Προς το περιεχόμενο

devilcry

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    29
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.775 προβολές προφίλ

devilcry's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Αφοσιωμένος
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. devilcry

    Καταγγελία για τα Leroy Merlin

    Στο πόστ μου αναφέρω ότι η σόμπα και προφανώς έχει εγγύηση.Όσο αναφορά για το βιντέο η σπόντα ήταν για την ελλειπέστατη εξυπηρέτηση αλλά και την παντελή αδιαφορία του τηλεφωνικού κέντρου.Όσο για την τρίτη ερώτηση σου..με κάνει και αναρωτιέμαι γιατί σου απαντάω αυτή τη στιγμή αφού προφανώς δεν έκανες καν τον κόπο να διαβάσεις το ποστ μου..
  2. devilcry

    Καταγγελία για τα Leroy Merlin

    Είναι ενός χρονού το thread αλλά θέλω να μοιραστώ και εγώ την δυσάρεστη εμπειρία μου με το εν λόγο κατάστημα.. Στης 20/10/2023 στο κατάστημα Θεσσαλονίκης αγόρασα μια σόμπα πέλλετ FIORINA 74 .Στο κατάστημα με ενημέρωσαν για εγκατάσταση της σόμπας στα 120ε + τα μπουρια σε σετ γύρω στα 70, για να εχω 2 χρόνια εξτρα εγγύηση.Δεν συμφώνησα αφού τα μπουριά τα είχα και η εγκατάσταση - σύνδεση με διαβεβαίωσαν και τα παιδιά στο κατάστημα σε αυτές στις σόμπες είναι πανέυκολη.Το μόνο δύσκολο που μου πρότειναν είναι να έρθει ένας τεχνικός απο το Leroy να την ρυθμίσει και να την ανάψει αυτός έτσι ώστε να επιβλέψει αν η σόμπα λειτουργεί σωστά.Έτσι και έγινε.Στης 3/11/2023 ήρθε το παλικάρι και όλα έγιναν σωστά.2 ώρες μετά το πρώτο άναμα και ενώ είχε φύγει ο τεχνικός, παρατήρησα ότι το remote control δεν ανταποκρινόταν (ενώ όταν ήταν ο τεχνικός εδώ δούλευε).Δεν έδωσα σημασία και την έκλεισα.Το πρώτο άναμα από εμένα έγινε στης 9/11/2023 όπου και το remote δεν δούλευε.Πήρα το κέντρο εξυπηρέτησης Θεσσαλονίκης στης 8 το βράδυ περίπου και εκείνη στην στιγμή τα φωτάκια στο Panel της σόμπας έκαναν σαν τρελά. Μίλησα με την κοπέλα και το μόνο που μου είπε είναι να στείλω ένα email στο [email protected] να εξηγώ τι συμβάινει.Μάλιστα με προέτρεψε να στείλω βίντεο στο email...Άντε εγώ ήξερα πως..Ένας άνθρωπος που δεν το έχει με την τεχνολογία πως θα στείλει βίντεο με email.??Τέλος πάντων.. Πάμε στην Παρασκευή το πρωί την επόμενη ημέρα, ξαναπήρα το κέντρο για να ρωτήσω πότε θα μου εξυπηρετηθώ.Μου είπαν σε 48 ώρες.Πέρασαν οι μέρες δεν μου απάντησαν καν στο email.Περνάνε οι μέρες και ξαναπαίρνω την Δευτέρα.Μου είπαν να κάνω υπομονή γιατί αναζητούν τεχνικό.Μέχρι και σήμερα στο mail μου ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μου έχει απαντήσει.Σήμερα έστειλα την γυναίκα μου στο κατάστημα Θεσσαλονίκης.ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ "αυτοψία" κοντά 60 ευρώ για να τσεκάρει ΑΝ ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΩΣΤΗ τι στις καμινάδες!Για ένα προιόν που ειναι ΣΕ ΕΓΓΫΗΣΗ με 2 ωρες λειτουργίας.