Dj_kourampies
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
488 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σχετικά με Dj_kourampies
- Ημερομηνία γέννησης 05/03/1987
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τοποθεσία
Πάτρα
ΑΛΛΑ
-
Τοποθεσία
Πάτρα
Πρόσφατες Επισκέψεις
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
Dj_kourampies's Achievements
-
Έχουν ξεπεράσει κάθε όριο. Αν έχεις επιχείρηση δηλαδή ουσιαστικά δεν έχεις δωρεάν μεταφορικά, και αν αναγκάζεσαι να επιλέγεις άκυρα skroutz point επειδή τα κοντινά είναι γεμάτα (και κάνεις και τον courier τρέχοντας στου διαόλου τη μάνα να τα πάρεις) πάλι χάνεις τα μεταφορικά. Τα ίδια αν είναι δύο άτομα σε ένα σπίτι και θέλει ο καθένας τα πακέτα του στο όνομα του.
-
Δεν καταλαβαίνω από που κι ως που να έχει ανάμιξη ο επόμενος που δεν έχει ίδια τιμή. Τη διαφορά θα έπρεπε να τη καλύπτει το σκρουτζ, ή το κατάστημα με τη λάθος διαθεσιμότητα, ούτε ο πελάτης φταίει ούτε κάποιο άσχετο κατάστημα.
-
Ε ποιος άλλος. Εγγύηση απάτης. Τους άφησα 10 μέρες ούτε άλλο sms δεν έστειλαν. Τελικά παρέλαβα εγώ αφού πέρναγα από εκεί κοντά, λυπήθηκα το κατάστημα που είχε και καλή τιμή.
-
Fiat 500 , Λίγο νερό στο ψυγείο , πάθαμε ζημια?
Dj_kourampies απάντησε σε θέμα του ZELDA στο Auto & Moto
Αυτό το έχω και εγώ απορία. Φαντάζομαι οποιοδήποτε νερό κάτω από κάποιο φυσιολογικό όριο αλάτων και λάσπης είναι ανεκτό, λογικά στα εργοστάσια θα φιλτράρονται και θα έχουν εγγυημένα κάποιες προδιαγραφές. -
Fiat 500 , Λίγο νερό στο ψυγείο , πάθαμε ζημια?
Dj_kourampies απάντησε σε θέμα του ZELDA στο Auto & Moto
Πίστευα ότι δεν έχει σημασία εφόσον είναι ίδιες οι προδιαγραφές, αλλά σε group fiat αφού έπαθα, λέω αποκλειστικά και μόνο paraflu up PETRONAS. -
Fiat 500 , Λίγο νερό στο ψυγείο , πάθαμε ζημια?
Dj_kourampies απάντησε σε θέμα του ZELDA στο Auto & Moto
Είναι όντως οδηγία. Θεωρητικά με το σωστό paraflu up (κόκκινο σε όλα πλέον) και αλλαγές στην 3ετια προλαμβάνονται τα άλατα. -
Fiat 500 , Λίγο νερό στο ψυγείο , πάθαμε ζημια?
Dj_kourampies απάντησε σε θέμα του ZELDA στο Auto & Moto
Απόλυτα. Είναι επικαιροποιημένη οδηγία σε όλα τα εξουσιοδοτημένα service fiat εδώ και αρκετά χρόνια. Σε μανούαλ αυτοκινήτων και στο ίδιο το αντιψυκτικό μπορεί να λέει άλλα, καθώς δε χρησιμοποιείται μόνο σε επιβατικά Fiat. -
Fiat 500 , Λίγο νερό στο ψυγείο , πάθαμε ζημια?
Dj_kourampies απάντησε σε θέμα του ZELDA στο Auto & Moto
Εσύ τσεκαρεις καθημερινά λάδια και νερό δηλαδή; -
Ο Dj_kourampies ξεκίνησε να ακολουθεί τον Fiat 500 , Λίγο νερό στο ψυγείο , πάθαμε ζημια?
-
Fiat 500 , Λίγο νερό στο ψυγείο , πάθαμε ζημια?
