Ερευνητές στην NASA πιστεύουν ότι υπάρχουν εκατομμύρια μαύρες τρύπες που κρύβονται στο διάστημα, και παρόλο που είχαμε προβλέψει την ύπαρξη τους, δεν μπορούσαμε, αφού δεν είχαμε τα κατάλληλα μέσα, να τις δούμε.

Τώρα όμως, χρησιμοποιώντας το Nuclear Spectroscopic Telescope Array (NuSTAR) έχουμε την δυνατότητα να δούμε μακριά στο διάστημα και να παρακολουθήσουμε τις μελανές οπές.

Το σύστημα NuSTAR μάλιστα εντόπισε πέντε υπερμαζικές μελανές οπές (supermassive black holes) σε ισάριθμους γαλαξίες που δεν είχαν παρατηρηθεί στο παρελθόν. Με βάση την συγκεκριμένη ανακάλυψη, ερευνητές και επιστήμονες της NASA πιστεύουν ότι υπάρχουν πολλές, πολλές περισσότερες διάσπαρτες στο διάστημα που περιμένουν να τις ανακαλύψουμε.

“Χάρη στο NuSTAR, και για πρώτη φορά, είχαμε την δυνατότητα να προσδιορίσουμε με ακρίβεια αυτά τα κρυμμένα τέρατα, που είχαμε προβλέψει ότι θα υπήρχαν εκεί, αλλά και που ήταν αόρατα, λόγω των κουκουλιών ύλης που τις περικύκλωναν. Αν και έχουμε ανακαλύψει μόλις πέντε από αυτές τις κρυμμένες υπερμαζικές μελανές οπές, αν προεκτείνουμε την ανακάλυψη μας στο σύμπαν, τότε οι προβλεπόμενοι αριθμοί είναι τεράστιοι”, είπε μεταξύ άλλων ο George Lansbury, από το Durham University.

Link.png Site: http://www.engadget.com/2015/07/06/the-universe-might-contain-millions-of-hidden-black-holes/[/url]']Engadget