Προς το περιεχόμενο

TH_boy_20

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    386
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με TH_boy_20

  • Ημερομηνία γέννησης 29/10/1984

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Στον κοσμο μου
  • Ενδιαφέροντα
    Να βριζω τον Vyntra!
  • Απασχόληση
    Hooligan

Πρόσφατες Επισκέψεις

4.237 προβολές προφίλ

TH_boy_20's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά
  • 1 χρόνο Insomniac
  • 5 χρόνια Insomniac
  • 10 χρόνια Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

27

Φήμη

  1. Προσωπικά η όλη κατάσταση ξεκινάει απο την Sony αλλα καταλήγει στα καταστήματα οκ, δεν θα τους κρεμάσουμε ,πολύ απλά έπεσαν έξω στις προβλέψεις τους, απολύτως κατανοητό. Το πρόβλημα για μένα είναι η αντιμετώπιση των καταστημάτων ,πρώτα απ΄όλα έπρεπε να προστατεύσουν την εικόνα τους, δείχνοντας επαγγελματισμό! Βλέπεις ότι ένας προμηθευτής σου σε έχει αδυνατεί να προμηθεύσει εγκαίρως επαρκή ποσότητα ,δεν σε ενημερώνει σχετικά με τις διαθέσιμες ποσότητες.. τότε πρέπει να κρατήσεις τις απαραίτητες αποστάσεις και να ενημερώσεις ειλικρινά τους πελάτες σου για το τι συμβαίνει... Με το να μην το κάνεις αλλά και με το να εφαρμόζεις την πρακτική της ανοιχτής κάνουλας γίνεσαι απλά συνυπεύθυνος και πολύ λογικό να δέχεσαι την κατακραυγή του κόσμου! Δεν με πειράζει η έλλειψή διαθεσιμότητας αλλά η έλλειψη επικοινωνίας από το κατάστημα και η ανειλικρινής του στάση!
  2. Προ παραγγελία από Κωτσόβολο αρχές Νοεμβρίου...λέω κάτσε να πάρω τηλ να δω τι παίζει... Τους λέω μπορώ να κάνω παραγγελία σε PS5 τηλεφωνικά; Βεβαίως!!! μου απαντάνε απλά θα αργήσει! Δλδ πότε θα έρθει; Τέλος Φλέβάρη! Δλδ οι προ παραγγελίες που έχουν γίνει πριν από μένα θα έχουν εξυπηρετηθεί μέχρι τότε; Μάλλον...μάλλον... ναι! Ότι να'ναι.... Δλδ κάνω προπαραγγελία για να πάρω κάτι πριν απ'ολους και τελικά θα παραλάβω μαζί με αυτόν που παραγγέλνει τώρα! Τελίκα τους λέω ότι έχω κάνει ήδη Προ παραγγελία και τους ρωτάω εφόσον έχει εξαντληθεί και δεν δέχονται παραγγελίες online γιατί δέχονται τηλεφωνικά.... Καμία απάντηση...μου λέει ότι τηρείται σειρά προτεραιότητας.... Δλδ έχουν χάσει την μπάλα και συνεχίζουν και φορτώνουν παραγγελίες... Κάπου εκεί τα παίρνω στο κρανίο και κάνω ακύρωση παραγγελίας με το σοόυ να συνεχίζεται λέγοντας μου ποια παραγγελία να ακυρώσουμε διότι βλέπω άλλες 2!! Της λέω ρε κοπελιά τι 2 δεν έχω κάνει άλλη παραγγελία...με τα πολλά έβγαλα άκρη αν και προβλέπω εξίσου ταλαιπωρία μέχρι να πάρω πίσω το ποσό που έχω πληρώσει εξ ολοκλήρου... Συγνώμη αλλά τέτοιον ερασιτεχνισμό δεν μπορώ να τον δεχτώ και προτιμώ να περιμένω μέχρι και το καλοκαίρι να πάω σαν κύριος από το κατάστημα να το πάρω όπως πρέπει... Τα λεφτά μας πρέπει να πηγαίνουν σε καταστήματα που το αξίζουν!! Κάλεσα σε άλλο γνωστό κατάστημα για να δω εάν δέχονται τηλ. παραγγελίες και σε αυτούς δεν γίνεται... Τα συμπεράσματα δικά σας...
  3. όντως τώρα;... ο κωτσόβολος συνεχίζει να δέχεται τηλεφωνικές παραγγελίες;
  4. εν τω μεταξύ όταν παίρνεις τηλέφωνο τον Κωτσόβολο, σου αναφέρει ότι όλοι οι εκπρώσόποι είναι απασχολημένοι δοκιμάστε να καλέσετε αργότερα. Ούτε δυνατότητα αναμονής ούτε να αφήσεις τα στοιχεία σου για να σε καλέσουν αργότερα( καλά αυτό δεν το περίμενα καν!!) Δεν τό ξέρα να προσπάθω κάθε ένα λέπτο μπας και πετύχω γραμμή. Δλδ και ακύρωση να θέλεις να κάνεις δεν μπορείς...
  5. Στην smart tv μου ( sony w8) πάντως δεν παίζει hd τις ταινιες του netflix ...ξέρει κάποιος τι παιζει;
  6. TH_boy_20

