-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
5.025 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
-
ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
1
NT1G είχε τις περισσότερες αντιδράσεις τελευταία στις 1 Νοεμβρίου 2021
NT1G είχε τις περισσότερες αντιδράσεις!
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Δεν το μαρτυρώ
ΑΛΛΑ
-
Τοποθεσία
Κάπου
-
Ενδιαφέροντα
folding@home
NT1G's Achievements
-
Αφού δεν υπάρχει από την Apple τι γράφει τότε ο άλλος ότι θα πάρει κάποιος αυτή την μαιμού γιατί δεν του φτάνουν τα λεφτά για κανονικό κ.τ.λ. κ.τ.λ.
-
Με ποιο προϊόν της Apple μοιάζει; Που μπορώ να βρω το αυθεντικό;
-
Στην Αμερική το 2023 το πιο καλοπουλημενο οχημα ήταν αυτο, το δευτερο σε πωλησεις αυτο, το τρίτο σε πωλήσεις αυτό, το τέταρτο σε πωλήσεις αυτό, Μόνο αυτά τα 4 πούλησαν συνολικά 1,3 εκατομμύρια κομμάτια. Στο τοπ 25 υπήρχαν μόλις 5 σεντάν ας πούμε, Corolla, Camry, Model 3, Accord, Civic. Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι αν η Rivian θέλει πετύχει σε πωλήσεις πρέπει να παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό σμαρτ, ένα σεντάν και ένα μικρό πόλης...
-
Ίσως γιατί είναι πολιτικό θέμα και κάνουν τζιζ αυτά εδώ μέσα.
-
Η Αμερική χτυπάει την ελληνική επιχειρηματικότητα.
-
Ακριβώς το ίδιο με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
-
Ακριβώς δηλαδή όπως συμβαίνει στην πραγματικότητα, σταθερές συνθήκες θερμοκρασίας, ήλιου, βροχόπτωσης κ.τ.λ.
-
Πως να γράψει κανείς αντίλογο σε μια τόσο αδιάβλητη και σοβαρή πηγή με references κ.τ.λ., μια εικόνα με έναν τύπο που κρατάει ένα χαρτί με νούμερα.
-
Ακόμα και με adblue να είναι στα ίδια με την βενζίνη στα NOx. Καλύτερα δύσκολο, χειρότερα πιθανό. Δεν είναι τυχαίο που η νομοθεσία είναι πιο ελαστική στα όρια NOx στο πετρέλαιο.
-
Εκπομπές CO2 ≠ ρύπανση από τα άλλα καυσαέρια που βγάζουν τα αυτοκίνητα.
-
Ναι και έχουμε καινούργιο revision του Euro 6, το e, από τον Σεπτέμβριο που μας έρχεται. Ισχύει ήδη για καινούργια μοντέλα.
-
Γιατί το κόστος εξέλιξης ενός diesel για το Euro 6e, ω ναι φτάσαμε στο e revision του Euro 6, είναι τόσο μεγάλο που δεν πρόκεται να βγάλουν τα λεφτά τους πίσω από τα μικρότερα φτηνότερα αμάξια. Οπότε δίλιτροι με 2-3 διαφορετικά επίπεδα ισχύος για τα πιο μεγάλα αμαξώματα που φέρνουν περισσότερο κέρδος.