Σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά, στο τέλος της περασμένης χρονιάς η πλατφόρμα του Netflix είχε ενεργοποιηθεί σε 339 εκατομμύρια συσκευές, αριθμός ο οποίος αντιπροσωπεύει το 32% όλων των συμβατών μονάδων αναπαραγωγής οπτικοακουστικού υλικού στις ΗΠΑ.

"Τα νούμερα αυτά είναι αποτέλεσμα της επιτυχημένης στρατηγικής που ακολουθεί η αμερικανική εταιρεία και η καθολική διαθεσιμότητα της είναι αυτή που την μετατρέπει σε μία εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα, ικανή να ανταγωνιστεί οποιαδήποτε υπηρεσία περιεχομένου εντός των ΗΠΑ" δήλωσε ο Merrick Kingston της IHS Inc. "Οι ημέρες που οι συνδρομητικές υπηρεσίες ψυχαγωγικού περιεχομένου περιορίζονταν σε μία και μόνο συσκευή έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, αφού σχεδόν όλες έχουν μετατραπεί σε εφαρμογές και έχουν πάρει τη θέση τους δίπλα στο Netflix, στις συσκευές των χρηστών."

 

Πρόσφατη αναφορά της IHS Technology έδειξε πως για πρώτη φορά οι πωλήσεις του Chromecast ξεπέρασαν αυτές του Apple TV (Q1 2016), τη στιγμή που το δεύτερο κοστολογείται στα $149 ενώ η τιμή λιανικής του πρώτου δεν ξεπερνά τα $35. Η Apple κατάφερε να αποστείλει 1.7 εκατομμύρια μονάδες ενώ η Google άγγιξε τα 3.2 εκατομμύρια.

 

Επίσης, η IHS αναφέρει ότι μέχρι το τέλος του 2015 υπήρχαν 8.1 δισεκατομμύρια - ενεργοποιημένες - διασυνδεδεμένες συσκευές (smartphones, tablets, PCs, Media Players κα.), ενώ σύμφωνα με τους υπολογισμούς της εταιρείας σε κάθε σπίτι υπάρχουν περίπου τέσσερις από αυτές.

 

"Η κατανάλωση και παραγωγή περιεχομένου, η ανάπτυξη και υποδομή των ευρυζωνικών δικτύων, ο τρόπος διαχείρισης της ροής των δεδομένων και πολλά άλλα, επηρεάζονται άμεσα από την εξάπλωση αυτών των συσκευών" συμπληρώνει ο Kingston.

 

1915.jpg

 

Κάθε χρόνο ενεργοποιούνται περίπου 500 εκατομμύρια smartphones, ενώ σε ανοδική πορεία βρίσκονται και οι πωλήσεις των tablets και των OTT (Over-The-Top) συσκευών. Όμως μέχρι το 2020 η "ψαλίδα" μεταξύ των tablets και των smartphones θα έχει ανοίξει αρκετά, δημιουργώντας μία αναλογία της τάξεως του 10:1.

 

Link.png Site: TelcoTransformation