Προς το περιεχόμενο

spiderling

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    37
  • ΜΕΛΟΣ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

893 προβολές προφίλ

spiderling's Achievements

  1. Στο παρελθόν μου είχε τύχει παρόμοιο πρόβλημα στο twitter (X?) εξαιτίας μιας λίστας του ublock origin, δεν θυμάμαι όμως ποια ήταν. Στο android κράσαρε νομίζω εντελώς ο firefox, στο desktop μόνο το tab.
  2. Δε χρειάζεται επανεγκατάσταση. Από το μενού πας addons (addons manager στο κινητό) - ublock origin και επιλέγεις run in private browsing.
  3. Δηλαδή εξαφανίζεται αν είναι επιλεγμένο το "Show your windows and tabs from last time" ; Εντελώς βλακεία. Πάντα έτσι ήταν ή τώρα το άλλαξαν;
  4. Το "Restore Previous Session"; Αν κάνεις κλικ στο κουμπί του μενού στην άκρη δεξιά δεν είναι η τέταρτη επιλογή από πάνω; Πριν από το zoom - + ;
  5. Ούτε εγώ κατάλαβα σίγουρα ποιο εννοεί ο Xristaras, αλλά υπάρχει και το "Restore Previous Session" (4η επιλογή από πάνω στο χάμπουργκερ), για να επαναφέρεις την προηγούμενη συνεδρία όποτε θέλεις και όχι κάθε φορά που ανοίγεις τον ff. Παλιά νομίζω ήταν στο history, μαζί με την επιλογή "Recently Closed Tabs", που είναι ακόμα εκεί και σου δείχνει τα τελευταία tabs που έκλεισες για να επαναφέρεις όποιο θες. Ίσως να βολεύει και αυτό;
  6. Έψαχνα reviews για android tv boxes και νομίζω κάπου είδα σε ελληνικό φόρουμ, όπου έδιναν και κουπόνια του gearbest, να προτείνουν να παραγγείλεις με registered - > Belgium Post ως σίγουρη και δοκιμασμένη μέθοδο. Έχει δοκιμάσει κανείς από εδώ; Εγώ πάντως δεν έχω δοκιμάσει, και μάλλον δεν πρόκειται να ξαναπαραγγείλω τίποτα σε ελληνική διεύθυνση όσο ακούω για τέτοιες καθυστερήσεις.
  7. Για τα bookmarks μόνα τους, ανοίγεις το profile folder του Firefox που θέλεις (αναζήτηση: %appdata%\Mozilla\Firefox\Profiles\ για να εμφανιστούν όλα τα προφίλ). Εκεί υπάρχει ένας φάκελος "bookmarkbackups" που έχει μέσα συμπιεσμένα αρχεία με τα τελευταία αυτόματα backups με ημερομηνία. Διαλέγεις το πιο πρόσφατο, το αντιγράφεις και το κάνεις import σε καινούργιο προφίλ. Αν για κάποιο λόγο δεν έχει αρκετά πρόσφατο ή θέλεις μαζί και browsing history κλπ, αντιγράφεις το φάκελο "places.sqlite" και αντικαθιστάς με αυτόν τον αντίστοιχο του καινούργιου προφίλ. Αυτά υπό φυσιολογικές συνθήκες, γιατί δεν ξέρουμε τι έπαθε ο browser και δεν ανοίγει, και αν έχουν καταστραφεί πράγματα στο profile folder.
  8. spiderling

    Lidl

    Δεν ξέρω τι γίνεται στο Χαλάνδρι και τον Ταύρο, αλλά το ΑΒ στο Φάρο Ψυχικού που ψωνίζω εγώ έχει με διαφορά τις περισσότερες "κλαρωτές φούστες" από όλα τα sm της περιοχής. Αυτό πάντως δεν φαίνεται να απασχολεί καθόλου τους υπόλοιπους πελάτες. Έχει και προσφορές στα ψυγεία σε τυριά, γάλατα, γιαούρτια, κοτόπουλα κλπ, από 30-50%, ανάλογα μάλλον με το πότε λήγουν.
  9. Είχα την ίδια προσφορά από το chip.de για το Bitdefender IS 2015. Και τότε το ίδιο έδειχνε στην αρχή και απ' ότι θυμάμαι μετά από 2 μήνες ανανεώθηκε μόνο του χωρίς να κάνω τίποτα.
  10. Τέλειο! Βάλε καμιά φωτογραφία που να φαίνεται και η ουρίτσα του!
  11. @phanispal: like για τον Ηράκλειτο.
  12. Αν θέλετε τη γνώμη μου, αυτό που θα κάνουν είναι να στείλουν στον πελάτη ένα μήνυμα στο συνηθισμένο στυλ (λυπούμαστε για τη δυσάρεστη εμπειρία...καταβάλλουμε πάντα τη μεγαλύτερη προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας...είμαστε πάντα στη διάθεσή σας κλπ κλπ) και, αν είναι τυχερός, και μερικές εξάευρες (αν και με το επίπεδο εξυπηρέτησης των ελληνικών καταστημάτων γι' αυτό το τελευταίο δε θα αισιοδοξούσα και ιδιαίτερα). Σε διευθυντή καταστήματος με τον οποίο δεν έχουν άλλα θέματα, άντε να κάνουν μία σύσταση για μεγαλύτερη ψυχραιμία και αποφυγή διαπληκτισμών και προσωπικών διενέξεων με θύματα (πόντων και) προσφορών, όσο παράλογη και να είναι η συμπεριφορά τους. Αυτό που δεν έχουν καταλάβει ούτε οι υπάλληλοι με αντανακλαστικά ψιλικατζή της γειτονιάς, ούτε όσοι προσπαθούν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι, είναι ότι, αν ήθελε κάποιος να αποτρέψει αυτήν την κατάχρηση (για να μην παρεξηγηθούμε, δεν εννοώ τις τρεις - τέσσερις συναλλαγές σε διαφορετικές φάσεις ή τη χρήση δύο καρτών), θα ήταν πιο απλό να παραμετροποιήσει το σύστημα ώστε να δίνει πόντους μόνο σε συγκεκριμένο αριθμό συναλλαγών την ημέρα. Άρα μάλλον δε θέλει. Ακόμα τουλάχιστον, γιατί αν η υστερία εξαπλωθεί κι άλλο, ποτέ δεν ξέρεις. Αν βέβαια το κόστος για τις επιταγές είναι όλο του ΑΒ, όπως πιστεύουν όσοι θεωρούν ότι του κάνουν ζημιά και γι' αυτό αντιδρούν οι εμφανώς μπερδεμένοι υπάλληλοι, θα τους συνέφερε περισσότερο να αλλάξουν τους όρους εξαργύρωσης των επιταγών και να βάλουν ελάχιστη κατανάλωση π.χ.10-12 ευρώ. @history: τη συμπεριφορά των σούπερ μάρκετ δεν υπάρχει λόγος να τη δικαιολογήσει κανείς. Την επιβραβεύουν οι καταναλωτές με τη δική τους. Τι παρατηρώ εγώ τις τελευταίες εβδομάδες; Την εξέλιξη της σχέσης προσφορών και ιδεοψυχαναγκαστικής διαταραχής, από τις ψυχαναγκαστικές αγορές και την ψυχαναγκαστική αποθησαύριση, στην ενίοτε επιθετική διεκδίκηση του δικαιώματος για ατελείωτες επαναλαμβανόμενες βόλτες στα ταμεία. Αν δεν ήξερες ότι είναι απλώς αποτέλεσμα καλού μάρκετινγκ, το έλεγες και psyop.
