

Υπάρχει πολύ μέλλον σε αυτή την τεχνολογία και κάποια στιγμή τουλάχιστον όταν το νομικό πλαίσιο το επιτρέψει και η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει ωριμάσει τουλάχιστον για εφαρμογές όπως αυτή στο άρθρο θα εμφανιστεί και στα μέρη μας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν είναι το θέμα για αυτούς που θα επιλέξουν να είναι μέσα στο όχημα

αλλά για όλους τους άλλους ανυποψιαστους "στόχους" αν κάποτε δοθεί άδεια σε τέτοια οχήματα να προσφέρουν υπηρεσίες σε πόλεις

δεν θα ήθελα να είμαι στην πορεία του οχήματος αν με κάποιο desync των δορυφόρων χάσει το δρόμο του 

ή κάποιος haker κατά λάθος εκτρέψει την πορεία του 

πιο πιθανό ειναι να την παθεις απο άνθρωπο παρα απο μηχανή. ναι θα γινουν ατυχήματα

για να το λες αυτο μαλλον δεν εχεις οδηγήσει ποτε σου για να δεις τι παιζει στους δρομους απο τους οδηγους..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τόσο αργά που πηγαίνει θα μου σπάει τα νεύρα .

Δεν πρέπει να είναι και τόσο αργό. Λογικά φαίνεται πως πάει με 40 χλμ/ώρα που είναι το όριο στην περιοχή.

 

Κοντά σε σχολεία π.χ. μειώνει και πάει με 25 χλμ/ώρα ακολουθώντας τις οδηγίες των πινακίδων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τεχνητή νοημοσύνη θα ξεπεράσει κατά πολύ σε ασφάλεια τον άνθρωπο. Και κάποια στιγμή τα αυτόνομα οχήματα θα πρέπει να διασυνδεθούν με υπερ-υπολογιστή για να εξαλειφθούν τελείως τα ατυχήματα και το μποτιλιάρισμα.  Η οδήγηση από άνθρωπο θα γίνει παράνομη, οι πινακίδες σήμανσης και τα φανάρια για οδηγούς θα γίνουν μουσειακά είδη και στις πόλεις θα ακούς μόνο τα λάστιχα των αυτοκινήτων και δε θα μυρίζεις καθόλου καυσαέριο. Αν ζούμε το 2050 θα τα δούμε όλα αυτά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαίνεται εντυπωσιακό αλλά με τρομάζει απο την άλλη όλο αυτό είναι λίγο τρομακτικό.Τι θα γίνει για παράδειγμα , αν "κολλήσει"? Για μένα πρέπει να έχει ενα mode που να μπορεί να το οδηγήσει κάποιος αν θέλει ή πηγαίνει απο μόνο του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...