Η Apple ενδέχεται να αντιμετωπίσει ισχυρή αντίσταση, στην προσπάθεια της να λανσάρει μία συνδρομητική ειδησεογραφική υπηρεσία, αυτή την άνοιξη.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Wall Street Journal, εκδότες όπως οι New York Times και Washington Post, αντιτίθεται σε όρους που αναμένεται να αποδίδουν στην Apple περίπου το 50% των εσόδων των συνδρομών της υπηρεσίας, μοιράζοντας το υπόλοιπο ποσό ανά εκδότη, με βάση την χρονική διάρκεια ανάγνωσης των χρηστών ανά κείμενο. Αυτό αποτελεί ένα αρκετά αυξημένο μερίδιο από πλευράς Apple, η οποία "παίρνει" το 30% για κάθε συνδρομή από εφαρμογές του App Store τον πρώτο χρόνο, και το 15% ακολούθως.

Η Apple ζητάει επίσης από ορισμένα μέσα να δεσμευθούν, για παροχή περιεχομένου στην υπηρεσία για τουλάχιστον ένα χρόνο, με ορισμένους εκδότες να διχάζονται ως προς το χρονικό διάστημα της δέσμευσης, με ορισμένους να ζητούν μεγαλύτερη διάρκεια εγγυημένης συνεργασίας, ενώ άλλοι θέλουν την επιλογή να αποδεσμευτούν πιθανόν νωρίτερα. Αν και η τιμή της υπηρεσίας δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί, σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να κοστίζει $10, όσο και μια μηνιαία συνδρομή στο Apple Music. Όποια και να είναι τα τελικά σχέδια της Apple, ίσως να μην της απομένει αρκετός χρόνος για να προβεί σε ουσιαστικές αλλαγές.

Σύμφωνα με πηγές, η εταιρία σχεδιάζει ένα ειδικό event στις 25 Μαρτίου, όπου θα εστιάζει στην νέα υπηρεσία, αφήνοντας στην Apple λιγότερους από δύο μήνες έτσι ώστε να βρει "κοινό έδαφος" με τους εκδότες, προς αποφυγής πιθανών καθυστερήσεων. Με την εταιρία να προσπαθεί να "συνέλθει" από το τις χαμηλότερες του αναμενόμενου πωλήσεις iPhone, σίγουρα θα ήθελε να "πείσει" τους επενδυτές ότι μπορεί να προβεί ομαλά σε ένα νέο λειτουργικό μοντέλο, περισσότερο εστιασμένο σε υπηρεσίες.

Engadget