Η εταιρεία, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα, πληροφορίες θα χρησιμοποιήσει την Fox engine της Kojima Productions, την ίδια ακριβώς τεχνολογία η οποία βρίσκεται πίσω από το Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Εκτός από αυτό, η εταιρεία θα εξοπλίσει το παιχνίδι με το σύστημα Motion Animation Stability το οποίο θα προσομοιώνει την σωματική επαφή μεταξύ παικτών.
Ο Adam Bhatti εξήγησε τους λόγους αυτής της απόφασης, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι η ομάδα του παιχνιδιού δεν επιθυμεί αφενός και αφετέρου δεν είναι έτοιμη να χρησιμοποιήσει υψηλής ποιότητας textures. Συνέχισε κάνοντας λόγο ότι παλαιότερα μεγάλη μερίδα του κόσμου εξέφρασε την δυσαρέσκειά του, αντιθέτως ο ίδιος τόνισε ότι στόχος είναι η αποφυγή των λαθών του παρελθόντος.
ΣΧΟΛΙΑ (39)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση