Προς το περιεχόμενο

Diogr

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    109
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Anavissos & Spata

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.049 προβολές προφίλ

Diogr's Achievements

  1. Μπορείς να το ανοίξεις ΕΦΟΣΟΝ έχεις πληρώσει. Έτσι αν έχεις αποδεικτικό ότι η παραγγελεία δεν είναι σωστή μπορείς να μην αποδεχτείς το δέμα και να σου δώσει πίσω τα λευτά. Να το ανοίξεις πριν πληρώσεις δεν γίνετε. Λάθος διάβασες φίλε μου. Δεν ανοίχτηκε το δέμα χωρίς να πληρωθεί ο Κούριερ. Είναι μέσα στους κανόνες τους ότι όταν πληρωθούν μπορούμε να τους ζητήσουμε να ανοιχτεί το δέμα μπροστά τους και αν βρεθεί ότι δεν είναι σωστή η παραγγελία να δωθεί πίσω στον Κούριερ και να πάρεις πίσω τα λευτά σου. Τώρα όσο για το σχόλιο κάποιον ότι μάλλον είμαι μαγαζί που πάω να κάνω ζημιά σε άλλο μαγαζί, όχι δεν είμαι μαγαζί. Βέβαια πως να το αποδείξω; Δεν ξέρω και δεν με νοιάζει. Ειμαι απλά ένας παθιασμένος gamer και "συλλεκτης" κατα κάποιο τρόπο (μιας και έχω κονσόλες και παιχνίδια απο τότε που ήμουν μικρός, όπως MD, NES, SNES, AMIGA, AMSTRAD, κλπ κλπ) και ποτέ μου δεν μου άρεσε να δυσφιμίζω καταστήματα για μικροπράγματα αλλά αυτό που μου συνέβη με το GameExplorers ειλικρινά με τσάντισε ΤΟΣΟ που ήθελα κάπου να το πω και το είπα, όποιος θέλει το πιστεύει, όποιος θέλει δεν το πιστεύεις. Εγώ έκανα την προειδοποίηση μου, το τι θα κάνει ο κάθε ένας απο δω και πέρα με το εν λόγο κατάστημα είναι δικαίωμα του, Εγώ ξέρω ότι δεν θα τους εμπιστευτώ ποτέ ξανά και δεν θα ψωνήσω ποτέ ξανά. Καλή σας μέρα.
  2. Εγώ δεν μπορώ να το θεωρήσω τίποτα άλλο. "Με τι σκεπτικό; Ότι ο πελάτης θα τους τα χαρίσει και δεν θα κυνηγήσει αυτά που έχει πληρώσει;" Ναι, με αυτό το σκεπτικό. Όπως έγινε και με τον φίλο μου που άνοιξε το πακέτο χωρίς την παρουσία του Κούριερ, πως μπορεί να αποδείξει ότι έλαβε λάθος; Το κατάστημα απλά θα αρνηθεί το λάθος και τέλος. Δες το και απο την άλλη πλευρά όμως. Αν εγώ παραγγείλω 1 παιχνίδι αξίας 50-60 Ευρώ, έρθει κανονικά και μετά πάω και αγοράσω απο κάπιο κατάστημα ένα άλλο αξίας 5-10 Ευρώ (σφραγισμένο) και πάρω τηλεφωνο το κατάστημα που έστειλε το 1ο παιχνίδι και πω ότι μου στείλατε λάθος (για να τους πιάσω κορόιδο), πιστεύεις ότι θα το πιστέψουν ή ότι θα κάνουν αλλάγή; Όχι βέβαια. Διότι ούτε εγώ μπορώ να αποδείξω το λάθος, ούτε αυτοί ότι στείλαν το σωστό. Είναι όπως όχι μόνο με παιχνίδια, αλλά με πολλά πράγματα που πληρώνεις για κάτι και έρχεται κάτι άλλο. Το μόνο που κοιτάει κανείς είναι αν έγινε παραλαβή, αν έγινε, τελείωσε το θέμα εκεί. Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο πέρα απο αυτό. Επίσης, γιατί στο τηλεφώνημα μου πριν τους πω ότι το έχω στείλει πίσω λένε ότι δεν έχει γίνει κανένα λάθος; Επίσης γιατί είπαν ότι είχαν το 2ο παιχνίδι στο μαγαζί τους και περιμένανε και αυτό του κούριερ για να στείλουν και τα 2 και όταν επέμεινα και πήγε φίλος να τα παραλάβει την επόμενη μέρα και τα 2 ή έστω να παραλάβει το 1 που ήταν εκεί δεν είχαν κανένα;;; Σύμφωνα με τα λεγόμενα τους 1 έπρεπε να είναι στο μαγαζί και δεν ήταν κανένα. Άρα ΠΟΤΕ δεν είχαν το παιχνίδι 2 φορές. Άρα αν ήταν σωστό μαγαζί, θα ενημερώνανε ότι δεν έχουν 2 κόπιες και θα με ρωτούσαν αν θέλω μόνο το ένα ή να περιμένω να φέρουν και 2ο. Όπως γίνεται σε πολλά μαγαζιά εξωτερικού που ψωνίζω χρόνια τώρα.
