Θέλατε ποτέ να δείτε το δικό σας πρόσωπο στο σώμα ενός Power Ranger ή ενός Ghostbuster; Χάρη σε μια έξυπνη συνεργασία μεταξύ της Hasbro και των ειδικών της τρισδιάστατης εκτύπωσης Formlabs, τώρα μπορείτε να το κάνετε.

Η σειρά Hasbro Selfie θα επιτρέπει στους επίδοξους υπερήρωες να πραγματοποιήσουν μια σάρωση του προσώπου τους με το smartphone τους και να παραλαμβάνουν κάποια στιγμή στο μέλλον μια προσαρμοσμένη, όμοια φιγούρα δράσης. Κατά το αρχικό λανσάρισμα, μπορείτε να επιλέξετε να γίνετε πιλότος X-Wing, Ghostbuster, Power Ranger ή Snake Eyes από το GI Joe.

Αποτελεί μέρος του επιχειρηματικού σχεδίου της Formlabs να μετατρέψει την τρισδιάστατη εκτύπωση από τεχνολογικό αδιέξοδο σε έναν βιώσιμο τρόπο κατασκευής εξατομικευμένων προϊόντων μαζικής αγοράς. Η εταιρεία έχει ήδη συνεργαστεί με τη Sennheiser για την κατασκευή ακουστικών με τρισδιάστατη εκτύπωση και έχει επεκταθεί στην κατασκευή καλουπιών κοσμημάτων, εξαρτημάτων ανεμιστήρων και ψεύτικων δοντιών. Συνεργάστηκε επίσης με την Gillette για τη δημιουργία προσαρμοσμένων λαβών ξυραφιών, οι οποίες κατασκευάστηκαν με τη χρήση βιομηχανικών εκτυπωτών της Formlabs. 

Ο Brian Chapman της Hasbro κατά την παρουσίαση ανέφερε ότι πριν από μερικά χρόνια, η εταιρεία διεξήγαγε έναν διαγωνισμό σε ένα Comic-Con για την κατασκευή προσαρμοσμένων φιγούρων δράσης για πέντε νικητές. Διαπίστωσαν ότι το ενδιαφέρον για την προωθητική ενέργεια ήταν τόσο μεγάλο που η εταιρεία είχε πάντα το νου της στις εξελίξεις στην αγορά της τρισδιάστατης εκτύπωσης. 

Δυστυχώς, αν και ανακοινώθηκε σήμερα, η σειρά Hasbro Selfie Series δεν είναι έτοιμη να λανσαριστεί εμπορικά, κάτι που θα γίνει το Φθινόπωρο. Για να ξεκινήσετε, θα πρέπει να κατεβάσετε το Hasbro Pulse, την ειδική εφαρμογή της εταιρείας για κινητά, και να ετοιμαστείτε για φωτογράφιση. Οι σαρώσεις θα ανοίξουν πιο κοντά στην αναμενόμενη ημερομηνία αποστολής το φθινόπωρο, οπότε και θα σας ζητηθεί να πληρώσετε 60 δολάρια (συν τους φόρους) και να περιμένετε να φτάσει η "συλλεκτική" φιγούρα σας των 15 εκατοστών. Δυστυχώς, προς το παρόν, η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο για καταναλωτές στις ΗΠΑ, χωρίς να υπάρχει κάποια ενημέρωση για τυχόν επέκτασή της στην Ευρώπη.

  • Like 1