    PlayStation 4 Topic v1 [PS4]

    πάντως ρε παιδιά το να αγοράσει κάποιος νωρίς την κονσόλα έχει και κάποιο σημαντικό πλεονέκτημα! Το ps3 μόλις βγήκε είχε πολύ καλή κατασκευή και αργότερα για μείωση του κόστους τα εξαρτήματα που χρησιμοποιώντουσαν ήταν σαφώς κατώτερης ποιότητας.
  7. last of us με διαφορά για μένα!
  8. TH_boy_20

    παράπονο στην Nova

    H απάντηση της Nova είναι πραγματικά αστεία, γιαυτό και δεν μπήκα καν στον κόπο να την σχολιάσω.. Η επιχειρηματολογία τους "μπάζει νερά"!!!
  9. στους ρυθμούς της χθεσινής συναυλίας... http://www.youtube.com/watch?v=G62nAUnYdt0
  10. METAL GEAR SOLID 1 με διαφορά, ένα παιχνίδι γεμάτο συναισθήματα!!
  11. για σήμερα προτείνω ΝΟΡΓΟΥΙΤΣ - ΤΣΕΛΣΙ : under 2,5 έξω πληρώνει στο 1,95
  12. http://www.youtube.com/watch?v=qQXP6TDtW0w
  13. TH_boy_20

    FIFA 14 [Έκδοση για Consoles]

    εγώ γιατί το βλέπω πολύ διαφορετικό από το περσινό? οκ,δεν λέω μπορεί να μην έχει κάτι το revolution αλλά έχει προσθήκες! το pureshot είναι πολύ καλή προσθήκη!
  14. TH_boy_20

