Προς το περιεχόμενο

ChRis6

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    784
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

ChRis6's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Αφοσιωμένος
  • 10 χρόνια Insomniac
  • 5 χρόνια Insomniac
  • 1 χρόνο Insomniac
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

253

Φήμη

  1. ChRis6

    Το thread του τρεξίματος

    Α ναι; Δεν το ήξερα για τα tempo runs. Εγώ τα έγραφα όλα μέχρι πριν λίγο καιρό! Αυτό με το ημερολόγιο νομίζω βοηθάει στην οργάνωση και το πλάνο που έχεις για τις επόμενες 1-2 εβδομάδες. Δεν πας και τρέχεις κάθε φορά ανάλογα με την όρεξη σου για παράδειγμα. Εμένα τουλάχιστον με έχει βοηθήσει αρκετά αυτό.
  2. ChRis6

    Το thread του τρεξίματος

    Τα warmup & cooldown τα εβγαλα απο τα tempo runs, γιατι θελω να τα συγκρινω σε βαθος χρονου με μια γρηγορη ματια. Ισχύει αυτο που λες, το ιδιο ειναι αφου μπορεις να δεις καθε τμημα ξεχωριστα σε καθε workout. Θα με βολευε αν μπορουσα πχ στο polar flow να βλεπω καποια sections μόνο και τα συγκρινω (νομίζω δεν γινεται αυτη τη στιγμή). Οπότε βγάζοντας τα warmups/cooldowns, τα συγκρίνω από τον συνολικό χρόνο. Στα υπόλοιπα workouts τα έχω αφήσει, πχ για intervals. Σιγά μη σταματάω το ρολόι κάθε φορα, άλλη δουλειά δεν είχαμε 😋 edit: παρομοίως για το ημερολόγιο. Τα βάζω μια φορά και μετά σε ρωτάει αν θες να κάνεις το προγραμματισμένο workout. Είναι πολύ βολικό.
  3. ChRis6

    Το thread του τρεξίματος

    Εγώ τα βάζω όλα, warmup, cooldown, run, ενδιάμεσο περπάτημα σε κάποιες προπονήσεις, HR zones κτλ. Όπως λες μπορεις να δεις ολα τα τμηματα ξεχωριστα αφού τελειώσεις. Τωρα τελευταια αρχισα να κοιταζω περισσοτερο το χρονο και εβγαλα το warmup/cooldown απο καποια workouts για να κραταω καποιο το log που με ενδιαφερει σε βάθος χρόνου, πχ για τα tempo runs. Αλλά κατα τα άλλα και εγώ δεν βρίσκω λόγο να μην μπουν και αυτά μέσα στο συνολικό χρόνο.
  4. ChRis6

    Ερώτηση περί αδειών

    Εγώ όπως το περιγράφετε καταλαβαίνω οτι ο εργοδότης απλά δεν θέλει να δώσει τις άδειες και να μην τις πληρώσει στο τέλος. Με ποιο τρόπο το κάνει δεν το γνωρίζω. Ίσως όπως λέτε να δηλώνει οτι οι εργαζομενοι τις πήραν. Στη δική μου δουλειά μας αναγκάζουν να τις έχουμε εξαντλήσει μέχρι το τέλος του χρόνου και άτυπα να "κολλήσουμε" όσες μέρες περισσεύουν την επόμενη χρονιά μέχρι 7 Γενάρη (με τις άδειες των Χριστουγέννων δηλαδή). Κάθε χρόνο υπενθυμίζεται οτι πρέπει να γίνει αυτό, αλλιώς πρέπει να πληρωθούν. Προτείνω, για να είσαι σίγουρος τι ισχύει με το νόμο, να ρωτήσεις έναν λογιστή.
  5. Σωστά. Ο compiler κανονικά πρέπει να κάνει copy το αντικείμενο που επιστρέφεις και να ελευθερώσει τη μνήμη από την σύνάρτηση (τον overloaded operator), όπως γίνεται σε κάθε τοπική μεταβλητή σε μια μέθοδο. Επειδη έτσι όμως γίνονται παραπάνω κόπιες του ίδιου αντικειμένου, ο compiler μπορεί να κάνει ένα optimization που λέγεται Return Value Optimization έτσι ώστε να αποφύγει τις έξτρα κόπιες.
  6. ChRis6

    Ερώτηση περί αδειών

    Δικαιούται όλες μέχρι το τέλος του χρόνου. Τις παίρνει όποτε θέλει και όσες θέλει (στο σύνολο που δικαιούται). Αν μέχρι τέλος του χρόνου (31 Δεκεμβρίου) δεν τις έχει εξαντλήσει (για κάποιο δικό του λόγο), τότε ο εργοδότης πρέπει να τις πληρώσει.
  7. ChRis6

    beyerdynamic dt 770 pro

    Έχω φάει σκάλωμα για upgrade αυτές τις μέρες! Είμαι αναμέσα σε dt1990, HD660s και akg k712. Μαλλον για κ712 με βλεπω.
  8. ChRis6

    beyerdynamic dt 770 pro

    Εμένα μου αρέσει αρκετά (80ohm). Βέβαια ακούω κυρίως rock, metal, edm, electro. Είναι v-shaped και μπορεί να μην ταιρίαζει σε όλα τα γούστα.
  9. ChRis6

    beyerdynamic dt 770 pro

    Δεν νομίζω να χρειάζεσαι amp. Στο κινητό που τα βάζω έχουν υψηλή ένταση. Στο 75% είναι ήδη πολύ δυνατά για εμένα. Σε αυτά τα χρήματα τώρα δεν μου έρχεται κατι τώρα στο νου. Είναι πολύ άνετα, τα αυτιά χωράνε ολόκληρα μέσα, δεν ακουμπάνε στην εσωτερική μεριά και η ηχομόνωση είναι αρκετά καλή. Στο γραφείο που τα έχω, δεν έχει παραπονεθεί κανένας και με το που βάζεις μουσική χάνονται τελείως οι εξωτερικοί ήχοι.
  10. ChRis6