  3. Δυστηχώς δεν θα γίνει τίποτα και με καταγγελεία. Είχα κάνει εγώ και άλλα άτομα παλιότερα για αλλο κατάστημα πρίν κάτι χρόνια αλλά δεν έγινε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. Ακόμα παραμένει εν ενεργεία. Αυτό που μπωρούμε μόνο να κάνουμε είναι να τους δισφυμίζουμε και να ενημερώνουμε όλους τους γνωστούς/φίλους και συμφορουμιτές μας για αυτούς τους απατεώνες.
  4. Θα ήθελα να προειδοποιήσω όλα τα άτομα που ψωνίζουν μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων για το κατάστημα GAME EXPLORERS όταν ψωνίζεις μέσω του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. Θα σας αναφέρω δύο περιστατικά που συνέβησαν ένα σε εμένα και ένα σε ένα φιλαράκι πρόσφατα. Εγώ πριν λίγο καιρό παρήγγειλα από το ηλεκτρονικό κατάστημα του GAME EXPLORERS ένα παιχνίδι αξία 20 Ευρώ σε 2 κόπιες (μία για εμένα και μία για ξάδερφο μου). Έβαλα να μου έρθει με αντικαταβολή και ολοκλήρωσα την παραγγελία. 2 μέρες αργότερα ήρθε ο Κούριερ και μου παραδίδει το δέμα όπου τον πληρώνω 42 Ευρώ που κόστιζαν τα παιχνίδια και η αποστολή. Όπως κάνω σε κάθε παραγγελία μου με Κούριερ ζητάω στον Κούριερ να περιμένει μια στιγμή να ανοίξω το δέμα μπροστά του για να σιγουρευτώ ότι έχω παραλάβει σωστά. Ανοίγοντας το λοιπόν μέσα υπήρχε μόνο μία κόπια του παιχνιδιού που παρήγγειλα. Αμέσως λέω στον Κούριερ ότι έχει γίνει λάθος και ότι έπρεπε να είναι 2. Αυτό μου εξηγεί ότι δεν υπάρχει καμία ένδειξη πουθενά ότι πρόκειται για 1 ή 2 παιχνίδια μέσα στο κουτί, ούτε απόδειξη, ούτε τίποτα. Καλώντας το κατάστημα δεν απάνταγε κανείς (μάλλον δεν είχα ανοίξει ακόμα). Δείχνω λοιπόν στον Κούριερ την απόδειξη που είχα στο email μου για την αγορά ότι πρόκειται για 2 παιχνίδια και όχι για 1, έτσι με αυτή την απόδειξη δέχτηκε να του δώσω πίσω το δέμα και να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Μετά από 2 ώρες έρχομαι σε επικοινωνία με το κατάστημα απαιτώντας να μάθω γιατί είχαν αποστείλει 1 παιχνίδι και όχι 2 (χωρίς να του έχω πει ότι έχω στείλει πίσω το δέμα με τον Κούριερ), στην αρχή μου λέγανε ότι δεν έχουν κάνει κανένα λάθος και ότι είχαν στείλει και τα 2. Μετά όμως όταν τους είπα ότι άνοιξα μπροστά στον Κούριερ το δέμα και βρήκαμε μόνο ένα παιχνίδι και έτσι μπόρεσα να το δώσω πίσω και να πάρω τα λεφτά μου πίσω, ΤΟΤΕ αλλάζουν το παραμύθι τους και λένε «ααα, δίκιο έχετε να το εδώ το άλλο ξεχασμένο» ζητώντας πολλά συγνώμη μου λένε ότι μόλις παραλάβουν και το άλλο από τον Κούριερ θα μου τα στείλουν και τα 2 ξανά. Εγώ του είπα ότι δεν θέλω να τα στείλουν και ότι θα στείλω άτομο σε 2-3 μέρες να έρθει να παραλάβει από εκεί και είπαν ΟΚ. Έτσι 3 μέρες αργότερα πήγε ένα φιλαράκι από εκεί να πάρει τα παιχνίδια εκ μέρους μου και του λένε ότι το ένα παιχνίδι το έχει ακόμα ο Κούριερ και δεν τους το έχει φέρει και ότι το άλλο είναι ακόμα στην κεντρική αποθήκη τους και περιμένουν να έρθει. Άρα δηλαδή ΠΟΤΕ δεν είχανε 2 κόπιες του παιχνιδιού. Ο φίλος μου τώρα (του οποίου το θέμα το έμαθα τώρα όταν του είπα τι έπαθα εγώ και πήγα και τον προειδοποίησα και αυτόν όπως και όλα τα φιλαράκια μου για το μαγαζί αυτό να μην ψωνίσουν ΠΟΤΕ απο το ηλεκτρονικό τους κατάστημα), είχε