Προς το περιεχόμενο

HexStatic

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.881
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    ********
  • Ενδιαφέροντα
    SnowBoarding
  • Απασχόληση
    ********

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

HexStatic's Achievements

  1. HexStatic

    Nexus 5.1

    Me 2 . Ίσα ισα σταμάτησαν τα κουλά και όλα είναι super. Πολύ σταθερό και τέρμα τα προβλήματα από τη μετάβαση kitkat σε lollipop.
  2. HexStatic

    Logitech Mouse GX9

    Άρα μάλλον όντως το βελτιώσανε το scroll function και πλέον υποστηρίζει και middle button?
  3. HexStatic

    Logitech Mouse GX9

    Πρόκειται για το συγκεκριμένο mouse της Logitech http://www.logitech.com/en-roeu/mice-pointers/mice/devices/5092 Η απορία μου είναι η εξής και αν το έχει κανείς αγορασμένο θα το εκτιμούσα πολύ αν μου έλυνε την απορία. Το συγκεκριμένο ποντίκι όπως και το vx nano που έχω έχουνε το εξής function: "Two scroll modes Precise click-to-click scrolling is perfect for weapon selection when you’re gaming. Frictionless, hyper-fast scrolling lets you fly through long Web pages." Το πρόβλημα και η απορία μου είναι για το αν αυτό το ποντίκι υποστηρίζει και το middle click function. Γιατί στο vx nano ενώ μπορείς να αλλάζεις το scrolling όταν θέλεις να πατήσεις την ροδέλα για να την χρησιμοποιείς σαν μεσαίο κουμπί , απλά δεν λειτουργεί. Αρα το mouse πρακτικά, για CAD προγράμματα όπου το middle button κάνει pan, είναι άχρηστο. Και επειδή δεν θέλω να την ξαναπατήσω με το καινούργιο gx9 για αυτό θέλω να μου πει κανείς, αν έχει το συγκεκριμένο ποντίκι αν μπορώ πατώντας την ροδέλα να την χρησιμοποιήσω και σαν middle button. Μίλησα με το customer support της logitech μέσω του chat που έχει , αλλά το άτομο που με εξυπηρετούσε μου έλεγε άλλα τι άλλα της παρασκευής το γάλα. Την μια μου έλεγε οτι δουλεύει σαν το nano, μετά μου έλεγε οτι έχει middle button function και όταν τον ρωτούσα πως ενώ τα 2 ποντίκια έχουνε τον ίδιο μηχανισμό το ένα δε δουλεύει και το άλλο δουλεύει? Και η απάντηση του ήτανε οτι το gx9 είναι πιο καινούργιο.... και όταν τον ρωτούσα αν θα δουλεύει το pan σε cad προγράμματα η απάντηση του ήτανε οτι θα πρέπει να ρωτήσω την εταιρία του προγράμματος για τον αν υποστηρίζει το mouse. Σιγά μη κάθεται η Autodesk και δοκιμάζει τα ποντίκια της logitech ένα ένα για να δει αν είναι compatible η οχι.... Αυτά... περιμένω απαντήσεις σας, η βοήθειά σας είναι πολύτιμη γιατί είναι κρίμα να χαραμίζω 60 ευρώ για ένα ποντίκι που δεν θα μου είναι χρήσιμο στο 100%. Επίσης είμαι ανοικτός σε άλλες προτάσεις για κάποιο άλλο mouse για gaming και για CAD προγράμματα, μέχρι 60 ευρώ.
  4. Ξέχασες και την πίεση που ασκεί το νερό στα τοιχώματα της λίμνης καθώς και την έξτρα αντανάκλαση του ήλιου στην επιφάνεια της λίμνης.Πλάκα μας κάνεις ρε φίλε... πια λάσπη και πράσινα άλογα. Έχεις δει τα βουνά τους πως είναι και τι εγκαταστάσεις έχουνε κάνει? Τί νόμιζες οτι είναι εκει? Λίμνη Πλαστήρα?
  5. Για όσους δεν γνωρίζουν, και για τους είρωνες, η Αυστρία είναι γεμάτη Βουνά. Βουνά = Χιόνια Χιόνια = Νερό Παντού έχουν χτίσει τεχνητά φράγματα, και υδροηλεκτρικά εργοστάσια. Πιο Green από αυτό δε γίνεται. Δεν είναι τυχαία η επιλογή της Αυστρίας.