Dj_kourampies απάντησε σε θέμα του ZELDA στο Auto & Moto
Λίγο κάτω από 5 λίτρα χωράει αν είναι 1.2. Σε ψυγείο με διαρροή βάζουμε νερό βρύσης μέχρι να βρεθεί η διαρροή, δεν έκανες κάτι λάθος. Δεν προλαβαίνει να γίνει ζημιά σε λίγες μέρες. Εδώ και χρόνια η οδηγία της Fiat είναι ποτέ απεσταγμένο νερό λόγω ηλεκτρόλυσης, μόνο Paraflu Up Petronas 50-50 με νερό βρύσης. Και που το φούλαρες δεν τρέχει κάτι, είτε από τη διαρροή είτε από το καπάκι του παγουριού θα εξατμιστεί. Αν είναι διαρροή στο κανονικό ψυγείο θα δεις ότι αφήνει νερά όταν το σβήνεις. Το 500 αν είναι 1.2 έχει συχνά θέμα με τα κολάρα του καλοριφέρ, φαίνονται εύκολα δεξιά όπως κοιτάς το μηχανοστάσιο. Φθηνό ανταλλακτικό και εύκολη σχετικά εργασία, μαζί με γνήσιο παραφλού και εργασία δε νομίζω να περάσεις κατά πολύ το 100ρικο. Σε όλα τα αυτοκίνητα το καλοριφέρ δουλεύει πάντα, δεν έχει καμία σημασία αν έχει κλίμα, χειροκίνητο ac ή και τίποτα. Αυτό που κάνεις με το clima ή τη χειροκίνητη ρύθμιση είναι να δρομολογείς τον αέρα να περνάει από το ψυγειάκι του καλοριφέρ. Αν υπάρχει διαρροή στο ψυγειάκι καλοριφέρ η σε κάποιο κολλάρο θα χάνεις πάντα νερά. -
Για πρώτη φορά μου έστειλαν αγορά μέσω Skroutz (Plus) με γενική. Τη διεύθυνση μου την εξυπηρετεί το κατάστημα ΠΑΤΡΑ το οποίο ποτέ, χωρίς καμία εξαίρεση, δεν παραδίδει. Εικονική κατανομή σε κούριερ, και άγνωστος παραλήπτης το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Φυσικά υπάρχουν κάμερες και άνθρωποι στο σπίτι, δεν περνάει ούτε απέξω διανομέας. Οι υπάλληλοι παραδέχονται ευθέως ότι αυτό τους έχουν πει να κάνουν (γνωστός απατεώνας με μεγάλη ιστορία σε διάφορους κλάδους ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου καταστήματος), και όντως αν πάρεις τηλέφωνο και τσακωθείς το επόμενο πρωί εμφανίζεται ο κούριερ, ο οποίος ξέρει ακριβώς που είναι το σπίτι και μπαίνει με το αυτοκίνητο μέσα. Συνοψίζοντας, δεν έχω διάθεση ούτε να πάρω τηλέφωνο ούτε να πάω να παραλάβω στη Γενική. Ένας από τους λόγους που χρησιμοποιώ το Skroutz είναι η άριστη λειτουργία της ACS στη διεύθυνση μου και η αποφυγή της Γενικής. Στο skroutz δε βρήκα κάτι στο chatbot για να επικοινωνήσουν αυτοί με τη Γενική, ούτε φόρμα επικοινωνίας για να τους περιγράψω ακριβώς τι γίνεται. Να πάρω τηλ και να περιμένω για να ακούσω απαντήσεις κονσέρβα πάλι δε το ψήνω. Τι κάνουμε πέρα από το να αφήσω να λήξει η παραγγελία και να το στείλουν πίσω το οποίο δεν είναι ικανοποιητική λύση, καθώς και το προϊόν θέλω και δε μου φταίει το κατάστημα;
-
Εμφανίστηκε πάλι το προϊόν στα ίδια καταστήματα στην ίδια τιμή. Ξαναπαρήγγειλα και περιμένω να δω τι θα γίνει.
-
Επίσης σε άλλη μια παραγγελία με άμεση διαθεσιμότητα καθυστέρησαν 26 μέρες. Κάθε μέρα παράδοση αναμένεται σήμερα ενώ παράλληλα αναμένεται παραλαβή από το κατάστημα (το οποίο ήταν σε άλλη πόλη). Πάλι ούτε κουπόνι ούτε κάποιο σχόλιο.
-
Παρήγγειλα προϊόν που φαινόταν άμεσα διαθέσιμο σε 5 τουλάχιστον καταστήματα για αγορά μέσω Σκρουτζ. Αυτός που επέλεξα ακύρωσε, είπαν ότι θα το στείλει άλλος και τελικά ακύρωσαν τη παραγγελία λέγοντας ότι δεν υπάρχει κανένας στο αντικαταστάτης στο εύρος τιμής. Εξαφανίστηκαν όλα τα άλλα καταστήματα από το προϊόν, έμεινε ένας εκτός Σκρουτζ. Ούτε συγνώμη ούτε κουπόνι ούτε τίποτα. Κάθε πέρυσι και καλύτερα.
-
Πάνω από 5 ήταν μέχρι καμιά 5ετία, με την αύξηση του ανταγωνισμού κατέβηκαν οι περισσότεροι στα 4-5, και τώρα με το box και το skroutz plus έπεσαν κάτω από αυτά τα νούμερα.
-
Μην είσαι σίγουρος ότι συνεργάζονται. Ένα από τα πρώτα που μπήκαν στη Πάτρα είναι στο βενζινάδικο που πάω (πάντα μεταμεσονύκτιες ώρες). Ρώτησα τον υπάλληλο που είναι και πως δουλεύει και η απάντηση ήταν "σπάστο αν δε βγάζεις άκρη, δε το πιάνουν οι δικές μας κάμερες" 😛