Το επερχόμενο συνδρομητικό πακέτο του Netflix που θα υποστηρίζει διαφημίσεις ενδέχεται να περιλαμβάνει πρωτότυπο περιεχόμενο χωρίς διαφημίσεις.

Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg, η εταιρεία δεν έχει σκοπό να προβάλλει διαφημίσεις κατά τη διάρκεια των ταινιών που είναι δικής της παραγωγής, τουλάχιστον εκείνων που θα κάνουν πρεμιέρα στην πλατφόρμα. Με αυτόν τον τρόπο, το Netflix ευελπιστεί να παραμείνει ελκυστικό για τους δημιουργούς ταινιών υψηλού προφίλ που ενδέχεται να θεωρούν μη αποδεκτή ή μη ελκυστική την ιδέα προβολής διαφημίσεων κατά τη διάρκεια της αναπαραγωγής της ταινίας τους.

Δεν αναμένεται επίσης να προβάλλονται διαφημίσεις στο περιεχόμενο για παιδιά. Σύμφωνα με πληροφορίες, το Netflix φέρεται να είπε σε συνεργάτες τους ότι δεν πρόκειται να προβάλει διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του πρωτότυπου παιδικού περιεχομένου. Ορισμένες από τις τρέχουσες συμφωνίες της εταιρείας επίσης, δεν θα της επέτρεπαν ούτως ή άλλως να προβάλλει διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του περιεχομένου, ακόμα και εκείνου που έχει άδεια χρήσης. Από την άλλη, το Netflix είναι πιθανό να εκτιμά ότι η προβολή διαφημίσεων κατά τη διάρκεια της αναπαραγωγής περιεχομένου που απευθύνεται σε παιδιά δεν αξίζει το ρίσκο. Μη ξεχνάμε ότι το 2019, η Google πλήρωσε $170 εκατομμύρια για παραβίαση του Νόμου περί Προστασίας του Απορρήτου των Παιδιών στο Διαδίκτυο, καθώς η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών διαπίστωσε ότι το YouTube είχε συλλέξει παράνομα δεδομένα παιδιών.

Το Bloomberg λέει ότι το Netflix βρίσκεται ακόμα στη φάση που προσπαθεί να ολοκληρώσει το σχέδιο για το συνδρομητικό πακέτο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και πως ακόμα δεν έχουν ληφθεί τελικές αποφάσεις. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι να διαθέσει το νέο συνδρομητικό πακέτο, πολλά είναι αυτά που θα μπορούσαν να αλλάξουν. Κώδικας επίσης που ανακαλύφθηκε πρόσφατα στην εφαρμογή της εταιρείας από τον developer, Steve Moser, υποδεικνύει ότι ενδέχεται το νέο συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις να μην περιλαμβάνει το χαρακτηριστικό για «προβολή εκτός σύνδεσης» (offline viewing). Απαντώντας στις φήμες, το Netflix έκανε γνωστό ότι ακόμα βρίσκεται στις αρχικές σκέψεις για το «πως να λανσάρει ένα συνδρομητικό πακέτο χαμηλότερης τιμής, που να υποστηρίζεται από διαφημίσεις».

  • Confused 3