Το iPad της Apple παραμένει το tablet με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, σε μία αγορά ωστόσο που στο σύνολό της συνεχίζει να κινείται καθοδικά. Έτσι, σύμφωνα με την εταιρεία IDC, οι πωλήσεις των iPad άγγιξαν τα 8,9 εκατομμύρια το 2017, με συνέπεια το μερίδιό τους να φτάσει το 24,6%.

Όσο εντυπωσιακό κι αν φαίνεται αυτό το ποσοστό, στην πραγματικότητα “μεταφράζεται” σε 13% μείωση των πωλήσεων, συγκριτικά με το ίδιο χρονικό διάστημα του 2016. Έτσι, είναι η 13η συνεχόμενη φορά που οι τριμηνιαίες πωλήσεις να έχουν αρνητικό πρόσημο, συγκρινόμενες με το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς.

 

Μάλιστα, το 13% αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό μείωσης για κατασκευαστή tablet, αντικατοπτρίζοντας το συρρικνούμενο καταναλωτικό ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη κατηγορία. Έτσι, οι συνολικές πωλήσεις tablet άγγιξαν το πρώτο τρίμηνο τα 36,2 τεμάχια, παρουσιάζοντας πτώση κατά 8,6 συγκριτικά με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2016.

 

Πρόκειται για το 10ο συνεχόμενο τρίμηνο που οι πωλήσεις είναι μειωμένες, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς. Μία τάση που, σύμφωνα με την IDC, οφείλεται στον ολοένα μεγαλύτερη στροφή των χρηστών σε smartphones με μεγάλη οθόνη.

 

Το πρώτο τρίμηνο του 2017, στη δεύτερη θέση των πωλήσεων βρέθηκε η Samsung με μερίδιο 16,5% και οριακή μείωση των πωλήσεων, η οποία άγγιξε το 1,1%. Στον αντίποδα, αύξηση κατά 31,7% παρουσίασαν οι πωλήσεις tablet της Huawei, με συνέπεια να καταλάβει την τρίτη θέση με μερίδιο 7,4%.

 

Link.png Site: CNET