Προς το περιεχόμενο

Επισκόπηση

Σχετικά με αυτό το club

Τα πάντα περί αυτοκίνησης. Μάρκες , μοντέλα , tuning , κάγκουρες , νέες αγορές σε καινούρια μοντέλα ή μεταχειρισμένα , κάντε flex τα μοτόρια σας αρκεί να σέβεστε ο ένας τον άλλο
  1. Δραστηριότητα στο club
  2. Θα σου πω.. Όταν το 2020 είχαμε πάρει το Renegade η γυναίκα μου δεν ήθελε αυτόματο. Φοβόταν ότι δεν θα μπορούσε να το συνηθίσει.. Όταν πήγαμε για το byd και το είδαμε, με το που το οδήγησε ούτε μια φορά δεν είπε κάτι για το αυτόματο.. Μέχρι σήμερα λέει ότι είναι το πιο εύκολο αυτοκίνητο που είχε. Οπότε και εάν δεν βρεις είναι ζήτημα 2 ωρών μέχρι να το συνηθίσει...
  3. ψιλόχοντροχλωμό να της παραδώσουν leazing μέσα στο παρκιν της εταιρείας. Κατά 99% θα τη στείλουν σε αντιπροσωπεία ή σε κάποιο κεντρο διανομής του leasor για να παραλάβει… Εφοσον βρήκες όμως ένα αυτοματο όλα καλά!
  4. ναι το γνωρίζω το ΕΑΤ8 ειναι απο τα πιο καλα που κυκλοφορούν, αλλα ελα που επιμενει, οτι θα της το δωσοουν στην εταιρεια μεσα στο παρκινγκ και θα παει να το σβουριξει σε κανα χριστιανο πανω, οποτε ψαχνω (βρηκα σημερα) να κανει ενα test drive να το δει σαν τροπο λειτουργιας το αυτοματο, αλλα κ να δει το 3008 σαν "σκαφος".. υγ: με 2 πωλητες που μιλησα, ηταν λιγο δαγκωμενοι με το νεο αυτοματο διπλου συμπλεκτη, σε σχεση με τον προκατοχο του..
  5. μια χαρα ειναι το eat8... κ μια χαρα αμαξι εν γενει αν εξαιρεσεις το τιμονι που σε ολα τα πεζο ειναι 🤡 δεν υπαρχει λογος αγχους, πραγαμτικα στη πρωτη μιση ωρα θα το εχει συνηθισει... αν δε ξαναοδηγησε αυτοματο απλα θα πρεπει να "βιδωσει" το αριστερο ποδι στο footrest, τιποτα αλλο τα υπολοιπα μονα τους
  6. Τα πάντα ρυθμίζονται σε αυτό το αμάξι. Το τιμόνι θα το συνηθίσει μετά από 2-3 μέρες. Το αυτοματο να ξέρεις αν είναι ολοκαίνουργιο το αμάξι θέλει καποια χιλιομετρα για να στρώσει. Στις αρχές μπορεί να έχει μεγαλύτερο κενό στις αλλαγές. Αλλά μετά οι αλλαγες γίνονται πιο άμεσα. Αφου ερχεται τη αμάξι τι θα αλλάξει με το τεστ drive? Απλά όταν έρθει ας δώσει μια εβδομάδα να το συνηθίσει.
  7. Δεν είπα κάτι τέτοιο, γι' αυτό έβαλα και σε εισαγωγικά το άγχος. Απλά ήθελα να δώσω έμφαση στο ότι δεν είναι τίποτα τα αυτόματα και δεν θα έπρεπε να αγχώνουν. Αυτό.
  8. ενώ με τα χειροκίνητα είναι δράμα δηλ? έλα ρε παιδιά τώρα χαλαρώστε ...
  9. Εντάξει, η συνήθεια είναι μεγάλο πράγμα, αλλά μετά τα πρώτα 100 μέτρα φεύγει το άγχος. Προσωπικά, με "αγχώνει" το να μπω σε χειροκίνητο που δεν έχω ξαναμπεί. Σε αυτόματο (μετά την εμπειρία μου σε EAT8), βάζεις απλώς ζώνη και φεύγεις.
  10. Το EAT8 θα είναι σίγουρο καλύτερο απο του διπλού συμπλέκτη , το θέμα είναι να δει το τιμόνι και την θέση οδήγησης , οπότε προτείνω να βρείς 3008