  13. Δεν είναι λίγο σαν τους κυνηγούς, ή τους ψαράδες; Λένε ιστορίες με τα κατορθώματά τους και ανεβάζουν και φωτογραφίες με τα θηράματα. Αλλά έχω κι εγώ την απορία: Αν η αντίδραση του mod έχει να κάνει με τις αναφορές σε προσπάθεια να "παρακαμφθούν" οι όροι των προσφορών, είναι απολύτως κατανοητή. Ως γνωστόν οι πολυεθνικές δεν πολυσκάνε επειδή κάποιοι τυπώνουν πολλές φορές τα κουπόνια ή χρησιμοποιούν μαζί προσφορές που αναφέρουν ότι δεν συνδυάζονται. Συνήθως δεν κάνουν καν τον κόπο να κάνουν επαλήθευση των λογαριασμών κουπονιών, καρτών κλπ και να τους κλείσουν όταν γίνεται κατάχρηση. Αλλά τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά όταν μιλάμε για δημόσιες παροτρύνσεις σε παράνομη συμπεριφορά. Δεν είμαστε βέβαια στην τηλεόραση, ούτε νομίζω ότι ένα φόρουμ έχει στην Ελλάδα αρκετή δημοσιότητα, αν και ποτέ δεν ξέρεις. Κατά τα άλλα, τι πειράζει να μάθουν για τις προσφορές και όσοι δε διαβάζουν το σχετικό θέμα και να κάνουν "ντου" κι αυτοί; Οι προωθητικές ενέργειες έχουν συγκεκριμένους στόχους και προϋπολογισμούς, αλλά δεν μπορούν πάντα να προβλέψουν με ακρίβεια την ανταπόκριση των καταναλωτών, γι' αυτό και, όπως όλοι γνωρίζουμε, συνοδεύονται από όρους τύπου "μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων", ή τη διατήρηση του δικαιώματος να τροποποιήσουν τη διάρκειά τους. Το "λάθος" είναι σχετική έννοια και κατανοώ την απορία και την ενόχληση πολλών για την αλλαγή των όρων π.χ. στην προσφορά με τις ανέπαφες, και τη "μη πρόβλεψη" της υπερβολικής συμπεριφοράς που προκάλεσε. Αλλά σκεφτείτε λίγο σαν εταιρεία, όχι σαν γκρινιάρηδες καταναλωτές. Έχετε προσέξει πόσες ενέργειες προώθησης καρτών με πολύ καλές προσφορές, αλλά πενιχρά αποτελέσματα, έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα; Οι έλεγχοι κεφαλαίων όμως, και η αναμενόμενη υποχρεωτική χρήση πλαστικού χρήματος δίνουν μία ευκαιρία. Ίσως (ξεκαθαρίζω ότι αυτό είναι υπόθεση, όχι πληροφορία) η MasterCard να κατέληξε σε μια πολύ επιθετική στρατηγική για να ξυπνήσει το ενδιαφέρον. Δεν έβαλε όρους, μας είπε "ό,τι πάρετε 50 πόντοι και την Τετάρτη 100", και εμείς τσιμπήσαμε. Η "ακραία" συμπεριφορά (τα μπουκαλάκια δηλαδή που κάποιοι χτυπούσαν ένα ένα και το χάος στα ταμεία) δούλεψε υπέρ της. Εγώ επί παραδείγματι, και μαζί μου και μια ουρά άλλων 4-5 ατόμων, έμαθα για την προσφορά όταν αναγκάστηκα να στείλω έναν τέτοιον τύπο να ξαναπεριμένει τη σειρά του κάπου αλλού για να μην καθυστερεί τους υπόλοιπους - από τους οποίους ένας έβγαλε την κάρτα του να δει αν είναι ανέπαφη, και μια ηλικιωμένη κυρία ρώτησε να μάθει τι ακριβώς είναι η ανέπαφη κάρτα. Λίγο η διαφήμιση από στόμα σε στόμα, λίγο o ντόρος εδώ, και - μάλλον πολύ - οι τρελοί τζίροι που κάνει το ΑΒ τελευταία με τις εξάευρες (αυτό δεν είναι υπόθεση, έκανα μια μικρή έρευνα στον ελεύθερο χρόνο μου ), ίσως οι στόχοι (πιθανόν ενεργοποιήσεις και εκδόσεις καρτών, τζίρος κλπ) να επιτεύχθηκαν γρηγορότερα του αναμενομένου, και σε συνδυασμό με τη γκρίνια στα καταστήματα, να έφεραν την αλλαγή στους όρους. Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω είναι γιατί κάποιοι αυτό το βλέπουν ως κάτι κακό. Κοινώς: οι εταιρείες θα δώσουν περίπου όσο "τσάμπα" έχουν να δώσουν. Το θέμα είναι ποιοί θα το πάρουν. Θα το κρατάμε μεταξύ μας για να τα πάρουμε λίγα λίγα και στα μουλωχτά όλα εμείς που είμαστε έξυπνοι (μπορούμε δεν μπορούμε να τα ξοδέψουμε), ή θα το διαδώσουμε, εδώ ή στον περίγυρό μας, όπως προτείνει ο ts, με αποτέλεσμα να πάρουν περισσότεροι, αλλά να τελειώσει γρηγορότερα; Τις εταιρείες, παρεμπιπτόντως, τις συμφέρει ξεκάθαρα το δεύτερο. Θα πείτε, οι αλλαγές στους