    NVIDIA Turing

    Αυτό που περιγράφεις είναι το bidirectional path tracing.
  11. ChRis6

    NVIDIA Turing

    Μα έτσι κι αλλιώς στο ray tracing κάνεις trace μονο τα rays που φτάνουν στην κάμερα (αλγοριθμικά). Αν όμως ήταν όντως path tracer, τότε γιατί έβαλαν Ambient occlusion για GI ? Λόγω performance θα μου πεις αλλά και πάλι κάτι δεν μου κάθεται καλα. Έχεις κάποιο link που να αναφέρει ότι το RTX κάνει path tracing ? Σε ρωτάω γιατί δεν το διάβασα πουθενά.
  12. ChRis6

    NVIDIA Turing

    Αυτή η εικόνα δείχνει render από path tracer, όχι ray tracer Από τη μικρή περιγραφή περι RTX που έχει δώσει στη δημοσιότητα η nvidia μέχρι τώρα, το RTX πρόκεται για hybrid ray tracer (με 1 spp) + denoising + deep learning. Το global illumination είναι πάλι Ambient occlusion όπως είπαν εχθές, άρα το μόνο πράγμα που κερδίζεις σε σχέση με το rasterazation (δηλαδή DirectX/OpenGL) είναι τα reflections και shadows, που ναι μεν είναι ωραίες προσθήκες αλλά δεν κάνουν τη νύχτα μέρα για το μέσο gamer που απλά θέλει να βλέπει FPS. Είναι μια καλή αρχή για το realtime ray tracing που κάποια στιγμή έπρεπε να γίνει.
  13. Για το "αλγοριθμικό" κομμάτι δεν έχω να σχολιάσω κάτι γιατί δεν ξέρω τι κάνει ακριβώς και πώς μπορείς να γλυτώσεις πράξεις δεδομένου οτι η είσοδος έχει μια συγκεκριμένη μορφή. Αλλά στο καθαρό υπολογιστικό κομμάτι μπορεις να κάνεις αρκέτα. Το body του itime for loop τρέχει πολύ εύκολα παράλληλα με openmp (αν σας το επιτρέπουν). Χρειάζεσαι ένα μεγάλο parallel region για τα i από 0 μέχρι n και barrier μεταξύ των for επειδή στο δεύτερο for γράφεις στον u[] τον uplus[]. Το ίδιο και όταν πειράξεις το omega[]. Βέβαια έτσι φτιάχνεις και καταστρέφεις τα νήματα σε κάθε επανάληψη του itime loop που δεν είναι βέλτιστο. Για να το αποφύγεις αυτό, πρέπει να φτιάξεις δικά σου νήματα που πάλι τρέχουν παράλληλα το body του main itime loop σε ένα while(1), αλλά βάζεις δύο barriers (NUM_THREADS + 1) για να ελέγχεις πότε τρέχουν (ένα στην αρχή του while(1) και ένα στο τέλος). Από το main thread τρέχεις το itime loop και κλειδώνεις/ξεκλειδώνεις τα input/output barriers των νημάτων. Επίσης μπορείς να βγάλεις τη διαίρεση με το divide αφού δεν αλλάζει κατά τη διάρκεια του υπολογισμού. Υπολογίζεις μια φορά το αντίστροφο του divide και κάνεις πολλαπλασιασμό αντί για διαίρεση που είναι πιο γρήγορο. Με την ίδια λογική μπορείς να το μετατρέψεις να τρέχει και στη GPU με CUDA πχ ή με OpenCL, που εκεί τρέχεις εκατομμύρια threads ταυτόχρονα.
  14. 1. Windows και Mac OS είναι και αυτά με τη σειρά τους σχετικά εύκολα στη χρήση. 2. Το ίδιο ισχύει και για Windows/Mac OS. Δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις πρόβλημα που λύνεται και να μην βρεις τι πρέπει να κάνεις από την πρώτη σελίδα της google. 3. Όσο ασφαλές είναι το linux στα χέρια ενός "'έμπειρου" χρήστη, τόσο ασφαλή είναι και τα Windows/Mac OS. Ένα από τα old time classics : The Linux Security Circus: On GUI isolation. Επίσης, όπως μπορείς να "κολλήσεις" κάποιον ιο στα windows, αντίστοιχα μπορεί να προσθέσεις κάποιο κακόβουλο ppa πχ στο Ubuntu. 4. Συμφωνώ ! Ένας από τους λόγους που προτιμώ το Linux από τα υπόλοιπα λειτουργικά. 5. Πάλι και αυτό σχετικό είναι. Όπως υπάρχουν "βαριές" διανομές, έτσι υπάρχουν και βαριές εκδόσεις των υπολοιπων λειτουργικών.
  • Δημιουργία νέου...