χθες το πρωι , πρόβλημα σε φορητό dell , σπασμένο πλαστικό στο βύσμα της τροφοδοσίας.Πήγα στα multirama, εκεί είχε γίνει η αγορά και μου είπαν να το δουν οι τεχνικοί τους, αν και πως και τι και γιατί.Δεν τον άφησα το φορητό, πήρα τηλέφωνο στην dell , μέσα σε 1 ώρα με είχαν ενημερώσει ότι το καλύπτει η εγγύηση , είχαν ειδοποιήσει courier και σήμερα το πρωι το παρέλαβαν.Με ένα τηλεφώνημα 3 λεπτών είχε βρεθεί λύση. Η ώρα της αλλαγής του φορητού πλησιάζει και πλέον ξέρω τι θα επιλέξω. Ακόμα ένα ΜΠΡΑΒΟ στην DELL