παραγγείλει και αυτός από το ηλεκτρονικό κατάστημα του GAME EXPLORERS πριν 2-3 μήνες περίπου 2 παιχνίδια, το ένα κόστιζε 22 Ευρώ και το άλλο 45 Ευρώ (περίπου), έκανε την παραγγελία, πλήρωσε μέσω χρεωστική κάρτας και περίμενε τα παιχνίδια. Μετά από 2-3 μέρες τα παιχνίδια ήρθαν σπίτι του και παρέλαβε το δέμα η μητέρα του. Όταν το παιδί ήρθε σπίτι απο την δουλειά και είδε το δέμα χάρηκε που ήρθαν αμέσως. Άνοιξε το δέμα και προς έκπληξη μεγάλη βλέπει ότι μέσα στο δέμα υπήρχε το ένα από τα παιχνίδι που παρήγγειλε, αλλά ήταν 2 κόπιες του ίδιου παιχνιδιού μέσα, δηλαδή αυτό που κόστιζε 22 Ευρώ το παρέλαβε 2 φορές. Ψάχνει και αυτός το δέμα για κάποια απόδειξη, κάποιο τιμολόγιο να δει αν επάνω αναγράφετε το λάθος αυτό αλλά δεν υπήρχε τίποτα, κοιτάζει την απόδειξη της παραγγελίας του στο email του μήπως αυτός είχε κάνει κάτι λάθος αλλά όλλα ήταν σωστά, έτσι καλεί το κατάστημα, τους ενημερώνει για το λάθος, ο υπάλληλος μην γνωρίζοντας τίποτα φωνάζει τον υπεύθυνο, έχοντας τον φίλο μου σε αναμονή 2-3 λεπτά μετά σηκώνει το τηλέφωνο ο υπεύθυνος και ενημερώνει τον φίλο μου ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν κάνει λάθος διότι είχαν μόνο 1 κόπια από το κάθε παιχνίδι και λείπουν και οι 2 κόπιες, άρα λέει στείλανε σωστά. Ο φίλος μου αγανακτισμένος αναγκάστηκε να πάει ως το μαγαζί (το οποίο είναι πολύ μακρυά απο το σπίτι του) για να τους δείξει τις 2 κόπιες του παιχνιδιού. Αλλά πάλι δεν έβγαλε άκρη, δεν δεχόντουσαν το λάθος τους, το κατάστημα επίσης δεν δεχόταν να αλλάξει το ένα παιχνίδι με το άλλο το ακριβότερο (το οποίο και καλά είχαν ξανά φέρει) χωρίς την διαφορά κόστους. Έτσι ο φίλος μου φεύγει αγανακτισμένος απο το κατάστημα και δεν ξανα ψώνισε απο εκεί. Αυτά είχα να πω, από κει και πέρα όποιος θέλει να τους εμπιστευτεί είναι δικαίωμα του.
  5. To αγόρασα απο κατάστημα Γερμανός μόλις τώρα. Σιγά μην έσκαγα με τόσα ανεγκέφαλα άτομα που πιστεύουν ότι μπορούν να πουλήσουν Witcher 3 μεταχειρισμένο 35-40 ευρώ. Ε, μα πια. χε χε χε χε χε
  6. Ένα απο τα πολύ αγαπημένα μου παιχνίδια που είχα παίξει όταν ήμουν μικρός. Αλλά όσο λάτρης και να είμαι των ρέτρο παιχνιδιών δεν νομίζω να με ενδιέφερε να παίξω το re-make. Χίλιες φορές προτιμώ να ξανα παίξω το παλιό και να ξανα ζήσω τις αναμνήσεις όταν το πρωτο έπαιξα παρά να παίζω ένα re-make το οποίο κατα πάσα πιθανότητα για να προσελκήσει νέο κόσμο θα έχουν γίνει διάφορες αλλαγές (που δεν ξέρω και δεν θέλω να μάθω) και να μου χαλάσει την εικόνα του παλιού καλού GK. Αν και το GK2 ήταν για εμένα πολύ καλύτερο μιας και μου άρεσαν πολύ τότε τα παιχνίδια με πραγματικούς ηθοποιούς και το GK ήταν εξίσου καλό για την εποχή του, όσο για το GK3 ας μην μιλήσω καλύτερα για το τι πατάτα ήταν.
  7. Diogr

    Προτάσεις για αγγελίες

    Ναι, αλλά λογικά οι admins με κάθε εγγραφή έχουν την δυνατότητα να δούνε ΙΡ (ναι, θα μου πείτε σιγά μην ασχολούνται ΚΑΙ με αυτό) αλλά έτσι οι διπλοί λογαριασμοί, οι νέοι λογαριασμοί μετά απο διαγραφή, ΒΑΝ, κλπ θα είναι ποιο δύσκολοι να γίνουν. Μετά βέβαια θα έχουν την διέξοδο να πάνε σε κάποιο Ιντερνετ Καφε και να κάνουν το ίδιο πράγμα, αλλά έτσι θα πεδευτύν περισότερο απο το να το κάνουν απο το σπίτι τους. Τι να πω και εγώ δεν ξέρω, απλά λέω την γνώμη μου.
  • Δημιουργία νέου...