Τον Αύγουστο που μας πέρασε, και κατά τη διάρκεια μίας τηλεδιάσκεψης με επενδυτές και αναλυτές για τα οικονομικά της αποτελέσματα, η Disney έκανε γνωστό ότι πρόκειται προοδευτικά να σταματήσει την παροχή περιεχομένου στο Netflix, επειδή πρόκειται να ξεκινήσει την δική της υπηρεσία streaming.

Η εταιρεία σκοπεύει να λανσάρει την υπηρεσία της κάποια στιγμή μέσα στο 2019, που θα περιλαμβάνει το ολοένα και πλουσιότερο χαρτοφυλάκιο κινηματογραφικών ταινιών της, μαζί με περιεχόμενο από τα άλλα της κανάλια.
Για να ανταγωνιστεί το Netflix, η υπηρεσία της Disney θα είναι οικονομικότερη αποκάλυψε ο πρόεδρος της εταιρείας σε τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα για τα οικονομικά αποτελέσματα του τριμήνου. Κατά μέρος αυτό θα οφείλεται στο ότι θα περιλαμβάνει λιγότερο περιεχόμενο, τουλάχιστον αρχικά.

 

“Μπορώ να πω ότι το σχέδιο μας από τη πλευρά της Disney είναι να ορίσουμε τη τιμή αρκετά χαμηλότερα από εκεί που βρίσκεται το Netflix. Και αυτό εν μέρει θα αντανακλάται από το περιορισμένου όγκου περιεχόμενο” είπε ο Robert A. Iger, Πρόεδρος της CEO της The Walt Disney Company.
“Θα έχει υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, εξαιτίας του εμπορικού σήματος και των franchises που θα περιλαμβάνονται στην υπηρεσία και για στα οποία έχουμε αναφερθεί. Αλλά θα λανσαριστεί με μικρότερο όγκο, και η τιμή θα το αντανακλά αυτό” συμπλήρωσε ο Robert A. Iger.

 

Ο στόχος βεβαίως της εταιρείας μετά το λανσάρισμα της υπηρεσίας streaming της θα είναι να προσελκύσει συνδρομητές, με τον Robert A. Iger να αναφέρεται σε προσφορές σε όσους έχουν πιστωτική κάρτα της Disney, σε όσους είναι μέλη σε διάφορες λέσχες και σε συχνούς επισκέπτες των θεματικών πάρκων της εταιρείας. Καθώς η βιβλιοθήκη περιεχομένου της εταιρείας ολοένα και μεγαλώνει –όπως ας πούμε με ένα live-action σώου Star Wars- η εταιρεία θα μπορούσε να ορίσει τις τιμές με βάση τον όγκο του περιεχομένου που προσφέρει δήλωσε ο CEO της Disney.

 

Σύμφωνα με τη προηγούμενη συμφωνία τους, οι χρήστες του Netflix θα εξακολουθήσουν να έχουν πρόσβαση σε ταινίες της Disney μέχρι τα τέλη του 2019, συμπεριλαμβανομένων και των ταινιών που θα κάνουν πρεμιέρα στους κινηματογράφους κατά τη διάρκεια του 2018. Να αναφέρουμε επίσης πως η ESPN-branded συνδρομητική υπηρεσία σπορ της Disney θα ξεκινήσει στις αρχές του επόμενου έτους και έχει ως στόχο σε ετήσια βάση να περιλαμβάνει 10.000 παιχνίδια.

 

Link.png Site: Engadget