    παράπονο στην Nova

    Απάντηση Nova.... Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία που είχατε μαζί μας. Απαντώντας στο μήνυμά σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι ορισμένοι από τους αγώνες των ομάδων θα μεταδίδονται από το κανάλι Novasports 1. Συγκεκριμένα: - Κάθε Σάββατο ο αγώνας των 19:15 - Κάθε Κυριακή μέσω της εκπομπής ‘’Παίζουμε Ελλάδα’’ θα μεταδίδονται οι αγώνες που διεξάγονται στις 19:15 και τον αγώνα των 21:30 - Κάθε Δευτέρα ο αγώνας των 21:30. Τα play offs είναι ένα αθλητικό γεγονός και πρόσφατα η εταιρεία μας προχώρησε σε συμφωνία για να μεταδίδεται από τα κανάλια Novasports. Ο αγώνας ΠΑΟΚ ΣΑΛΚΕ μεταδόθηκε από το Novasports 2 γιατί ήταν το μόνο διαθέσιμο κανάλι στο οποίο θα μπορούσε να μεταδοθεί ο συγκεκριμένος αγώνας. Τέλος θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι όλοι μας οι πελάτες, ανεξάρτητα από το ποσό της μηνιαίας συνδρομής που καταβάλουν και το πακέτο καναλιών που έχουν επιλέξει, είναι σημαντικοί για την εταιρεία μας και σε καμία περίπτωση δεν τους διαχωρίζουμε σε «μικρούς» και «μεγάλους». Για το λόγο αυτό όταν σας είχε γίνει επικοινωνία, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για τα καινούρια μας πακέτα Nova 3 Play, όπου σας είχε προταθεί και η δυνατότητα αλλαγής πακέτου αντί για όλα τα Novacinema που επιλέξατε, να έχετε όλα τα Novasports κανάλια στο πακέτο σας. Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία και διευκρίνιση, είτε μέσω της ιστοσελίδας μας (www.forthnetgroup.gr) είτε τηλεφωνικά στο 18345. Με εκτίμηση, Μ.K H απάντηση μου... Αγαπητή κ. Κ. Σας ευχαριστώ για την απάντηση καθώς και για τον χρόνο που μου αφιερώσατε. Πάνω απ'όλα χαίρομαι διότι αποδεικνύεται ότι το τμήμα εξυπηρέτησης της forthnet/Nova φαίνεται να λειτουργεί και σε "ηλεκτρονική" μορφή και δεν περιορίζεται μόνο τηλεφωνικά. Ομολογώ ότι η απάντηση σας εν μέρη μου αποσαφήνισε κάποια πράγματα, ωστόσο δεν θα την χαρακτήριζα ιδιαίτερα ουσιώδη, το πλήθος των ερωτημάτων μου δεν καλύπτεται ικανοποιητικά. Θα μου επιτρέψετε να συνεχίσω την αλληλογραφία μαζί σας προσπαθώντας να γίνω πιο σαφής. Η επιλογή μου στο πακέτο christmas offer ( με το κανάλι ΝS1) έγινε συνειδητά θέλοντας να εκμεταλλευτώ το πακέτο start pack + 1 αθλητικού καναλιού. Ουδέποτε απαίτησα, ούτε είχα την εντύπωση ότι αυτή η επιλογή θα πρέπει να καλύπτει το σύνολο, όπως επίσης όλους τους σημαντικότερους αγώνες της χρονιάς. Η επιλογή μου σχετικά με την νέα προσφορά του πακέτου 3play ήταν και πάλι συνειδητή και έγινε για 3 λόγους. α. Δεν είμαι ιδιαίτερα ποδοσφαιρόφιλός ( κτλ κτλ) και οι ελάχιστες ανάγκες μου πίστευα ότι θα καλύπτονταν μόνο και μόνο από το NS1. β. Επιλέγοντας το full sport pack δεν θα είχα την δυνατότητα να επιλέξω επιπλέον κανάλι ΝCINEMA. Με βάση τα παραπάνω καταλαβαίνεται ότι η επιλογή όλα τα NOVACINEMA +NS1 (δεδομένου του α. ) είναι καλύτερη από το να έχω μόνο τα ΝSPORTS κανάλια. γ. Ακόμα δε και ποδοσφαιρόφιλός να ήμουν θεωρώ ότι τα 10 ευρώ επιπλέον δεν θα άξιζαν για το πρόγραμμα που παρέχεται (να σας υπενθυμίσω ότι φέτος έχετε χάσει τα περισσότερα πρωταθλήματα..). αύτο βέβαια είναι ένα άλλο κεφάλαιο στο οποίο δεν θα ήθελα να επεκταθώ. Βέβαια και η τωρινή μου επιλογή δεν βλέπω να είναι επικερδής τα 10 ευρώ δεν αξίζουν για τις αδικαιολόγητες επαναλήψεις στα προγράμματα novacinema (κεφάλαιο Νο 2). Εν κατακλείδι θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι το ύφος της απάντησης σας θα πρέπει να ήταν απολογητικό. Δλδ το λάθος