όρους δυσαρέστησαν κάποιους. Και τα άδεια ράφια που αφήνουν πίσω τους αυτοί οι κάποιοι δυσαρέστησαν κάποιους άλλους. Bottom line, όλοι, δυσαρεστημένοι και μη, έτρεξαν ξανά την άλλη μέρα να ψωνίσουν με την καινούργια τους κάρτα, και περισσότερο από την ενόχληση σε λίγο θα θυμούνται το "κέρδος". Και μιλώντας για άδεια ράφια, να γιατί θα έπρεπε να βλέπουμε την έγκαιρη αλλαγή των όρων ως κάτι μάλλον θετικό. Η εναλλακτική είναι τα άδεια ράφια που όχι σπάνια περιμένουν τους Έλληνες καταναλωτές, κάποτε και από την πρώτη μέρα και σχεδόν από το άνοιγμα των καταστημάτων, και που μάταια ελπίζουν να πετύχουν γεμάτα πηγαίνοντας και ξαναπηγαίνοντας καθ' όλη τη διάρκεια της προσφοράς. Ή τα συστήματα που πέφτουν μυστηριωδώς και δε δέχονται κάρτες ή δε βγάζουν τις προσφορές στο ταμείο. Θεωρείτε ότι αυτά δείχνουν μεγαλύτερο σεβασμό στον καταναλωτή; Για να είμαστε δίκαιοι, βρίσκω απολύτως φυσιολογική την αγανάκτηση πολλών από την κακή, επιεικώς ερασιτεχνική (όπως έχει ήδη αναφερθεί) αντιμετώπιση στα καταστήματα, σε όλα τα επίπεδα. Όπου μη ενημερωμένοι και συχνά αγενείς ταμίες λένε ότι τους έρθει στο κεφάλι επειδή δεν ξέρουν τι ισχύει, δε θυμούνται πώς να περάσουν τις προσφορές, βαριούνται γενικά να ασχοληθούν, και λένε ψέματα στους πελάτες για να τους ξεφορτωθούν μια ώρα αρχύτερα (όχι, δεν είναι πάντα επειδή έτσι τους είπαν να λένε. Συμβαίνει αυτό, αλλά όχι στο βαθμό που φαντάζονται οι περισσότεροι). Ενώ κουτοπόνηροι υπεύθυνοι, με νοοτροπία συνοικιακού μπακάλη, νομίζουν ότι κάνουν χάρη στην επιχείρηση κάνοντας ό,τι περνάει από το χέρι τους για να μη δουν οι πελάτες προσφορά, λες και τα λεφτά βγαίνουν από την τσέπη τους (όλα αυτά x10 στα μη εταιρικά καταστήματα). Δικαιολογημένη λοιπόν η ενόχληση, και η απαίτηση όλων μας να πάρουμε της προσφορές με τους όρους που αυτές διαφημίζονται. (Παρενθετικά, μια συμβουλή. Μην ασχολείστε με τις ταμίες. Ζητήστε κατευθείαν όποιον υπάρχει από υποδιευθυντή και πάνω, και αν σας καθυστερήσουν πολύ για τα αυτονόητα, ζητήστε και δωράκι. Στην αρχή θα σας κοιτάνε σαν να είστε εξωγήινοι, αλλά θα συνηθίσουν). Εμένα πάντως αυτή η ιερή αγανάκτηση για τα σούπερ μάρκετ, που δεν τηρούν τους όρους και προσπαθούν να μας στερήσουν τις προσφορές, μου φαίνεται πολύ διασκεδαστική όταν προέρχεται από κάποιους που μόλις κοκορεύονταν για τις δικές τους επιτυχίες στον αγώνα της κατάχρησης των ίδιων όρων. Ουαί υμίν... :-D
  14. Είδατε καλό που κάνουν οι προσφορές στον ανταγωνισμό; Τώρα έχουμε και ανταγωνισμό ανάμεσα σε topic του insomnia! edit: εγώ χαίρομαι που ο φίλος kwgwkou άνοιξε αυτό το topic και όχι ένα απλώς για έκδοση καρτών ή σύγκριση καταστημάτων και το παρακολουθώ με αρκετή προσοχή (αν και προσπαθώ να μην πολυσχολιάζω γιατί τώρα που ξαναβρήκα κανονικό πληκτρολόγιο θα με βάλουν όλοι σε ignore).
  15. Παιδιά, αν σκοπεύετε να ασχοληθείτε σοβαρά με το σπορ των προσφορών και των κουπονιών, πρέπει να μάθετε και τρόπους. Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε, αλλά στις ΗΠΑ που είναι πολύ μπροστά σ'αυτά, υπάρχει ολόκληρο savoir-vivre γύρω από το θέμα. Αν σηκώνει κάποιος όλο το ράφι και τον πετύχει κανείς, αργά ή γρήγορα θα φάει πολύ ξύλο.
  • Δημιουργία νέου...