Ο κόσμος που οραματίζεται ο Elon Musk, με αιωρούμενα σούπερ τρένα που “πετούν” μέσα σε σωλήνες, από ότι φαίνεται έχει ξεκινήσει να παίρνει σάρκα και οστά.

Πρόσφατα, η Hyperloop Technologies άλλαξε το όνομα της σε Hyperloop One, ώστε να ξεχωρίζει από την ανταγωνίστρια εταιρεία Hyperloop Transportation Technologies (HTT), και έκανε γνωστό ότι ετοιμάζεται να προχωρήσει σε μια σειρά δοκιμών του συστήματος πρόωσης ή προώθησης της. Η πρώτη δημόσια επίδειξη του συστήματος προώθησης της πραγματοποιήθηκε στην έρημο της Νεβάδα, σε μία περιοχή βόρεια του Λας Βέγκας. Η εταιρεία έκανε γνωστό ότι σε open-air δοκιμές που πραγματοποίησε έπιασε τα 644 χλμ./ω αλλά μέσα στα όρια ενός σφραγισμένου σωλήνα Hyperloop σε κενό αέρος έχει βάλει στόχο να πιάσει τα 1126,5 χλμ./ω!

 

Ο CTO και co-founder της εταιρείας Brogan BamBrogan είπε ότι η εταιρεία του θα πραγματοποιήσει μία πλήρης δοκιμή, σε κανονική κλίμακα –με μία κάψουλα να κινείται μέσα σε έναν σωλήνα του είδους- μέχρι το τέλος του 2016.

 

 

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης της στο Λας Βέγκας, η εταιρεία ανακοίνωσε συνεργασίες τόσο με τον δημόσιο τομέα όσο και με τον ιδιωτικό, με τις περισσότερες να αφορούν στην πολιτεία της Νεβάδα. Σε σχετική δήλωση του, ο κυβερνήτης της πολιτείας της Νεβάδα, Brian Sandoval είπε: “πιστεύουμε ότι η Hyperloop One θα αναπτύξει το επόμενης γενιάς σύστημα μεταφορών ενώ παράλληλα θα προσφέρει σημαντικά έσοδα και ευκαιρίες για δουλειές στους πολίτες της Νεβάδα”.

 

Και επειδή στην κοινότητα Hyperloop αρέσει ο ανταγωνισμός, η εταιρεία ανακοίνωσε τον διαγωνισμό Hyperloop One Global Challenge, ο οποίος θα δώσει “την ευκαιρία σε άτομα, εταιρείες και κυβερνήσεις να αναπτύξουν ανταγωνιστικές προτάσεις για την χρήση των πρώτων λύσεων της Hyperloop One στην επικράτεια τους. Ο διαγωνισμός λήγει στις 15 Σεπτεμβρίου του 2016 και οι νικητές θα ανακοινωθούν τον Μάρτιο του 2017. Ήδη η εταιρεία εξετάζει περιοχές στο Λος Άντζελες, στην Φινλανδία, στην Νορβηγία κ.ά.

 

gallery_286955_3061_957642.gif

 

Ο ανταγωνισμός πάντως ανάμεσα στις Hyperloop One και Hyperloop Transportation Technologies ήδη δείχνει ότι θα μεγαλώσει και άλλο, με την δεύτερη να ανακοινώνει ότι για τις κάψουλες της πρόκειται να χρησιμοποιήσει το σύστημα αιώρησης Inductrack που έχει αναπτυχθεί από την κυβέρνηση των ΗΠΑ και πως πρόκειται να συνεργαστεί με το Lawrence Livermore National Laboratory για να φέρει το παθητικό μαγνητικό σύστημα στις κάψουλες της.

 

Link.png Site: Engadget