  6. Η Αγγλία έχει εργοστάσιο της Ford, Vauxal (aka Opel), Nissan πέρα απο τα Jaguar και τα λοιπά αγγλικά. Για toyota δεν έχω ακούσει κάτι.
  7. Daihatsu και τα μυαλά στα κάγκελα. New Terios Rules!!!!
  8. Δέν ξέρω τι έχει γιατί στο σίτε λέει οτι να ναι. (της IDeal)
  9. Ενα καλό ποδήλατο με Carbon σκελετό κάνει κοντα στα 4000-6000 ευρώ. Οπότε αυτο των 500 που λές εσύ προφανώς δεν έχει καμία σχέση και ούτε καν θεωρέιται μέτριο. To hillmaster που λές δεν φοράει ούτε καν μια σωστη σειρα ταχυτητες.Ουτε καν deore LX , που να φορούσε XTR.Εκεί να δείς ποσο θα ανέβαινε το κόστος του. Η αναρτηση του επίσης είναι πολύ μέτρια. Τα δισκόφρενα αν και υδραυλικά, τί δισκόφρενα είναι? Γιατί έχει δισκόφρενα και δισκόφρενα. Δηλαδή μη νομίζεις οτι ενα ποδήλατο με δισκόφρενα υδραυλικα είναι καλύτερο απο ένα αλλο που δεν έχει δισκόφρενα. Το πιο βασικό που είπα πιο πάνω είναι ο σκελετός. Βρές ενα ποδήλατο με σκελετό carbon ή αλουμίνιο 7005, βαλτου μια καλή σειρα απο ταχύτητες (Lx/XT), βάλε ενα καλό πυρούνι μπροστά, πετάλια, καλές ξάντες και το 1000αρικο το έχεις ξοδέψει ανετότατα. Τώρα αν θέλεις απλά να κάνεις την πλάκα σου, όπως λες, να πας καμια βολτούλα και να μην δεις το ποδήλατο σαν άθλημα, τοτε δεν χρειάζεσαι ούτε καν mountain bike.περνεις ενα city bike, και σου είναι και πιο άνετο. Επίσης αν θέλεις να κάνεις την πλάκα σου, δεν χρειάζεσαι δισκόφρενα, εκτός και αν πέρα απο την πλάκα σου θέλεις να κάνεις και μόστρα σε αυτούς που δεν ξέρουν απο ποδήλατο, γιατι αυτοί που ξέρουν θα βάλουν τα γέλια.
  10. 1. Η γεωμετρία ενός ποδηλάτου είναι καθαρά σχετικό θέμα.Άλλους τους βολεύει άλλους όχι. Δεν κάνουμε όλοι το ίδιο ποδήλατο ούτε έχουμε τον ίδιο σωματότυπου. Άρα κάτι απόψεις περί "καλής" και κακής γεωμετρίας δεν έχουνε καμία βάση.Επίσης τα ποδήλατα βγαίνουνε σε μεγέθη. Αν δεν καβαλάτε το σωστό μέγεθος τότε μάλλον δεν σας φταίει η γεωμετρία του ποδηλάτου άλλα το μέγεθός του. Πέρα απο αυτό μετά πρέπει να ρυθμίσουμε σωστά τη σέλα εκεί που πρέπει και όχι εκεί που μας αρέσει. 2. Χωρίς να είμαι βέβαιος έχω την υποψία οτι τα IDEAL δεν είναι ελληνικά. Ελληνικά ειναι τα FIDUSA τα οποία είναι έτη φωτός καλύτερα απο τα IDEAL. Τα IDEAL είναι Ολανδικά και απλώς συναρμολογούνται στην Ελλάδα.(δεν ειμαι σιγουρος αλλα έχω αυτη την εντιπωση.) Επίσης είναι τελείως αδιάφορα ποδήλατα . Ιδικά τα μοντέλα που αναφέρεστε είναι μετρίου επιπέδου.Με τόσες ανώτερες εταιρίες απορώ γιατί έχουμε γεμίσει IDEAL. Μαλλον επειδή είναι τα πιο διαδεδομένα. 3. Αν θέλετε καλό ποδήλατο τότε κοιτάτε για πάνω από 1000 ευρώ τουλάχιστον. Με 300-400 ευρώ παίρνετε κάτι πολύ μέτριο. 4. Τα GT για όσους έχουνε όνειρο να αποκτήσουν δεν είναι τα παλιά καλά αμερικάνικα GT made in usa. Η GT φαλίρισε, την αγόρασε άλλη εταιρία και πλέον σχεδόν ολα τα GΤ είναι taiwan. Απο GT αξίζει μόνο το zaskar το οποίο ανέκαθεν ήτανε στην κορυφή. Αντε και κανένα Avalance αν και τα μαμίσανε τα avalance σε σχέση με τα παλίοτερα μοντέλα. Αλλες καλές εταιρίες είναι Cannondale (Προσωπικά πιστεύω οτι ειναι η καλύτερη), Trek, Spesialized (έχει ανέβει παρα πολύ τα τελευταία χρόνια) SCOTT, KLEIN, κτλ κτλ 5. Τα ποδήλατα δεν είναι αυτοκίνητα για να έχουνε πλούσιο εξοπλισμό. Όλα έχουνε ρόδες, πετάλια, αλυσίδα, ταχύτητες, τιμόνι, και μερικά ανάρτηση. Αυτό που πρέπει να κοιτάτε και είναι το πιο βασικό είναι ο σκελετός, το βάρος, και αν η ταχύτητες που φοράει είναι καλής σειράς. Και αν φοράει ανάρτηση πια είναι αυτή και αν αξίζει να τα λεφτά της.