ήταν δικό μου που ενώ μου κάνατε την προσφορά δεν επέλεξα σωστά?? ¨Ομολογώ ότι δεν σας καταλαβαίνω.... Εν συνεχεία αναφέρετε τα εξής... "Τα play offs είναι ένα αθλητικό γεγονός και πρόσφατα η εταιρεία μας προχώρησε σε συμφωνία για να μεταδίδεται από τα κανάλια Novasports. Ο αγώνας ΠΑΟΚ ΣΑΛΚΕ μεταδόθηκε από το Novasports 2 γιατί ήταν το μόνο διαθέσιμο κανάλι στο οποίο θα μπορούσε να μεταδοθεί ο συγκεκριμένος αγώνας." Συμφωνώ ότι τα playoffs μεταδίδονται από τα κανάλια novasports. Ο αγώνας ΠΑΟΚ-ΣΑΛΚΕ ήταν και αυτός αγώνας playoff ωστόσο επιλέξατε να μας δείξετε τον αγώνα ARSENAL-FENER (αγώνας playoff επίσης...) Εφόσον εξαρχής επιλέξατε να δείξετε τον αγώνα ARSENAL-FENER στο ΝS1 τότε σαφώς και τα επόμενα ελεύθερα για την μετάδοση του ΠΑΟΚ ΣΑΛΚΕ είναι τα NS2/NS3/NS4/NS5/NS6/NS7. Η ερώτηση είναι απλή γιατί δεν μεταδώσατε τον αγώνα στο NS1? και καταλήγω στο αρχικό ερώτημα.... θα ήθελα να ξέρω το κριτήριο επιλογής των αγώνων στο εκάστοτε κανάλι. Σας διαβεβαιώνω ότι παρόλο που δεν είναι ιδιαιτέρα ποδοσφαιρόφιλός αντιλαμβάνομαι πολύ εύκολα τις "τρίπλες" ..... Επίσης θα ήθελα και μια τοποθέτηση στα παρακάτω σκοπίμως?? αγνοήσατε ..... " Επικοινωνώ ξανά, επιλέγοντας menu το οποίο ενδεχομένως να μην μπορεί να καλύψει το πλήθος των ερωτημάτων μου. Καταλήγω σε εκπρόσωπο σας στο οποίο απολογούμαι για το "τέχνασμα" και τον ρωτάω μήπως θα μπορούσε να με εξυπηρετήσει αυτός. Σας βεβαιώνω ότι ο εκπρόσωπος σας είχε όλη την διάθεση να με ακούσει και κατέληξε στο ότι είχα απόλυτο δίκιο. Δεν ξέρω αν κατέληξε σε αυτό νιώθοντας συμπόνοια είτε απλά ήταν μια καθοδηγούμενη γραμμή. Σαφώς και δεν με ικανοποίησε η απάντηση του ,σίγουρα δεν έδωσε απάντηση στο ερώτημα μου. Το εξοργιστικό της υπόθεσης ήταν η συνέχεια....του ανέφερα ότι ήθελα κάτι περισσότερο... και μου είπε ότι θα με παρέπεμπε σε αρμόδιο συνάδελφο. Την συνέχεια την φαντάζεστε..." Εν αναμονή της απάντησης σας, Με εκτίμηση, Εκ νέου απάντηση της Nova Αγαπητέ κύριε Ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο που αφιερώσατε στην επικοινωνία σας μαζί μας. Όσον αφορά το μήνυμά σας, θα θέλαμε να σας αναφέρουμε ότι το σύνολο του αθλητικού μας προγράμματος, διαμοιράζεται στα κανάλια NovaSports δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στον προγραμματισμό καναλιών με δυνατότητα προβολής σε υψηλή ευκρίνεια, όπως είναι και το NovaSports1, του οποίου είσαστε συνδρομητής. Σημειώστε ότι οι αγώνες και οι λοιπές διοργανώσεις, διαμοιράζονται ανάλογα με την ποιότητα μετάδοσης, αλλά και την κρίση της δημοσιογραφικής μας ομάδας, που λαμβάνει υπ’ όψη το σύνολο αλλά και τη διαφορετικότητα προτιμήσεων των φιλάθλων συνδρομητών μας. Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια και οι παρατηρήσεις σας έχουν ήδη προωθηθεί σε αρμόδιο τμήμα, προκειμένου να αξιολογηθούν, με σκοπό τη συνεχή βελτίωση και ανάπτυξη των υπηρεσιών μας. Τέλος, σε περίπτωση που κατά την επικοινωνία σας στο τηλεφωνικό μας κέντρο προκύψει ζήτημα εκτός ελέγχου του τμήματος με το οποίο έχετε συνδεθεί, για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση και εφόσον κριθεί απαραίτητο, γίνεται προώθηση της επικοινωνίας σε αρμόδιο τμήμα με σκοπό την καλύτερη δυνατή ενημέρωσή σας. Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση, είτε μέσω της ιστοσελίδας μας (www.forthnetgroup.gr), είτε τηλεφωνικά στο 13831. Με εκτίμηση, Βαγγέλης Μασ. FORTHNETGROUP ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ Διεύθυνση Πωλήσεων Ιδιωτών
  • Δημιουργία νέου...