Η EA, σε αντίθεση με άλλους μεγάλους εκδότες βιντεοπαιχνιδιών, δηλώνει ότι δεν έχει σχέδια αύξησης των τιμών των παιχνιδιών της, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στην πρόσφατη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων τέταρτου τριμήνου και της συνολικής έκθεσης για το οικονομικό έτος 2025.

Κατά τη διάρκεια της κλήσης, το ζήτημα της τιμολόγησης των παιχνιδιών τέθηκε στην ηγετική ομάδα της εταιρείας. Ο διευθύνων σύμβουλος Andrew Wilson και ο οικονομικός διευθυντής Stuart Canfield δεν έδωσαν καμία ένδειξη ότι η EA σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές των παιχνιδιών της προς το παρόν.

Ο Wilson εξήγησε: "Όσον αφορά τη δύναμη τιμολόγησης, η επιχείρησή μας είναι πολύ διαφορετική σήμερα από ό,τι ήταν ακόμη και πριν από 10 χρόνια. Σε έναν κόσμο όπου πριν από 10 χρόνια πουλούσαμε γυαλιστερούς δίσκους σε πλαστικά κουτιά στα ράφια λιανικής, αυτό αποτελεί πλέον ένα σημαντικά μικρότερο μέρος της επιχείρησής μας, και τώρα έχουμε τιμολόγηση που αντιπροσωπεύει τα πάντα, από δωρεάν παιχνίδια μέχρι Deluxe Editions και άλλα."

"Στο τέλος της ημέρας, είτε κάνουμε κάτι που κοστίζει ένα δολάριο, είτε κάνουμε κάτι που κοστίζει 10 δολάρια, είτε κάνουμε κάτι που κοστίζει 100 δολάρια, ο στόχος μας είναι πάντα να προσφέρουμε απίστευτη ποιότητα και εκθετική αξία στη βάση των παικτών μας", συνέχισε ο Wilson. "Και αυτό που έχουμε ανακαλύψει με την πάροδο του χρόνου είναι ότι όταν μπορούμε να συνδυάσουμε την ποιότητα και την αξία, η επιχείρησή μας είναι ισχυρή, ανθεκτική και συνεχίζει να αναπτύσσεται."

Ο Canfield πρόσθεσε: "Από την πλευρά των παιχνιδιών, δεν έχουμε προγραμματίσει καμία αλλαγή στην τρέχουσα [τιμολογιακή] στρατηγική μας προς το παρόν."

Η στάση της EA έρχεται σε αντίθεση με την τάση που επικρατεί στην υπόλοιπη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών. Ενώ υπήρχαν ανησυχίες ότι η Rockstar θα έσπαγε το ανώτατο όριο τιμών με το Grand Theft Auto VI, τελικά η Nintendo ήταν η πρώτη που το έκανε με την τιμή του Mario Kart World. Η Microsoft ακολούθησε, ανακοινώνοντας αύξηση στο κόστος των παιχνιδιών της από την περίοδο των εορτών.

Παρόλο που η επόμενη μεγάλη κυκλοφορία της PlayStation, το Ghost of Yotei, δεν θα έχει αυξημένη τιμή, δεν θα αποτελούσε έκπληξη αν ο επόμενος πρώτου μεγέθους τίτλος της κοστίζει επιπλέον 10 δολάρια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η EA ανακοίνωσε επίσης πως το Split Fiction είχε "εξαιρετικά επιτυχημένη κυκλοφορία", με σχεδόν 4 εκατομμύρια αντίτυπα να έχουν πωληθεί.

Αν και η EA δεν έχει σχέδια αύξησης των τιμών προς το παρόν, αυτό δεν σημαίνει ότι κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί στο μέλλον.

  • Like 1
  • Haha 6