Εγώ ξαναπήρα το κέντρο εξυπηρέτης θεσσαλονίκης και μίλησα με μια ΑΝΕΔΕΣΤΑΤΗ κοπέλα ονοματη ΡΟΥΛΑ όπως μου είπε.Προσπάθησα να της εξηγήσω τι συνέβη και η κοπέλα με ΥΦΑΚΗ στάθηκε στο γεγονός οτι η εγκατάσταση έγινε από εμένα ΘΑ ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΩ εγώ να την αυτοψία.Όταν την άκουσα προσεχτικα και προσπάθησα να της εξηγησω ότι το αναμα της σομπας το έκανε τεχνικός του ΛΕΡΟΥ και μάλιστα ΕΛΕΝΞΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ προσπαθούσε να με διακόψει.Εγώ τις είπα σας παρακαλώ θα με ακούσετε όπως σας άκουσα εγώ?Και με εριστικο τρόπο μου είπε ¨ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΩ 3 φορές και στο τέλος με πέρασε στο κατάστημα της Θεσσαλονίκης όπου και μίλησα με τον υπάλληλο του καταστήματος, όπου ήταν αρκετά ευγενικός, όπως και εγώ αφού μεροκαματιάρης είμαι και εγώ και ξέρω.Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι όταν ζήτησα το όνομά του μου έδωσε ΜΟΝΟ το μικρό και ΟΧΙ το επώνυμο του αφού είναι λέει ΑΠΟΡΡΗΤΟ.Είναι λέει τακτική της εταιρείας. Το αποτέλεσμα είναι ότι εγώ έχω αγοράσει μια σομπα 1000 ευρώ να ζεστάνω το σπίτι μου από τις 20 του μηνός του προηγούμενου μήνα και έχει ανάψει 2 ώρες μόνο από το τεχνικό στο άναμα.Είμαι χρόνια καταναλωτής και πρώτη φορά στα χρονικά ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΩ για να έρθει αυτός που μου πούλησε ενα προιόν και είναι υπεύθυνος γιαυτό, με πρόφαση ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ". Ντροπή και αίσχος για την αντιμετώπηση στο τηλεφωνικό κέντρο, ντροπή και αίσχος για το ότι μεχρι και σήμερα δεν έχω ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ για την υποθεσή μου ούτε τηλεφωνικά είτε έστω με ενα email αυτοματοποιημένο Σήμερα χάσανε ένα πελάτη.Προτρέπω και εσάς προσοχή σε αγορές σας απο τον εν λόγο κατάστημα
  3. 50άρα είναι.Ο συχρονισμός δεν με ενδιαφέρει.άμα δεις το γράφημα του upload δεν είναι συνεχές.Η γραμμή από max πέφτει στα πατώματα και μένει εκεί για 1-2 δευτερόλεπτα και μετά ανεβάζει πάλι..Στο interleaved δεν το είχα αυτό..Το down είναι μια χαρά σταθερό και με χαμηλό Ping
  4. Καλημέρα! Εχθές έκανα αίτημα για αλλαγή σε fastpath λόγο υψηλών ping σε games.Από τότε το upload μου κάνει αυτά τα κουλά http://prntscr.com/l7dozz Αυτά είναι τα στατιστικά της γραμμής.Ναι ξέρω έχω αισχρό down 😜 αλλά χρειάζομαι το upload http://prntscr.com/l7dp63 Λόγο fastpath αποσταθεροποιήτε το upload ή μπορώ να το δηλώσω ως βλάβη; Ευχαριστώ EDIT μόλις κατάλαβα ότι το έβαλα σε λάθος section..παρακαλώ έναν mod να το μεταφέρει παραπανω
  5. Αν κάνει ένα iphone 5 735..Αυτό το κινητό πόσο πρέπει να κάνει??
  6. Διπύρηνο στα 1.2 με 150ε...καταλαβαίνεις και μόνος σου ότι πρόκειται για τυπογραφικό λάθος.
  7. Πολύ καλύτερη πλέον!άμα προστεθουν και κατηγορίες στις αγγελίες θα είναι super!
  • Δημιουργία νέου...