  11. το μηχανικό είναι απλά έξτρα βάρος. Ισα ισα το VBreak έχει κλάσης καλύτερη απόδοση από ένα μηχανικό δισκόφρενο.Εφόσον βέβαια συνοδεύεται και από την ανάλογη μανέτα.Αλλιώς χάνει πολύ από την απόδοση του. Το μοναδικό σημείο στο οποίο υπερτερεί το δισκόφρενο γενικότερα είτε είναι υδραυλικό είτε όχι, είναι στο θέμα της ακτινολόγισης της ρόδας. Αν είσαι από αυτούς που κοπανάνε τα ποδήλατα τους και τετραγωνίζουν τον κύκλο (δηλαδή μαμάνε την ρόδα και της αλλάζουνε τα φώτα ) τότε με το δισκόφρενο θα εξακολουθείς να έχεις φρένο. Με το Vbreak πάλι θα έχεις φρένο αλλά η ρόδα σου όντας μαμιμένη θα ακουμπάει στα τακάκια του φρένου, κάτι το οποίο θα σε ταλαιπωρεί και θα μαμάει και τα τακάκια σου χωρίς λόγο. Άλλο ένα σημείο που υπερτερεί το δισκόφρενο είναι στη πολύ λάσπη και νερό (αν διασχίζεις ποτάμια ) όπου σε αυτές τις περιπτώσεις έχει μια ελάχιστα πιο άμεση ανταπόκριση στο φρένο. Αν σκέφτεσαι για μηχανικά δισκόφρενα τσάμπα λεφτά θα ξοδέψεις, και τσάμπα βάρος θα προσθέσεις στο ποδήλατο σου, Καλύτερα Vbreaks . Αν σκέφτεσαι για υδραυλικά τότε μαζί σου, απλά το service τους είναι φασαρία μεγάλη.(εξαερώσεις και τρέχα γύρευε) Αν είσαι hobbystas τότε δεν θα δεις καμία διαφορά παρά μόνο στο πορτοφόλι σου και στη μόστρα. Έτρεχα σε αγώνες ΜΤΒ ως αθλητής και ακόμα κάνω ποδήλατο και είμαι με VBreaks εδώ και πολλά χρόνια και δεν σκέφτομαι καν να μπω στη διαδικασία να τα αλλάξω γιατί δεν αξίζει τον κόπο και δεν χρειάζεται. Ισα ισα πρόσφατα χτύπησα XTR μανέτες για τα Vbreaks μου και αξίζουν μέχρι και το τελευταίο ευρώ τους. Αν κάποια στιγμή το γυρίσω στο Downhill ναι τότε θα ήθελα το ποδήλατό μου να έχει υδραυλικά δισκόφρενα. Αλλιώς είναι ποζεριλίκι. Απλά μην συνχαίουμε τα κανονικά Vbreaks με τις διάφορες μόυφες και μαιμουδες που κυκλοφορουν στο εμπόριο. Βάλε shimano Vbreaks LX/XT/XTR σειρά και έλα να μου πείς μετά αν φρενάρει καλά ή οχι.
  12. Τα VBrakes αν τα έχεις ρυθμίσει σωστά και αν έχεις και μανέτες για VBrakes ούτε στη ρόδα ακουμπάνε ούτε κανένα πρόβλημα έχουνε. Στη λάσπη και στο νερό όντως μειονεκτούνε αλλά μέχρι το 1ο φρενάρισμα οπού καθαρίζουνε και μετά πίανουνε μια χαρά.Ιδικά άν έχεις βάλει καλό τακάκι δεν έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα. Το καπάκι δεν είναι πρόβλημα , τη θεωρία οτι το Vbreak σε φέρνει καπάκι ενω το δισκόφρενο δεν το κάνει δεν ξέρω που την ακούσατε. Και φαντάζομαι οτι αναφέρεστε σε υδραυλικά δισκόφρενα, γιατι τα δισκόφρενα με ντίζα είναι τελείως μάπα.
  13. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?
  14. ακόμα μια μουφα της άπλ . όπως και το άιφον. λες και αν βάζανε μεγαλύτερο σκληρό θα αυξανόταν το βάρος η το μέγεθός του, λες και αν βάζανε καλύτερό cpu θα αυξανόταν το βάρος η το μέγεθός του, λες και αν βάζανε περισσότερη ραμ θα αυξανόταν το βάρος η το μέγεθός του, κτλ κτλ.
  • Δημιουργία νέου...