Η HTC αποκάλυψε πρόσφατα ότι αναμένεται να εισέλθει φέτος στην αγορά των “wearable devices”. Το πιθανότερο είναι ότι αυτή η κίνηση δεν θα βοηθήσει την εταιρεία, που παλεύει για την επιβίωση της, να “γυρίσει την κατάσταση” αλλά από ότι φαίνεται έχει και άλλα σχέδια. Φέτος θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη μίας φθηνότερης γκάμας smartphones.

“Το πρόβλημα μας πέρυσι, ήταν ότι επικεντρωθήκαμε στη ναυαρχίδα μας. Χάσαμε ένα τεράστιο κομμάτι από την μεσαία αγορά” δήλωσε στο Reuters, η πρόεδρος της εταιρείας Cher Wang.

 

Αυτή η μάλλον στενόμυαλη προσέγγιση, μαζί με το γεγονός ότι οι συσκευές σαν το HTC One δεν κυκλοφόρησαν σε μεγάλες ποσότητες είχε ως αποτέλεσμα τη πτώση της HTC. Η εταιρεία ερευνών IDC αναφέρει ότι το μερίδιο της εταιρείας ήταν κάτω του 2% στο σύνολο των αποστολών ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις ήταν χαμηλότερο από χρόνο σε χρόνο για όλους τους μήνες του 2013.

 

Η τακτική της κυκλοφορίας πολλών συσκευών σε διαφορετικά “price points” φαίνεται πως λειτούργησε περίφημα για την Samsung, αν και τα περιθώρια κέρδους ήταν χαμηλότερα, με αποτέλεσμα η παραγωγή εσόδων να αποτελεί πρόκληση.

 

Όπως τονίζεται από το Reuters, μόλις δύο από τις 53 συνολικά συσκευές που πουλάει η HTC στην Κίνα έχουν κόστος κάτω των 150 δολαρίων, στη κατηγορία τιμής δηλαδή που είναι και αυτή που παρουσιάζει την μεγαλύτερη αύξηση στην χώρα. Βεβαίως, δεν θα φτάσει η ανακοίνωση μερικών οικονομικών συσκευών, μέσα στο ήδη πολυπληθές από συσκευές τοπίο, για να ανακάμψει η HTC. Θα πρέπει οι σχεδιαστές της εταιρείας, να επιδείξουν δημιουργικότητα και στο τομέα του marketing, πέρα από τον πολύ καλό λόγο απόδοσης/ τιμή που θα πρέπει να έχουν τα νέα smartphones.

 

Link.png Site: http://thenextweb.com/mobile/2014/02/10/htc-focusing-cheaper-smartphones-aims-revive-struggling-business/[/url]']TheNextWeb