Η συνδρομητική επιλογή με διαφημίσεις του Disney+ είναι διαθέσιμη λιγότερο από ένα χρόνο σε επιλεγμένες χώρες, αλλά έχει ήδη γίνει το ίδιο δημοφιλής με την έκδοση χωρίς διαφημίσεις.

Από τον Μάρτιο έως τον Σεπτέμβριο 2023, η Disney αναφέρει ότι το 50% των νέων συνδρομητών επέλεξε την επιλογή των 7,99$ αντί για την ανώτερη συνδρομητική επιλογή χωρίς διαφημίσεις. 

Αυτό δείχνει ότι η συνδρομή με διαφημίσεις κερδίζει έδαφος, καθώς νωρίτερα φέτος το 40% στο σύνολο των συνδρομητών είχε επιλέξει τη φθηνότερη επιλογή του Disney+. Η Disney λανσάρισε αρχικά τη διαφημιστική συνδρομή τον Δεκέμβριο 2021 και πλέον φαίνεται να ωθεί περισσότερους συνδρομητές προς αυτή τη φθηνότερη επιλογή.

Συγκεκριμένα από την 1η Νοεμβρίου, το νέο πακέτο θα είναι διαθέσιμο στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ελβετία, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και τη Δανία.

Σε ότι αφορά την τιμολογιακή πολιτική της Disney, στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ισπανία το μηνιαίο πρόγραμμα standard με διαφημίσεις θα κοστίζει 5,99 €, το μηνιαίο πρόγραμμα standard 8,99 €, το ετήσιο πρόγραμμα standard 89,90 €. To κορυφαίο μηνιαίο πρόγραμμα premium κοστίζει 11,99 € ενώ το ετήσιο πρόγραμμα premium, 119,90 €.

Το standard με διαφημίσεις και το standard πακέτο έρχονται με ποιότητα βίντεο full HD 1080p με δύο ταυτόχρονα streams και ήχο σε 5.1 και στερεοφωνικό. Το premium πακέτο διαθέτει ποιότητα βίντεο 4K UHD και HDR (high dynamic range), τέσσερα ταυτόχρονα streams και ήχο Dolby Atmos. Τα downloads δεν επιτρέπονται στη standard βαθμίδα με διαφημίσεις ενώ είναι διαθέσιμαι στις άλλες δύο βαθμίδες.

Ενώ η Disney αύξησε την τιμή του πακέτου χωρίς διαφημίσεις στις ΗΠΑ από 10,99$ σε 13,99$, άφησε την τιμή της συνδρομής με διαφημίσεις στα 7,99$. Όπως δήλωσε ο CEO της Disney, η τιμολογιακή αυτή στρατηγική έχει στόχο να μεταφέρει περισσότερους συνδρομητές στη φθηνότερη επιλογή.

Παρόλο που μπορεί να φαίνεται περίεργο να ωθούνται οι συνδρομητές στο φθηνότερο πακέτο, η Disney αποκομίζει επιπλέον έσοδα από τις διαφημίσεις, κάτι που ισχύει και στο αντίστοιχο μοντέλο του Netflix.

Καθώς η Disney+ συνεχίζει να προωθεί τη συνδρομή με διαφημίσεις, είναι έτοιμη να το λανσάρει στην Καναδά και σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες από την 1η Νοεμβρίου. Το επόμενο διάστημα αναμένονται περισσότερα στοιχεία για την πορεία του, καθώς και τα σχέδια της Disney να αντιμετωπίσει το πρόβλημα του κοινού κωδικού πρόσβασης.

Το σίγουρο είναι ότι η στροφή στο μοντέλο με διαφημίσεις φαίνεται να αποδίδει για το Disney+, καθώς προσελκύει νέους συνδρομητές διατηρώντας χαμηλό το κόστος. Παράλληλα, τα έσοδα από διαφημίσεις αντισταθμίζουν τη διαφορά στο κόστος της συνδρομής. Μένει να δούμε αν αυτή η στρατηγική θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες μελλοντικά, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα όπου για την ώρα η μόνη διαθέσιμη επιλογή είναι η Premium με κόστος 8,99€.

  • Like 2