  11. εχω παρει τηλ ολες τις ΠΕΖΩ σε νοτια κ βορεια, γιατι εχει αγχοσ η γυναικα με το αυτοματο 3008. θα το παραλαβει αρχες Ιουλιου κ με παρακαλεσε να βρουμε αντιστοιχο για test drive.. Ομως ερχεται καινουργιο 3008 πλεον με νεο αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη αν καταλαβα καλα, και δεν υπαρχει δειγμα με το "παλιο" EAT8. αν την παω να κανει test drive κανα C5 , θα το καταλαβει οτι μπηκε σε citroen λετε;;
  12. Σκορδαλός στο Ρέθυμνο. Είμαι μέχρι τέλος του μήνα εδώ και σκέφτηκα να το πάω αφού ήταν πολύ πιο απλό από το να τρέχω σε Αθήνα. Πολύ ικανοποιημένος από τη συμπεριφορά τους γενικά. Ελπίζω να τα έκαναν και σωστά
  13. Πες μας και εμας που έκανες με 120ε το service γιατί εμάς φεύγουν τα ευρώ λες και είναι στραγάλια 230 το πρωτο στα 17Κ με λάδια φίλτρα και υγρά φρένων 305 το δεύτερο στα 34Κ με λάδια φίλτρα και μπουζί Fiesta ST-Line 2020 Η αλήθεια είναι οτι αμα έχεις το μικρόβιο, ο,τι και να πάρεις είτε δε θα είσαι ικανοποιημένος είτε θα έχεις την έγνοια του παρκινγκ κτλ. Αλλάζει αυτό εαν κατοικείς σε μια φυσιολογική πόλη βέβαια 😛
  14. Ισχύει, ανταλλάσουμε συνήθως τα προβλήματα που έχουμε με άλλα σε τέτοιες κινήσεις !
  15. Με το μπουρδελακι θα έχεις άλλες έγνοιες όμως. 😄
  16. Η λογική λέει καποιο μπουρδελάκι με 7,8 Κ μαξ γιατι εχω βαρεθεί να εχω εγνοια το αμάξι. Όποιο αμάξι. Η καρδιά ψηφίζει νέο 595, μεταχειρο ST ή MX5
  17. Και τι θα πάρεις μετά ρε μαν αν το δώσεις και αυτό ? Ford Fiesta
  18. Έκανα αισίως το πρώτο σέρβις στα 9.000 χλμ Περιέργως αρκούντως οικονομικό (120ε). Παρόλα τούτα συνεχίζει να με τρώει να το δώσω παρότι το αμάξι είναι μπόμπα καθώς από τη μία δεν είναι καμιά ειδική κατασκευή και από την άλλη κοστίζει μια περιουσία. Αν ήξερα ότι θα το έδιωχνα εύκολα χωρίς να ζημιωθώ (όπως έκανα με το 595), θα το έκανα. Κατά τα άλλα το αμάξι είναι φοβερό. Μάλλον το καλύτερο που έχω μέχρι σήμερα.
  19. Όταν έψαχνα και εγώ πριν 2 χρόνια είχα παρατηρήσει ότι γενικά το πίσω μέρος των επιβατών είχε λιγότερη ορατότητα και μικρότερα παράθυρα σε αρκετά μοντέλα. Υπάρχει κάποιος λόγος γι αυτό; (Καλά στο CHR όταν μπήκα πίσω όντως θα πάθαινα κρίση πανικού 😀)
  20. Ειναι οντως ελαφρως καλυτερο αλλα κ παλι οχι αψογο... Προσωπικα θεωρω οτι θα απογοητευτεις απο το CHr μετα το σπορταζ
  21. Στο τωρινό είναι καλύτερα με πιο μεγάλα παράθυρα. Έβγαλαν το χερούλι εξωτερικά που ήταν ψηλά και το έβαλαν κανονικά. Και μεγάλωσαν τα πίσω παράθυρα πλέον.
  22. Και εγώ πριν χρόνια που είχα δει το toyota, οι πίσω θέσεις ήταν σαν να ήσουν φυλακή. Δεν ξερω αν το έχουν αλλάξει..
  23. Σωστό! Όταν θα πάω για TEST DRIVE θα πάρω και το καρεκλάκι του παιδιού και θα το δω στην πράξη...
  24. To θέμα δεν είναι τόσο οι χώροι , αλλά ότι τα παιδιά σου θα είναι λες και τα έχεις βάλει τιμωρία. Και εμένα μου άρεσε πάρα πολύ το προηγούμενο και ήταν αν όχι το πρώτο , το δεύτερο αμάξι που πήγα να δω . Όταν έκατσα πίσω με την γυναίκα μου πάθαμε σοκ με το πόσο κλειστοφοβικό είναι , παιδί με καρεκλάκι δεν ξέρω αν καταφέρνει να δει απέξω
  25.  
  • Δημιουργία νέου...